asfalt

- mene više yebe nagla promjena ili krpanje sa različitim asfaltima, ali ako je i loš onda bar znaš da je, a ne
  zaletiš se negdje, pa odjednom  :shock:  :LOL:
 
garfield1974 said:
Najbolji asfalt je u Zadru  :peace:

- ovih dana najbolji asfalt je: BB - Derventa - Doboj - bolji nego i na Grobniku - nije zezancija  (y)




edit:
samo ima puno policajaca  :LOL: i ponekad kamena  :shock: što su sipali sa strane - dignu kamioni  :palacdolje:
 
Street Illegal said:
Iz prve ruke, istina do zadnjega slova. Danas prošao relaciju Sarajevo-Olovo-Kladanj-Tuzla, sve samo ne asfalt. Auto sa novim gumama, malo pala kišica, klizi ko po ledu, nadam se da tuda ne bum nikad sa motorom   :mrgreen:
Vidis kako je nama,malo se i razbijamo kakavi su nam putevi  :mrgreen: :mrgreen:
 
Vi mislite da je vama tesko sa lošin asfaltom. Kako je nama splicanima, vozis se lijepo put Makarske na kavicu i "naletiš " na kamen od 400 Tona... :jesus:
 
Fuel74 said:
Vi mislite da je vama tesko sa lošin asfaltom. Kako je nama splicanima, vozis se lijepo put Makarske na kavicu i "naletiš " na kamen od 400 Tona... :jesus:

i,ko je popustio?
 
3alfa3 said:
E vidis, ja zivim u Remetama  :mrgreen:

Al dobro, ti nisu prek cijele ceste pa se da proc izmedju njih, al zato auto satirem samo tako i nemrem si pomoc


P.S.
Nemoj ic Bukovackom do REmeta nego Barutanskim jarkom - na drugom kruznom od Maksimirske nemoj gore u Bukovacku, nego lijevo po Barutancu.
Osim ako ne ides jos sjevernije od Crkve - onda ti je svejedno jer je lezecih ko dreka
Stara je u domu "Bene vita", uglavnom idem preko Mirogoja, pa uz birc Skender na crkvu pa lijevo kod raspela (ulica Anđele Horvat), makar i tu ima ležečih i loš je asfalt, al je bliže, najviše me jebe zbog auta, motorom idem rijeđe jer nas uglavnom ide više u posjetu. Inaće su ceste po obroncima koma, sad su onu do predsjedničkih dvora popravili ali ostale :LOL: :LOL:
sid said:
147 i 156,

seleni i kugle gornjjih ramena (jos ak je jtd)

20 minuta za promjenu ramena nakon sto je skinut kotac i auto na krokodilki
Dvije godine kak je stara gore, moral sam nedugo mjenjat uporne zglobove od balans-štangi, inaće drugdje po gradu nema toliko ležečiš policajaca, barem kud se ja često vozim tak da sam ih 90% na tim dionicama sjebal! :mrgreen:
 
Zaboravili ste i felge spomenut, odnosno gume koje stalno puštaju jer su jadne felge izubijane od raznih rupa i šahtova.  :?
 
biker4life said:
Ili na D66, dionica Vozilici - Moscenicka draga (tzv. Plominka 8) ). :mrgreen:

To nam je jedna od rijetkih cesta u Istri vrijedna spomena. :?
Neusporedivo najbolja dionica u Istri a vjerovatno i šire (y)
 
loudpipes said:
zadnji slucaj u Rijeci-PROKLIZIO U ZAVOJU ZBOG NEPRILAGODJENE BRZINE
a mozda je asfalt u banani?

ovako izgleda asfalt na obicnoj gradskoj cesti u Skotskoj
ne vjerujem da se bas nesto klizu po ovome


Uploaded with ImageShack.us

imam prijatelja koji zivi na relaciji Trogir-UK lik cili zivot vozi motore (vozio UK prvenstvo i Man) on kaze da se nikad nece priviknut na ovaj asvalt jel kad dojde iz uk onda je oprezan posto zna da je podloga u banani i taman kad se opusti padne  :mrgreen: tako vec godinama uvik ista sema proklizi mu motor srica da je super moto i nisu velike brzine pa bude bez vecih posljedica....
 
54 said:
imam prijatelja koji zivi na relaciji Trogir-UK lik cili zivot vozi motore (vozio UK prvenstvo i Man) on kaze da se nikad nece priviknut na ovaj asvalt jel kad dojde iz uk onda je oprezan posto zna da je podloga u banani i taman kad se opusti padne  :mrgreen: tako vec godinama uvik ista sema proklizi mu motor srica da je super moto i nisu velike brzine pa bude bez vecih posljedica....

Znaci ko se po toj cesti nauci voziti taj slobodno na MAN ide :mrgreen:
 
Mahatma Gadhni said:
Kod nas se ne smiju praviti kvalitetne ceste. Izvođač može kazneno odgovarati zbog bespotrebnog trošenja novca, jer stotine dvorišta još stoje neasfaltirana. :mrgreen:

Ok što si napisao ali me zanima kako je od 2001.g. do 2008.g. cijena kilometra autoceste porasla sa 4mil. eura na 12 ako nije bilo BESPOTREBNOG trošenja novca :misli:
 
biker4life said:
Ili na D66, dionica Vozilici - Moscenicka draga (tzv. Plominka 8) ). :mrgreen:
Istina.
Još da je 4 puta dulja... :mrgreen:
 
biker4life said:
Ili na D66, dionica Vozilici - Moscenicka draga (tzv. Plominka 8) ). :mrgreen:

To nam je jedna od rijetkih cesta u Istri vrijedna spomena. :?

Plominka ima odlično pogođen asfalt tj. formulu odnosa agregata, bitumena i aditiva i to je u principu najbitnije pogoditi. No nakon dva ljeta vjerojatno će to izgledati znatno drukčije, do tada uživajmo.
Dionica Senj-Karlobag ima još bolju kvalitetu, agregat je bolji, nema "isplivavanja" bitumena na površinu i cesta je ko rašpa tako da je gušt po njoj derat, samo i najbrže poderat gume od svih običnih cesta u županiji (ako izuzmemo grobnik).

Pored formule asfalta tj. određivanja odnosa materijala u smjesi, jako je bitno dal je agregat vapnenac  (brže se troši površinski habajući sloj, postaje zbog toga  sklizak nakon nekog vremena) ili eruptivac (tvrđi agregat , ne troši se tako brzo, puno bolji za vozit ali troši jako gume). Naravno dalje je bitno zrno tj. veličina promjer zrna , granulometrijski sastav i bla bla .... no jebeš sve kad majstoru ispred tebe cijedi ulje  :LOL: :LOL:
 
rajicsb said:
Ok što si napisao ali me zanima kako je od 2001.g. do 2008.g. cijena kilometra autoceste porasla sa 4mil. eura na 12 ako nije bilo BESPOTREBNOG trošenja novca :misli:

Misli da je taj iznos sporedna stvar, prvo na javnom natječaju cjena je transparentna (osim betchelove dionice ZG-Bregana), popalit se moglo jednino na VTRu (dodatnim radovima) nekavim arheološkim iskopavanjima i otkupu zemlje , 4mil. je iznos ravne dionice na "normalnom " terenu dok na dionici Krapina-Macelj imaš tunel-viadukt-tunel-viadukt....a svakim danom oprema dionice podliježe novim standardima (dvostruke bankine, vatrogasne postojbe, centar, ledice......) između ostalog pogledajte širinu voznog traka na novim SLO autocestama i kod nas (da ne govorimo o Italiji).
Ono di se mažnjavalo a ne vidi se i nije ukalkulirano u cijenu, primjera radi, kad ti majstor na isprojektiranu debljinu tampona od nekih recimo 70cm batude ugradi sloj od recimo 30cm (da ne govorimo o slojevima asfalta i kvaliteti istih), pa sad ako se uzme 6 kolničkih trakova širine cca. 2,7 (neznam sad točno) dužine 100 metara na posteljicu debljine 70 cm to iznosi 1.134 m3 batude, a na debljinu 30 cm to iznosi 486 m3, razlika je 648 m3 na samo 100 m autoputa, e takvi lopovluci će se tek osjetiti na trajnosti i sigurnosti.

Preneseno na lokalne ceste u ZG kad rođo sagradi ili sanira novu dionicu po tržišnoj cijeni te se ista otvori za promet, za par dana taj isti dolazi sanirat tu novu cestu i daljnih par godina je iznova sanira svakih par dana (makar bi trebao dati garanciju na radove no vjerojatno ti nedostaci koji se opet saniraju ne ulaze u garanciju). No nakon toliko godina od kad je rođo dobio posao imajući za osnovna sredstva samo lopatu, izrasto rođo u veliku firmu pa je naučio i radit a bogami ima i tehnologiju, a na kraju krajeva onak naivino više nemožeš krast, uostalom pomeo je i konkurenciju jer nitko više nema toliko referenci, opreme, garancija kao dotični da bi prošao na natječaju, konačno. Konačno zato kaj će marifetluka uvijek bit, ali bar imamo kvalitetniju infrastrukturu ( zvučat če smiješno no kad su radili recimo Škorpikovu u Zg znao sam da će morat proći vrijeme dok se ovi ne nauče raditi (jer posao nitko drugi nije mogao dobit) i čekao, eto u zadnjh godinu dve vidi se veliki pomak u kvaliteti, još malo i to je to ).
 
Pava0001 said:
Dodjite vi u Bosnu i Hercegovinu da vidite sto je asfalt
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Razne granulacije,gdje nisu glatke(onaj iz ex-yu) samo fali 30-50 % ceste,a sve ostalo je kao san. :mrgreen: