Sportiva od 25kW, jel se može nabaviti???

Sportfighter

New member
Moja priča ide ovako...
Već skoro 2 godine posjedujem A1 kategoriju i za 2 mjeseca ću napuniti 18god. Godinama sam sanjao da ću konačno nabaviti yamahu r6, no novi zakon o A2 kategoriji je utopio moje snove.
Sad mene zanima dali je moguće u Hrvatskoj nabaviti sportivu (polovnu ili novu,600cc kawa/yamaha/suza/honda...) koja bi u papirima imala 25kW kao što se može u nekim drugim europskim zemljama? raspitao sam se kod dilera u Puli i dobio sam negativne odgovore...
unaprijed hvala na informacijama
 
mislim da se u hrvatskoj nemozes naci sportivu s blokadom na 25kw ;( ima samo malo modela  koji se mogu nabaviti s blokadom na 25kw (yamaha xt660 , kawa er6n  mt-03 i jos neki ) dok po njemackoj itd se lako da naci r6 i slicni s 25kw blokadom
 
kolko se primjetilo ne uvoze se limitirani motori nego ti ga oni zapecate kad ga narucis i nemres ga otvorit poslje.. i to je moguce zasad na samo ogranicenim modelima motora.. i sta nije kod nas 35kW..
 
giantMC said:
kolko se primjetilo ne uvoze se limitirani motori nego ti ga oni zapecate kad ga narucis i nemres ga otvorit poslje.. i to je moguce zasad na samo ogranicenim modelima motora.. i sta nije kod nas 35kW..

ja sam uzeo xt660 s blokadom i bez problema sam ga otvorio
 
svojevremeno kad mi je bil kawasaki gpz 500 naj makina i koju sam htio,  :mrgreen: , između ostalog je i pisalo da se ga da s 25 kw postepeno otvarati na jače. neznam kak, samo sam to zapamtil jer mi je bilo najinteresantnije.

ima ninja 250 24 kw... :mrgreen: al nije ni aprilija daleko od toga...
 
herojulice said:
ja sam uzeo xt660 s blokadom i bez problema sam ga otvorio

ne mislim da to da ga je nemoguce otvorit nego ti ga oni ovdje blokiraju i cvh ga pecati, al dobro hrvati su balkanci pa im krsenje zakona nikad nije problem, zanemari..
a xt ima 35kW i uopce ga se ne treba blokirat za A2.. jer NIJE 25kW ogranicenje
 
giantMC said:
ne mislim da to da ga je nemoguce otvorit nego ti ga oni ovdje blokiraju i cvh ga pecati, al dobro hrvati su balkanci pa im krsenje zakona nikad nije problem, zanemari..
a xt ima 35kW i uopce ga se ne treba blokirat za A2.. jer NIJE 25kW ogranicenje

kupio sam ga u 10 mjesecu(malo prije 18og rodjendana) kad jos nisam znao dali ce mene uloviti a2 kategorija ili cu automatizmom dobiti a kategoriju s ogranicenjem na 25kw zato sam uzeo ovu s 25 kw  :wink:
 
i ako ga zelis legalno otvoriti to ti naprave u servisu dobis neku potrvdu i papir s kojim odes na tehnicki i to je
 
da zakon je 35kw ali ja sam pitao 25 zato što ako se rade blokade onda se rade na 25 jer je zakon na 25 u ostatku europe, samo je hrvatska posebna  :shock:

a dali netko zna kako bi to išlo kad bi uvozio? kolika bi bila carina i dali bi papiri valjali?
 
Dali, ali blokirano vozilo ne smije imati vise od duplo KW "otvoreno", znaci maximalno mozes blokirati vozilo koje u originalu ima 70 KW, ako mislis biti legalan za A2-kat...

Prouci ove dvije teme:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,94877.msg1700721.html#msg1700721
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,104561.msg1839128.html#msg1839128

Iako u tim temama iz pocetka i nije previse toga jasno, kako stranice prolaze, sve se izkristaliziralo... :mrgreen: 8)

P.S. @autoru teme: Jel' smo mi mozda isli skupa na Krk prije par mjeseci? :misli:
 
bit će da jesmo  :D

formalno zakon kaže da nesmije imat izvorno više od 70kw, međutim sportive od 600  ne zadovoljavaju taj uvjet istina.
Ali iskreno ako u papirima imam 25kw mislim d anebi trebalo biti problema (tako ljudi voze u cijeloj europi) a na kraju krajeva ako me zaustave sa 25kw u papirima kako oni mogu znat kolko motor ima izvorno?

 
Sportfighter said:
bit će da jesmo  :D

formalno zakon kaže da nesmije imat izvorno više od 70kw, međutim sportive od 600  ne zadovoljavaju taj uvjet istina.
Ali iskreno ako u papirima imam 25kw mislim d anebi trebalo biti problema (tako ljudi voze u cijeloj europi) a na kraju krajeva ako me zaustave sa 25kw u papirima kako oni mogu znat kolko motor ima izvorno?

bu ga probal vozit i dok vidi da mu do 100 treba 4 sek, bu mu sumnjivo malo....  :LOL:
 
nisu baš svi policajci blesavi... naletit češ na budalu koja če te poslat na tehnički il šta več....
nitko ti ustvari ni neće napisat 25 kw na r6

drži se zakona i mirno češ spavati.... tak sam i ja nabrušen bio na glupe zakone blabla... al uvjek sam izvuko deblji kraj.... pa sad vozim auto ispod 75 kw itd i ne brine me ništa uživotu
 
hahahah pa nesmije on probat vozit moj motor ali nekužim kako u ostatku europe ljudi normalno voze blokirane r6-ice samo kod nas nemožeš...
 
tamo se nitko ne-usudi skidati blokade zato motor moze imati izvorno hiljadu konja a ovdi ce ti svatko skinuti  :)
 
herojulice said:
i ako ga zelis legalno otvoriti to ti naprave u servisu dobis neku potrvdu i papir s kojim odes na tehnicki i to je


ali moras zadovoljavat kategoriju da ga mozes legalno otvorit.. a kolko bu nasih ljudi to radilo.. nebu ni kupilo blokirane, a ako u budu to bu zbog manje rege a onda bu ga odmah otvorili  :mrgreen: a naravno niko to nebu provjeravo jer sustav je stima kroz cijelu drzavu i eto  :mrgreen: cemu se uopce onda opterecivat ogranicenjem snage motora
 
herojulice said:
tamo se nitko ne-usudi skidati blokade zato motor moze imati izvorno hiljadu konja a ovdi ce ti svatko skinuti  :)
Skidaju i u Njemackoj,ali policija je daleko bolje opremljena sa razlicitim spravama,kojima moze provjeriti i utvrditi koliko motor ima kW-a.Da skratim pricu,"ilegalna" voznja na takvom motoru povlaci sa sobom odredjene sankcije-Zabrana voznje motora(oduzimanje vozacke),obzirom da placaju osiguranje po kW-ima,javlja se problem prijevara osiguranja i jos neke druge stvari,ovisno o tezini prekrsaja.Kad sve zbrojis i oduzmes dobijes cestitku da se zmrznes,tak da prije skidanja blokade,trebao bi 5 puta razmisliti skinuti ili ne.
 
na moju je odgovornost dali ću ga ja otvarat ili ne ali zanima me dali se može nabavit i kolka je carina?
i šta nije bilo da plaćaju osiguranje po kubikaži ili nije svugdje isto možda?

ne želim vozit 125cc do dvadesete... baš je unfair šta su nam napravili...

p.s. znači po tome aprilia dorsoduro bi bio posve legalan sa blokadom na 25kW (izvorno ima 67kW što ne prelazi duplo od 35 iliti 70)