piaggio medley 150 review by liberty

Evo zadnji disc
df79a4930812a0bb4a796e0c926a365c.jpg
c8798c67b98e565ae8ff5537c3659554.jpg


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
Zadnji disk je ok i meni. Ono je bilo napred. Danas vise nema onog reza, ali ostalo je isto. Naletio danas na blic nenajavljenu provjeru, nista strasno kazu, probao je tamo kocit, cuje se malo, no kazu da ako treba da mogu to pogledat i prije 1000km. Mozda je samo neka prljavstina izmedu jer inace koci super. Mene vise s tehnicke strane smeta sta plocica ne nalijeze ravnomjerno svojom povrsinom, kad se stisne rucica onda bude ok, cim se otpusti donji rub plocice napravi vidljivi razmak, dok gprnji rub bude vise prema disku. Kaze prodavac da su to plivajuce plocice, stogod to znacilo :)
Vidit cemo.

Inace, jos prve kilometre kad sam isao na osiguranje sam skuzio kako se cuje elektronika kad se aktivira straznja kocnica, cuje se tihi sum, kao neki brojac, valjda od abs-a, dok kod prednje toga nema. A svasta i ja primijetim....
[emoji3577][emoji3526]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
u zadnjih 100 km skuter lakše hvata krajnju brzinu
dakle, razrada ima smisla
još u 5-6 navrata planiram s njim "žestoko" voziti
a zatim idemo dalje umjereno, penzionerski, s motivom što manje potrošnje i što veće trajnosti agregata
jer je očito da vožnja do krajnjih granica pomiče prosječnu potrošnju 20% naviše

rekao bi da je ovo idealan skuter za gradski i prigradski promet

otvorena cesta može, ali mislim da držanje gasa iznad cca 90 kmh nema smisla
i inače sam mišljenja da se nekakav putni prosjek s vozilima može "držati" na cca 20% ispod krajnje brzine što bi ovom skuteru bilo cca 85 kmh

teško mi je procijeniti koliko kilometar sat laže
pretpostavljam nekih 5 kmh koliko je i pokazao na nekakvim testovima

skuter prilikom ubrzanja i međuubrzanja nema nikakve rupe - uvijek konstantno prihvaća gas
ono što je Manvuk primjetio - tek pri minilalnoj brzini "otpušta u ler"
osobno bi volio da manje koči motorom - tj. to mi odgovara u gradu, ali ne i na otvorenoj cesti gdje brzina pada ako se "gas ne drži"

2no s obzirom da kod moje vožnje ima minimalno otvorene ceste a da se skuter koristi/koristiti će se u 90% slučajeva za relacije 2-5 km u 1 smjeru
mislim da je ovaj skuter bio pravi izbor za mene
 
Detaljan test  (y), ali ne vidim u testu suvozačicu!!! :misli:
Ja bi pročitao rado i o tome. :wink:
 
Sinna said:
Detaljan test  (y), ali ne vidim u testu suvozačicu!!! :misli:
Ja bi pročitao rado i o tome. :wink:
nema je
tj. ne vjerujem da će se ikad provozati skuterom
ali kako ja težim za 2 ipak možemo smatrati da se testiranje provodi pod najvećim opterećenjem (težim ko 3 azijata, barem) :mrgreen:
 
Sinna said:
Probaj provozat neku studenticu od 20 god. pa napiši test! :wink: :D
takve ne padaju na ostarjele slabovidne činovnike s trbuhom
niti na jeftine azijatske modele pjađo grupacije
već teže R-ovima, gdje je sjedalo veličine kutije cigareta i gdje si koljenima izbiju očnjake na najmanjoj rupi :mrgreen:

ali pokušat ću
obećavam
idem se voziti pred faksom sa skuterom
pa javim dal je neka pala, naravno ne pod kotače nego na skuter/toster/bojler/kredenc ili kakogd se to zove od milja :mrgreen:
 
Ja redovito vozim "studentica" zajedno kojih 180kg do 80 na sat bez problema. Većinom prodjem oko 205-215km sa rezervarom

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
Avan7garde said:
Ja redovito vozim "studentica" zajedno kojih 180kg do 80 na sat bez problema. Većinom prodjem oko 205-215km sa rezervarom

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ok
bum se družil s tobom pa buš me upoznal s nekom studentica
al ne bum vozil nekog gabora iza, oću da je zgodna ili barem poluzgodna
:mrgreen:
 
Avan7garde said:
Dogovorit ćemo se. Nešto cemo srediti. [emoji16]

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ako ne
iz protesta ću zapaliti gumu 110/80-14 i njome ocrtati kružnicu :mrgreen:


(y)
 
inšoma dele šome kako bi rekli naši stari...

testiranje i razrada su završeni te da rezimiramo:
- do 1. servisa (940 km) je skuter pomno razrađivan u svim režimima osim maksimalnog, sve kako to tvornica/uputstva/zdrav razum nalaužu - dakle, ništa agresivno, ali dinamično i postepeno
- do cca 1.350 km je obavljena 2. faza razrade i uz postepeno pojačavanje tempa tu se išlo do maksimuma i djelomično na dulje staze kako bi skuter "osjetio" što je to biti opterećen

i time završavam razradu i posvečujem se svakodnevnim užicima na skuteru, dakle, vožnja u svim režimima po osjećaju, potrebi i u skladu s uputstvima i mogućnostima skutera

malo ću razmisliti kada ću na 2. promjenu ulja jer je po meni servisni interval za zamjenu ulja od čak 10.000 km bez obzira što u njega ide full sintetika, ipak malo preoptimističan

slijedeće mjerenje potrošnje slijedi za nekoliko dana s time da se prvih 100 km od punog tanka obavilo u "žestokom" ritmu a sad dalje idućih cca 100 km do rezevre nastavljamo u normalnom, uobičajenom ritmu

skuter se čuva, još nije pran (odavno sam prestao robovati tome), ali je većinu vremena na zatvorenom i rijetko kada stoji na otvorenom

i dalje oduševljava praktičnošću, osobito prilikom odlaska u kupovinu namirnica jer pod siem zaista puno toga stane, a po meni se prostor ispod sica niti puno ne zagrijava obzirom da se nalazi direkt iznad mašine

u međuvremenu do 2. servisa kontrolirati će se razina ulja i rashladne tekućine
jer prema mojem iskustvo svi ti agregati koji su stalno pod punim opterećenjem ipak znaju malo potrošiti ulja, osobito kad ono ostari...pozitivno je da u njega stane sveukupno cca 1,25 litara ulja, što je jednako (malo više) kao u nekadašnju piaggio mašinu 250 koja je u jakom režimu vožnje otvorenom cestom znala na 2.000 km potrošiti (ako se ne varam) cca 1,00 - 1,20 dcl ulja (na toj mašini je od MIN do MAX bilo cca 2,00 dcl ulja, na ovoj medleyevoj ne znam koliko je od MIN do MAX)

da li sam požalio što nisam uzeo kapacitetniji skuter?
ne, još uvijek ne....naime dovoljan je, i uspijeva ga se iskoristiti 100%, zagrije se brzo, fluidan je, nema neke opasnosti od prekoračenja brzine, lagan je , okretan, zauzima malo mjesta, nije pretjerano skup, a opet je od renomiranog proizvođača, i koliko vidim kao novi, a time i kao polovni, tražena roba

dakle, idemo dalje, every day use, nisšta posebno maženja/paženja, long term test goes on s izvještajima svako toliko

(y)
 
Bravo
Volim tvoje analize i textove :)
Ja u subotu krecem na GO i dva tjedna ce skut odmarat u zatvorenom. Inace ni ja ga nisam prao jos niti robujem, drzim ga vani jer sam u zgradi, ali uvijek polriven i zavezan, bas kao i prosli skut. Do danas 320km, sutra ce biti tjedam dana. Jos ga nisam stisnuo, pazim, tu i tamo mi dode i kao da za nijansu pojacavam tempo s vremenom sto je ok. Zasad zamjerki apsolutno nemam. Osim tih kocnica sta treba sjesti, namjestit bolje ili stogod
Trenutno dvije male zamjerke, prva vec recena na racun zadnje elektronike kocnice, jednostavno se taj brojac cuje, kao sum, ili cegrtusa, da li to treba, ne znam, nije jako, ali ja cujem i volio bi znati je li se i vama to moze cuti?
Druga ide na racun prednjeg fara, Liberty je
vec napomenuo, jednostavno se sa vozaceve pozicije vidi da svijetli i zbog toga sta to u mraku bljesti smanjuje vidljivost napred. To razmisljam nekako pokriti :) Inace takoder i pohvala na racun svijetla, inicijalno razocarenje klasicnom H4 zaruljom je brzo splasnulo jer svijetli izvrsno, jako upotrebljivo, a i lako se zamijeni, standard je, ima izbora, moze se staviti i bolja, neki night breaker i slicno.
Potpisujem okretnost, fluidnost, brzo se zagrije, start, kvacilo (lovi odmah, ne mora vristat da se pokrene), prakticnost, ugodnost...
Vozim se jos sutra pa ide na prisilni odmor.
478e4ea4225b3a4c060facfe461b052c.jpg
c3cf5ef871eeb4880c385efad0963d85.jpg
32b86899559ba0baeb2463a7f8c3789d.jpg


Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
manvuk said:
Bravo
Volim tvoje analize i textove :)
Ja u subotu krecem na GO i dva tjedna ce skut odmarat u zatvorenom. Inace ni ja ga nisam prao jos niti robujem, drzim ga vani jer sam u zgradi, ali uvijek polriven i zavezan, bas kao i prosli skut. Do danas 320km, sutra ce biti tjedam dana. Jos ga nisam stisnuo, pazim, tu i tamo mi dode i kao da za nijansu pojacavam tempo s vremenom sto je ok. Zasad zamjerki apsolutno nemam. Osim tih kocnica sta treba sjesti, namjestit bolje ili stogod
Trenutno dvije male zamjerke, prva vec recena na racun zadnje elektronike kocnice, jednostavno se taj brojac cuje, kao sum, ili cegrtusa, da li to treba, ne znam, nije jako, ali ja cujem i volio bi znati je li se i vama to moze cuti?
….[/img]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

Kočnice se na Beverly-u (300) čuju kao lagani šum … mislim da je to isti tip kočnice … tzv plivajući disk … to je normalno
 
Samo jedna mala ispravka

To nije plivajuci disk vec je plivajuca celjust

A zvuk se pojavljuje na gomili motora i nije neuobicajen jer
kod prelaska kocione plocice preko rupa na disku ( koje sluze za odvod topline i materijala nastalog pri kocenju
a kod starih tipova plocica koje su generirale cak i plinove sluzile su za odusiti tlak i naravno kad vozi se po mokrome da ne bi doslo do stvaranja vodenog sloja ) prilikom kocenja pojavljuje se taj zvuk.

By the way super motoric i drago mi je da si zadovoljan

 
Hvala ekipa :)
Sum se javlja cim se malo stisne zadnja kocnica neovisno o intezitetu, bas kao naprimjer stop svijetlo, zato ne bi rekao da je zbog bilo kakvog struganja tj trosenja vec da je generiran radom elektronike, dok se frekvencija minjenja ovisno o brzini, bas kao da broji prsten abs-a :)
Stvarno nisam to znao, meni je to novina i drago mi je cuti da sumi i drugima xD
Prednji ne sumi nista, prednji malo struze, no to je nesto drugo i to cemo vidjeti. Sveukupno, odlicno koci i kocnice su jedan od utega zasto taj skut pored nekih.

Vozim se jos danas pa pauza....falit ce mi [emoji4]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
Meni je 3000 km prednja kočnica davala zvuk ko da struže, a prednji disk je nakon 500 km mijenjan u garanciji jer je tresao volan kod kočenja iznad 60 km/h. Isto tako prednja vilica kod prelaska većih rupa je davala zvuk ko da će ispasti hahha. Jedan se zadnji amortizer se mogao normalno podešavati sa danim ključem, dok su za drugi bile potrebne papagajke za podešavanje. Klasični talijan ....  :LOL:

Drugo sve, i dosta ovog, kako je napisano u temi.
 
xoox said:
Meni je 3000 km prednja kočnica davala zvuk ko da struže, a prednji disk je nakon 500 km mijenjan u garanciji jer je tresao volan kod kočenja iznad 60 km/h. Isto tako prednja vilica kod prelaska većih rupa je davala zvuk ko da će ispasti hahha. Jedan se zadnji amortizer se mogao normalno podešavati sa danim ključem, dok su za drugi bile potrebne papagajke za podešavanje. Klasični talijan ....  [emoji38]

Drugo sve, i dosta ovog, kako je napisano u temi.

Nakon 500km? Ok, meni ne trese nista, samo malo struze, ali dajem mu pravo na to dok sve slegne. Kazes, tako si trpio 3000km? :)
Ma volim ja talijansku tehniku, ne bojim se, inace bi pobijedila honda :)

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk