jedimaster
Active member
Peter Stingray said:Šteta bilo bi mi draže da je ostao motor 696 jer bi rega bila jeftinija.
Ducati voze samo mange koje ne kukaju oko registracije
Peter Stingray said:Šteta bilo bi mi draže da je ostao motor 696 jer bi rega bila jeftinija.
mv_agusta said:pa puno više smisla ima nazvat ga 796 a da ima 803ccm nego da ima 696, jel :misli:
Nisam bas siguran u BMW X-moto ima neki status u ovoj klasi? :misli:biker4life said:Pretpostavljam da od DUKE III i BMW X Moto zele uzeti dio trzisnog kolaca. :misli:
Cijenom ce vjerovatno biti slicni, a sva trojica imaju jaku kartu imidža/statusa na trzistu.
E sad, mozda bas nisu ista klasa, ali dobro znamo da dosta kupaca kupuje motor "da se vidi", a da se vozi tek nakon toga.
Tomica said:Nisam bas siguran u BMW X-moto ima neki status u ovoj klasi? :misli:
a trebao bi biti lakši,okretniji,manje da troši(300ccm manje),ali sve mi se čini da ducati se gura u neke klase u kojima ga nebi zamišljao prije 5-10g ni u ludilu...još se samo čeka onaj maksi skuter pa da ono motor s dušom ode u zaborav...mate said:Cijelo vrijeme si razmišljam koja je poanta ovog motora... i osim cijene ne vidim neki drugi razlog postojanja. Sve će ostati isto osim što će snaga biti manja a to su mogli s dvije mape napravit na postojećem modelu.
mate said:Cijelo vrijeme si razmišljam koja je poanta ovog motora... i osim cijene ne vidim neki drugi razlog postojanja. Sve će ostati isto osim što će snaga biti manja a to su mogli s dvije mape napravit na postojećem modelu.
MOONSHIELD said:mislim da si tim motardima ruše image :misli:
179kg(hyper1100)-167kg(hyper796)=30kg? :misli:mraqi said:Ako je koncept isti kao kod velikog onda je promašaj...jedino tih 30 kila što je lakši... 8)