Ne znam za te blokade itd. ali prije se to delalo drugačije. Recimo za njemačko i slična tržišta radili su se motori smanjene snage tvornički tzv. "reduced efect", tako je bilo jako puno modela koji su bili oslabljeni za potrebe auto škola i slično, na način da su na te modele bile ugrađivane drugačije bregaste osovine, dize, drugačiji promjeri usisa i još koješta. Npr. Zx10R sa kraja 80-ih 1000RX sa 137ks je na taj način zbog propisa skinut na 100ks, ZZR, ZXR i svi slični odnosno svi sa preko 100ks su bili spuštani na 100. Ima puno Hondi recimo CB400 koje živciraju vlasnike sa 27ks umjesto sa punih 40 il 43 nisam siguran, a zamislite da vozite ZZR-a 1100 sa 27KS buuuhhhhhaaa, postojao je i takav za auto škole, GPZ600R postoji sa 27, 50 i 75ks. I kod svih tih motora se radi o mehaničkim razlikama u sistemima razvoda, paljenja, napajanja gorivom itd. Dakle tu nema da bu neko skinul blokadicu i sad buš ti juril. Ak hoćeš "jurit" onda budeš puno toga moral čenđat, a to se danas više skoro ne isplati, zemi drugu mašinu i bok.
Ja baš nedavno prodal GPZ 600R kaj je davno još uvežen, u papirima piše 34kw(50ks) a makša je standard 75ks, jer je bil za njihovo tržište "reduced efect" se to veli. Pa su to naši dečki davno još prejebali da bude full power.