Pitanje za A2 kategoriju

nikpraskaton

New member
Pozdrav!

Na proljeće namjeravam položit a2 kategoriju i tražim si neki naked do 2000-2500 eura. Za oko mi je zapeo Kawasaki er5, ali on ima 36kw pa me zanima da li netko zna iz iskustva da li to policija tolerira, i ako ne, da li postoji neka opcija za smanjenje jacine motora?

Hvala unaprijed na odgovoru
 
da si miran i da ne pobereš extra kaznu zbog vožnje "prejakog" motora ako naiđeš na revnog policajca, preskoči ER5.
 
nikpraskaton said:
Pozdrav!

Na proljeće namjeravam položit a2 kategoriju i tražim si neki naked do 2000-2500 eura. Za oko mi je zapeo Kawasaki er5, ali on ima 36kw pa me zanima da li netko zna iz iskustva da li to policija tolerira, i ako ne, da li postoji neka opcija za smanjenje jacine motora?

Hvala unaprijed na odgovoru

1. Ne.
2. Da. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,245306.msg4325806.html#msg4325806
3. Kupi u startu motocikl koji udovoljava kriterije potrebne kategorije.
 
nikpraskaton said:
Pozdrav!

Na proljeće namjeravam položit a2 kategoriju i tražim si neki naked do 2000-2500 eura. Za oko mi je zapeo Kawasaki er5, ali on ima 36kw pa me zanima da li netko zna iz iskustva da li to policija tolerira, i ako ne, da li postoji neka opcija za smanjenje jacine motora?

Hvala unaprijed na odgovoru

suzuki gs 500 (y)
 
Od 2009. vozim sa A2 kategorijom Horneta, znači gotovo duplo jači motocikl od dozvoljene snage, zaustavljali su me sigurno 10 i više puta širom HR, nitko nikada nije prigovorio, samo je jedan policajac na Pagu 2010. rekao da ne bi smio i pustio me, od onda to nitko više nije ni primjetio takoreć...
 
biker4life said:
1. Ne.
2. Da. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,245306.msg4325806.html#msg4325806
3. Kupi u startu motocikl koji udovoljava kriterije potrebne kategorije.
1. Otkud ti to? Kako tko. A tko riskira- profitira.
2. -
3. Zašto? (Vezano za točku 1.)

biker4life said:
Tako je...
:?:
 
Bokygs said:
Sve je to lijepo dok se ne dogodi prometna,onda si frende najebao...
Ja iz vlastitog iskustva to ne mogu potvrdit, a nije da ih nije bilo, zadnja je bila prije 4 mjeseca, jest da sam sve riješio bez policije... Mislim, ne savjetujem nikom da se ne pridržava tih potupavih zakona i ograničenja, al ja nikad nisam i nikakvih problema nikad.
 
Hrvoje said:
1. Otkud ti to? Kako tko. A tko riskira- profitira.
2. -
3. Zašto? (Vezano za točku 1.)

- naravno da ima iznimaka, ali ja danas nebi riskirao, kada se gleda svaka kuna inkasirati u proračun. :neznam: Ista situacija je davnih dana bila sa autima od 76 i 77 KW dok je bio na snazi zakon 75 KW. Neki su gledali kroz prste, neki ne.

Vezano uz točku 1 - naknadna homologacija i atest jačeg pa prigušenog motocikla niti su jeftini niti jednostavni, a tu je i činjenica da se blokada navodno plombira pa provjerava kod svakog idučeg tehničkog pregleda, što nije slučaj sa vozilima koja tvornički dolaze prigušena. Detaljnije sam čini mi se bio pisao na linku.


Hrvoje said:

Koliko je meni poznato - ako skrivi prometnu nesreću bez kategorije, tj. ni ne mora ju skriviti samo sudjelovati u njoj, pa kako nema kategoriju postaje sukrivac, po iskustvima nekih tu sa foruma sasvim je realno očekivati da će osiguranje od njega regresno potraživati iznose za koje bi eventualno netko treći mogao teretiti njegovo osiguranje zbog činjenice da je i on sukrivac.


Možda se varam, ali ovo bi nekako bio kratki rezime svega što se uz kategorije pisalo po forumu od lipnja 2008. do danas, uz nešto mojih iskustava. (y)
 
policija ne tolerira..
i ja vozio Horneta sa a2 kategorijom..svaki put popušio kaznu,ali svaki..bez obzira što motor uredan,gume uredne,i ja uredan..

dolazi ti u obzir i xt660 i pegaso..vjeruj mi,nije vrijedno zajebavanja i strijepnje dali će pandur noć prije skosat po ženi..ili taj dan po tebi  (y)
 
Hvala svima na odgovorima, znači da idemo na sigurno ne isplati mi se to. Onda suzuki gs 500 kako ste mi i napisali, to mi je neka druga opcija bila nakon ovog kawasakia:)
 
nikpraskaton said:
Hvala svima na odgovorima, znači da idemo na sigurno ne isplati mi se to. Onda suzuki gs 500 kako ste mi i napisali, to mi je neka druga opcija bila nakon ovog kawasakia:)

Ima tu još modela, samo neznam kakvu koncepciju tražiš. XT660 X ili R, možda bi se dalo naći prva godišta za te novce ili tako nešto... :neznam:
 
Najviše mi se sviđaju nakedi tipa taj gs500 i er5, pa ako mi možete još nešto u tom stilu preporučiti bi mi svakako dobro došlo:)
 
Na tom popisu je velika većina motora kojima bi se morala smanjivat kubikaža, tako da na kraju od nakeda ostaju taj gs500, honda cbf500 i hyosung 250
 
nikpraskaton said:
Na tom popisu je velika većina motora kojima bi se morala smanjivat kubikaža, tako da na kraju od nakeda ostaju taj gs500, honda cbf500 i hyosung 250

Kubikaža teško, valjda misliš na KW. A2 kategorija limitirana je snagom i omjerom snaga/težina, ne i kubikažom.

Hyosung nebi dovodio u usporedbu sa "japancima".

Ako ti nije hitno sa kupovinom, probaj malo "češljati" Njuškalo. Tu i tamo naiđe pokoji motocikl prigušene snage 25 ili 35 KW. Kolega sa foruma je prošle godine bio kupio poluoklopljenog Horneta (model Hornet S), sa 25 KW u papirima, model 10ak godina star. Kako smo bili u kontaktu vezano uz problematiku, u izbor su mu bila ušla i neka dva Bandita 600, također sa 25 KW. Hornet je bio nešto skuplji, ali Banditi su bili baš oko 2 - 2,5 k €. Znam da je jedan bio ja mislim 1998., drugi 2001., a Hornet čini mi se 2003. Kako su ti motocikli došli na naše tržište, od kuda, i zašto imaju (u papirima) tako malo KW neznam (jer krajem 90ih su svi oni tako i tako spadali u A kategoriju, ovih podjela ni nije bilo - jedino mi pada na pamet nekakva mučka sa godišnjim davanjima), ali zadovoljavaju norme A2 kategorije. Ovaj jedan Bandit čak mislim da je bio od prvog vlasnika, a svi su bili na HR pločice. Pogledaj si i oglase na slovenskom oglasniku avto.net, naime u Sloveniji su prigušeni motocikli popularniji no kod nas (ima ih više kao rabljenih). Sretno.
 
Mani se kume motora za koje nemas kategoriju. Ja sam zamjenil XTR-a 2007 god. za fazera i nije prošlo mjesec dana i haltovali me prvi i zadnji put od onda. 1000 kuna na licu mjesta sam platil. Nagovaral sam ih i rekel da znam da sam kriv al da me puste, nisu me šljivili ni 5 posto. Pa sad ak te 1000 kuna stišće u đepu ti kupi pa se vozaj, da ne govorim da se nikad nebus mogel voziti s guštom, uvijek budeš gledal iza kojeg ugla zaustavljaju, barem je tak meni (bilo).