Fazer 8

Jeli ko stavlja kakav aftermarket auspuh, kakve su cijene, kakav zvuk i to? Molim ako imate kakavih savjeta
 
sail said:
Jeli ko stavlja kakav aftermarket auspuh, kakve su cijene, kakav zvuk i to? Molim ako imate kakavih savjeta

LV full carbon. Zvuk odličan kad se izvadi db killer i nije iritantan da kod dulje vožnje smeta. Stavio sam već negdje sliku  :D
Prije njega sam imao Thundera. Super je izgledao i zvuk je bio zadovoljavajući, ali LV mu bolje stoji  :D
Budem stavio slike  :D
 
Thunder

80420057.jpg


16747172.jpg


LV

img0112ul.jpg

img0110yn.jpg

 
Fala puno, neznan, nije mi nešto napeto da puno urla, volin sve umjereno  :D
 
postat će ti napeto kad ti poćnu autići ulječat u traku  (y)
 
Molim cijenjene kolege forumaše, vlasnike ovog modela da mi odgovore na par pitanja ako mogu. Naime, ekipa iz Yamahe u Splitu je bila prilično gluha i ignorantna ove dane kad sam im postavio par pitanja. Rekli su mi da se "naručim".
Prvo pitanje: Nakon 3500 okretaja počinju vibracije (to je vjerovatno normalno). Ali u celeru mog Fazer se počinje pojavljivat strahovito glasan, iritantan zvuk, nekakva rezonancija zbog koje ne čujem motor. Brujanje je tako glasno da mi je to muka slušati. Jeli netko imao isto iskustvo, mislite li da je to izazvano ispadanjem nekakve gumice, nedovoljnom zategnutosti i slično?
Drugo pitanje: Jeli normalan onaj "klak" pri ubacivanju u prvu brzinu (ponekad i drugu, ali to pripisujem mom neiskustvu i nedovoljnom poznavanju svog motora), toliko jak da motor poskoči (pogotovo kad je hladan)?

Hvala svima unprid (y)
 
Odgovor na drugo pitanje: da.
Yamahe i Vespe imaju iste getribe.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Odgovor na drugo pitanje: da.
Yamahe i Vespe imaju iste getribe.

Ovo bi ka tribala bit neka zajebancija, šta? :misli:
 
Nipošto.
Yamahe su poznate po "kao puding" mekanom šaltanju i štednji ulja.

:mrgreen:

Kao što rekoh, trzaj kod šaltanja u prvu im je trademark, i ne zamaraj se time, a ovo šta ti šuška u tabli... rastavi i vidi sam. Osim ako je pod garancijom.

E da, u servisu ne pitaj za to lupanje prve brzine, jer će ti reć da ne znaš vozit. :wink:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Shepa said:
Nipošto.
Yamahe su poznate po "kao puding" mekanom šaltanju i štednji ulja.

:mrgreen:

Kao što rekoh, trzaj kod šaltanja u prvu im je trademark, i ne zamaraj se time, a ovo šta ti šuška u tabli... rastavi i vidi sam. Osim ako je pod garancijom.

E da, u servisu ne pitaj za to lupanje prve brzine, jer će ti reć da ne znaš vozit. :wink:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Ovo je već upotrebljivije i hvala na odgovoru. To šta će oni reć u servisu me nije puno briga. Činjenica je da to lupa čim takneš kvačilo, prije nego kreneš, znači nema veze sa načinom i znanjem vožnje. Dovoljno su mi se iskazali sa voljom da čoviku pomognu, tako da me neće tako skoro vidit doli kad je u pitanu kakav problem, jedino za redovni servis zbog proklete servisne knjige. Zato san okačija ode par pitanje jer smatran da ste vi koji imate te motore kompetentniji u nekom savjetu. Ima tu svega, ali se da pripoznat pravi savjet i pomoć. Fala svima još jedan put (y)
 
sail said:
Molim cijenjene kolege forumaše, vlasnike ovog modela da mi odgovore na par pitanja ako mogu. Naime, ekipa iz Yamahe u Splitu je bila prilično gluha i ignorantna ove dane kad sam im postavio par pitanja. Rekli su mi da se "naručim".
Prvo pitanje: Nakon 3500 okretaja počinju vibracije (to je vjerovatno normalno). Ali u celeru mog Fazer se počinje pojavljivat strahovito glasan, iritantan zvuk, nekakva rezonancija zbog koje ne čujem motor. Brujanje je tako glasno da mi je to muka slušati. Jeli netko imao isto iskustvo, mislite li da je to izazvano ispadanjem nekakve gumice, nedovoljnom zategnutosti i slično?
Drugo pitanje: Jeli normalan onaj "klak" pri ubacivanju u prvu brzinu (ponekad i drugu, ali to pripisujem mom neiskustvu i nedovoljnom poznavanju svog motora), toliko jak da motor poskoči (pogotovo kad je hladan)?

Hvala svima unprid (y)

Ovo prvo nije normalno.
Koliko motor ima km?
Koliko je star?

Ovo drugo je normalno i česta pojava na velikom broju motora. Također, obično što je viši ler-gas, tim je "klik" izraženiji. Nekada se zna desiti da motor malo "cimne" kod prvog jutarnjeg ubacivanja u brzinu.
Moguce rješenje za ovo drugo - kod "prvog" ušaltavnja u prvu (npr. ujutro), drži prvo kvačilo stisnuto 10ak sekundi, otpusti ga, pa stisni opet i usput gurni motor malo naprijed, par cm ce biti dosta, pa onda ušaltaj, klik ce vjerovatno biti dosta slabiji ako ga uopce bude. Glasnoca mjenjaca ovisi i o x drugih faktora, jedan od njih je i tip ulja, ali nemoj se sekirati. Samo gas.

(y)
 
Ma mora se cuti "klink" kako bi inace zna da si ubaci u brzinu :)
No ako ti se to vec sada izrazajno pojavljuje ca ce onda biti ove zime.
Razlika ce biti ka ti promine ulje na servisu...  mala, razlika.
Provaj kad vozis stisnuti polugu kvacila (oli ti spojke po hrvatskome)
dakle gas ne smanjivati i samo na kratko stisnuti spojku i opustiti sto brze.
Ako osjetis da okretaji odu u vise onda ne brini i vozi.
Meni je kvacilo bilo lagano zapeklo i onda mu je tribalo oko sekunde, dvi da odvojji.
Dogodi se ka motor se vozi a onda misec dana stoji u garazi.... tako kazu.
u svakom slucaju sa svim se povezuje i moze okriviti ulje u motoru.
To ca ti suska napri, moze biti onaj vizir tocno na nekin odredenim okretajima pocne suskati.
Rjesenje je vrlo jednostavno stave se gumene sajbe ispod njega i kupis konacno auspuh pa vise neces cuti sto suska :)
I kaciga dobra ni na odmet, ja o ka san uze onu Schubert moze mi se po motora raspasti sto bi ja cuo.

I jos nesto ja ti nis nikakov expert tako da sto god napisem i svajetujem mozda bas i nije najtocnije
:)
 
Evo, nakon nekog vremena i slegnutih dojmova da napišem par riječi.
Prvo, problem sa vibriranjem sam riješio kod mehaničara koji mi je rastavio masku i ustanovio da su gumene brtve između celera i rame pojedene, stavio mi je druge i onaj rezonantan zvuk je nestao.
Glasno ubacivanje u prvu je i dalje tu i bit će, na to se treba naviknuti.
Motor ima snage i više nego dovoljno za moje potrebe. Učinio sam par vožnji od 150 km, totalno je nezamoran, sic je mekan i pozicija sjedenja mi paše. U gradu nije što i skuter, pritom ne mislim na provlačenja između auta jer se s njom također jednostavno provući, igranje sa kvačilom je ipak malo zamornije od skutera koji ga nema.
Uglavnom, jako sam zadovoljan i sretan sa Fazericom, sad ću pomalo po svom guštu dorađivati šta mi bude pasalo, počevši sa kakvim dobrim auspuhom. :wink: :) :021:
 
jasi vozija u dvoje? fali li ti snage za priticanje(u dvoje)? triba li ka i na 600cm spustit brzinu ili dvi niže? :misli: :wink:
 
Nisan vozija udvoje, samo kraće relacije.
Ali pri prelaženju uvik iden jednu niže, jer me brže ispali, a i vridin za dvoje :mrgreen: