Sportiva od 25kW, jel se može nabaviti???

što ti to znači kad zakon jasno govori da motor nesmije imat preko 70 kw izvorno.....

onda kupi neblokiranog i vozi se..........
 
nema ti druge nego kupiti r6 normalnu i voziti u ilegali ako tako zelis jer drugog rijesenja nema osim da cekas jos nekoliko godina
 
tako je, vozi u ilegali!  (y)

i bit ce mi bas drago kad dobijes zabranu polaganja A kategorije jos 2 godine, pa neces cekat 2, nego ukupne 4 ili vise godina na vozacku...  :LOL:
 
djoni_gitara said:
tako je, vozi u ilegali!  (y)

i bit ce mi bas drago kad dobijes zabranu polaganja A kategorije jos 2 godine, pa neces cekat 2, nego ukupne 4 ili vise godina na vozacku...  :LOL:

sad ga malo pretjerujemo sa lijepim željama, molim te zadrži takve stvari za sebe.
ja sam samo postavio jedno pitanje, ako netko može dati neki normalan odgovor bio bih mu zahvalan, u suprotnom bih vas molio da ostavite spammanje za neki drugi topic.hvala
 
Sportfighter said:
sad ga malo pretjerujemo sa lijepim željama, molim te zadrži takve stvari za sebe.
ja sam samo postavio jedno pitanje, ako netko može dati neki normalan odgovor bio bih mu zahvalan, u suprotnom bih vas molio da ostavite spammanje za neki drugi topic.hvala

Slazem se.
Nego, pogledaj/razmisli/raspitaj se o uvozu novog motora izvana, sa blokadom (posto kazes da ih vani ima)... :misli: (y)
 
ma gledao sam se i raspitivao, zvao sam i dilere u trstu, suzuki i kawasaki imaju sa 25kW, ali ako bi ikako bilo moguće bilo bi mi jeftinije u hr jer mi je carina oko 10% ne računajući trošarinu,špediciju itd.
 
Sportfighter said:
ma gledao sam se i raspitivao, zvao sam i dilere u trstu, suzuki i kawasaki imaju sa 25kW, ali ako bi ikako bilo moguće bilo bi mi jeftinije u hr jer mi je carina oko 10% ne računajući trošarinu,špediciju itd.

A cuj, neznam dali je to moguce u HR, vjerovatno nije. :misli:
A opcija kupnje novog u HR + blokada + atest + skidanje blokada je vjerovatno puno skuplja/kompliciranija od te... :misli:
Neznam, probaj vidjeti, usporediti cijene... sretno...
(y)
 
Icek said:
Ljepo skineš tablicu ko sav normalan svijet...
i onda te neko skine na raskrižju ispred kuće i ti nemaš vozačku(ni tablicu)...neznam kako bi policija + osiguranje na to gledali...
 
dakle ak ti treba nacrtat samo reci

dakle zakon govori da nesmiješ vozit jači motor koji izvorno ima preko 70 kw....
za sve pismene to znači da kupiš motor u švedskoj , rusiji ili bilo gdje on i tada izvorno ima preko 70 kw i NESMIJEŠ ga voziti
može ninja 6 biti blokiran na 10 kw i dalje ga NESMIJEŠ voziti pa je svejedno di ga kupuješ.....

a ako si več odlučio uvesti motor izvana ili kupiti 600r motocikl kupi ga u hrvatskoj bez blokade jer ga svejedno nesmiješ voziti ....  al ak ti se bacaju pare(ili tvojim roditeljima reko bi) onda ga kupi u italiji ili štoviše iz japana.... kad je bal nek je maskembal.........

kao što rekoh kod nas se NEMOŽE kupiti 600 r motocikl blokiran na 25 kw
 
@Sportfighter

eto, dobio si odgovor...
moja ninja 250 je trenutno na prodaji, sredjen i ocuvan motor, za povoljne novce, ako te sta zanima PP  :wink:

i btw. ono nije bila uvreda, tek mala provokacija, al uvjeren sam da neces bit medju onih par % koji voze bez vozacke i s neregistriranim motorom  (y)
i drzi se one "najbolji motor je onaj motor koji vozi i koji je tvoj"  (y)
 
Ne znam za te blokade itd. ali prije se to delalo drugačije. Recimo za njemačko i slična tržišta radili su se motori smanjene snage tvornički tzv. "reduced efect", tako je bilo jako puno modela koji su bili oslabljeni za potrebe auto škola i slično, na način da su na te modele bile ugrađivane drugačije bregaste osovine, dize, drugačiji promjeri usisa i još koješta. Npr. Zx10R sa kraja 80-ih 1000RX sa 137ks je na taj način zbog propisa skinut na 100ks, ZZR, ZXR i svi slični odnosno svi sa preko 100ks su bili spuštani na 100. Ima puno Hondi recimo CB400 koje živciraju vlasnike sa 27ks umjesto sa punih 40 il 43 nisam siguran, a zamislite da vozite ZZR-a 1100 sa 27KS buuuhhhhhaaa, postojao je i takav za auto škole, GPZ600R postoji sa 27, 50 i 75ks. I kod svih tih motora se radi o mehaničkim razlikama u sistemima razvoda, paljenja, napajanja gorivom itd. Dakle tu nema da bu neko skinul blokadicu i sad buš ti juril. Ak hoćeš "jurit" onda budeš puno toga moral čenđat, a to se danas više skoro ne isplati, zemi drugu mašinu i bok.

Ja baš nedavno prodal GPZ 600R kaj je davno još uvežen, u papirima piše 34kw(50ks) a makša je standard 75ks, jer je bil za njihovo tržište "reduced efect" se to veli. Pa su to naši dečki davno još prejebali da bude full power.
 
da ne otvaram sad novu temu... ima tko onaj link gdje se prodaju blokade od 25kw?????? bio je na forumu link ali ga ne mogu naci
 
koki_3 said:
da ne otvaram sad novu temu... ima tko onaj link gdje se prodaju blokade od 25kw?????? bio je na forumu link ali ga ne mogu naci
a što će ti sada 25 kW??  :misli:
 
Pa jebo ga ja, jel smo već apsolvirali da kod nas nije blokada na 25 nego na 35 kW? I da ne može motor u originalu imat više od 70 kW? I da ne smije imat omjer snaga/masa veći od 0.2kW/kg?
I koga će ti vraga onda blokada na 25 kW?
 
Fronius said:
Pa jebo ga ja, jel smo već apsolvirali da kod nas nije blokada na 25 nego na 35 kW? I da ne može motor u originalu imat više od 70 kW? I da ne smije imat omjer snaga/masa veći od 0.2kW/kg?
I koga će ti vraga onda blokada na 25 kW?

znam ja to sve i ne treba mi objašnjavati...
25kw trebam zato jer je svugdje 25kw a u hr 35 kw pa su na tom linku bile blokade od 25 kw...eto što če mi

edit: našao sam neku stranicu
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?bereich=f_ArtikelSuchergebnisDetailliert&typ=erweitertesuche2&fahrzeughersteller=Suzuki&modell=GSXR750&gruppe1=Leistungs%C3%A4nderungen%20Motorrad&CFID=5011409&CFTOKEN=64739219
 
Da, ali jedno ti je tvornicka blokada na 25 KW (nov motocikl), koji dolazi sa papirima na 25 KW (ili 35 nebitno). S njime nemas brige, jer su homologacijski papiri kod prve rege "amen" i nitko kasnije ne provjerava (a i nema kako osim ako nemaju valjke) jeli blokada skinuta, jer se vizualno to ne moze utvrditi.

Bilo koji drugi motocikl ("polovni") na koji se blokada ugrađuje (koji je tvorniski deklariran na vise KW) treba ici blokirati pa atestirati (sto nije zanemariv trosak), plus blokada se plombira i provjerava na svakom tehnickom pregledu, nije ju moguce skidati i stavljati.

Tako da... :misli: