Vozim motore kojih 16-17 godina, od punoljetnosti na 600+ ccm, iza mene kojih 250k km (možda i više jer se već godinama time ne opterećujem), zašto to govorim, zato jer i nakon svih tih godina se ponekad znam naći u situaciji u kojoj još nisam bio. Ne smatram se nešto preiskusnim, ima ovdje na forumu puno "jačih" igrača od mene.
Kako ti ovaj plan bude tekao, tako ćeš se, kako ti je i Riker naveo ugrubu satnicu, naći u situaciji da ćeš biti daleko od cilja i isto toliko daleko u danu. Onda, zbog umora, žurbe i nepoznavanja ceste, pada koncentracije, može se desiti nešto šta nebiš htio. Nemoj da te ova realnost pokoleba, samo jako naprijed, ali postavi realne ciljeve.
Mislim da bi okolica Rijeke ili najdalje potez oko Fužina, Delnica trebao biti prvo noćenje. Pusti mladost i kondiciju, to je za svaku pohvalu, međutim kondicija u vožnji je nešto drugo, a to može i ne mora u potpunosti biti povezano sa fizičkom spremom (koja je poželjna, ali nije jedini faktor u toj jednadžbi). Vodio sam jednom grupu motorista na jednodnevni izlet na Mangart, to je kojih 650 km u danu, s time da je tu bilo i dosta zaista sporih dionica i odužilo se od 5 ujutro do 21 navečer - u grupi je bilo i nekoliko aktivnih sportaša u respektabilnom treningu, pa su "umirali" na motoru zadnjih 100-150 km, toliko da smo na kraju uhvatili autocestu. Vidio sam da se u koloni dešavaju stvari koje nebi trebale (zbog pada koncentracije) i to je bila bolja odluka nego forsirati.
Putovanja motorom su meni osobno nešto najljepše, odmor za dušu i tijelo i užitak otkrivanja nečeg novog, mjesta na kojima nisi nikad bio i možda više nikad nečeš otići, upoznavanja novih ljudi i cesta, užitak vožnje. Šteta je to staviti u neki okvir u kojem se "mora" negdje stići.
Post iznad mojeg u kojem
@esso_sa navodi dnevne kilometraže je prilično smislen i dobro napisan.