Prvi HD topic :)

cosmic said:
Invazija na Brač...
Koji je ovo prvi. Dobar...

tu9yduqa.jpg






©
jesu li ovo oni neki svicarci ,prati ih kombi sa rezervnim dijelovima i serviserima  :mrgreen: + dvi nove bembare motora nase policije pod rotacijama se preseravaju nebi da se voze predsjednici drzava na njima ... :misli:

koji klosari  :LOL: :LOL:
i banana republika  :LOL:
 
bas sam maloprije iso bacit dir od Jankomira i s obzirom da nije bila prevelika guzva prijavio se i dopala me "cetrdeset osmica" iz prvog posta... izgledom mi je jedan od ljepsih zbog bobber stila s tim da mi se cini da bi za dulje ture bila bolja pozicija fuzica kao na 883 (vise prema nazad), a i udobniji je sic na 883. Na 883 sam samo sjedio, a bas me zanima snaga motora u voznji s obzirom da me testirani nije bas impresionirao (niti po momentu). Imo sam, mislim, prevelika ocekivanja i previse respkta... sve u svemu... za 15-20 god. se mogu zamislit na jedome
 
Mate ima u ZG jedan Triumph Rocket 3 s otvorenim epromom 150ks i preko 350NM :mrgreen: ajde to testiraj. Ja ga testirao od ZG do mora i nazad, to je taman cruiser za racere.
Od Harlija sam odustao kad sam novog 883 krcao na prikolicu pa smo 2 morali gurat :mrgreen:.
 
Ne znam raspored ali vjerujem da je zadnja runda bila u 6, 7.
Prošle godine su u ovo vrijeme već raspremali.
Ne znam, izgooglaj raspored.
 
bio i ja jučer i slažem se što se tiče organizacije stvarno su na nivou... (y)
ja vozio ovaj tenk... skroz druga filozofija vožnje na dva kotača... upija rupe kao Mercedes S klase.... :mrgreen: prava lađa na dva kotača... ugl. dojmilo me... (y)
 
jota said:
Mate ima u ZG jedan Triumph Rocket 3 s otvorenim epromom 150ks i preko 350NM :mrgreen: ajde to testiraj. Ja ga testirao od ZG do mora i nazad, to je taman cruiser za racere.
Od Harlija sam odustao kad sam novog 883 krcao na prikolicu pa smo 2 morali gurat :mrgreen:.

Javi vlasniku da mi se javi i evo me odmah po njega. :mrgreen:
 
gino_du said:
bas sam maloprije iso bacit dir od Jankomira i s obzirom da nije bila prevelika guzva prijavio se i dopala me "cetrdeset osmica" iz prvog posta... izgledom mi je jedan od ljepsih zbog bobber stila s tim da mi se cini da bi za dulje ture bila bolja pozicija fuzica kao na 883 (vise prema nazad), a i udobniji je sic na 883. Na 883 sam samo sjedio, a bas me zanima snaga motora u voznji s obzirom da me testirani nije bas impresionirao (niti po momentu). Imo sam, mislim, prevelika ocekivanja i previse respkta... sve u svemu... za 15-20 god. se mogu zamislit na jedome

Ovaj je neka posebna izvedba koja ima između ostalog tvrđi sic, drugačiji upravljač i još neke stvari pa možda i fuziće. I mene jako zanima ta razlika u snazi jer sviđa mi se i 883, a i preko 20.000kn je jeftiniji, ali na 1200 baš nije neki moment pa da je još slabiji ne vjerujem da bi mi odgovaralo.
 
XL 1200X Forty-Eight
7,9 litara rezervar na 1200 masini  :misli:
se moze 100km u komadu napraviti
1044_album.jpg


883 Iron
12,5 rezervar
09_XL883_Iron_N_R.jpg
 
Ninja said:
XL 1200X Forty-Eight
7,9 litara rezervar na 1200 masini  :misli:
se moze 100km u komadu napraviti

Mislim da ne. :mrgreen: Pretpostavljam da su motori bili puni do čepa, na pola puta mi se upalila rezerva i stalo je 50kn.