XJR 1200/1300

cosmic said:
Meni je sve jebeniji... Prominit auspuh, piturat felge, te skinit ovo šta tablicu nosi i amen

7b3ef4ee20e1f99c8f85913e69f92ce4.jpg
Ti polako ali sigurno ides prema chopperu sve mi se cini :mrgreen:
 
Srki said:
slušaj ti...provokatoru...

idi u neku drugu temu blatit



Srki
:mrgreen:
  :LOL:  :LOL:  ne,stvarno ; sad mi tek ima neku karizmu,odsjekao bih mu i promjenio nosač tablice,guvernal i auspuh  :mrgreen:
Još da košta do "normalnih"  9000 € vjerovatno bih kupio i vozio se do peMzije    :wink:
R-ovi mi nekako sve više odlaze u krivom smjeru...pretjerani su u svakom pogledu  :?
 
gastajbarter said:
piece of art stednje :palacdolje:..tj prodavat muda pod bubrege :mrgreen:..smanjit kolicinu ugradjenog materijala,a prodat skuplje :x..manje svjetlo,manji cic, nema zadnjeg repica,manje stop svjetlo, manji zadnji blatobran, zmigavci od R1 iz 2004, nilklovani auspuh ofarbat u crno  :? jeftinije, a izgleda "cool"-pogotovo kad ispuca farba i kad je prljav..i kao slag na torti na kraju plasticni poklopac onog sto se nekad zvalo rezervoar goriva :palacdolje:..sreca ima polovnih :wink:

Gle, nisam jedini koji misli da je ovo jeftino sranje, isto kao i trejser. Ali jebaji ga, kad ima 12V uticnicu, to moras kupit'.  :shock:  :shock:
 
Johnny 1 said:
  :LOL:  :LOL:  ne,stvarno ; sad mi tek ima neku karizmu,odsjekao bih mu i promjenio nosač tablice,guvernal i auspuh  :mrgreen:
Još da košta do "normalnih"  9000 € vjerovatno bih kupio i vozio se do peMzije    :wink:
R-ovi mi nekako sve više odlaze u krivom smjeru...pretjerani su u svakom pogledu  :?

...ako je guvernal volan, zašto bi mjenjao ProTaper  :misli:

Aupuh pak ne trebaš ni mijenjat, exup je na grani pa ako si lud ko ja npr., možeš i tako vozit.

 
cosmic said:
U ovi je motor šteta ne upucat još deset pataka

To bi bilo bas potribno, i ono nesto svoje ne OEM djelove. Ali nakon s10, moze mi uc samo ka drugi motor u garage.

Off

Jucer vozija vodenog gs-a, lipi motoric, ali on je dosta manji i od starog gs-a, a od s10, ktma pogotovo.
Sve da je i spusten sic, nekako mi je premali u odnosu na konkurencu.
Ide ko zmaj. Jos da nije podlozan ostavljanu na cesti, i ostalim pizdarijam bija bi ok motorin.
 
joke said:
...ako je guvernal volan, zašto bi mjenjao ProTaper  :misli:
Zato što bih promjenio položaj sjedenja u malo "naporniji" i stavio ručke (štipaljke) od R-a...
Meni je tako ugodno i još dobijem na agresivi    :wink:
Uspravan položaj mi ne paše,a visok sam 185 i ubi me vjetar...
  Ukusi,jbg  :neznam:
 
Johnny 1 said:
Zato što bih promjenio položaj sjedenja u malo "naporniji" i stavio ručke (štipaljke) od R-a...
Meni je tako ugodno i još dobijem na agresivi    :wink:
Uspravan položaj mi ne paše,a visok sam 185 i ubi me vjetar...
  Ukusi,jbg  :neznam:

Racer verzija ima takve ručke u setu...

The clip-ons come as original equipment on the XJR 1300 Racer model. Other differences with the normal XJR are:
- a cool carbon front fairing with bubble screen
- a short carbon front fender with aluminium fender stay
- a carbon seat cover to create a race-style solo seat.

2015-Yamaha-XJR1300-Racer-EU-Midnight-Black-Detail-010.jpg
 
milanche said:
Ti polako ali sigurno ides prema chopperu sve mi se cini :mrgreen:
Čopor nikako.... Nikad! "Muscle naked" pak, kad tad... Naravno, Jap 4 in line obavezno.
 
pajo99 said:
Malo Dojče tuninga novog XJR-a
Skraćeni rep na novom modelu mi nije baš"lego" al na ovom je (y)
original XJR mi je jedan od ljepših motora
možda jednom bude i u mojoj avliji...
 
Evo nakon dugo godina,jahanja ovih plastičnih pila,kupil sam si pravi muški bike.
Naravno ko i svaki novi vlasnik imam i par pitanja.
Motorček sam kupil od 1.vlasnika koji je u svojih 14g.vlasništva skupil tek 31000km .
E sad motor je stvarno u finom stanju1.boja ,nikad padano itd..Muči me jedino,pošto nemam iskustva sa zračno hladenim motorima..glasniji rad motora kad se mašina ugrije.
Zvuk kojii me nervira je lagani tik tik tik koji dolazi sa gornje,ljeve strane motora.
Naletil sam na par tema na netu oko tog zvuka na xjr i svi kažu da je to normalno.
Meni se opet nekak čini da nesto nije ok i da bi japanac to napravio da radi malo tiše i finije.
Motor me iznenadio (imal sam prije motore sa frgazerima,od kawasakija gpz 900r,zxr,zx7r,suzuki srad itd..a nakon toga novija ajnšpric prometala,zx10r,z750 itd.) pozitivno..
Pali hladan,topao ko mina na zub.. Čak ler mu smanjim na 750obr..radi ko singerica,ima strašan odaziv na gas (nevjerojatno za motor sa frgazerima)
Eto muči me jedino taj tik tik zvuk kad je mašina na radnoj temp.
Vlasnici xjr..dal je to ok,ima li kod vas promjene u zvuku rada motora hladan,vruč?
 
Kao što ti je pajo već napisao ,to je normalno.
Ja sam svog kupio sa 12 000 km, i ista stvar me je brinula. Taj tik tik. Sada imam oko 70 000 km, i čuje se uvijek  isto .  (y)
 
O sad mi je lakše..nisam mogel vjerovat da je to normalno.
Ide mi na k.. Kod lagane vožnje,recimo kroz naselje čujem u kacigu to tik tik.
Možda je vrjeme,da kupim novu kacigu;-)
A xjr forum..poslal sam prijavu ima več dva tjedna,al nije mi došla aktivacija na gmail..
Baš bi volio tam malo pronjuškat,predebatirat..pošto sam taj motor imao dugo na umu kupit (čekal sam da odrastem i ispušem na R ovima;-)) e sad uz ženu i dvoje djece,ovaj če motor ostat dugo kod mene,pa bi bilo fino družit se sa ostalom xjr ekipom.
 
Još jedno pitanje..
Koji i dali preporučujete protočniji zračni filter stavit.
Auspuhe originalne sam otvorio,zvuk je ok a sam dizajn auspuha na 2002g.je prekrasan i paše na oldskul maxi naked..tak da to ostaje.
Kutiju filtera sam preradil,sad još filter i onda predpostavljam da bi trebalo sinhronizirat frgazere zbog otvorenog auspuha i filtra ili?
 
Što me muči još kod tog tik tik zvuka.
U subotu sam napravio jedan đir sa prijateljem koji ima xjr 2010g.i stvarno u novom novcatom stanju,motor ima svega 11500km i kodnjega nema taj tik tik.
Jel se taj zvuk pojavljuje na starijim modelima?