brotherhood
New member
@liberty me je natira da se regam na forum, i moran ga još jednom pohvalit da je umjetnik u potrošnji goriva, no ja ionako nisan nikad pazija na kojim ću đirima minjat brzine, bitno je samo bilo da dan gasa a da ne spalin radilicu. Moja žena u prosjeku uvik troši 10% manje benge od mene, na istom autu, tako da bi se moglo reć da je @liberty pomalo ka feministički tip.
Nego, da prijeđen na Medleya, Prva, i prilično velika zamjerka je svitlo, iebo vas dizajn talijani da vas iebo, mislin onakvu blentavu kocku iz koje ništa ne svitli samo redikuli talijani mogu smislit. BMW je još tamo devedesetih stavlja leće na kratka svitla a posli su ga svi kopirali, dok se piaggio sa ovin svitlon vratija negdi u 80-te, pet puta bolje svitli moja vega podvodna lampadina od ove pi*darije od svitla. Dugo još nešto i posvitli, ali kratko svitlo na neosvijetljenim cestama je koma. Druga velika zamjerka je ovjes, ako dvoje ljudi sidnu na medleya naiebat će in bubrizi na svakoj rupi na cesti. Utvrdija san zadnje amortizere za dva zuba, ali i dalje se moran ka one face na krosevima svaki put pridignit na noge da amortizeri ne bi opi*dili u plafon. Podizanje na četvrti zub mi se ne da jer bi skuter u tom slučaju posta pretvrd za jednu osobu i brijen da bi puno prije prokliza sa zadnjim krajem. Treća primjedba je nestabilnost na "obrušenom" asfaltu, kao i na valovitim nanosima na rubnim dijelovima ceste. Pari mi se da je tome razlog ne samo ovjes nego i relativno uske gume, dodirna površina maxis guma sa asfaltom je prilično mala tako da kad dopilotaš na obrušeni asfalt guma upada u te kanale ka u šine. Neiskusni vozači skutera ka od šale padnu na takvim mistima jer se medley lipo zaleluja. Četvrti, i relativno nebitni prigovor je veličina. Skuter je malo sitan za face od 1,90m pa naviše, izgleda cuclavo ispod njih kad ga gledaš s leđa. Da pokojni Rakija sidne na njega nesta bi Medley, parija bi mini romobil. Ali, ako je medley sitan zato je dinamitan, lipo potiže, ujednačeno i učas dođe do 80kmh. Od 80 pa naviše je već problem. Na malo ozbiljnijim uzbrdicama teško ćete ga potirat priko 90kmh. To me ipak pomalo čudi jer medley 150 ima skoro 15 konja šta nije malo za motorić od 135kg. Za pohvalu je stabilnost motora na lipom i ravnom asfaltu, i ABS lipo vata (mada triba dobro stisnit kočnicu da se uključi), tako da dosad još nisan uspija proklizat ni sa prednjim ni sa zadnjim krajem a natuka san nekih 8.000 km u godinu dana. Ispod sica definitivno ima mista za dvi integralne kacige mada kad ih se smješta triba pripazit da se kurdile uvuku ispod kacige jer će se u protivnom sic nategnuto zaključat pa ga se ne može iz prve otvorit, zna škljocat u prazno. Potrošnja.... e iebiga, ja ne mogu ispod 3 litre, jednostavno nisan taj penzionerski tip, ako neko iza mene da gasa dan ga i ja, a preticanje san oduvik volija. Za kraj, servisi nisu baš jeftini, pogotovo veliki, na 10.000 km dođe od 1500 kn pa naviše. Čisto iz znatiželje nazva san nekoliko servisa i jedan mi je lik reka da će servis izać oko 2200 kn. :misli:
p.s. u slavu libertyju odabra san nick brotherhood. još nam fali equality
Nego, da prijeđen na Medleya, Prva, i prilično velika zamjerka je svitlo, iebo vas dizajn talijani da vas iebo, mislin onakvu blentavu kocku iz koje ništa ne svitli samo redikuli talijani mogu smislit. BMW je još tamo devedesetih stavlja leće na kratka svitla a posli su ga svi kopirali, dok se piaggio sa ovin svitlon vratija negdi u 80-te, pet puta bolje svitli moja vega podvodna lampadina od ove pi*darije od svitla. Dugo još nešto i posvitli, ali kratko svitlo na neosvijetljenim cestama je koma. Druga velika zamjerka je ovjes, ako dvoje ljudi sidnu na medleya naiebat će in bubrizi na svakoj rupi na cesti. Utvrdija san zadnje amortizere za dva zuba, ali i dalje se moran ka one face na krosevima svaki put pridignit na noge da amortizeri ne bi opi*dili u plafon. Podizanje na četvrti zub mi se ne da jer bi skuter u tom slučaju posta pretvrd za jednu osobu i brijen da bi puno prije prokliza sa zadnjim krajem. Treća primjedba je nestabilnost na "obrušenom" asfaltu, kao i na valovitim nanosima na rubnim dijelovima ceste. Pari mi se da je tome razlog ne samo ovjes nego i relativno uske gume, dodirna površina maxis guma sa asfaltom je prilično mala tako da kad dopilotaš na obrušeni asfalt guma upada u te kanale ka u šine. Neiskusni vozači skutera ka od šale padnu na takvim mistima jer se medley lipo zaleluja. Četvrti, i relativno nebitni prigovor je veličina. Skuter je malo sitan za face od 1,90m pa naviše, izgleda cuclavo ispod njih kad ga gledaš s leđa. Da pokojni Rakija sidne na njega nesta bi Medley, parija bi mini romobil. Ali, ako je medley sitan zato je dinamitan, lipo potiže, ujednačeno i učas dođe do 80kmh. Od 80 pa naviše je već problem. Na malo ozbiljnijim uzbrdicama teško ćete ga potirat priko 90kmh. To me ipak pomalo čudi jer medley 150 ima skoro 15 konja šta nije malo za motorić od 135kg. Za pohvalu je stabilnost motora na lipom i ravnom asfaltu, i ABS lipo vata (mada triba dobro stisnit kočnicu da se uključi), tako da dosad još nisan uspija proklizat ni sa prednjim ni sa zadnjim krajem a natuka san nekih 8.000 km u godinu dana. Ispod sica definitivno ima mista za dvi integralne kacige mada kad ih se smješta triba pripazit da se kurdile uvuku ispod kacige jer će se u protivnom sic nategnuto zaključat pa ga se ne može iz prve otvorit, zna škljocat u prazno. Potrošnja.... e iebiga, ja ne mogu ispod 3 litre, jednostavno nisan taj penzionerski tip, ako neko iza mene da gasa dan ga i ja, a preticanje san oduvik volija. Za kraj, servisi nisu baš jeftini, pogotovo veliki, na 10.000 km dođe od 1500 kn pa naviše. Čisto iz znatiželje nazva san nekoliko servisa i jedan mi je lik reka da će servis izać oko 2200 kn. :misli:
p.s. u slavu libertyju odabra san nick brotherhood. još nam fali equality