Bokygs said:
Ja sam cekao jedan dio za svoju Yamahicu preko 70 dana
alacdolje:
Moje osobno iskustvo je ovako - do sada sam imao (računajući i ovu koju vozim) 4 Yamahe. Dvije sam kupio nove (Aerox 50ccm '07. i XT660X '08.), a zadnje dvije rabljene (FZ1S '06. kupljen početkom '12. i R1 RN12 '04. kupljena krajem '12.). Sa 3 navedena motocikla napravio sam nešto manje od 100 k km.
Obzirom da se radilo o novim ili ne "prestarim" rabljenim motociklima (rabljeni su također kupljeni posredstvom Yamaha prodavača), osim redovnog održavanja, nije mi trebalo nešto previše dijelova, tj. redom:
- nakon cca. 40 k km na XT660X trebao sam ugraditi novi ventilator na hladnjaku - dio nisu imali u Puli gdje kupujem sve OEM dijelove, ali je došao kroz dan ili dva.
- na cca. 50 k km na R1 prvo sam naručio lamele, a kroz 10ak dana i komplet kvačilo (korpa, svi ležajevi, sajle i brtve...) - dijelovi kojih je bilo na stanju u Zagrebu (TM) ili Krškom (Delta Team) su došli kroz 1-3 dana, međutim, dijelova kojih navodno nije bilo tamo već su "povučeni" sa centralnog skladišta u Nizozemskoj (tako mi je rečeno) - tu sam čekao cca. 5-10 radnih dana (to je bilo u ljeto 2013., u sredini sezone).
Sada sam u situaciji da sam zbog redovnog servisa (kontrola ventila na 55.000 km) naručio novu brtvu poklopca ventila, te novu brtvu poklopca pick-upa. Dijelove sam naručio prošli utorak ili srijedu, a danas (ponedjeljak) mi je rečeno da je brtva poklopca pick-upa sutra u Puli, međutim da brtva poklopca ventila tek kreće sa skladišta u Nizozemskoj, te da mi se trenutno ne može obečati toćan datum isporuke (?), ali da je tu kroz nekoliko dana.
Druge OEM dijelove nisam naručivao, tj. nije bilo potrebe - nisam imao nikakvih kvarova. XT je kod mene napravio ukupno 43 k km, FZ1 sam kupio sa cca. 25 k km, a prodao sa 41 k km, a trenutnu R1 sam kupio sa 35 k km, a sada ima 55 k km. Sa svim navedenim motociklima sam prilično zadovoljan.
Pohvalio bih ovom prilikom zastupnika u Puli (Motobox), jer su mi UVIJEK maximalno izlazili u susret.
Također mogu reći da sam u globalu jako zadovoljan sa aftersale podrškom brenda kojeg vozim (kada čujem iskustva sa drugim japanskim firmama, a uz to imao sam nešto iskustva i sa jednim talijanskim brendom, ali to nije bitno za ovu raspravu).
Ipak, ovom prilikom bih iznio malu zamjerku, a to je činjenica da je meni osobno neprihvatljivo čekati jedan prilično banalan dio, poput brtve poklopca ventila, tjedan i više dana. :shock:
Znam da moj model motora nije aktualni model još od 2006. (zadnje godište modela RN12), te da je nakon njega izašla linija RN19, pa RN22 i njen redizajn, i jasno mi je da je nemoguće imati na stanju baš sve dijelove za svaki model, ali ipak mislim, pogotovo obzirom da je agregat iz mog motocikla još uvijek aktualan (uz neke izmjene) u modelima FZ1N, FZ1S i FZ1GT, da bi potrošnih mehaničkih dijelova trebalo imati na stanju (bar u Zagrebu ili Krškom), spremne za isporuku - odmah ili kroz max. 1-3 dana.
Na 4 kotača sam vozio razna vozila, nova ili i po 20 godina stara, rijetka ili iz velikih serija, i doslovno uvijek su, čak i malo manje uobičajeni dijelovi (tipa dijelovi limarije, prošireni branici sportskih verzija modela, vrata, dijelovi unutrašnjosti i sl.) bili tu kroz max. 1-2 dana. Znam da se auto i moto sektor ne mogu uspoređivati, ali možda se nebi bilo loše ugledati na ovu situaciju.
S druge strane, tokom godina i kilometara nakupovalo se OEM filtera ulja i zraka, lanaca i lančanika (ponekad i OEM kitova), kočionih pločica, svječica i svih drugih ipak "uobičajenijih" (da se tako izrazim) dijelova koji spadaju u redovno održavanja, i svega je bilo na stanju uglavnom odmah, ili kroz 1-3 dana (OEM kitovi lanac+lančanici).
S treće pak strane, lani sam htio naručiti OEM poklopac sica za moju R1, u tvorničkoj "Lava Red" boji, za što sam dobio informaciju da dio više nije dobavljiv jer je motocikl prestar.
Poanta ovog posta je iznošenje osobnog iskustva, a također želim da se i drugi ukljuće te napišu kakva su njihova iskustva.
Komentari dobrodošli. Napominjem da sam sa trenutnom situacijom sa Yamanom u HR prilično zadovoljan, ALI - uvijek može bolje.
Ako netko iz uvozništva čita ovu temu (što je vrlo vjerovatno), bilo bi lijepo da se ukljuci.
Sudionike teme molim da se drže naslova. Već sam u par navrata brisao off topic.
angelo.ma said:
nemoguće, nešto ne štima.
Možda ne štima to što motocikla "ima neke godine", kako je meni jednom rečeno!? :misli: