YAMAHA HRVATSKA

biker4life said:
Malo sam online zadnjih par dana jer imam neke gRRađevinske radove doma :mrgreen: , pa nisam stigao pitati - King, kako ti se manifestirao problem sa TPS-om?

Pretpostavljam da se po broju šasije, u ovlaštenom servisu, može provjeriti jeli to mjenjano? Mada na mojoj je vjerovatno (?) promjenjeno, prvi vlasnik je nekoliko sezona bio kum od vlasnika Yamahinog salona u Puli (ako imam prave informacije, a mislim da imam), a vlasnik prije mene je bio upravo taj spomenuti vlasnik Motoboxa.

Hvala.

BTW zanima me jedna stvar - koliko čekate dijelove u ostatku HR, ako nečega nema na stanju kod lokalnog dilera? Kod mene taj rok varira nekada od par dana, pa i do 5-10 radnih dana, a to mi se čini malo previše. :misli: Konkretno čekam brtvu poklopca ventila i brtvu poklopca pick-upa od prošlog utorak (ili srijede)...


Nije (osjetno) više? :misli:

ma tps kad zeza to ti je dosta cudno ponasanje motora, meni se desavalo negdje izmedju 3 i 7 rpm da kad drzis gas bez pomicanja tad pocne kao trokat, kad odvrnes ide bez greske skroz dokraja, a kad pustis gas skroz i stisnes kvacilo ugasi se, kad ju opet upalim radi normalno desetak km dok opet nezapocne jebat  :?
Problem je u jednom O ringu koji se od temperature deformira i onda steka pa tps daje krive info tj. gasi/pali gasi dizne.
Sad sa novim senzorom radi ko sat  (y)

Meni je receno da senzor kosta 1500 kn + 500 kn rad  :neznam:

Po broju sasije provjeris jel mjenjan ili nije  (y)
 
KING RR said:
ma tps kad zeza to ti je dosta cudno ponasanje motora, meni se desavalo negdje izmedju 3 i 7 rpm da kad drzis gas bez pomicanja tad pocne kao trokat, kad odvrnes ide bez greske skroz dokraja, a kad pustis gas skroz i stisnes kvacilo ugasi se, kad ju opet upalim radi normalno desetak km dok opet nezapocne jebat  :?
Problem je u jednom O ringu koji se od temperature deformira i onda steka pa tps daje krive info tj. gasi/pali gasi dizne.
Sad sa novim senzorom radi ko sat  (y)

Meni je receno da senzor kosta 1500 kn + 500 kn rad  :neznam:

Po broju sasije provjeris jel mjenjan ili nije  (y)

Puno hvala. (y)
 
jota said:
Naravno da neštima , tebi bi naplatili :mrgreen:.
a kome će nego ciganu Kingu  :LOL:. ma nije problem platit ako ima za kupit, zamisli da vozim Suzuki  :?  :mrgreen:

mislio sam da ono s DTom ne štima, brat mi je radio kompletnu generalku na svom i sve je došlo unutar 15 dana  (y)
 
Ovako,radi se o LS Moto iz Rijeke.
Ljudi jesu zbilja usluzni i ljubazni,cak ih preko fejsa mozes kontaktirati i normalno se jave.I kad dodje dio salju SMS na mob,ali cekanje...uuff :palacdolje:

Znaci,29.03. si narucujem original podlosku + maticu sto drze prednji lancanik.Radi se o ukupnom iznosu od 85kn.
Obecani rok mi je bio 5-7 radnih dana.
Dao sam im 10ak dana,jos je tu Uskrs u to vrijema,pa ajde...
Svakih nekoliko sam ih sabirao,i izlika je bila da ih Yamaha uvoznik zavlaci i laze i da zato nisu u stanju isporuciti dio.Kasnije su rekli da je podloska dosla,ali da na maticu jos cekaju.
Dijelovi su stigli tek 06.06. :palacdolje:

Eto znaci,malo sam slagao.Radilo se o tocnih 70 dana ako se racuna i dan narudzbe i dolaska.

Stvarno jebeno pohvalno :palacdolje:

Treba uzeti u obzir da su to dijelovi bez kojih se motor NE MOZE VOZITI!

Nakon cekanja od nekih 10-15 dana sam otisao kod tokara koji mi je napravio novu maticu.Podlosku sam imao od prije,novu sam narucio kao rezervu.

Kasnije sam preuzeo dijelove,i platio.

Od tada izbjegavam Yamahu maximalno,narucivao sam u medjuvremenu neke dijelove (sajlu kvacila,semeringe vilice,polugu kvacila i sl.) .Ali od Moto Jakopeca i Motormanije,koju dosta ljudi kudi,a s njom sam imao samo pozitivna iskustva u vise navrata...
 
Bokygs said:
Ovako,radi se o LS Moto iz Rijeke.
Ljudi jesu zbilja usluzni i ljubazni,cak ih preko fejsa mozes kontaktirati i normalno se jave.I kad dodje dio salju SMS na mob,ali cekanje...uuff :palacdolje:

Znaci,29.03. si narucujem original podlosku + maticu sto drze prednji lancanik.Radi se o ukupnom iznosu od 85kn.
Obecani rok mi je bio 5-7 radnih dana.
Dao sam im 10ak dana,jos je tu Uskrs u to vrijema,pa ajde...
Svakih nekoliko sam ih sabirao,i izlika je bila da ih Yamaha uvoznik zavlaci i laze i da zato nisu u stanju isporuciti dio.Kasnije su rekli da je podloska dosla,ali da na maticu jos cekaju.
Dijelovi su stigli tek 06.06. :palacdolje:

Eto znaci,malo sam slagao.Radilo se o tocnih 70 dana ako se racuna i dan narudzbe i dolaska.

Stvarno jebeno pohvalno :palacdolje:

Treba uzeti u obzir da je to obavezni bez kojih se motor NE MOZE VOZITI!

Nakon cekanja od nekih 10-15 dana sam otisao kod tokara koji mi je napravio novu maticu.Podlosku sam imao od prije,novu sam narucio kao rezervu.

Kasnije sam preuzeo dijelove,i platio.

Od tada izbjegavam Yamahu maximalno,narucivao sam u medjuvremenu neke dijelove (sajlu kvacila,semeringe vilice,polugu kvacila i sl.) .Ali od Moto Jakopeca i Motormanije,koju dosta ljudi kudi,a s njom sam imao samo pozitivna iskustva u vise navrata...

(y) dobro si se snašao, ja ne bih čekao preko 2 mj. u sezoni samo za to  :mrgreen:
 
Bokygs said:
Ja sam cekao jedan dio za svoju Yamahicu preko 70 dana :palacdolje:

Moje osobno iskustvo je ovako - do sada sam imao (računajući i ovu koju vozim) 4 Yamahe. Dvije sam kupio nove (Aerox 50ccm '07. i XT660X '08.), a zadnje dvije rabljene (FZ1S '06. kupljen početkom '12. i R1 RN12 '04. kupljena krajem '12.). Sa 3 navedena motocikla napravio sam nešto manje od 100 k km.

Obzirom da se radilo o novim ili ne "prestarim" rabljenim motociklima (rabljeni su također kupljeni posredstvom Yamaha prodavača), osim redovnog održavanja, nije mi trebalo nešto previše dijelova, tj. redom:

- nakon cca. 40 k km na XT660X trebao sam ugraditi novi ventilator na hladnjaku - dio nisu imali u Puli gdje kupujem sve OEM dijelove, ali je došao kroz dan ili dva.

- na cca. 50 k km na R1 prvo sam naručio lamele, a kroz 10ak dana i komplet kvačilo (korpa, svi ležajevi, sajle i brtve...) - dijelovi kojih je bilo na stanju u Zagrebu (TM) ili Krškom (Delta Team) su došli kroz 1-3 dana, međutim, dijelova kojih navodno nije bilo tamo već su "povučeni" sa centralnog skladišta u Nizozemskoj (tako mi je rečeno) - tu sam čekao cca. 5-10 radnih dana (to je bilo u ljeto 2013., u sredini sezone).

Sada sam u situaciji da sam zbog redovnog servisa (kontrola ventila na 55.000 km) naručio novu brtvu poklopca ventila, te novu brtvu poklopca pick-upa. Dijelove sam naručio prošli utorak ili srijedu, a danas (ponedjeljak) mi je rečeno da je brtva poklopca pick-upa sutra u Puli, međutim da brtva poklopca ventila tek kreće sa skladišta u Nizozemskoj, te da mi se trenutno ne može obečati toćan datum isporuke (?), ali da je tu kroz nekoliko dana.

Druge OEM dijelove nisam naručivao, tj. nije bilo potrebe - nisam imao nikakvih kvarova. XT je kod mene napravio ukupno 43 k km, FZ1 sam kupio sa cca. 25 k km, a prodao sa 41 k km, a trenutnu R1 sam kupio sa 35 k km, a sada ima 55 k km. Sa svim navedenim motociklima sam prilično zadovoljan.

Pohvalio bih ovom prilikom zastupnika u Puli (Motobox), jer su mi UVIJEK maximalno izlazili u susret.

Također mogu reći da sam u globalu jako zadovoljan sa aftersale podrškom brenda kojeg vozim (kada čujem iskustva sa drugim japanskim firmama, a uz to imao sam nešto iskustva i sa jednim talijanskim brendom, ali to nije bitno za ovu raspravu).

Ipak, ovom prilikom bih iznio malu zamjerku, a to je činjenica da je meni osobno neprihvatljivo čekati jedan prilično banalan dio, poput brtve poklopca ventila, tjedan i više dana. :shock:

Znam da moj model motora nije aktualni model još od 2006. (zadnje godište modela RN12), te da je nakon njega izašla linija RN19, pa RN22 i njen redizajn, i jasno mi je da je nemoguće imati na stanju baš sve dijelove za svaki model, ali ipak mislim, pogotovo obzirom da je agregat iz mog motocikla još uvijek aktualan (uz neke izmjene) u modelima FZ1N, FZ1S i FZ1GT, da bi potrošnih mehaničkih dijelova trebalo imati na stanju (bar u Zagrebu ili Krškom), spremne za isporuku - odmah ili kroz max. 1-3 dana.

Na 4 kotača sam vozio razna vozila, nova ili i po 20 godina stara, rijetka ili iz velikih serija, i doslovno uvijek su, čak i malo manje uobičajeni dijelovi (tipa dijelovi limarije, prošireni branici sportskih verzija modela, vrata, dijelovi unutrašnjosti i sl.) bili tu kroz max. 1-2 dana. Znam da se auto i moto sektor ne mogu uspoređivati, ali možda se nebi bilo loše ugledati na ovu situaciju.

S druge strane, tokom godina i kilometara nakupovalo se OEM filtera ulja i zraka, lanaca i lančanika (ponekad i OEM kitova), kočionih pločica, svječica i svih drugih ipak "uobičajenijih" (da se tako izrazim) dijelova koji spadaju u redovno održavanja, i svega je bilo na stanju uglavnom odmah, ili kroz 1-3 dana (OEM kitovi lanac+lančanici).

S treće pak strane, lani sam htio naručiti OEM poklopac sica za moju R1, u tvorničkoj "Lava Red" boji, za što sam dobio informaciju da dio više nije dobavljiv jer je motocikl prestar.

Poanta ovog posta je iznošenje osobnog iskustva, a također želim da se i drugi ukljuće te napišu kakva su njihova iskustva.

Komentari dobrodošli. Napominjem da sam sa trenutnom situacijom sa Yamanom u HR prilično zadovoljan, ALI - uvijek može bolje.

Ako netko iz uvozništva čita ovu temu (što je vrlo vjerovatno), bilo bi lijepo da se ukljuci. (y)

Sudionike teme molim da se drže naslova. Već sam u par navrata brisao off topic.


angelo.ma said:
nemoguće, nešto ne štima.

Možda ne štima to što motocikla "ima neke godine", kako je meni jednom rečeno!? :misli:


 
Mozda je zbilja problema bilo sa Yamahom,cak i EU,ne samo nasom.
Ali mislim da je stvar u tome sto je motor proizveden 2000.godine i to je to.Uz to je jos mala kubikaza i sto se radi se o jako malom iznosu.

Nisam ni mislio narucivati OEM dio,no kad sam informativno nazvao i cuo da kosta 45kn,ipak jesam.Za taj iznos nije dalo sabirati tokare.
Kad sam vidio sto se dogadja,otisao sam i vozio se.Jer da sam cekao njih motor bi lezao u garazi...

No,meni je OBECAN odredjeni rok koji je deeeeeeebelo prekoracen i to je sramota i veliki minus za LS moto i Yamahu opcenito. :palacdolje:
 
Bokygs said:
Mozda je zbilja problema bilo sa Yamahom,cak i EU,ne samo nasom.
Ali mislim da je stvar u tome sto je motor proizveden 2000.godine i to je to.Uz to je jos mala kubikaza i sto se radi se o jako malom iznosu.

Nisam ni mislio narucivati OEM dio,no kad sam informativno nazvao i cuo da kosta 45kn,ipak jesam.Za taj iznos nije dalo sabirati tokare.
Kad sam vidio sto se dogadja,otisao sam i vozio se.Jer da sam cekao njih motor bi lezao u garazi...

No,meni je OBECAN odredjeni rok koji je deeeeeeebelo prekoracen i to je sramota i veliki minus za LS moto i Yamahu opcenito. :palacdolje:

Ma nije stvar niti malog iznosa niti krajnjeg distributera (vjerovatno).

Očito je problem negdje u uvozništvu (?), jer motor iz 2000. ili 2004. nije toliko star da bi dijelovi za njega bili čista egzotika.

I kada se uzima set kvačila, pa i primjerice za R1, uvijek ima neka brtva ili ležaj čija je cijena 50-100 kn, i sve se naručuje kao zasebni dio, sve ima svoj kataloški broj, i u načelu nema problema dok se ne dogodi da dijela nema ni u Zagrebu ni u Krškom. :neznam: :misli:

Bilo bi lijepo da netko upućen ovo malo pojasni. Možda se jednostavno radi o tome da se dijelovi sa centralnog skladišta (u Nizozemskoj) povlače određen broj puta mjesečno, pa se nekada jednostavno mora pričekati, a nekada traženi dio možda "uleti" u narudžbu koja ide isti dan. S druge strane, možda je netko zapeo u financijske probleme (?) pa mu dobavljaći šalju robu na kapaljku (?). Treća opcija je onaj stav "to je prestaro, treba malo čekati dijelove", što sam opisao ranije. :?
 
Ma kvaka je u tome da đamahahahaha za aka motore ( prerenomiranu R1 i vonabi motor R6 ) ima sve dijelove na stanju bez obzira na starost, a za ostalo smece ih nije briga jerbo stvarno moras bit tuljan pa to kupit  :mrgreen:
 
KING RR said:
Ma kvaka je u tome da đamahahahaha za aka motore ( prerenomiranu R1 i vonabi motor R6 ) ima sve dijelove na stanju bez obzira na starost, a za ostalo smece ih nije briga jerbo stvarno moras bit tuljan pa to kupit  :mrgreen:

...ja bi DT125 kupio, onu verziju sa štopom na blatobranu, ako neko ima  :mrgreen:

yamaha-dt-125-re-12.jpg
 
Ma sve je super što se tiče Yamahe u HR  (y)

Problem je (a možda i nije) ako živite u DU, a kupite Yamahu u  ST. U tom slučaju nema šanse da vam Yamahin ovlašteni serviser u DU uzme motor na servis. Ako ste možda stranac ili ne živite u DU nema problema, motor će vam bit uredno servisiran  :LOL:
 
Luk6a said:
Ma sve je super što se tiče Yamahe u HR  (y)

Ma krasno je. :? Danas je četvrtak, brtva poklopca ventila naručena je prošli utorak, još uvijek ni traga ni glasa. Računajući današnji dan i subotu, to je 8 radnih dana, odnosno ukupno 9 dana. Netko će možda reći da sam nestrpljiv, ali meni ovo baš nije prihvatljivo. Da sam naručio cijelu mašinu iz Japana, nebih riječ rekao, ali naručio sam dio koji se pod normalno mijenja kod svake kontrole ventila. Pametnom dosta. Nakon svih Yamaha koje sam imao, bilo bi lijepo bar dobiti pismenu ispriku od uvoznika.


Luk6a said:
Problem je (a možda i nije) ako živite u DU, a kupite Yamahu u  ST. U tom slučaju nema šanse da vam Yamahin ovlašteni serviser u DU uzme motor na servis. Ako ste možda stranac ili ne živite u DU nema problema, motor će vam bit uredno servisiran  :LOL:

Naša posla. Jako mi je poznata ta spika - kao neće majstor servisirati nešto po čemu je netko drugi "prćkao". "Tvornica" kaže jedno, to da se vozilo može servisirati u bilo kojem ovlaštenom servisu u Europi (možda i u svijetu), a da se pritom ne gubi garancija, a naši majstori odbijaju vozila van garancije jer ih ili nisi kupio kod njih ili imaju neki problem sami sa sobom (kao šta će oni skupljati nečije ostatke, lol). To odmah treba prijaviti u Sloveniju u Delta Team, ili čak u Yamaha Europe. Rezultat je upitan, ali nema veze. Dobro bi bilo odbijenicu od servisa dobiti napismeno ali nitko normalan to neće napisati. Naravno, jednom kada to sve počme, servis ubuduće zaobilaziti u širokom luku jer mogu samo nešto (namjerno) oštetiti na motoru. Ako te odbiju jednom, nema smisla inzistirati na servisu - zbog svog vlastitog interesa.

P.S. I onda je kao kriza u moto sektoru, a servisi odbijaju posao... :LOL: