Scarabeo 200 i.e.

joke said:
Talijani nikad nisu volili Kineske proizvode, osim možda Kymcovog Agilitya koji je bio proizvod njihovog designerskog teama.
Ovaj Scarabeo pak krije porijeklo ko' zmija noge, ali i cijena i gume sve govore.
Glede mapa, da dvije su, ali Eco mapa je tu samo da zadovolji istoimene norme, dok je ona druga u biti normalna. Nešto slično kao i kod nove CBR1000RR gdje exup ventil nema "pravu" ulogu, več je tu samo da zadovolji propisane norme.
Po meni temu zaslužuje prvenstveno iz razloga što je njegova reklamna kampanja izuzetno agresivna i bazira se na cijeni, dok se nigdje i nikad, a pogotovo službeno ne može pronači pravo porijeklo ovog proizvoda.
Tako je i  na novom t-maxu smanjena snaga da bi mogao udovoljiti eco norme, usput na Scarabeu 200 "eco" označava ekonomičan mod vožnje.
 
milanche said:
A za te novce bez konkurencije,ispravite me ako grijesim,ali ponudite model koji mu konkurira?? Naravno u cjenovnom rangu,i ne prihvacam tamo neke ching ming modele za koje nema ni distributera ni dijelova ni garancije...

Kymco People S200 je do sad bio best buy u toj klasi (IMHO), a nije ni sad los za 19.000kn,
ali je dosta slabiji, nema injection (vjerojatno ce vise trositi), nema disk iza.

Za tih 3.000kn netko tko nema nikakve motoristicke opreme mozda se ipak odluci za Kymca,
no meni vise trenutno mirisi ovaj Scarabeo.

New Dink 200i je slicniji cijenom i snagom ali ima manje kotace.

 
Navigator said:
Tako je i  na novom t-maxu smanjena snaga da bi mogao udovoljiti eco norme, usput na Scarabeu 200 "eco" označava ekonomičan mod vožnje.

Jel netko zna ŠTO TOČNO se mjenja u samom radu masine kad se aktivira eco mod?

Siromasnija mapa paljenja?
 
biker4life said:
Da, valjda, siromasnija smjesa i manja potrosnja. Neki kazu da tu mapu taj skuter ima samo zato da zadovolji stroge euro norme... :misli: :misli:

Lako moguce.. no kad ju vec ima ne brine me previse zasto.. nego sto tocno ona radi i kako to radi :)

Siromasnija smjesa bi znacila promjenu omjera zrak/gorivo, a to nije zdravo za masinu.

Vjerojatno skida i jedno i drugo, a to bi trebalo smanjiti i snagu i maksimalnu brzinu, a u
uobicajenoj uporabi rezultirat vecim okretanjem gasa da bi pratio promet.. a vece okretanje
gasa = veca potrosnja..  i eto nas na istom.
:mrgreen:
 
Cortez said:
Kymco People S200 je do sad bio best buy u toj klasi (IMHO), a nije ni sad los za 19.000kn,
ali je dosta slabiji, nema injection (vjerojatno ce vise trositi), nema disk iza.

Za tih 3.000kn netko tko nema nikakve motoristicke opreme mozda se ipak odluci za Kymca,
no meni vise trenutno mirisi ovaj Scarabeo.

New Dink 200i je slicniji cijenom i snagom ali ima manje kotace.

Citirat cu sam sebe.. jer sam danas upravo dobio nove akcijske cijene.. PeopleS 200 je zapravo
17.900kn..
 
taj Kymco People S 200 ima zračno hlađenje, kakva je razlika u odnosu na vodeno, mislim vožnja po gradu stajanje na sem. i sl.
 
atego1 said:
taj Kymco People S 200 ima zračno hlađenje, kakva je razlika u odnosu na vodeno, mislim vožnja po gradu stajanje na sem. i sl.

Vozacu nebitna, osim vecih potencijalnih troskova odrzavanja (i kvarova) na vodenom
hladjenju. Pozitivna strana vodenog je veca snaga masine iz iste zapremine (moze, ali
ne mora biti).

Sa proslim skuterom sam u dostavljackim akcijama i divljanju po gradu napravio 10.000km, i
sahranio jednu pumpu za vodu. Na trenutnom (zrakom hladjenom) nema pumpe za vodu pa
se ne bojim da ce otici ;) a skuter obavlja svoj posao isto kao i prosli.

Grad, semafori, 36-37°C, full gas u dvoje+kofer+pun ispod sica+shopping vrecica na kukici
naprijed.. nikakvi problemi.

Samo mjenjas ulje i vozis.

 
jedimaster said:
alo moderatori...daj maknite ove jeftine kineske Kymco skutere iz ove teme  :mrgreen:

Erm, sorry, Scarabeo je u ovoj raspravi kineski skuter, a ne People.
Ovaj tvoj post je prvi offtopic u temi.
 
@biker4life:

Kako bi vi, gospon moderator, odgovorili nekome kad pita sto jos ima u klasi 'subjecta' bez da spomenete
neko drugo vozilo? Jel sam i na pitanje o razlikama zracnog i vodenog hladjenja trebao napisati da ne smijem
odgovoriti jer je offtopic, ili mu savjetovati da otvori novu temu iskljucivo o tome?

Sto ako bude pitao o gumama koje dolaze na skuteru, nova tema?
Moderiranje i odrzavanje reda i mira je jedna stvar, ali ne treba pretjerivati.

Nisam dolazio na forum mjesecima zbog Joke-ovog pretjerivanja, zgadio je forum mnogima, to je
jedan od 'modela' moderiranja koji definitivno ne treba slijediti.
 
Ne dobivam bas precesto prigovore na svoje moderianje. :wink: Tj. ti si mozda i prvi.

Usput sam spomenuo (dijelom i uz zajebanciju) da nebi bilo na odmet da se ipak pokoja rijec vise kaze i o prometalu iz naslova. A kako sam i napisao, usporedbe u ovakvim temama su dobrodosle, a isto tako iz iskustva znam da ako se raspravu na vrijeme ne usmjeri na prvi put, poslije zna biti kasno. Ne vidim zasto bi itko to shvatio "napadom" na sebe ili sl.
 
buuu, moderatori su prodane duše.
posebno onaj biker4life,  taj stalno pušta oftopičare da tu rade što hoće, a nas male ljude proganja (prigovor br. 2)    :LOL:

koliko prostora ima scarebao ispod sjedala?



p.s. i da, držite se teme o Scarabeu 200 i.e. a usporedbe sa  drugim skuterima držite na minimum, za to postoje opće teme o kupnji skutera. :mrgreen:
 
biker4life said:
Ne dobivam bas precesto prigovore na svoje moderianje. :wink: Tj. ti si mozda i prvi.

Usput sam spomenuo (dijelom i uz zajebanciju) da nebi bilo na odmet da se ipak pokoja rijec vise kaze i o prometalu iz naslova. A kako sam i napisao, usporedbe u ovakvim temama su dobrodosle, a isto tako iz iskustva znam da ako se raspravu na vrijeme ne usmjeri na prvi put, poslije zna biti kasno. Ne vidim zasto bi itko to shvatio "napadom" na sebe ili sl.

Sve jasno.. i sam sam bio moderator jednog prilicno prometnog foruma vise od godinu dana, no
pirenje na hladno osim ako je forum sam po sebi problematican nije bilo potrebno, a 'kick' iz
demonstracije sile/autoriteta me prosao s pubertetom.

Reply-am tebi jer sam primjetio slicne prigovore u vise raznih tema, a kad ih i bude obicno bacim
oko na nickname.. i uvijek je tvoj. Iskreno, ti si jedini moderator cije ime i vidjam u 'akciji'. :)

No ok, nebitno, slazem se da tema treba biti o onome sto je napisano u subjectu, ali kad netko
"izvana" dodje u potrazi za informacijama o ovom skuteru i otvori temu, siguran sam da bi htio
vidjeti i dio u kojemu 20 ljudi zaredom kaze da je skuter usporediv sa XY brandom te da je
daleko pametnije uzeti spomenuti XY brand.. u slucaju da trazi komfor XX brand.. i ako se
skuter vise kvari od XXZ branda.. nego da se upucuje na trazilicu i druge podforume, te 5
zasebnih tema otvorenih o svakoj od spomenutih usporedbi.

Manje prometa (bandwidtha) na forumu, manje postova u kojima pise "Ne mogu naci gdje ima..",
manje novih nepotrebnih threadova sto opet = manje bandwitha = jeftinije drzanje foruma online.

Slozili se vi s tim ili ne, u svim stranim motoristickim forumima koje svakodnevno pratim je to tako
i ljudi su u pravilu zahvalni za informacije i usporedbe.

S druge strane.. nitko jos nije napisao sto radi Scarabeov ECO mod.. a na pitanje o konkurentima
je odgovorenom onome tko je pitao.
gdje se raspravlja o tome
 
Pa, u neku ruku, ovaj (pod)forum i jest sam po sebi "problematican".

Istina, mozda sam ovdje malo prerano reagirao, ali bolje malo prije nego nikad.

Ako imas jos kakvih prigovora na moderiranje, slobodno to napisi ovdje, Malagi ce biti drago:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,164338.0.html

Lijep pozdrav. (y)

P.S. Tamo odmah mozes napisati i tocne linkove na druge teme gdje je bilo problema. (y)
 
biker4life said:
Pa, u neku ruku, ovaj (pod)forum i jest sam po sebi "problematican".

Istina, mozda sam ovdje malo prerano reagirao, ali bolje malo prije nego nikad.

Ako imas jos kakvih prigovora na moderiranje, slobodno to napisi ovdje, Malagi ce biti drago:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,164338.0.html

Lijep pozdrav. (y)

P.S. Tamo odmah mozes napisati i tocne linkove na druge teme gdje je bilo problema. (y)

Ah, sorry, nisam znao da je ovaj podforum problematican jer pratim svega nekoliko tema jer me
realno malo toga zanima u njemu.. Ma sve je ok, vidim da piris na hladno no ocito imas dobar
razlog. :)

Skoci bolje Joke-a dovesti u red u GP800 temi..  :censored:
(y)
 
Cortez said:
Ah, sorry, nisam znao da je ovaj podforum problematican jer pratim svega nekoliko tema jer me
realno malo toga zanima u njemu.. Ma sve je ok, vidim da piris na hladno no ocito imas dobar
razlog. :)

Skoci bolje Joke-a dovesti u red u GP800 temi..  :censored:
(y)

Sve 5, nemam ja nista protiv (dapace :) ) "konstruktivnih" clanova (tebe), problem su ovi drugi koji nekako cini mi se - prevladavaju. (y)
 
Ja sam ga zagledo malo u subotu u dućkasu i mogu reć da je to sasvim korektno složen skuter..... sve lijepo nasjeda, nema šlampavih zračnosti, 2 mape paljenja, integralna kočnica, veliki kotači, nije kabasan, a jedino što je minus meni je prostor pod sjedalom koji je više kao neka mala kautijica za sitnice jer niti svaka jet kaciga ne može stat unutra....... no vrlo lako se stavi kofer i stvar je riješena.

Vrlo vjerovatno da ću ga ja realizirat tako da ga imam za po gradu i za obavljanje sitnih poslića jer cijena je sad stvarno korektna, a mislim da je kao paket to vrlo solidan skuter.