Stari Grobnik u novom izdanju - -

evo jučerašnje slike nove staze pored Zagreba, trenutno je hladno pa ima malo vozača, ali trenutno su popusti, pa se okupi dnevno 200-300 vozača, kada zatopli okupi ih se nekoliko tisuča ............. odlično rade i svi popratni sadržaji, hoteli, bazeni, welnesi, restorani i sve ostale djelatnosti u ovom velebnom zdanju

p1100112.jpg


:mrgreen:
 
papillon said:
Vidim da se nitko iz Primorsko-Goranske županije ne javlja a tu mislim na Baxya,Komu1 i.t.d.Tu spada i Mate pa i Saša da ne nabrajam dalje......

Tema je već pase, al u vrijeme "kiselih krastavaca" (a zimski period zasigurno to i je) svaka tema koja može zagolicati maštu je dobrodošla pa tako i ova priča o Grobniku i njegovom uređenju.
No, da se razumijemo, a kako je Mate već spomenuo, pričice o grobniku se periodično pojavljuju već 20-tak godina i time nas hrane uvijek isti dušebrižnici koji znaju od toga živjeti ili ajmo biti malo pristojniji pa reći znaju "prodavati istu priču" , i to vrlo umješno već godinama.... priča o formuli, Berniju i Slavici, vlasničkim odnosima, , sbk, uređenju, proširenju i da dalje ne nabrajam, sve je već progruntano i prožvakano. Činjenica je da članak spominje neke osobe za koje mogu reći da su o.k., no pozcija županije u cijeloj priči je uglavnom promotivnog karaktera , a kad je Grobnik (šire područje) u pitanju može se spomenuti da ta ista županija gura još neke "projekte" koji su u sličnoj fazi kao i automotodrom, a to je faza "slikovnice" a riječ je o Platku gdje su preuzeli komandu i opet nema pomaka (osim uređenja parkinga), izgradnja žičare sa grobničkog polja na Platak, streljana Kovačevo koja bi se trebala izgraditi u blizini aerodroma i piste .... i bla bla bla... ideja i slikovnica kao u priči , a love nigdje, rekli bi ni za lijek.
Sve je to na jako dugom štapu  :jesus:.

O čemu bi se moglo eventualno razgovarati  :misli: ?
Postoje određeni projekti i ishođene dozvole, dakle mogućnost rekonstrukcije i uređenja autodroma koje bi se mogle pokrenuti još danas da love ima a riječ je o rekonstrukciji piste u svojim gabaritima uz manje korekcije kod ulaza u boxove (usklađenje sa novim propisima), poboljšanje izletnih zona,postavljanje propisanih odbojnih ograda koje su npr. za sbk strogo definirane, rušenje dijela postojećih i izgradnja novih boxova, uređenje novog prilaza parku vozača i još neki detalji koji bi u faznosti mogli brzo saživjet da love ima.... ali pošto pomaka (čitaj love) nema onda budimo realni "cijela priča je na jako dugom štapu". ali dodao bi , ima perspektivu, i u to vjerujem, dakle samo o ovome šta sam napisao... sve ostalo je na nivou "crvenkapice"  :bebica:.
Treba reći da ovakvi novinski članci uvijek iznova bude maštu  :misli: svima a najviše nama koji bi željeli nekakav pomak no sve ovo šta je u ovoj novoj zamisli pokazano spada samo u još jednu ideju, ovog puta nadopunjenu sa nekim apsolutno nebitnim ili krivo postavljenim stvarima jer se vidi da je rješenje rađeno od strane nekog arhića koji ili previše gleda "filmove" ili površno prati utrke na tv-u a na Grobniku očigledno nikad nije bio... no ti detalji su stvar za neku drugu priču ....grobniku treba nešto drugo,svakako kvalitetnije vođenje a pitam se da li zaslužujemo i nešto više kad ni ovo neznamo ili nemožemo bolje iskoristiti  :wink: 

mmm..opet sam se raspisao u vjetar ... :wink:


 
nema staze u Hrvatskoj jer je ovo vukojebina, a ne država

nema budaletine dovoljno lude i bogate da se ide hebat sa rvackom birokracijom

da ne govorimo da ne postoji ni najluđi izračun po kojem bi bilo kakva staze bila isplativa




Srki
 
Članak iz prvog posta je, malo je reći, neozbiljan. Djeluje kao kakav školski sastav djeteta iz petog razreda. Hoteli, restorani, helidromi... mislim bez komentara. Deda i Putnik dovoljan su ugostiteljski sadržaj za trenutne apetite motodroma, a maltene na svakoj kući u okolici stoji natpis "free apartments", tako da mi nije jasno tko bi to trebao jesti, piti i spavati da i jedna desetina napisanoga ima smisla i računice.

Čak i da imamo novca, računice i volje renovirati stazu - mnoge staze u Europi su propale ili su u ozbiljnim financijskim poteškočama zbog želje za dovlačenjem natjecanja poput Moto GP-a ili F1, i još više zbog megalomanske gradnje popratnih sadržaja (hotela, apartmana, restorana, kafića, itd.), kojima bi se kapaciteti mogli popuniti možda jedan vikend godišnje (npr. F1, Superbike, MotoGP). Ostalih "360" dana godišnje staza gomila minuse, jer apsolutno ništa ne može prihodovati novca do te mjere da sve ono što se izgradi za jedan događaj svjetske razine bude iskorišteno ostatak godine sa financijskim plusom organizacijom događaja lokalne ili regionalne razine. Pogledajte dvorane za rukomet, ili primjere razvijenijih zemalja svijeta, tipa olimpijsko selo u Šočiju, itd.

Ljudi koji pišu ovakve članke vjerovatno ne da neznaju ništa o auto-moto sportu, nego moguće nikada ni nisu nogom kročili na neku stazu.

Ako baš želimo maštati - kada bi se i išlo u renovaciju staze, po meni jedini ispravan i kako tako financijski prihvatljiv plan bi bio stazu urediti po modernim standardnima za utrke niže razine (nacionalno, regionalno), ili ako ništa drugo bar ožbukati zidove na glavnim zgradama i pokrpati krov jer je malo sramotno kada nam slovenci i talijani dođu sa trkačim autima i forumala koje vrijede više nego svi objekti tamo, da iste parkiraju u garaže u kojima ih po kiši moraju pokriti ceradama jer pušta krov i unutra sve pliva do koljena. To je naša realnost a ovaj priča o hotelima i helidromima. :LOL:
 
tibor_zg said:
1. kao što je Anđelo već linkao - bilo odavno

2. nebu niš od toga

3. ako i bude bit će pušiona jer budu onda i cijene belosvecke

4. nebu niš od toga :mrgreen:

(y)


vex rc390 said:
malo proslosti,pise da je bilo izmedju 80 i 100 tisuca ljudi,vjerujem da je to bilo sjajno za viditi...

http://www.sportcom.hr/regionalni-sport/ostalo/automobilizam/memento-dan-kada-je-otvorena-jedinstvena-motociklisticka-i-automobilisticka-staza-na-grobniku.html

Evo ti malo prošlosti pa uživaj! (y)

https://www.youtube.com/watch?v=-tJBlj8nLgk
 
Imali smo 25 godina glavnog cirkusanta najvećeg cirkusa motosporta za hrvatskog zeta, i ako tada nismo uspeli nekaj napraviti od te staze, nebudemo nikad. Lakše Arapi izgrade još 15 novih staza na +50C, nego mi obnovimo ovu jednu u srcu Evrope. Mafije ima svuda, ne samo u HR, ali sad baš da će nas Talijani spasit......  :shock:

Rađe obnoviti Preluk kako spada i uvrstiti u kalendar TT-a. Jedna od najljepših staza svijeta  (y)
 
Nijedna takva staza nemože biti financijski pozitivna, kao ni razne velike dvorane Arene i slične rupe za novce. Privatnici nikad neće graditi takve staze, jer nitko nije lud graditi nešto za što se unaprijed zna da će donositi gubitke, a jedino političari grade takve objekte, jer grade s novcima koji nisu njihovi, a i neće ih oni održavati.
Znači, što se manje gradi, imat čemo manje poreze i namete.

Npr. Arena Zagreb  smo platili 89 milijuna eura + godišnje održavanje 1,2 milijuna eura x 6 godina = 7,2 milijuna eura = 96,2 milijuna eura ............hej čovječe, 96 milijuna eura za dvoranu u kojoj se godišnje održi 4 koncerta i 3 utakmice  :palacdolje:
 
skala said:
Nijedna takva staza nemože biti financijski pozitivna, kao ni razne velike dvorane Arene i slične rupe za novce. Privatnici nikad neće graditi takve staze, jer nitko nije lud graditi nešto za što se unaprijed zna da će donositi gubitke, a jedino političari grade takve objekte, jer grade s novcima koji nisu njihovi, a i neće ih oni održavati.
Znači, što se manje gradi, imat čemo manje poreze i namete.

Npr. Arena Zagreb  smo platili 89 milijuna eura + godišnje održavanje 1,2 milijuna eura x 6 godina = 7,2 milijuna eura = 96,2 milijuna eura ............hej čovječe, 96 milijuna eura za dvoranu u kojoj se godišnje održi 4 koncerta i 3 utakmice  :palacdolje:

..sve je točno šta si napisao, ali isto tako je točno da ne postoji ni jedan sportski teren koji je isplativ ... ponavljam NIJEDAN  :cry: :cry: !
Ako izuzmemo privatne tenis, skvoš, bagminton il neke slične manje zahtjevne terene svi ostali sportski tereni a tu se podrazumijevaju od nogometnih, rukometnih, i svih ostalih vrsta dvorana, bazena, kuglana, itd.... da ne nabrajam....svaki takav objekt je apsolutno nerentabilan, i to je istina , a istina je da se privatnom lovom takvo nešto nikad neće graditi, zato se i radi na takav način da to plaća zajednica , što znači pušiona već u startu pa nadalje.

Isto je sa pravim motodromom, stvar je već u startu preskupa.

Jedina eventualna dobit stvara se u popratnim stvarima , ugostiteljstvo, najam objekta, trgovina, itd.. u sklopu objekta no obzirom da smo inače siromašno društvo i to nema neku veliku prođu , jedino ako nije negdje recimo u Zagrebu, jer tu postoji nešto veće tržište, ostalo je nesiplativo..

Arena je za mene jedan prekrasan objekt  (y), istina preskup ali za ovak malu državu jedna takva dvorana je ipak potrebna. Ja tako gledam . No sve ostale dvorane od Zadra, Splita, Poreča, Varaždina, Osijeka koje su građene su čista megalomanija...ajd Zadar je zaslužio davno jedan takav objekt, možda još neki grad koji nije imao dvorane al puno skromnije, ali pitam se čemu služi ona dvorana u Poreču , čista megalomanija ...i to je to šta nas uništava ..

No da se vratimo na temu Grobnika......ja sam napisao šta bi bilo ajmo reć kolko-tolko realno za očekivati da se napravi na motodromu, barem u nekom periodu od cca 3-5 godina...sve ostalo je za sad jako upitno jer se svaka daljnje uložena lova teško može vratiti, tržište je premalo, zainteresiranost nedovoljna ...i to je realnost :wink:

... :misli:..kad bolje razmislim...nisam niš novog ni pametnog napisao  :bonk:

 
čitam ovo gore i baš si mislim, kakva će biti iskorištenost nogometnih stadiona u Kataru nakon svjetskog prvenstva. Gomila stadiona, skoro jedan do drugog, a Katar ima sveskupa 10 nogometnih momčadi u svim ligama zajedno :)

:mrgreen:
PS
znam da oni imaju ono kaj mi nemamo, ali svejdeno....  :misli:
 
joya said:
čitam ovo gore i baš si mislim, kakva će biti iskorištenost nogometnih stadiona u Kataru nakon svjetskog prvenstva. Gomila stadiona, skoro jedan do drugog, a Katar ima sveskupa 10 nogometnih momčadi u svim ligama zajedno :)

U Kataru nikakva jer ih misle rastaviti i poslati zemljama u razvoju.

http://www.qatar.to/stadiums/World-Cup-2022-stadiums.php
 
biker4life said:
Članak iz prvog posta je, malo je reći, neozbiljan. Djeluje kao kakav školski sastav djeteta iz petog razreda. Hoteli, restorani, helidromi... mislim bez komentara. Deda i Putnik dovoljan su ugostiteljski sadržaj za trenutne apetite motodroma, a maltene na svakoj kući u okolici stoji natpis "free apartments", tako da mi nije jasno tko bi to trebao jesti, piti i spavati da i jedna desetina napisanoga ima smisla i računice.
Piskarala mozda i imaju puno pojma sto pisu, kako to kod nas ide..
Vjerovatno ce izvodjac pokupit paru od opcine ili zupanije za izgradnju svega zivog i nezivog navedenog, izgradit ce 30% jeftinije ili jadnije od navedenog projekta, pokupit lovu, objekt-projekt ce bankrotirat, drzava sufinancirat ili ce se prodat za 1KN K plus vlasniku ili kome slicnome...  :LOL: :LOL:
 
hmm. :misli:

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Drzava-daje-gotovo-4-milijuna-kuna-za-Automotodrom-Grobnik-kastavsku-Crekvinu-Radesevo-rijecke-plaze



komentari su zanimljivi. :wink:
 
Mislim da se tu nema šta dodati, komentari su više nego na mjestu. Neki, naravno. :mrgreen:
 
ma dobro,nije bitno tko je koga,kako,koliko to je ionako normalno,vozacima je vazno da su kako pise pare tu,a mozda i bude bar za novi asfalt. :mrgreen: