biker4life
Motorator
DADO+ said:... jojjjjjjjjjj, kako vam se daaaa :lolcry:
:misli: da li je jozo joke, ili je joke jozo?
anyway - nebitno
resistance is futile
DADO+ said:... jojjjjjjjjjj, kako vam se daaaa :lolcry:
:misli: da li je jozo joke, ili je joke jozo?
anyway - nebitno
jozo said:jozo je borcic, vlasnik, odnosno suvlasnik P&B, joki je trajno zabranjen pristup forumu, ali je nakon blagdana to valjda skinuto, s tim da je prije toga mene natjerao da ovde budem.
:lolcry:jozo said:Dakle u konačnici, to što je tvoje mišljenje predmet npr. mog osvrta ti je u stvari kompliment : )
liberty said::lolcry:
biker4life said:To je taj blagdanski duh, vrijeme darivanja i tako to. Na stranu to, meni je ipak malo sumnjivo kako se Joke suzdržava od foruma. Sigurno makar čita. :shock: :misli:
jozo said:čita i onda mene terorizira da odgovaram, a ima on i naš face od kompjuter fora
jozo said:srecom tu je objasnjenje ispod nicka ))
Yamaha Tracer već sad se u Italiji naziva GS killer, ne zbog tehnike, zapremnine ni klase, vec zbog omjera cijene i tehnike, smatraju da ce bit najprodavaniji motor trzista
jozo said:Kao prvo nitko se ne hvalisa niti se moguće hvaliti rezulatima unaprijed.
Kao drugo zašto očigledne offove ne brišete nego tolerirate, a odgovore u istom stilu se sankcionira??
A ako netko ne vjeruje anketi od 2500 online čitatelja Motociclisma, objavljenoj na siteu istog i sa 1600 pozitivnih ocjena od jučer, onda nastavimo sa forumskim "stručnjacima" vrijeđanja i podjebavanja, bar znamo onda koliko je ozbiljan ovaj forum
http://www.motociclismo.it/bmw-r-1200-gs-vs-yamaha-mt-09-tracer-per-il-dominio-del-mercato-2015-moto-60914
biker4life said:Ma daj... kao prvo kubikaža (300ccm je puno, pogotovo u touring primjeni), pa colaža kotača (ne sumnjam u to da moderan maxi enduro može biti razmjerno brz i vozan po cesti, ali cestovne ''17 felge su cestovne felge i amen + ostavljaju prostora za širi spektar cestovnih guma, od touring, preko sportskih i racing-street do race).
Onda... koncepcija agregata (redna 3 crossplane vs boxer 2 cil), dimenzije i težina, cijena (jedan GS košta gotovo kao dva Tracera), cijena dodatne opreme...
Na stranu BMW-ovi očiti problemi sa pouzdanošću (novi GS nažalost nije uspio doći do 50 k km na maraton testu sa samo jednim agregatom - raspao se kugličasti ležaj negdje zaboravio sam gdje, i u konačnici je unutar agregata gotovo sve uništeno, sameljeno, malo tužno za takav stroj, a iskreno ne pamtim kada je ikoji BMW motocikl došao do tih km u Motoreviji bez kvarova, a simpatizer sam bavarske marke barem kada su 4 kotača u pitanju) koje čak i Motorevija (njem. novine) objavljuje... znači to na stranu uopče mi nije cilj u ovoj raspravi govoriti o kvaliteti i poudanosti (uostalom Tracer još nije ni došao, a na MT-09 je bilo određenih opoziva prve sezone)... jednostavno je ipak GS bar klasa iznad ove zujalice, koliko god neki ne voljeli bavarski propeler, to je činjenica. 1200ccm je 1200ccm, a 900ccm nije i ne može biti isto ni da se na trepavice postavi. Drugi svijet - po meni.
Dali im je namjena jednaka - to je isto pitanje. Mislim da je u tu ruku Tracer ipak dosta svestraniji motor (u "lokalnim" okvirima) i istovremeno "razigraniji", a s druge strane limitiran u extremnim primjenama tipa putovanje oko svijeta, i uz to GS mi djeluje kao ozbiljniji motor za ozbiljnije ljude. Ne vidim baš "svaki dan" da se netko sa GS-om vozi po zadnjem.
:neznam:
jozo said:Kao prvo nitko se ne hvalisa
lb said:...
BTW2, jesu li vasi real life savjeti oni u kojima savjetujete MT-03 covjeku koji trazi motor za svaki dan i malo makadama? Ili se tu mislilo na neke druge real life savjete?
svima je jasno da je ovo joke...suvozać na kompu :jesus:jozo said:Niti tražimo kupce ovde, niti trebamo reklamu na taj način, samo smo prisutni za razliku od 99% drugih prodavatelja uopće. To uključuje i čitanje i komentiranje, a i smijanje vrlo često. Bilo bi i super da eventualno dodirivanje noge suvozaća petom dok se vozi Tracer na prstima bude jedina zamjerka, ali kao takva, prisutna puno motocikala, i preko 10ak godina je ipak smiješna.