Dolomiti 2019 - vikend izlet

Mi smo se uredno prijavili preko onog visitor locatora i imali papire ali baš nitko ništa nije pitao, niti ove niti prošle god. Tj prošle god je Zlovenac nekaj srao ali to je normalno za njih, na kraju me morao pustiti preko grane koliko god mu mrsko bilo.

A ja dolazim iz "zemalja 3. svijeta", pa je malo restriktivnije... Italijani bi me vjerovatno uhapsili kada bi me sreli gdje u njihovim brdima i planinama 😂 Najgore je sto nema nikakvih naznaka da ce ove mjere malo popustiti, da covjek moze barem planirati put...
 
  • Like
Reactions: biker4life
Zapravo sad sam se sjetio da su nas zaustavili carabinieri ali mislim da ništa vezano uz covid nisu provjeravali, osobne i papire od motora...
 
A ja dolazim iz "zemalja 3. svijeta", pa je malo restriktivnije... Italijani bi me vjerovatno uhapsili kada bi me sreli gdje u njihovim brdima i planinama 😂 Najgore je sto nema nikakvih naznaka da ce ove mjere malo popustiti, da covjek moze barem planirati put...
Popustice u 6.mjesecu...sa su ti nova 4. godisnja doba...zatvoreno-zatvoreno-Ljeto-zatvoreno.
 
Meni je plan sljedeci put da se smjestim 3-4 dana na nekom passu u Dolomitima i onda vozam okolo dok mi ne dosadi. Pa se onda prebaciti u Resia (nesto mi je bas lijepo, mirno i opustajuce bilo to mjesto), opet se smjestiti 3-4 dana i vozati sve u radijusu 200km :mrgreen: Naravno, pod uslovom da nas vise ikada puste tamo... Dok prestanu sa ovim restrikcijama oko COVID-19, uvest ce u medjuvremenu pravilo da se u Dolomite moze samo sa elektricnim motorima:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: biker4life
Meni je plan sljedeci put da se smjestim 3-4 dana na nekom passu u Dolomitima i onda vozam okolo dok mi ne dosadi. Pa se onda prebaciti u Resia (nesto mi je bas lijepo, mirno i opustajuce bilo to mjesto), opet se smjestiti 3-4 dana i vozati sve u radijusu 200km :mrgreen: Naravno, pod uslovom da nas vise ikada puste tamo... Dok prestanu sa ovim restrikcijama oko COVID-19, uvest ce u medjuvremenu pravilo da se u Dolomite moze samo sa elektricnim motorima:mrgreen:
ovu godinu išao na stelvio, nigdje me nisu pitali pass u italiji, ni za smještaj ni restorani...u sloveniji je trebalo za smještaj.
Osim granice sa slo (osobna i pass) nigdje nije bilo nekih kontrola.
Malo me šokirao broj kamera za brzinu...
 
Nadam se nagodinu repriza izleta u Dolomite, 3-4 dana kad uhvatim neki produženi vikend. Čak se bavim idejom otić na R-u, jer realno nije tako daleko.

Većinu poznatijih prijevoja sam prošao, ali uvijek iznova mi je gušt. Kao i Plominka, Karlobag, tako i ovo... i cesta i pejzaži.

Ja pokusao na RSV neznam kako bi bilo na yamahi tj ima li snage odozdo ali na rsv je bilo dosta zabavno iako je vidljivo da mu to nije prirodno staniste jer mu sporiji zavoji ne leze! Dok je sa s1000xr ipak neka druga prica :)
 
Ja pokusao na RSV neznam kako bi bilo na yamahi tj ima li snage odozdo ali na rsv je bilo dosta zabavno iako je vidljivo da mu to nije prirodno staniste jer mu sporiji zavoji ne leze! Dok je sa s1000xr ipak neka druga prica :)

a crossplane ima momenta od odmah...

e sad serpentine nisu neka radost na R-u, to sa SuperTenere sve porješavam tamo po Dolomitima, ali išao bi zbog gušta i znatiželje, ne zbog prolaznih vremena...
 
Ja pokusao na RSV neznam kako bi bilo na yamahi tj ima li snage odozdo ali na rsv je bilo dosta zabavno iako je vidljivo da mu to nije prirodno staniste jer mu sporiji zavoji ne leze! Dok je sa s1000xr ipak neka druga prica :)

Ciklistikom ces pojesti sve passove na XR, ali snaga ce ponegdje biti problem. Tesko da ce ti XR biti sretan npr. na Stelviu i onim uskim, sporim serpentinama. Ono je teritorija twin masina sa dosta momenta. Sa boxerom sam ih prolazio hladno u 2. brzini, a sa XR racunam da ce biti iskljucivo 1. i vjerovatno u kombinaciji sa malo proklizavanja na kvacilu :)
Ne vole nam motori te spore zavoje, nemaju snage ispod 4000, a Stelvio ce te tjerati upravo u taj raspon. Ali zato Tonale, e taj pass se ubio za nase masine (y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: biker4life
Ciklistikom ces pojesti sve passove na XR, ali snaga ce ponegdje biti problem. Tesko da ce ti XR biti sretan npr. na Stelviu i onim uskim, sporim serpentinama. Ono je teritorija twin masina sa dosta momenta. Sa boxerom sam ih prolazio hladno u 2. brzini, a sa XR racunam da ce biti iskljucivo 1. i vjerovatno u kombinaciji sa malo proklizavanja na kvacilu :)
Ne vole nam motori te spore zavoje, nemaju snage ispod 4000, a Stelvio ce te tjerati upravo u taj raspon. Ali zato Tonale, e taj pass se ubio za nase masine (y)

Na Stelviu sam zadnji put bio sa 4 cilindra, doduše ravan volan (nije bio R nego Fazer800), još ona strana od Bormia OK, ali ovaj dio di su serpentine (Trafoi) je muka... svaka serpentina u 1. brzinu.
 
Ciklistikom ces pojesti sve passove na XR, ali snaga ce ponegdje biti problem. Tesko da ce ti XR biti sretan npr. na Stelviu i onim uskim, sporim serpentinama. Ono je teritorija twin masina sa dosta momenta. Sa boxerom sam ih prolazio hladno u 2. brzini, a sa XR racunam da ce biti iskljucivo 1. i vjerovatno u kombinaciji sa malo proklizavanja na kvacilu :)
Ne vole nam motori te spore zavoje, nemaju snage ispod 4000, a Stelvio ce te tjerati upravo u taj raspon. Ali zato Tonale, e taj pass se ubio za nase masine (y)
Sjeda mali u prvu bez brige ako mu se nece malo ga liznes na kvacilu i skoci ko koza 🤣!

Ali za kulturnu voznju ide xr i dalje ok daleko od gs ali ok 😆!

Ako ima momenta odozdo onda nemas brige ali simpaticno je za probati na R ali nakon vremena bas se vidi da to jednostavno nije cesta za to 👍
 
  • Like
Reactions: biker4life
Kad sam bio gore bila je neka ekipa sa starim 250icama. Kocnice na bubanj, prvi vlasnik manolic. Dosli su do gore tako da nebi trebao biti problem s nicim sto vozi.
Serpentine jesu malo zahtjevnije ako si premoren ali asfalt je Uber ( pri vrhu ima par rupa).
Jedina stvar je nagib. Do vrha nemas 2 mjesta gdje mozes motor ostavit na nogaru 😂... I da kamere, u 13 km uspona koliko pamtim 7 kom zadnjih 5kmnije bilo nijedne)
 
Meni je plan sljedeci put da se smjestim 3-4 dana na nekom passu u Dolomitima i onda vozam okolo dok mi ne dosadi. Pa se onda prebaciti u Resia (nesto mi je bas lijepo, mirno i opustajuce bilo to mjesto), opet se smjestiti 3-4 dana i vozati sve u radijusu 200km :mrgreen: Naravno, pod uslovom da nas vise ikada puste tamo... Dok prestanu sa ovim restrikcijama oko COVID-19, uvest ce u medjuvremenu pravilo da se u Dolomite moze samo sa elektricnim motorima:mrgreen:
To uopće nije loša ideja, mi smo ove godine našli smještaj na pet dana relativno blizu svega što smo htjeli obići pa smo radili dnevne rute. Velika prednost je da ujutro nema pakiranja stvari kao ni popodnevnog traženja smještaja, možeš se vratiti kad god želiš jer te smještaj čeka pa onda i vožnje mogu biti duže.
 
  • Like
Reactions: biker4life
To uopće nije loša ideja, mi smo ove godine našli smještaj na pet dana relativno blizu svega što smo htjeli obići pa smo radili dnevne rute. Velika prednost je da ujutro nema pakiranja stvari kao ni popodnevnog traženja smještaja, možeš se vratiti kad god želiš jer te smještaj čeka pa onda i vožnje mogu biti duže.

To je to (y) Po meni najbolji nacin da se lijepo, ugodno i opusteno nauzivas po passovima, bez kofera i tereta, a i suvozaca (treba si dati malo oduska i onako solo :)) Prije 3 godine sam ostao 2 noci na istom mjestu, negdje na pola Pordoi passa, pa mi je i to puno znacilo. Osim sto mi je dobro doslo da se odmorim od prethodna 2 dana voznje od kuce do Dolomita (od Sarajeva je do tamo skoro 900 km), imao sam dovoljno vremena da se lagano i opusteno, onako bez zurbe, nauzivam vozanjem po Dolomitskoj "osmici". Zao mi je sto nisam ostao i duze, ali trebalo je ici dalje. Zato iducu turu idu definitivno duza zadrzavanja, najbolje podijeliti u grupice kako sam napisao (y)
 
  • Like
Reactions: biker4life and TIS
To uopće nije loša ideja, mi smo ove godine našli smještaj na pet dana relativno blizu svega što smo htjeli obići pa smo radili dnevne rute. Velika prednost je da ujutro nema pakiranja stvari kao ni popodnevnog traženja smještaja, možeš se vratiti kad god želiš jer te smještaj čeka pa onda i vožnje mogu biti duže.

Nekada (kad sam imao više vremena) sam putovao po sistemu da bi put podijelio na dane i onda maltene svaku noć ili dvije mjenjao smještaj. Zadnjih nekoliko godina/putovanja sam putovao sistemom "teleportacije" do odredišta, iskreno spletom okolnosti odnosno zbog toga što sam bio relativno ograničen vremenom i obavezama, a destinacije su bile sve dalje, međutim ispostavilo se da to uopće nije loša ideja, pogotovo kad je većina toga što se želi vidjeti raspoređena unutar nekih normalnih dnevnih km od smještaja.

Što se Dolomita tiče, isplati se uzeti smještaj na nekoliko dana u istom mjestu, pa proći te neke prijevoje sa minimum prtljage. Ne jer se ne može sa prtljagom, nego jer je po tim cestama puno veći vozački gušt voziti motor bez kufera i/ili tereta.

Prvi put sam Dolomite preletio sa 3 kufera i tank torbom, na putu sa Grossa prema Stelviju. Zadnji put sam bio 3 noći u istom smještaju i guštao u prijevojima i tek onda nastavio dalje. Puno bolja solucija što se gušta u vožnji tiče, ali i što se tiče organizacije. Naime, sam check-in i check-out oduzimaju neko vrijeme a i postoji neka okvirna satnica kad bi to trebalo odraditi - samim time to stvara nekakvu "obavezu" tijekom vožnje, dok je solucija nekoliko noći u istom mjestu puno ležernija.

Realno, iako na tom području ima i nekoliko zanimljivih muzeja i mjesta, većina u Dolomite ide zbog faktora vožnje, te zbog pogleda koji se pružaju sa prijevoja. Dodatno, tu je i ta atmosfera, tj faktor što su prijevoji krcati motorima, te sve skupa ostavlja dojam da tamo svi voze motore i žive s motorima (iako su većina u biti stranci, kao i mi).

Mislim i da sama destinacija i tip putovanja diktiraju jednu od ove dvije opcije, a i doba godine. Kad se ide negdje u avanturu, turizam, nešto vidjeti, kad je područje koje se želi vidjeti veliko, kad je naglasak na nekakvim znamenitostima više nego na samom užitku vožnje, logično je prespavati i nastaviti dalje. Međutim, Dolomiti su realno mali prostor i nema potrebe za time. Druga situacija u kojoj mi se pokazalo dobro noćiti na istom mjestu više dana je kad se putuje u rano proljeće ili kasnu jesen, pa je i mogučnost kiše ili lošeg vremena puno veća. Također, u tom slučaju je dobro da je u blizini i nešto gdje se može ići i bez motora, ako je vrijeme zaista loše (da ne provedete dan u hotelskoj sobi ili apartmanu). Tako smo u Toscani bili smješteni u blizini nekog povijesnog gradića, a kako je prvi dan boravka bio totalni potop, otišli smo pješke vidjeti grad i znamenistosti (700 km kiše na putu do tamo dan ranije mi je bilo dovoljno).

Ne smatram se nekim iskusnim putnikom, međutim iskustvo mi je pokazalo šta mi na putovanju paše a što mi ne paše, i satim time iz toga sam si stvorio neke navike kojih se na putovanjima držim. Znam da ima i onih koji ujutro krenu iz hotela i bukiraju smještaj u toku dana, putem, kad vide do kuda će taj dan stići, ali ja nisam jedan od tih. Putovanje je fleksibilno do neke mjere, odnosno imam neki okvirni plan puta - u kojem su smještaji i dnevne kilometraže relativna konstanta, dok je ono što se zbiva u toku dana podložno kakvoj takvoj promjeni, zavisno o okolnostima.
 
Nekada (kad sam imao više vremena) sam putovao po sistemu da bi put podijelio na dane i onda maltene svaku noć ili dvije mjenjao smještaj. Zadnjih nekoliko godina/putovanja sam putovao sistemom "teleportacije" do odredišta, iskreno spletom okolnosti odnosno zbog toga što sam bio relativno ograničen vremenom i obavezama, a destinacije su bile sve dalje, međutim ispostavilo se da to uopće nije loša ideja, pogotovo kad je većina toga što se želi vidjeti raspoređena unutar nekih normalnih dnevnih km od smještaja.

Što se Dolomita tiče, isplati se uzeti smještaj na nekoliko dana u istom mjestu, pa proći te neke prijevoje sa minimum prtljage. Ne jer se ne može sa prtljagom, nego jer je po tim cestama puno veći vozački gušt voziti motor bez kufera i/ili tereta.

Prvi put sam Dolomite preletio sa 3 kufera i tank torbom, na putu sa Grossa prema Stelviju. Zadnji put sam bio 3 noći u istom smještaju i guštao u prijevojima i tek onda nastavio dalje. Puno bolja solucija što se gušta u vožnji tiče, ali i što se tiče organizacije. Naime, sam check-in i check-out oduzimaju neko vrijeme a i postoji neka okvirna satnica kad bi to trebalo odraditi - samim time to stvara nekakvu "obavezu" tijekom vožnje, dok je solucija nekoliko noći u istom mjestu puno ležernija.

Realno, iako na tom području ima i nekoliko zanimljivih muzeja i mjesta, većina u Dolomite ide zbog faktora vožnje, te zbog pogleda koji se pružaju sa prijevoja. Dodatno, tu je i ta atmosfera, tj faktor što su prijevoji krcati motorima, te sve skupa ostavlja dojam da tamo svi voze motore i žive s motorima (iako su većina u biti stranci, kao i mi).

Mislim i da sama destinacija i tip putovanja diktiraju jednu od ove dvije opcije, a i doba godine. Kad se ide negdje u avanturu, turizam, nešto vidjeti, kad je područje koje se želi vidjeti veliko, kad je naglasak na nekakvim znamenitostima više nego na samom užitku vožnje, logično je prespavati i nastaviti dalje. Međutim, Dolomiti su realno mali prostor i nema potrebe za time. Druga situacija u kojoj mi se pokazalo dobro noćiti na istom mjestu više dana je kad se putuje u rano proljeće ili kasnu jesen, pa je i mogučnost kiše ili lošeg vremena puno veća. Također, u tom slučaju je dobro da je u blizini i nešto gdje se može ići i bez motora, ako je vrijeme zaista loše (da ne provedete dan u hotelskoj sobi ili apartmanu). Tako smo u Toscani bili smješteni u blizini nekog povijesnog gradića, a kako je prvi dan boravka bio totalni potop, otišli smo pješke vidjeti grad i znamenistosti (700 km kiše na putu do tamo dan ranije mi je bilo dovoljno).

Ne smatram se nekim iskusnim putnikom, međutim iskustvo mi je pokazalo šta mi na putovanju paše a što mi ne paše, i satim time iz toga sam si stvorio neke navike kojih se na putovanjima držim. Znam da ima i onih koji ujutro krenu iz hotela i bukiraju smještaj u toku dana, putem, kad vide do kuda će taj dan stići, ali ja nisam jedan od tih. Putovanje je fleksibilno do neke mjere, odnosno imam neki okvirni plan puta - u kojem su smještaji i dnevne kilometraže relativna konstanta, dok je ono što se zbiva u toku dana podložno kakvoj takvoj promjeni, zavisno o okolnostima.
Apsolutno se slažem(y)

Mi smo ove godine išli na "silu" jer je prognoza bila očajna pa smo se odlučili na smještaj u jednom mjestu da bi imali kakvu takvu fleksibilnost. Na kraju je ispalo da smo imali kišu samo jednom a sve ostalo je bilo savršeno, čisti hedonizam.
 
  • Like
Reactions: biker4life