damir_zgb
Active member
Robi_PU said:Je sigurno.. I slazem se ne cuje se lose !
si ziher da je ovo sa killerom?
pa kak se onda cuje bez njega??
Robi_PU said:Je sigurno.. I slazem se ne cuje se lose !
ima kako ne,isto kao sbk,samo se na sbk skida tako da odvidas dole ispod jednu vidu a na 4road imas dvije vide,ispod i iznad izlaza...Fran Zgb said:4road nema killera
damir_zgb said:http://www.youtube.com/watch?v=x4bE3sVneMg&feature=player_embedded
kaj je ovo na auspuhu?? :misli:
dobro je ako ne stavis onakav auspuh kakav sam ja ja stavio,on je samo rupa ali si zato vidio sta radikoma1 said:znači, bolje ostati ovako na originalu kao ja npr. :misli:
počeo sam intenzivno razmišljati o auspuhu od kad sam te čuo u subotu, al neznam kako bi to kod mene ispalo 8)
malaguti said:puca/baca vatru zbog siromasne smjese,steti klipu i ventilima a rjesava se stelanjem karburatora...
evo imas tu malo vise o tome http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,149291.0.html
koma1 said:znači, bolje ostati ovako na originalu kao ja npr. :misli:
počeo sam intenzivno razmišljati o auspuhu od kad sam te čuo u subotu, al neznam kako bi to kod mene ispalo 8)
BM0021 said:Sta je s injection sistemom u tom slucaju? Oce komp skuzit i sam postelat smjesu (sumnjam) i dal se uopce moze na njemu mjenjat parametre rucno?
4road je sasvim pristojan ispuh koji dobro odrađuje svoj zadatak (a pogotovo što se tiče odnosa cijene sa originalom za piaggio 400/500)koma1 said:znači, bolje ostati ovako na originalu kao ja npr. :misli:
počeo sam intenzivno razmišljati o auspuhu od kad sam te čuo u subotu, al neznam kako bi to kod mene ispalo 8)
TPS iliti Throttle Position Senzor je senzor klapne gasa, koji ne služi za korigiranje smjese već služi tome da CDI zna koliko je otvorena usisna zaklopka, pa prema tome regulira rad injektora.biker4life said:Neki motocikli/skuteri opremljeni su el. sustavom koji djelomicno moze korigirati smjesu na temelju povratnih informacija iz senzora u grani/topu.
Npr. XTX-ov TPS senzor.
Fronius said:TPS iliti Throttle Position Senzor je senzor klapne gasa, koji ne služi za korigiranje smjese već služi tome da CDI zna koliko je otvorena usisna zaklopka, pa prema tome regulira rad injektora.
Jedini senzor koji može utjecat na korekciju smjese je lambda sonda.