Srki
Well-known member
blagi said:Da se razumijemo...... nije to ovjes koji je tvrd kao na tuonu...... samo što nije niti udoban kao na beverly-u. Kombinacija ajmo reć tvrđeg ovjesa i male mase uzrokuje poskakivanje na rupama kad se čovjek vozi solo.
Ja nisam kemijao ništa oko ovjesa jer se često samnom vozi žena pa u tom slučaju malo tvrđe podešenje čak i odgovara.
Što se tiče servisa...... bili su mi između 300 i 400 kn. Ubrzanja su odlična s obzirom da je snaga skoro 20 ks, a masa je cca 140 kg tako da tu nitko neće ostat zakinut.
Ovo što sam napisao za lebdenje je osjećaj koji je subjektivan jer je prednji kraj jako lagan pa se s porastom brzine stječe dojam kao da se gubi informacija s prednjeg kraja. Mislim da sa sigurnosnog aspekta nema razloga za brigu jer je sigurno konstruiran da to podnese bez problema ali subjektivno daje takav osjećaj i traži navikavanje. Do cca 110 km/h djeluje čvrsto kao da je neki motor, a ne skuter
mene isto smeta "manjak informacija s prednjeg kraja"
naročito se primjećuje kad iz svog Poršea 911RS direkt sjednem na Govnara i udvoje krenem za Finsku
ili kad direkt sa CBRke skočim na Govnara i uletim sa 340 u Zagrebački
"informacija s prednjeg kraja Scarabea"
Srki