Yamaha T-Max 530 - General Topic

Tmax said:
Koliko ja znam u "usporedbi" na stari Tmax (2011) imače 530ccm, 46KS, pogon sa remenom (na zadnji kotač), zadnji disk sad na desnoj strani kotača. Dobro promijeniče i instrument ploču, farove itd, ali to je kozmetika.
Molio bi g.Joku, da kaže ako su to dobre informacije.

Nadam se da ovo nije tocno... :palacdolje:

Jos ako cijena bude 100+ k kn...katastrofa...


milanche said:
Jel 501ccm ulazi u 'do 750' ??

yap....To je u zg-u preko 2 k kn godisnje....

 
Tmax said:
Koliko ja znam u "usporedbi" na stari Tmax (2011) imače 530ccm, 46KS, pogon sa remenom (na zadnji kotač), zadnji disk sad na desnoj strani kotača. Dobro promijeniče i instrument ploču, farove itd, ali to je kozmetika.
Molio bi g.Joku, da kaže ako su to dobre informacije.

Zadnji kotač na remen(tu će izgubit na težini), 530 ccm(sranje), sad će aktualni model kao polovni još više dobit na cijeni. (y)
 
Pogonski lanac zadnjeg kotača u ulju je po meni najbolje rješenje, bolje i od kardana(manja masa,manji otpori), i od remena(trajnije, i jeftinije, jer ne znam nikoga ko je  minja pogonski lanac na T-max-u). :misli: (y)
 
Tmax said:
Koliko ja znam u "usporedbi" na stari Tmax (2011) imače 530ccm, 46KS, pogon sa remenom (na zadnji kotač), zadnji disk sad na desnoj strani kotača. Dobro promijeniče i instrument ploču, farove itd, ali to je kozmetika.
Molio bi g.Joku, da kaže ako su to dobre informacije.
ma ovo me podsiječa na piaggio 300 cc tj 278 i 1KS
  više od 250 cc
zanči sve isto samo novi dizajn +skuplja registracija + moram polagat za A kategoriju 4000 kn  :palacdolje:

I kako deklariraju ovih 46 KS na radilici il na kotaču  :misli:
 
praktično to je samo kozmetika...isti agregat, pojeftinjenje zbog prenosa s remenom i malo manja masa
ništa spektakularno...nema dileme da će biti dobar ali nemislim da je to dovoljno za idučih 10-ak godina
honda je tu  (y) 27 km/l naspram tmaxovih 18 :LOL:
 
Potrošnju ni ne pitaju mnogi vlasnici T maxa,možda im je to 'dvanajsta' stavka... A za Hondu lako,prodaja im ide u T Max klasi daleko ispod renomea. Kažem ti da dzabe sva silna tehnologija i revolucionarna otkrića kad ih na cesti ima ko BugatiVeyrona
 
banley said:
ma ovo me podsiječa na piaggio 300 cc tj 278 i 1KS
  više od 250 cc
zanči sve isto samo novi dizajn +skuplja registracija + moram polagat za A kategoriju 4000 kn  :palacdolje:

I kako deklariraju ovih 46 KS na radilici il na kotaču  :misli:

Zašto, pa 35 KW je 48 KS, a ne manje...? :misli:

milanche said:
Jel 501ccm ulazi u 'do 750' ??

Tako je.

 
biker4life said:
Zašto, pa 35 KW je 48 KS, a ne manje...? :misli:
onda sam ja nešto pobrka još bolje  (y)

A isto ga nebi kupija jer na ovog mogu stavit 560 cc i plačat regu od 500 cc  :wink:
 
BaDly said:
na koliko se mijenja po manualu ? I koliko često se mora mijenjati ulje, eventualno zatezati lanac ??

Ulje se minja svako 10 000km, a ove druge podatke neman sad kod sebe(na poslu san). :LOL:
 
Pa tmax, nebi bija vise t Max da ima 70ks, težina i dimenzije ,itd. Nemoze to bit t Max ,moze se zvat yxztr , a ne t Max .a ovo je ok , ako cijena ostane ista, ako bude dobro izgleda.
Prodavat će se, a ako bude ruznijikav, adio kralj. :wink:
 
crni konjanik said:
T max od prijatelja troši po gradu preko 7 l, ove godine kad je išao na more po autoputu potrošnja skoro 10 l... koliko će onda trošiti novi ...kao šestak??? :palacdolje:
I meni tdi trosi 20litara kad ga ugazim do kraja. Pizdarije. Po gradu sa variomatom trosim 6,5lit a cilo vrime san u "crveno". Ne znam ni jednog vlasnika tmaxa koji je zaprepasten potrosnjom, dapace.
 
Noviteti sve manje i manje troše, nemojte se čuditi ako potrošnja bude manja nego na akutalnom modelu.
 
nego o čemu bi trebali razglabat :misli:
potrošnja ne govori samo koliko češ potrošit love na to nego i koliko je dotični agregat tehnološki napredan tj. nazadan
i neznan tko nebivolija da mu troši 5 l a ne 8 recimo
 
Slažem se da bi bilo logično da ovaj novi ima potrošnju manju od aktualnog modela,snagu su digli smiješno a tehnologija je 'svemirska' i potrošnja mora biti manja,barem 2-3 Litre manja...  :LOL: :mrgreen:
 
novi tmax će trošiti koliko treba.
sad nastavite o bojama i obliku blatobrana ili svi trk po bonuse
 
Potvrdjeno iz  100 % pouzdanih izvora - definitivno
530 cc
49 PS ( + 10 % )
tezina  - 5 kg
okretni moment + 20%  !!!


 
Kromax said:
Potvrdjeno iz  100 % pouzdanih izvora - definitivno
530 cc
49 PS ( + 10 % )
tezina  - 5 kg
okretni moment + 20%  !!!

Premalo za apgrejd. Ali ocekivano.