Devil na YZF R125 :)

Miki666

New member
Evo ovako, imam par tehničkih pitanja. :smiley:

U planu mi je stavit Devil auspuh na R125.
Serijski auspuh ima dovod svježeg zraka iz airboxa u granu, isto tako imaju Akrapovič i Malossi (za njih znam, možda ima još koji).
Na Devilovoj stranici sam našao ovo (http://www.devil-exhaust.com/YAMAHA~125%20YZF-R~2008-%24.street-scooter.exhaust) i tu sad vidim samo top, pa me zanima dal i Devil na grani iima tu cjev za svjež zrak?

Ako nema, dal će smetat mašini ako začepim taj dovod i šta će se promjenit (dal će pucat na puštanju gasa ili nešto drugo)? :misli:

Može mi neko objasnit razliku između ova 3 auspuha na linku gore (osim cjene i materijala :mrgreen:)?
Silencer je DB-killer, catalyser je katalizator, je tako? Drugi po redu ima katalizator koji se može skinut, kako to funkcionira, dal se umjesto njega stavi samo cjev ili?
Kakva je razlika sa i bez katalizatora, šta je bolje za mašinu?

Šta se tiče materijala, šta je bolje, carbon ili inox?

Ako ima još nešto na šta moram pazit kod auspuha molio bi da mi to spomenete. :smiley:

Evo to je otprilike to, tema nije nastala ko proizvod dosade nego želim promjenit auspuh i to napravit tako da je najzdravije moguće za motor. :wink:

Vid' kak' joj stoji :azn:
 
mislim da ti se taj trosak ne isplati, osim ak bas ne zelis da ljepse zgleda il se mrvciu bolje cuje! ak bas to zelis odi kod nekog od ovih nasih majstora tipa shakal il kucelj il ostali koji se bave time mislim da ces dobiti slican ako ne i isti proizvod za manje love a odmah ce ti rjesiti i nedoumice koje te muce u vezi rada motora i izbora materijala posto je to njihovo podrucje!
 
Miki666 said:
Evo ovako, imam par tehničkih pitanja. :smiley:

U planu mi je stavit Devil auspuh na R125.
Serijski auspuh ima dovod svježeg zraka iz airboxa u granu, isto tako imaju Akrapovič i Malossi (za njih znam, možda ima još koji).
Na Devilovoj stranici sam našao ovo (http://www.devil-exhaust.com/YAMAHA~125%20YZF-R~2008-%24.street-scooter.exhaust) i tu sad vidim samo top, pa me zanima dal i Devil na grani iima tu cjev za svjež zrak?

Ako nema, dal će smetat mašini ako začepim taj dovod i šta će se promjenit (dal će pucat na puštanju gasa ili nešto drugo)? :misli:

Može mi neko objasnit razliku između ova 3 auspuha na linku gore (osim cjene i materijala :mrgreen:)?
Silencer je DB-killer, catalyser je katalizator, je tako? Drugi po redu ima katalizator koji se može skinut, kako to funkcionira, dal se umjesto njega stavi samo cjev ili?
Kakva je razlika sa i bez katalizatora, šta je bolje za mašinu?

Šta se tiče materijala, šta je bolje, carbon ili inox?

Ako ima još nešto na šta moram pazit kod auspuha molio bi da mi to spomenete. :smiley:

Evo to je otprilike to, tema nije nastala ko proizvod dosade nego želim promjenit auspuh i to napravit tako da je najzdravije moguće za motor. :wink:

Vid' kak' joj stoji :azn:

Kupnja "sportskog" aftermarket topa je obično bacanje love, ali malo tko se odupre tom nagonu, :mrgreen: tako da ako te veseli, go for it. (y)

Anyway - koliko ja vidim, a možda vidim krivo, ali ovako na prvi pogled:
- sva tri idu na istu poziciju kao i original
- prva dva su od inoxa, treci od karbona
- samo drugi je homologiran, tj. ima katalizator koji se može vaditi i stavljati (provjeriti dali on ujedno ima i ulogu db-killera)

Stavka br. 4 je grana koja se valjda (?) kupuje zasebno.

Pogledaj si dali ti je katalizator (tvoj - na motoru) u grani, ili u topu. Odmah ce ti neke stvari u web shopu biti jasnije - šta i kako kupiti.

Taj dovod zraka - to je sustav sekundarnog ubacivanja zraka - ubacuje se "svjež" zrak u ispuh radi smanjenja emisije štetnih plinova. Tj. "smanjenje plinova" je "fiktivno" jer količina istih je nepromjenjena, samo se ubacuje još friškog zraka, pa je količina ispušnih plinova u ukupnoj količini zraka manja. Zavisi od motora do motora kako ce se ovaj sustav ponašati sa otvorenim ispuhom. Npr. u slučaju XT660X, kod ugradnje Termignoni topova (osobno iskustvo), pucanje iz ispuha na otpuštanje gasa u visokim okretajima je bilo još izraženije. Meni nije smetalo, a nije ni bilo štetno za sam agregat. Sličnu situaciju sam imao i sa FZ1.

Da - silencer je u načelu db-killer, ali u ovom kontextu mislim da se pojam "silencer" koristi kao pojam "top" iliti ispušni lonac.
Na engl. jeziku se obično zadnji ispušni lonac naziva "silencer", jer bez njega bi razina buke bila osjetno veca.

Catalyst je katalizator.

Idem po redu kroz tvoj text pa sam sada došao do pitanja vezano uz skidanje katalizatora - neznam, zavisi o poziciji katalizatora kod konkretnog modela ispuha. Može biti da je u ovom slučaju katalizator u samom topu, te ima ujedno i funkciju db-killera, te se onda sve zajedno vadi u kompletu. Ovo je jedna od opcija, raspitaj se, googlaj ili posalji mail distributerima.

U pravilu mašina "lakše diše" bez katalizatora, ali ovisno o modelu i tipu agregata može biti potrebna ugradnja protočnijeg filtera zraka ili štelanje smjese.

Karbon ili inox? Mnogi kažu da je karbon kratkog vijeka - možda jest ako je neka jeftinjava ili polu-kopija. Moji karbonski Termiji su imali 35.000 km kada sam prodao motor, karbonski plašt je bio kao nov, ni boju nije promijenio, a subjektivno bih rekao da se ni razina buke nije osjetno povecala, tako da nije bilo potrebe jos mjenjati vunu. Moj izbor karbon, zbog vizualnog dojma i osobnih preferencija. Preporučam da uzmeš šta ti se više sviđa.

 
hondofob1 said:
mislim da ti se taj trosak ne isplati, osim ak bas ne zelis da ljepse zgleda il se mrvciu bolje cuje! ak bas to zelis odi kod nekog od ovih nasih majstora tipa shakal il kucelj il ostali koji se bave time mislim da ces dobiti slican ako ne i isti proizvod za manje love a odmah ce ti rjesiti i nedoumice koje te muce u vezi rada motora i izbora materijala posto je to njihovo podrucje!
Najviše mi je zbog zvuka, izgleda puno ljepše, a snagu ni ne gledam jer sigurno neću osjetit razliku.

Pred par godina je jedan dečko u školi imao istu Yamahu i Kucelja na njoj, kaže da je s njim osjetio da je izgubio nešto snage. :misli: :neznam:

Tih 3 000 kn računam ko za auspuh i ako neće štetit motoru, nije mi puno, nije ni malo, al ipak nije prepreskupo ko Akrapovič.
 
biker4life said:
Kupnja "sportskog" aftermarket topa je obično bacanje love, ali malo tko se odupre tom nagonu, :mrgreen: tako da ako te veseli, go for it. (y)
....
Ne citiram sve da bude preglednije. :wink:

Serijski auspuh je spojen u 1 komad, kad se mjenja mjenja se sve, grana je zavarena za top.

I meni je logično da je mašini svejedno šta se tiče pucanja jer to se ipak događa u auspuhu, al pitam da čujem mišljenje pametnijih. (y)

DB-killer ima onako velik ko svi ostali (kolko sam uspio vidit na youtubeu).

Filter nebi mjenjao, osim ako bi bilo bolje s nekim aftermarket zbog drugog auspuha, nije mi problem stavit. :wink:

Meni se isto karbon više sviđa, dal se isto grije ko inox?

Hvala na odgovorima dečki. (y)
 
ni u ludilu ne uzimaj domace delance tipa kucelj, shacal ili serdar ... nemaju homologaciju i jedino sto mozes imat su problemi :wink: povrh svega jos svoje proizvode cjene ko suho zlato :palacdolje:

inox je teži od karbona i puuuuuuno jače se grije, karbon ce ti s vremenom požutit ... od ta dva materijala uvjek biRRam titan :mrgreen:

devil ili uzmi kod cvajka na nekoj akciji sad u zimu ili odi u italiju gdje ces financijski puno bolje proc :wink:

osim toga, zašto baš Devil, Leo ti ima cini mi se dva modela za tvoj motor, vjerovatno je jeftiniji a i zvuk sigurno nije loš 8)
 
biker4life said:
Karbon se jako slabo grije. I brzo se hladi.

Na bivšem motoru sam Termije mogao rukom uhvatiti gotovo i nakon voznje u sred ljeta i nebih se opekao. :mrgreen:

Karbon se topi  :mrgreen:
 
Devil zvuci opakije, mislim ime a ne zvuk  :mrgreen:
 
biker4life said:
Karbon se jako slabo grije. I brzo se hladi.

Na bivšem motoru sam Termije mogao rukom uhvatiti gotovo i nakon voznje u sred ljeta i nebih se opekao. :mrgreen:
To je super. (y) A i ljepše izgleda na crveno-crnom motoru. (y)

tibor_zg said:
ni u ludilu ne uzimaj domace delance tipa kucelj, shacal ili serdar ... nemaju homologaciju i jedino sto mozes imat su problemi :wink: povrh svega jos svoje proizvode cjene ko suho zlato :palacdolje:

inox je teži od karbona i puuuuuuno jače se grije, karbon ce ti s vremenom požutit ... od ta dva materijala uvjek biRRam titan :mrgreen:

devil ili uzmi kod cvajka na nekoj akciji sad u zimu ili odi u italiju gdje ces financijski puno bolje proc :wink:

osim toga, zašto baš Devil, Leo ti ima cini mi se dva modela za tvoj motor, vjerovatno je jeftiniji a i zvuk sigurno nije loš 8)
Da, nisam spomenuo al i homologacija je problem, ko zna šta EU još nosi, pa da nebi na kraju prošo puno skuplje. :wink:

Kod Cvajka sam i mislio uzet, planiram ić do njega sad za vikend još se malo raspitat. A i za Italiju sam čuo da se povoljnije prođe. (y)

Leo je ja mislim tu negdi po cjeni, čak i s nekim popustom je bio nešto skuplji kad sam gledao. Bilo bi super da mogu čut uživo i jednog i drugog, na Youtubu sam puno pogledo i čini mi se da Devil (ko i Akrap) ima dublji zvuk na višim okretajima pogotovo bez db-killera. :wink:

 
moje savjet,ostavi original. :wink:
 
Tip je ok,kupio sam Rizomu kod njega  :mrgreen:
 
Miki666 said:
Misliš zbog isplativosti ili? :misli:


da,kao i zbog zvuka koji proizvode ostali naspram originala,ali to je moje misljenje. (y)
 
(y)
Ma znam, kad tako razmišljam, trebo sam kupit endura. Al šta ćeš, srce nebi bilo na mjestu. :mrgreen:

Volio bi da je malo dublji zvuk i malo glasniji. Bar malo, može i puno. :D
 
tibor_zg said:
ni u ludilu ne uzimaj domace delance tipa kucelj, shacal ili serdar ... nemaju homologaciju i jedino sto mozes imat su problemi :wink: povrh svega jos svoje proizvode cjene ko suho zlato :palacdolje:

inox je teži od karbona i puuuuuuno jače se grije, karbon ce ti s vremenom požutit ... od ta dva materijala uvjek biRRam titan :mrgreen:

devil ili uzmi kod cvajka na nekoj akciji sad u zimu ili odi u italiju gdje ces financijski puno bolje proc :wink:

osim toga, zašto baš Devil, Leo ti ima cini mi se dva modela za tvoj motor, vjerovatno je jeftiniji a i zvuk sigurno nije loš 8)

Ma da, ali kad - ako moji nisu nakon 35 k km i 4 godine - ne treba se sekirati... :)
 
biker4life said:
Ma da, ali kad - ako moji nisu nakon 35 k km i 4 godine - ne treba se sekirati... :)

nije tolko bitan vremenski period i kilometraža kolko izloženost uv zrakama ... ako smola nema uv inhibitor ili je bez zaštitnog laka požutjet ce vRRlo bRRzo (y)

valjda cemo se jednom i upoznat pa ti pokazem razliku izmedju karbona koji je montiran ove godine i onog starog cca 3-4 godine :wink: