liberty said:
meni je TDM bio konktetniji putni motor
mislim da stražnji ovjes tracera nije na razini namjene motocikla....bar tako kažu testovi
naime uporno vezanje stražnjeg ovjesa za mašinu i minimalističke rame motocikla di nije rama ta koja nosi mašinuj već se na mašinu sve veže pa tako i ta minimalistička rama možda doprinose faktoru zabave i okretnosti ali to nema nikakve veze s namjenom tracera i starosti korisnika na koji on puca
sve me to više podsjeća na auto industruiju gdje se od 1 platforme radi 40-ak razlićitih automobila razlićitih koncepcija, veličine i namjene pa je tako npr. passat od kad je na platformi golfa više izgubio nego dobio
vizir ne bi komentirao, posebno ne onaj viši koji je bljak
stražnji kraj mi je isto neprivlačan s tim undertailom...ko neki stunt bike
mislim da će uživo prednja maska te njezin spoj s hladnjakom puno bolje i efektnije izgledati
no to je koncepcija koju je kawasaki s versysom odavno odradio tako da ništa novo....er6/versys.....mt09/tracer.....dakako ne uzimajući u obzir da je tracer cca 2x više ks
mt porodica je pogodak u sridu.....trend nakeda, ili nakeda koji koketiraju sa super moto izgledom i stilom vožnje je sve jači...ali tracer je po meni promašaj (za razliku od samog mt09 koji je predvodnik klase, spoj vrhunske tehnologije agregata i minimalističkog dizajna, u kojem će uživati i netko od 20 godina i netko od 50 godina, gdje će i vozaći R-a moći doći na svoje)
Mislim da Tracer "puca" na jednu novu (mlađu) generaciju "putnika", ali i onih koji motor koriste i na "kraćim" relacijama gdje im performanse i "fun factor" nisu nebitni. To u neku ruku potvrđuje i colaža kotača (2x ''17), pogotovo obzirom da su putni supermoto motocikli, nakon početne expanzije od prije cca. pola desetljeća, danas gotovo potpuno isčezli sa tržišta.
Danas je upravo takav trend - bar na EU tržištu - od motocikla se očekuje svestranost i pokrivanje čim šireg spektra primjene. Mislim da prvi testovi pokazuju da je ovdje baš to slučaj.
Dali će spoj "putnog motora (supermota)", fun bike-a i nakeda, uz moderan agregat naći mjesto na tržištu ostaje za vidjeti, ali mislim da će cijena biti presudan faktor. Treba u praksi vidjeti koliko Tracer gubi na konforu nauštrb fun factora, i koliko će to smetati jednom starijem (smirenijem) segmentu bikera. Kod njih će vjerovatno cijena tj. razlika "od Tracera do pravih putnih maxi endura" biti presudna, dok mislim da kod mlađe populacije ovaj motor i nema konkurencije. Mislim da će kod mlađih biti bitno samo "ide li na zadnji kao i obična devetka" i da agregat ostane podjednako agresivan.
Naše tržište je priča za sebe i kod nas je svašta moguće, ali ima naznaka da i naša potražnja postaje sve sličnija onoj u Europi (npr. razmjeran uspjeh Hondine NC serije).
TDM je u svoje vrijeme bio odličan motocikl, ali nakon gotovo dva desetlječa na tržištu, kroz koje je išao uz ipak realno gledajući male promjene, mislim da je došlo vrijeme za nešto novo/modernije. TDM je motocikl "stare škole", a praksa je pokazala da danas takvi modeli više nemaju neku veliku "prođu".
Dizajn Tracera je istovremeno futuristički ali i moderan, bar ako se ugrubo promatra klasa putnih endura. Koliko vidim, upravo taj "neobičan" zadnji kraj već je predviđen za ugradnju bočnih kufera direktno na rukohvate za suvozača, što nije zanemariva stvar. Cijeli motocikl mi djeluje kao da vapi za personalizacijom i prije nego izađe iz salona, što je nekima dobro, a nekima i ne.
Paralela sa Kawasakijem stoji, ali i ne - ovdje je agregat ono što čini razliku.
Slažem se da je "obična devetka" pogodak u sridu, mislim da je upravo to ono što je u ova krizna vremena falilo na tržištu, pogotovo uzevši u obzir njegovu cijenu. Zabava za mase.