liberty
Well-known member
Prošlo je već neko vrijeme od kad sam probao (2 put) frendov carnaby 200, model prije redizajna - onaj bez onog malog spojlera iznad instrumenata na volanu.
Da ga malo približim vama evo ukratko i na jednom mjestu mog osvrta na dotični skuter.
Prije svega, tko se odluči na njega, uzmite ga u crnoj boji.
Mnogo bolje izgleda nego u dosadnoj piaggio običnoj, gotovo nemetalik sivoj boji.
Odlična je i zato što Carnaby nema puno kromiranih detalja kao već pomalo zastarjeli veći brat Beverly.
Istina, u crnoj boji skuter će vam izgledati manji i kompaktniji, ali nije sve u veličini- kažu.
Izabrali ste boju.
Onda, ako uzimate stari model, odmah uzmite presvlaku da ne kisne i da se ne praši.
Ne zbog crne boje, nju ćete lako prebrisati prije nego sjednete na skut, nego zbog sjedala.
Na modelu prije redizajna,sjedalo je izvedeno u posebnoj tkanini da vam ljeti ne bude prevruće.
I zaista, po tom pitanju je mnogo ugodinije nago na mom X9, ali nadajte se da vam ptičiji izmet, smola ili bilo što drugo što se lijepi ne padne na sic. To nećete moći skinuti i ostat će ružne fleke.
Smjestili ste se na sic. Nije mekan. To u biti nije loše
Problem je ako ste malo teži - zadnjica će vam ipak malo propadati u sicu.
Od 1 do 10, na novom VXR-u će vam propadati 8, na X9 Evo će vam propadati 2, na Carnabyu 4.
Znači nije premekano. Nije.
Ali vam je ispod toga nešto tvrdo pa ćete već nakon par desetina km shvatiti da sic i nije tako debelo podstavljen.
Koliko ima mjesta za suvozača na sicu - manje nego na Beverlyu, više nego na Libertyu.
Pod sicem - Jet-ica bez vizira, priručni alat, uzimte malo destilirane vode, ovom konstantno pušta na obujmici iznad pumpe vode.
Gdjećete s mobitelom - zaboravite pretinac ispred nogu vozača, to ima Sportcity, ne i Carnaby. Nek ostane u džepu.
Jel skuter mali.
Nije, mjesta za koljena lika od 182 cm i 115 kg ima dovoljno, ne udarate po prednjim oplatama, stopalo 46 stane na podnicu.
Samo se nadam da nikome neće ukrasti akumulator koji je u podnici i za par minuta dohvatljiv zlonamjerniku.
Ravna podnica. Hmm...praktično, ali ako objesite manji ruksak s opremom za fitness, koljena će vam biti vani izvan siluete skutera koliko i na Libertyu.
Ravna podnica....pa jel se to uvija u vožnji. U zavoju ne, na kočenju da. Ništa drastično.
Instrumenti - ništa novo. Ima to i Beverly, ali plastika oko njih je dopadljivije sklopljena, djeluje kvalitetnije.
Kvalitetnije djeluju i oslonci za noge suvozača - mislim da su doro pozicionirani, dopadljivo izvedeni i dovoljno prostrani.
Jel puše na njemu.
Dosta, ne može više puhati. Na 80 kmh se već nadate da je vni bar 15 stupnjeva Celzijusa.
Stavite mu kofer.
Original je dopadljiv, bočno mu je crna nelakirana plastika pa se neće oštetiti u naguravanju, no jedna Integralka i par sitnica napunit će ga brzo. Ima fino izveden naslon za suvozača - ali ne naslanjajte se, nije to za to.
JEste kad kočili s manjim Beverlyem.
Čudan osječaj, dug hod prednje kočnice, zamor pri duljem kočenju, u 2 možd čak na granici prihvatljivog.
Tu je otprilike isto, no skuter je oko 10 kg lakši i meni je općenito bolji doživljaj.
Za grad - dosta bolje od Beverlya. Okretniji jer je kraći, doima se krući pri naglomskretanju, čak bolji osjećaj za prednji kraj.
200 ccm. Jel mi to dovoljano. 20 ks, 17 Nm. Jel bolji onaj od 250 ccm....hmmm...
Bolji je od 250. Pa di kaska ovaj od 200. U zvuku ne - zvuk 200 ccm je u ovom slučaju grublji.
Odvrnete gas do kraja čim krenete. Niste sporijiod 250. razlike su minimalne, no što više variomat razvlači, tu je jasnije da u seriji mašina 200 ccm ima veću "rupu". Ajmo reći da idete otvorenom cestom - od 100 kmh na dalje gubite bitku s 250 ccm.
Ovaj konkretni 200 ccm nažalost miješa benzin u ulje.
Ulje je boje crnog čaja, ima ga previše i rijetko je, pijeni se, platio je danak kratkim relacijama i hladnom startu.
Dobar je raspored težine između prednje i stražnje osovine.
Piše u testovima- i mene je to iznenadilo.
Stabilnost - 16 cola naprijed i nazad, iza samo 1 cm uža guma nego na Beverlyu. Sve vam je rečeno. Mislim da je stabilan.
75%ljudi koji kupuje Beverly 250 trebalo je kupiti Carnaby - 100% bi za svrhu za koje koriste skuter bili zadovoljniji s Carnabyem nego s Beverlyem, osim s pravilnošću prtljažnog prostora.
Možda će se Beverly manje oštetiti ako vam sklizne s identične bočne nogare ali i Carnabyeve bočne crne plastike nisu tu bezveze - višećete na desno oštetiti pokrov auspuha nego bočnu lakiranu plastiku. No puknut će vam prednja oplata. U donjem dijelu. Tako je bilo na ovom
Bočna nogara na 90/% piaggio proizvoda - samo za slikanje. ne pokušavajte.
Oćete gradski/prigradski skuter dobrih performansi - uzmite Carnaby.
VXR će vam ukrasti ili će ga ogoliti, Beverly je prevelik i tromiji.
Ok na Beverlyu ima više mjesta za stopala i lakše ćete ga prodati.
I, jeste li se odlučili, sivi ili ipak decentno crni
P.S. - ne zamjerite greškama, pisano u jednom dahu bez ispravljanja.
Da ga malo približim vama evo ukratko i na jednom mjestu mog osvrta na dotični skuter.
Prije svega, tko se odluči na njega, uzmite ga u crnoj boji.
Mnogo bolje izgleda nego u dosadnoj piaggio običnoj, gotovo nemetalik sivoj boji.
Odlična je i zato što Carnaby nema puno kromiranih detalja kao već pomalo zastarjeli veći brat Beverly.
Istina, u crnoj boji skuter će vam izgledati manji i kompaktniji, ali nije sve u veličini- kažu.
Izabrali ste boju.
Onda, ako uzimate stari model, odmah uzmite presvlaku da ne kisne i da se ne praši.
Ne zbog crne boje, nju ćete lako prebrisati prije nego sjednete na skut, nego zbog sjedala.
Na modelu prije redizajna,sjedalo je izvedeno u posebnoj tkanini da vam ljeti ne bude prevruće.
I zaista, po tom pitanju je mnogo ugodinije nago na mom X9, ali nadajte se da vam ptičiji izmet, smola ili bilo što drugo što se lijepi ne padne na sic. To nećete moći skinuti i ostat će ružne fleke.
Smjestili ste se na sic. Nije mekan. To u biti nije loše
Problem je ako ste malo teži - zadnjica će vam ipak malo propadati u sicu.
Od 1 do 10, na novom VXR-u će vam propadati 8, na X9 Evo će vam propadati 2, na Carnabyu 4.
Znači nije premekano. Nije.
Ali vam je ispod toga nešto tvrdo pa ćete već nakon par desetina km shvatiti da sic i nije tako debelo podstavljen.
Koliko ima mjesta za suvozača na sicu - manje nego na Beverlyu, više nego na Libertyu.
Pod sicem - Jet-ica bez vizira, priručni alat, uzimte malo destilirane vode, ovom konstantno pušta na obujmici iznad pumpe vode.
Gdjećete s mobitelom - zaboravite pretinac ispred nogu vozača, to ima Sportcity, ne i Carnaby. Nek ostane u džepu.
Jel skuter mali.
Nije, mjesta za koljena lika od 182 cm i 115 kg ima dovoljno, ne udarate po prednjim oplatama, stopalo 46 stane na podnicu.
Samo se nadam da nikome neće ukrasti akumulator koji je u podnici i za par minuta dohvatljiv zlonamjerniku.
Ravna podnica. Hmm...praktično, ali ako objesite manji ruksak s opremom za fitness, koljena će vam biti vani izvan siluete skutera koliko i na Libertyu.
Ravna podnica....pa jel se to uvija u vožnji. U zavoju ne, na kočenju da. Ništa drastično.
Instrumenti - ništa novo. Ima to i Beverly, ali plastika oko njih je dopadljivije sklopljena, djeluje kvalitetnije.
Kvalitetnije djeluju i oslonci za noge suvozača - mislim da su doro pozicionirani, dopadljivo izvedeni i dovoljno prostrani.
Jel puše na njemu.
Dosta, ne može više puhati. Na 80 kmh se već nadate da je vni bar 15 stupnjeva Celzijusa.
Stavite mu kofer.
Original je dopadljiv, bočno mu je crna nelakirana plastika pa se neće oštetiti u naguravanju, no jedna Integralka i par sitnica napunit će ga brzo. Ima fino izveden naslon za suvozača - ali ne naslanjajte se, nije to za to.
JEste kad kočili s manjim Beverlyem.
Čudan osječaj, dug hod prednje kočnice, zamor pri duljem kočenju, u 2 možd čak na granici prihvatljivog.
Tu je otprilike isto, no skuter je oko 10 kg lakši i meni je općenito bolji doživljaj.
Za grad - dosta bolje od Beverlya. Okretniji jer je kraći, doima se krući pri naglomskretanju, čak bolji osjećaj za prednji kraj.
200 ccm. Jel mi to dovoljano. 20 ks, 17 Nm. Jel bolji onaj od 250 ccm....hmmm...
Bolji je od 250. Pa di kaska ovaj od 200. U zvuku ne - zvuk 200 ccm je u ovom slučaju grublji.
Odvrnete gas do kraja čim krenete. Niste sporijiod 250. razlike su minimalne, no što više variomat razvlači, tu je jasnije da u seriji mašina 200 ccm ima veću "rupu". Ajmo reći da idete otvorenom cestom - od 100 kmh na dalje gubite bitku s 250 ccm.
Ovaj konkretni 200 ccm nažalost miješa benzin u ulje.
Ulje je boje crnog čaja, ima ga previše i rijetko je, pijeni se, platio je danak kratkim relacijama i hladnom startu.
Dobar je raspored težine između prednje i stražnje osovine.
Piše u testovima- i mene je to iznenadilo.
Stabilnost - 16 cola naprijed i nazad, iza samo 1 cm uža guma nego na Beverlyu. Sve vam je rečeno. Mislim da je stabilan.
75%ljudi koji kupuje Beverly 250 trebalo je kupiti Carnaby - 100% bi za svrhu za koje koriste skuter bili zadovoljniji s Carnabyem nego s Beverlyem, osim s pravilnošću prtljažnog prostora.
Možda će se Beverly manje oštetiti ako vam sklizne s identične bočne nogare ali i Carnabyeve bočne crne plastike nisu tu bezveze - višećete na desno oštetiti pokrov auspuha nego bočnu lakiranu plastiku. No puknut će vam prednja oplata. U donjem dijelu. Tako je bilo na ovom
Bočna nogara na 90/% piaggio proizvoda - samo za slikanje. ne pokušavajte.
Oćete gradski/prigradski skuter dobrih performansi - uzmite Carnaby.
VXR će vam ukrasti ili će ga ogoliti, Beverly je prevelik i tromiji.
Ok na Beverlyu ima više mjesta za stopala i lakše ćete ga prodati.
I, jeste li se odlučili, sivi ili ipak decentno crni
P.S. - ne zamjerite greškama, pisano u jednom dahu bez ispravljanja.