Gilera Nexus 300ie

noky200 said:
Zamjeni ulje radi sebe, ide 5w 40 treba ti ~1.2L i filter naravno. Inaće interval zamjene ulja drži na nekih 6tkm ili jednom godišnje ak se ne voziš puno.
Pogle dot na gumama,ak su 2009 ne bi ih bilo loše zamjenit jer su sad već sigurno plastične.
Kaj se ostalih stvari tiće remen ne mijenjaj prije 15tkm to je maoo više nego kaj je po manualu propisano,al provjereno neće puknut, tad zamjeni i klizače i rolice.
Predlažem kupnju original dijelova pogotovo rolica,jer se ove zamjenske brzo poderu.
Provjeri si antifriz jel ga ima dovoljno.
Sretno i uživaj u vožnji.

Evo dojmovi nakon 3000 km,
Promijenjeni ulje gume filteri kuglice klizaci i neke su sitnice još zamijenili u servisu. Motor je strava iz dana u dan me oduševljava lakoća upravljivosti a s novim gumama otkrivena nova dimenzija naginjanja na skuteru. Jednom rijecu prezadovoljan. Malo mu je reg velika ali da se prizivit
 
Nadam se da nije veliki problem sto ponovo pokrecem ovu staru temu. Imam jedno kratko pitanje, pa ne bh da otvaram novi topic. Do sad sam vozio samo 50cc skutere, prosle god sam polozio A kat. Konstantno po oglasima pratim nexus 300, nexus 500 i yamaha mt03. Trenutno sam naletio na meni primamljiv oglas, radi se o nexusu 500 iz 2008 god, na slikama izgleda vise nego odlicno, sve su originalni dijelovi(meni jako bitno da nije sportski spuh i sl.), uvezen iz DE u 10. mj prosle god. Cijena 5400KM(oko 20500kn ili 2750eur). Najvise me brine klimoetraza, u oglasu stoji da je presao 40k km. Vrijedi li uopste razmatrati motor sa toliko predjenih km? Takodje, ovo bi trebao biti noviji motor(agregat)? Jer sam cuo da stari ima problema sa miješanjem ulja i goriva?
 
Hmoa said:
Nadam se da nije veliki problem sto ponovo pokrecem ovu staru temu. Imam jedno kratko pitanje, pa ne bh da otvaram novi topic. Do sad sam vozio samo 50cc skutere, prosle god sam polozio A kat. Konstantno po oglasima pratim nexus 300, nexus 500 i yamaha mt03. Trenutno sam naletio na meni primamljiv oglas, radi se o nexusu 500 iz 2008 god, na slikama izgleda vise nego odlicno, sve su originalni dijelovi(meni jako bitno da nije sportski spuh i sl.), uvezen iz DE u 10. mj prosle god. Cijena 5400KM(oko 20500kn ili 2750eur). Najvise me brine klimoetraza, u oglasu stoji da je presao 40k km. Vrijedi li uopste razmatrati motor sa toliko predjenih km? Takodje, ovo bi trebao biti noviji motor(agregat)? Jer sam cuo da stari ima problema sa miješanjem ulja i goriva?

Ako je održavan, nebi trebalo biti problema. To je bar moje viđenje, a drugi par rukava je što večina motora i skutera u oglasniku ima 20ak k km.

Stari agregat je ako se ne varam 460ccm, a noviji 493ccm (dvije svječice) i kod ovog novijeg problem koji spominješ javljao se rijetko ili nikad. Neznam dali je taj noviji agregat išao i u Nexus 500 ili samo u Beverly, provjeri si to.

Neznam kako se cijene kreču kod vas, ali da kupujem u HR pokušao bih nešto spustiti cijenu na račun što je uvoz i što očeš-nečeš ima više km (na satu) od drugih u oglasniku.
 
biker4life said:
Ako je održavan, nebi trebalo biti problema. To je bar moje viđenje, a drugi par rukava je što večina motora i skutera u oglasniku ima 20ak k km.

Stari agregat je ako se ne varam 460ccm, a noviji 493ccm (dvije svječice) i kod ovog novijeg problem koji spominješ javljao se rijetko ili nikad. Neznam dali je taj noviji agregat išao i u Nexus 500 ili samo u Beverly, provjeri si to.

Neznam kako se cijene kreču kod vas, ali da kupujem u HR pokušao bih nešto spustiti cijenu na račun što je uvoz i što očeš-nečeš ima više km (na satu) od drugih u oglasniku.

Kod nas nexus 500 baš drži cijenu, cak i ovi sa 30k+ km se prodaju za preko 3500eur, sto je po meni suludo.
Provjeriti cu je li u ovome nova mašina, jer koliko znam ugradjivala se u nexus od 2008, tako da u ovom motoru moze biti i jedna i druga. A planirao sam svakako pokusati spustiti cijenu.
Baj d vej za ovu cijenu mogu naci nexus 300 sa dooosta manje km i koju god noviji, ali mislim da mi je 500 bolji, iako cu pretezno voziti po gradu, jer motor kupujem radi uzivanja, a nexus 300 mi je cak i prvi put kad sam na njega sjeo bio slab i prilicno dosadan.
 
imas na youtubeu lika sa beverlyjem 500 koji ima 107.000km, tako da mislim da je ta masina ono sto se kaze nepoderiva :)

naravno uz redovno odrzavanje...
 
mislim da se ova mašina sa 493 ccm nije ugrađivala u nexus nikada. Ugrađivala se u peuget satelis. Ali nek me isprave ovi koji bolje znaju. U svakom slučaju 500 je daleko brži i jači od 300. :021:
 
rkonfic said:
mislim da se ova mašina sa 493 ccm nije ugrađivala u nexus nikada. Ugrađivala se u peuget satelis. Ali nek me isprave ovi koji bolje znaju. U svakom slučaju 500 je daleko brži i jači od 300. :021:
Ja sam malo gledao po netu, upravu si nije se nikad ta masina ugradjivala u nexus. Interesuje me ima li kakve razlike u masini prvog nexusa iz 2003(ako se ne varam) i npr ovog iz 2008? Tj jesu li u novijim modelima rijesili problem sa uljem?
Drago mi je cuti da je 500 daleko jaci i brzi, jer je to upravo ono sto trazim.
E sad, dok sam vozio 300, imao sam veliki problem sa vjetrom cak i po gradu. Vizir je bio maximalno podignut ali je sav vjetar isao direktno u kacigu i pravio strasnu buku. Veliki vizir mi se ne svidja tako da bi u obzir dosao samo manji.
Ima li neko iskustva sa malim vizirom, nekako mi logicno djeluje da bi manji vizir slao manje zraka na kacigu i tako smanjio buku?? Da li je neko uopste imao slicnih problema?
 
Da samo u beverlija, mp3, fuoco, x10 ide 492 master.
Ak mislis samo u gradu vozit uzmi rade 300ccm, jer 500 tek prede iza 80km/h dok na niskim okretajima trese i vibrira.
Ak vec ides na 500 dr.pulley rolice ili variomat su "obavezni".
Dobri su i quasar i master agregati bez beda naprave hrpu km, tak da ako naletis na nekog s 30-40t to ni nis...bitno da ima dokaza da je redovito odrzavan.
Imam quasar 250 s 60t km, nema znakova umora, a znam ih par i s prek 100t km.
 
noky200 said:
Da samo u beverlija, mp3, fuoco, x10 ide 492 master.
Ak mislis samo u gradu vozit uzmi rade 300ccm, jer 500 tek prede iza 80km/h dok na niskim okretajima trese i vibrira.
Ak vec ides na 500 dr.pulley rolice ili variomat su "obavezni".
Dobri su i quasar i master agregati bez beda naprave hrpu km, tak da ako naletis na nekog s 30-40t to ni nis...bitno da ima dokaza da je redovito odrzavan.
Imam quasar 250 s 60t km, nema znakova umora, a znam ih par i s prek 100t km.
Ne znam, stvarno sam neodlučan. Zato i jesam na forumu da pokupim sto vise savjeta i mišljenja. Ne bi bilo striktno po gradu, bio bi barem mjesecno jedan izlet van grada,  do nekih 200-300km.
Mogu samo reci da me nexus 300 nije impresionirao, ocekivao sam veću razliku u odnosu na 50cc 2t sa rezo spuhom.
Razmisljao sam i jos uvijek razmisljam i o mt03. Ali Nexus 500 mi dodje kao neka sredina izmedju 300 i mt03 i po performansama i po cijeni..
Brine me sto je kod nas nexus kao golf, svi ga zele/voze i mislim da spada u rizicnu skupinu sto se kradje tice..
Svaki savjet dobrodosao
 
Moj savjet ti je da za svoje potrebe uzmeš ako več gledaš Nexusa 250 , 300 u odnosu na 250 ima malo veči okretni moment i ništa drugo što možeš kompenzirat npr.sa sportskim variomatom.
Kod nas u Hrvatskoj , barem u Zagrebu Nexusi 500 su praktički na izdisaju , tj.jako malo ih ima,moraš imati na umu da su se prestali proizvoditi 2011 to je več 6 god.a kod Piaggia sve preko 7-8 god veče počinju problemi s isporukom rezervnih dijelova.Npr.poklopac pumpe vode za njega u KPL je oko 3000 kn.Istina je i da su mašine s 462,00 ccm imale dosta problema ali jedan od razloga je što se i ljudi nisu držali servisnih intervala promjena ulja i sl.stvari.Na modelima poslje 2006 ugrađivani su variomati s 8 utega....Isto tako barem meni 183 cm nikad nije ležao Nexus za putovanja , imaš osječaj kao da si na R motoru , svo opterečenje ti je na ramenima a ako nekog voziš udaranje kacigama je neizbježno.Naravno 500 je na redovitom servisu praktički duplo skuplji od 250 ,( 2 LT ulja,drukčiji skuplji filter zraka,svječica,dupli disk ,znači pločice prednje puta 2 itd.itd..)Gume da ne spominjem,duplo skuplje ....Potrošnja isto tako da.....Vidi sam....Stavi si pluseve na jednu stranu , minuse na drugu pa vidi...
 
Evo okvirno cijena za servis 500tke

Koliko ta zabava košta:
- remen 849090 830kn
- ENI 5w 40 ulje 87,84knx2( s tim da sam imao 1l doma)
- filter ulja Hilfo 47,54kn
To sam uzeo kod nas u Kreši s popustom 966kn

-klizači 48kn u ovlaštenom servisu

I izvana sam si naručio ostalo
- Dr pulley 25x17 17g  390kn
- Buzzetti bloker variomata za master 500 220kn
- MotulMotocool antifriz 2l oko 80kn

Ukupno 1670kn
Bez blokera bi bilo 220kn manje , i da su ugrađene standard rolice bilo bi još 200kn manje, te da sam ugradio remen 832738 umjesto 849090 bi se ušparalo još 200-ak kn.
Znači najjeftinija solucija za redovan servis je oko 1100kn.
Svijećice (ima dvije) nisma mijenjao jer su mijenjane prije 5000km.
 
retriver said:
Moj savjet ti je da za svoje potrebe uzmeš ako več gledaš Nexusa 250 , 300 u odnosu na 250 ima malo veči okretni moment i ništa drugo što možeš kompenzirat npr.sa sportskim variomatom.
Kod nas u Hrvatskoj , barem u Zagrebu Nexusi 500 su praktički na izdisaju , tj.jako malo ih ima,moraš imati na umu da su se prestali proizvoditi 2011 to je več 6 god.a kod Piaggia sve preko 7-8 god veče počinju problemi s isporukom rezervnih dijelova.Npr.poklopac pumpe vode za njega u KPL je oko 3000 kn.Istina je i da su mašine s 462,00 ccm imale dosta problema ali jedan od razloga je što se i ljudi nisu držali servisnih intervala promjena ulja i sl.stvari.Na modelima poslje 2006 ugrađivani su variomati s 8 utega....Isto tako barem meni 183 cm nikad nije ležao Nexus za putovanja , imaš osječaj kao da si na R motoru , svo opterečenje ti je na ramenima a ako nekog voziš udaranje kacigama je neizbježno.Naravno 500 je na redovitom servisu praktički duplo skuplji od 250 ,( 2 LT ulja,drukčiji skuplji filter zraka,svječica,dupli disk ,znači pločice prednje puta 2 itd.itd..)Gume da ne spominjem,duplo skuplje ....Potrošnja isto tako da.....Vidi sam....Stavi si pluseve na jednu stranu , minuse na drugu pa vidi...
Popisao sam sve prednostj i mane na papir i 300 je definitivno isplativiji i od nexusa 500 i od mt03. Ali razmisljam kad bih gledao isplativost ne bih ni prelazio sa 50cc na nesto vece jer mi je ovaj trajno registrovan(jedini trosak 6€ godisnje osiguranje), remen, filter zraka i svjecicu na ebayu dobijem za manje od 30€, gume jeftine,  ide 77kmh po gps-u..

Najbolje bi bilo kad bih uspio naći nekoga ko ima 500, pa da ga probam. Da vidim kakav je osjećaj. Od ova tri o kojim razmisljam samo sam probao nexus 300. Mislim da bi mi to najviše pomoglo kod odluke..
 
noky200 said:
Evo okvirno cijena za servis 500tke

Koliko ta zabava košta:
- remen 849090 830kn
- ENI 5w 40 ulje 87,84knx2( s tim da sam imao 1l doma)
- filter ulja Hilfo 47,54kn
To sam uzeo kod nas u Kreši s popustom 966kn

-klizači 48kn u ovlaštenom servisu

I izvana sam si naručio ostalo
- Dr pulley 25x17 17g  390kn
- Buzzetti bloker variomata za master 500 220kn
- MotulMotocool antifriz 2l oko 80kn

Ukupno 1670kn
Bez blokera bi bilo 220kn manje , i da su ugrađene standard rolice bilo bi još 200kn manje, te da sam ugradio remen 832738 umjesto 849090 bi se ušparalo još 200-ak kn.
Znači najjeftinija solucija za redovan servis je oko 1100kn.
Svijećice (ima dvije) nisma mijenjao jer su mijenjane prije 5000km.

630 kn je original remen za 500-tku 832738 moze trajati i 20 000km te ne vidim razloga za neke druge skuplje i bacanje para bezveze
 
...738 sam mogel za ispod 500kn kupit, ...090 je original gore, stavljaju ih i na mp3 i fuoco koji su tezi, pa mi 150-200kn vise nije igralo ulogu.
Na beverliju mijenjam isto svakih 20tkm jer vozim jako malo grad, sve otvorena cesta iako je po manualu 12tkm,frand je na svojem iso s namjerom vozit do kud ce izdrzat puko mu je na 24t i to na ac,onda je odlucio da se nece vise igrat svojom glavom radi eksperimenta.
 
ako imaš kolege koji voze veče motore i skutere i misliš se voziti sa njima uvjek budeš zaostajal i moral ganjat skut do kraja , ako uzneš 250-300 , ako uzmeš 500 nema da ti itko biježi. :021: 
 
rkonfic said:
ako imaš kolege koji voze veče motore i skutere i misliš se voziti sa njima uvjek budeš zaostajal i moral ganjat skut do kraja , ako uzneš 250-300 , ako uzmeš 500 nema da ti itko biježi. :021:
Ovo mi je trebalo, hvala. Čim kupim idu slike. Ne zurim sa kupovinom, čekam dobru priliku, ugl planiram do ljeta da to završim. Hvala jos jednom
 
Ekipa, potrebne su mi informacije sto prije. Preko poznanika sam dosao do nekog momka koji uvozi motore iz EU, imam ponudu nexus 250 2008god, presao 17k km, iz austrije, za 1800eur. To je za BIH trziste i vise nego povoljno. Svakako planiram motor odvesti u ovlasteni servis na provjeru, ali mozete li mi vi dati savjete na sta da posebno obratim paznju.
Kako uopste provjeriti porijeklo motora i sl.