Blokade na skuterima

malaguti said:
e onda moras upoznati nekog skuterasa koji se kuzi u skutere da ti besplatno stavlja/skida blokadu...

ma stavi blokadu na daljinski/prekidač i mirna je
 
josko said:
ma stavi blokadu na daljinski/prekidač i mirna je
nije mirna,brza je :mrgreen:
btw. napisao sam da stavi el.blokadu i pali/gasi kad hoce (y)
 
Poggiali said:
ne gubi se garancija ak sam skineš... meni u piaggiu rekli da mogu sam skinut :)

i ti im vjerujes  :misli: :LOL:
 
josko said:
zato jer plaćaš porez da bi išla 50 kmh
zato jer s B kategorijom možeš vozit moped, dovoljno je poznavanje znakova

e i nepiše se gillera nego gilera  :jesus:  :wink:

Greška ispravljen... :mrgreen: 
Nije nitko glup šta je B kategorija...pitam zašto ostali motori nemaju blokadu  :misli:

malaguti said:
e onda moras upoznati nekog skuterasa koji se kuzi u skutere da ti besplatno stavlja/skida blokadu...

Ne moram ništa, i will pay  :wink:

malaguti said:
nije mirna,brza je :mrgreen:


:zaljubljeni:
 
Po forumu nisam vidio baš puno tekstova o blokadama, pa da napišem još štogod na tu temu. Ima raznih mišljenja o skidanju blokada, posebno kad je skut nov, da je to za motor dobro i nije dobro, da troši manje ili više itd. Skinuo sam sa pežoa blokadu na variomatu i otpilio "slijepo crijevo" na auspuhu što je donijelo za oko 20kmh veću krajnju, mnogo bolje i linearnije ubrzanje do krajnje i potrošnju manju za 30-40% zavisno kako ga vozim (po otvorenom i do 50%). Sve je 100% serijala, jedino čekam da mi dođu nove rolnice 0.5g lakše, pa da pokušam za nijansu poboljšati start. Ranije je bilo svejedno vozio ga uzbrdo ili nizbrdo, sam ili još sa nekim, nije prelazio 55kmh po satu. Kad bi ga malo zaletio pa pustio gas, brzina se naglo smanjivala, isto tako kad bi ga vozio nizbrdo morao sam dodavati gas da bi uopće išao. Pošto se 2T mašine podmazuju preko mješavine goriva, za mene je bila sporna baš ta vožnja nizbrdo. Ako je veća nizbrdica, u motor ulazi samo toliko smjese kako je naštelovan ler gas, a vergla na suho skoro do maksimuma. Mislim da to nije baš zdravo za 2T mašine, posebno u periodu razrade. Po meni blokade s 2T mašina treba skinuti odmah, barem onu na variomatu, a što se tiče veće potrošnje, o tome nema ni govora.  Komentari, drugačija mišljenja, iskustva,...? :shock: :shock: :shock:
 
blokada se moze slobodno skinuti odmah,blokade su na auspuhu(slijepo crijevo),na variomatu(siroka podloska),na cdi,na karburatoru treba veca dizna,neki proizvodaci su isli cak tako daleko da su "blokirali prirubnicu" (na prirubnici ima suzenje),a neki su "unistavali kompresiju" stavljenjam deblje brtve glave, ali najcesce blokade su na auspuhu,variomatu i cdi-u i u karburator ide veca dizna...
 
sto se tice blokade,to mozemo opisati i ovako,zamisli da trcis koliko god mozes a cijelo vrijeme te netko vuce natrag :mrgreen:

tko nema vezu na tehnickom onda je definitivno isplativa el. blokada,mislim da kosta oko 150kn,neznam tocno jer me ne zanimaju te stvari :mrgreen: ali ta blokada se stavi jednom i to je to,a ne svaki put stavljati pa skidati,ali nije ni to neki problem jer je jednom godisnje...
 
malaguti said:
blokada se moze slobodno skinuti odmah,blokade su na auspuhu(slijepo crijevo),na variomatu(siroka podloska),na cdi,na karburatoru treba veca dizna,neki proizvodaci su isli cak tako daleko da su "blokirali prirubnicu" (na prirubnici ima suzenje),a neki su "unistavali kompresiju" stavljenjam deblje brtve glave, ali najcesce blokade su na auspuhu,variomatu i cdi-u i u karburator ide veca dizna...
dodao bih još za pežo, na variomatu nema uobičajene široke podloške, nego okrugli lim pričvršćen s tri šarafa koji se skine.
 
ja sam vozio speedfighta2 iz 2003(ajd, opet ga vozim jer mi lik sjebo motor na parkingu) i skinute su sve blokade....
na prvom servisu, ovlastenom naravno, nisu mi htjeli dirat blokade jer su rekli da cu izgubit garanciju, a kad je garancija prosla uredno su ih skinuli....
sad, bez ijedne blokade i sve na skuteru orginalno osim iridium svjecice, skuter ide oko 90...a sad, dal meni na motoru laze sat, ne znam....znam da sam se vozil iza buraza i tolko je kazalo....
 
ne gubi se garancija ako se blokada skida u ovlastenom servisu (y)
 
malaguti said:
ne gubi se garancija ako se blokada skida u ovlastenom servisu (y)

Znaci, oni mogu ovlasteno krsiti zakon  :mrgreen:
 
garfield1974 said:
Znaci, oni mogu ovlasteno krsiti zakon  :mrgreen:
a cuj stavit ce oni i kit ako ti hoce,normalno onda gubis garanciju,ali nije njihov problem kako ces ti proci tehnicki bez blokada i kitom...
 
malaguti said:
a cuj stavit ce oni i kit ako ti hoce,normalno onda gubis garanciju,ali nije njihov problem kako ces ti proci tehnicki bez blokada i kitom...

U gornjem postu si napisao da se ne gubi garancija, a sada da se gubi  :misli:

Ja sam samo htio naglasiti da je skidanje blokade NELEGALNO.
Znam da ce sada biti drvlja i kamenja  :skriven:
Zato mi je smijesno jer to rade OVLASTENI SERVISI. Dakle upravo oni koji to nikako nebi smjeli.  :misli:
Nemam ja nista protiv skidanja blokada. Svi znaju posljedice ako te uhvate pa tko voli nek izvoli.
Meni bi logicnije bilo ono: "Odi kod Mate, Pere, Ive... oni ti to rade sa 100 kuna", nego "Odi u ovlastenog servisera".
Vecina ih mulja i obecavaju brda i doline, ali kad se dogodi sranje onda dobijes odjeb  :shock:
Kako kod skuter tako i kod motora. Ipak su oni prodavaci i pokusavaju pridobiti kupce i svi znaju sto kuri kod ljudi  :)
 
garfield1974 said:
U gornjem postu si napisao da se ne gubi garancija, a sada da se gubi  :misli:

Ja sam samo htio naglasiti da je skidanje blokade NELEGALNO.
Znam da ce sada biti drvlja i kamenja  :skriven:
Zato mi je smijesno jer to rade OVLASTENI SERVISI. Dakle upravo oni koji to nikako nebi smjeli.  :misli:
Nemam ja nista protiv skidanja blokada. Svi znaju posljedice ako te uhvate pa tko voli nek izvoli.
Meni bi logicnije bilo ono: "Odi kod Mate, Pere, Ive... oni ti to rade sa 100 kuna", nego "Odi u ovlastenog servisera".
Vecina ih mulja i obecavaju brda i doline, ali kad se dogodi sranje onda dobijes odjeb  :shock:
Kako kod skuter tako i kod motora. Ipak su oni prodavaci i pokusavaju pridobiti kupce i svi znaju sto kuri kod ljudi  :)

Na koji je nacin logicnije da odes kod Mate, Pere, Ive.  :misli: :misli: :misli: Nije li logicnije da ovlasteni servis skine plocu variomata i vrati je nazad i stegne je koliko treba nego da neki priuceni mehanicar sa alatom upitne kvalitete ne stegne variomat i da se isti razleti i osteti usput zube na radilici koju je onda potrebno mjenjat .Skidanje blokada nije nelegalno nego je voznja takvoga skutera nelegalna tako da si malo pobrkao pojmove.
 
vickodu said:
Na koji je nacin logicnije da odes kod Mate, Pere, Ive.  :misli: :misli: :misli: Nije li logicnije da ovlasteni servis skine plocu variomata i vrati je nazad i stegne je koliko treba nego da neki priuceni mehanicar sa alatom upitne kvalitete ne stegne variomat i da se isti razleti i osteti usput zube na radilici koju je onda potrebno mjenjat .Skidanje blokada nije nelegalno nego je voznja takvoga skutera nelegalna tako da si malo pobrkao pojmove.

Jesi siguran  :misli:
A dobro onda, moja greska  :mrgreen: 

P.S.
Znaci hoces reci da je savim legalno da ti u servisu (ovlastenom ili bilo kojem drugom) prepravljaju skuter tako da ne odgovara podacima u prometnoj, a u vecini slucajevima niti vozackoj dozvoli.  :no:  Pa blokade su na skuterima zakonski propisane, ako radi niceg drugog onda da platis drzavi veca davanja. Po tome meni je logicnije da ti "nelegalnu" djelatnost obavlja "ilegalac" nego ovlastena osoba. Opcenito je poznato da se blokade skidaju sa skutera da bi ljepse izgledao  :LOL:
 
Je, sasvim je legalno. U servisu nisu dužni znati da li češ ti voziti skuter po cestama ili po stazi, njivi, odnosno svemu ostalome što nije u nadležnosti Zakona o sigurnosti prometa na cestama koji između ostaloga i propisuje maksimalnu krajnju brzinu za mopede/skutere do 49 ccm. Također nisu dužni pratiti tvoje obveze prema državi u vezi registracije, a još manje stanje u vozačkoj dozvoli. Njihovo je samo da vozilo održavaju tehnički ispravnim (ne u smislu tehničkog pregleda, da ne bude zabune  :mrgreen: ) na tvoj zahtjev. Ni ti nisi dužan registrirati vozilo ako nemaš namjeru s njime učestvovati u prometu. Za sve ostalo tu je MUP i Stanice za tehnički pregled vozila.
Da li je moralno ako serviser skida blokadu 14-ogodišnjaku koji se dovezao do njih na skuteru je nešto drugo, ali je legalno jer nisu dužni znati namjenu tog vozila, kao niti godine ili kategorije vozačke dozvole osobe koja će ga eventualno koristiti.