inšoma dele šome kako bi rekli naši stari...
testiranje i razrada su završeni te da rezimiramo:
- do 1. servisa (940 km) je skuter pomno razrađivan u svim režimima osim maksimalnog, sve kako to tvornica/uputstva/zdrav razum nalaužu - dakle, ništa agresivno, ali dinamično i postepeno
- do cca 1.350 km je obavljena 2. faza razrade i uz postepeno pojačavanje tempa tu se išlo do maksimuma i djelomično na dulje staze kako bi skuter "osjetio" što je to biti opterećen
i time završavam razradu i posvečujem se svakodnevnim užicima na skuteru, dakle, vožnja u svim režimima po osjećaju, potrebi i u skladu s uputstvima i mogućnostima skutera
malo ću razmisliti kada ću na 2. promjenu ulja jer je po meni servisni interval za zamjenu ulja od čak 10.000 km bez obzira što u njega ide full sintetika, ipak malo preoptimističan
slijedeće mjerenje potrošnje slijedi za nekoliko dana s time da se prvih 100 km od punog tanka obavilo u "žestokom" ritmu a sad dalje idućih cca 100 km do rezevre nastavljamo u normalnom, uobičajenom ritmu
skuter se čuva, još nije pran (odavno sam prestao robovati tome), ali je većinu vremena na zatvorenom i rijetko kada stoji na otvorenom
i dalje oduševljava praktičnošću, osobito prilikom odlaska u kupovinu namirnica jer pod siem zaista puno toga stane, a po meni se prostor ispod sica niti puno ne zagrijava obzirom da se nalazi direkt iznad mašine
u međuvremenu do 2. servisa kontrolirati će se razina ulja i rashladne tekućine
jer prema mojem iskustvo svi ti agregati koji su stalno pod punim opterećenjem ipak znaju malo potrošiti ulja, osobito kad ono ostari...pozitivno je da u njega stane sveukupno cca 1,25 litara ulja, što je jednako (malo više) kao u nekadašnju piaggio mašinu 250 koja je u jakom režimu vožnje otvorenom cestom znala na 2.000 km potrošiti (ako se ne varam) cca 1,00 - 1,20 dcl ulja (na toj mašini je od MIN do MAX bilo cca 2,00 dcl ulja, na ovoj medleyevoj ne znam koliko je od MIN do MAX)
da li sam požalio što nisam uzeo kapacitetniji skuter?
ne, još uvijek ne....naime dovoljan je, i uspijeva ga se iskoristiti 100%, zagrije se brzo, fluidan je, nema neke opasnosti od prekoračenja brzine, lagan je , okretan, zauzima malo mjesta, nije pretjerano skup, a opet je od renomiranog proizvođača, i koliko vidim kao novi, a time i kao polovni, tražena roba
dakle, idemo dalje, every day use, nisšta posebno maženja/paženja, long term test goes on s izvještajima svako toliko