Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.
Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA
Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna,
na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.
Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama