testirao sam danas libača.....još sam pod dojmom....uskoro napišem malo o tome
napravio sam 2x 20 km sa stankom od 5 min nakon prvih 20 km i 5 min nakon drugih 20 km
nije bila samo otvorena cesta, nego i dio po gradu sa 2 stajanja na semaforima
kazaljka nije nigdje prelazila 60 kmh i namjerno ga nisam ganjao do kraja
išao sam u 1 smjeru prema Vodnjanu i vratio sam se istom cestom
utvrdio sam da takvom vožnjom, s visokim vjetrobranom i 110 kg teškim vozačem liberty bez napora postiže prosječnih 40 kmh (dakle u 1h sa 10 min stajanja napravi se 40 km) - primjerice radi takvim tempom sa stajanjem do Labina (Lavada) bi stigao za 1 h
dok npr. sa X9 do Labina, ako nigdje ne prekoračim 100kmh dolazim za ravno 30 min
dakle s X9 se postiže ravno duplo bolji prosjek nego s libertyem i njegovim odmaranjem 5 min svakih 20 km
skuter se nije umorio, malo je slinila uljna pumpa iako su je prije malo zamijenili :misli:
kad bi do Zg bila vožnja samo kroz grad poput Pule - za libertya bi to bilo idealno
jerr mi više paše napucavanje gasa i onda otpuštanje gasa nego držanje gasa na nekih 75-80%
iznenađujuće mi je kakose liberty dobro vozi po zavojima
volio bi probati novi lierty 150 4t koji ima malo preko 100 kg, oko 11 ks i krajnju brzinu od 92 kmh - s takvim skuterom se komotno može putovati
i garantiram da s njime ne bi bio puno sporiji nego s X9 (sjetimo se samo Nike i legendarne vespe i koliko je on s njome postizao brzinske prosjeke - razlika do x9 500 mu uopće nije bila tako velika)
eto.....i da, btw. idem danas još jedan đir, ali samo 2x 10 km
malo me jedino smeta što je libaču prednje svjetlo očajno - ko upaljena svijeća