Potaknut jednom drugom temom stavit ću malo teksta i fotografija o jednoj VTR1000 SP1 u vlasništvu jednog našeg istaknutog foRRumaša
Dakle taj model je naš forumaš dosta dugo tražio, obojica smo proveli sate ispijajući cedevitu pored majke svih cesta (D8 op.a.) lamentirajući o tome kako kupiti što bolji primjerak za što manje para, i kako to obično biva u životu želja se našem forumašu ostvarila i svanuo je dan kada smo otišli putem adrese u oglasu, pregledali i kupili dotični motocikl uz zaključak da je u zavidno dobrom stanju. Kako je to već bilo u kasno ljeto pao je dogovor da ju naš forumaš i moj prijatelj vozi do zime kada će ju dovesti k meni na redovan i van redovan servis da sredimo sve ono što smo vidjeli kada smo ju kupili, a ispostavit će se kako to obično i biva da će biti potrebno odraditi i dosta stvari koje nismo ni planirali.
Pa krenimo sa slikopisima
Na prvi pogled motor izgleda sasvim korektno, mnogo je vlasnika u HR koji bi ju tako i ostavili i prodali dalje, ali Luka nije klošar, drži do svih svojih vozila, pogotovo motora pa smo krenuli u operaciju, tj ja sam operirao, a on je financirao
Počeo sam sa vilicama, mnogi kažu ma netreba ih radit dok ne procure, na što svakako imaju pravo, ali to definitivno nije ni blizu PS-u, a i voze se na vilicama u ovakvom stanju...
Sve puca od čistoće... mirise fotografije nemogu prenjeti ali su svakako u najmanju ruku zanimljivi
Ajmo dalje na klizače, to isto ljudi obično kažu da netreba mijenjati... "promijeni mi samo ulje je česta rečenica"...
Usporedba stari / novi
Usporedba prije čišćenja / poslije čišćenja... kažu da je vrag u detaljima, neznam jeli to istina jer ga nisam upoznao, ali toga se držim.
Jedna izuzetno atraktivna fotografija rastavljene vilice koja čeka sastavljanje
Ljudi stavljaju svakakve semeringe i dijelove, Luka fala Bogu sluša kad mu kažeš samo original!
Vilice gotove, idemo dalje za iste pare...