Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
Ipak, moramo i o necem "ozbiljnom", ne samo o tuningu. :mrgreen:

Naime, trebam sljedece iskustvo iz bar druge ruke (moze proc i frend od poznanikovog brata od susjeda, samo ako je info tocna): :mrgreen:

- uglavnom, kaciga Nolan N-32 Jet (konkretno, ona sa Moto GP logom, da si ju odmah predocite :LOL: ) - pretpostavljam da stane pod sic starog Runnera!? :misli: Naime, od integralnih kaciga rijetko koja stane (u pravilu samo prahistorijski Bieffe modeli), ali i tada - to je jedino sto stane. :?

Uglavnom, pitanje je, ukoliko je itko stavljao tu kacigu pod sic:
- kad N-32 stavite pod sic, koliko mjesta ostane free?

:misli:

Zahvaljujem 8) (mada pretpostavljam da cu od vas trkaca tesko dobiti odg :mrgreen: ).

P.S. Evo i slika doticnog šljema.
 
ma daj goni tu kacigu u ***** jel vidis na sta to lici,pokvari cijelog runnera :mrgreen:
 
malaguti said:
ma daj goni tu kacigu u ***** jel vidis na sta to lici,pokvari cijelog runnera :mrgreen:

Obzirom da je "jet", neloša je. :mrgreen:
Dobro bi mi dosla za grad - stane pod sic.
Jos ako ima prostora nakon sto se ona ubaci tamo, onda bih razmislio o kupnji.
Cini se da cu ipak morati do salona (mislim da ju imaju izlozenu), pa da vidim iz prve ruke.
 
Evo par informacija - slike prtljaznog prostora na starom tipu Runnera, od '99 na dalje (zakljucno sa '05.). Kao sto vidite na slikama, prtljazni prostor podijeljen je u dva dijela - "rupu", tj. glavni dio, i ovaj dio iznad poklopca ACU, za odloziti sitnice (mobitel, novcanik, cigare, cak i kovani novac, itd). Iako mozda tako ne djeluje, nema ni teoretske sanse da se u voznji takav "teret" razleti po ostatku prtljaznog prostora (osobno testirano na dnevnoj bazi), vec sve stoji fixno. Uglavnom ovo je zaista odlicno rijeseno. Cista petica. Glavni pak dio prtljaznika, iako odlicno zamisljen, mogao bi biti nijansu veci. Mislim da i kad bi se obujam povecao samo par cm kubnih, vec bio dosta iskoristljiviji, posto ovako ne stanu noviji modeli integralnih kaciga. Mada, obzirom na koncepciju i namjenu ovih skutera, prtljazni prostor je odlican. Ukoliko unutra ne mislite odloziti integralnu kacigu, onda vam unutra uistinu stane doslovno svasta. Cak mi je bio dovoljan i na nekim ajmo reci duzim turama (nemam kufer na njemu). Također, s donje strane samog sica nalazi se udubljeni dio u kojeg prilicno lijepo sjeda vecina lanaca za vezivanje vozila, te se isti mogu i dotegnuti i maximalno fixirati, kako nebi ostetili ostali teret koji prevozite. U prostoru pod sjedalom obicno zna biti (cak i zimi, kada je to veliki plus) nesto veca temperatura nego vani, obzirom na poziciju samog agregata. Od ostalih sitnica vezanih za udobnost, izdvajam resetkice (poput primjerice onih u kabinama automobila) koje mozete otvoriti i zatvoriti, a sluze za dvije stvari - odvođenje viska toplog zraka iz prostora hladnjaka, i ni manje ni vise nego grijanja nogu i koljenja vozaca zimi. Prednji veci vizir (standard u ono vrijeme na svim modelima osim 50ccm) dizajnom je pun pogodak, a uz to prilicno je kvalitetan, te zaista sluzi svrsi, iako nije pretjeranih dimenzija. Stititi ce vas od vjetra u 99% posto situacija!
 
skoro isto kao na novim runnerima.....meni kaciga ne stane ispod sica....
 
Usporedba starog (manjeg i hrapavog) sica i novijeg (veceg i pola glatkog pola hrapavog) na starom tipu Runnera (svi modeli do '06.):

biker4life said:
Na SP-u nakon redizajna ('02+), a i na VXR-ovima (stari tip, ali osim prve linije 180 VXR) je glatka, ali samo vozacev dio. Dobro je, lako se odrzava i lakse cisti, ali u slucaju voznje po kisi + ako su u điru neke vodonepropusne hlace, zna biti malo klisko. :? No opet, ipak nismo ni mi vozaci od 5 kg, mozda je malo sklisko, no covjek se brzo navikne. Tako i tako po kisi treba biti extra pazljiv. (y) S druge strane, suvozacev dio je hrapav, i zna ga biti zeznuto cistiti, pogotovo zimi, posto nesto prljavstine s ceste (cak i s blatobranom) zna zavrsiti tamo. Manje je sklizak, dapace, gotovo i nije sklizak, ali se je teze namjestati po zavojima (no neznatno).

Mislim da je ovo dobar primjer, posto se na istom vozilu prije redizajna koristio hrapav sic. Evo neke dojmove cu sada napisati.

Na istom sam tipu vozila (i na SP-u i na VXR-u) imao priliku probati i stari tip sica (informativno - ugrađivao se na Runnere prije '02. - znaci FX/R, prva linija SP-a 125ccm i 180ccm i VXR 180, te svi 50ccm prije '02.), ne puno ali nekih cca. 600-700 km. Evo sto sam zamjetio: Uglavnom, taj stari tip sica na Runnerima je dosta drukciji i vise "sportskiji", te je preskucen vrlo hrapavom povrsinom. Nije lose, no tesko ga je obrisati u slucaju da je vozilo bilo parkirano na kisi, sto znaci da ce se vozac vjerovatno smociti ukoliko nema vodonepropusne hlace. Ukoliko ih ima, mislim da je to najbolja every-day kombinacija za zimu. Nije sklisko, taman je + tu je i zastita od vode. Po suhome + hrapave hlace nesto se teze namjestati pri voznji 110%, inace za every-day voznju plus ide hrapavom modelu, uz malu napomenu. Na specificno ovom tipu sica (stari tip za Runnera) ipak za voznju u dvoje preporucam novi. Zasto? Odgovor je jednostavan. Runner je vrlo kompaktan skuter, a stari sic je vrlo mali, pa zaista zna biti tijesno, pogotovo ako dvojica malo krupnijih sjede na skuteru - netko ce morati 20ak % sjediti na zadnjem kraju, sto je vrlo neudobno.

Rezime: Hrapavi ili nehrapavi - mislim da i nije neka razlika, sve su to nijanse. U voznji na nož mozda mi je mrvicu bolji glatki (vjerovatno ce se neki iznenaditi), jer se lakse namjestati/premjestati, no mozda je samo stvar navike. Inace, normalno da takva voznja trazi i dosta tjelesnog napora ako se ide na izvlacenje maximuma iz vozila, pa mislim da je klizanje uobicajena nuspojava koja ce se nesto manje (ali ipak da) osjetiti i na hrapavom sicu.

Za zimu/kisu - hrapavi + vodonepropusne hlace.

Da dodam:
- Dali je za teze vozace hrapavi sic mozda bolji izbor? Mislim da jest.
- Dali hrapavi sic bolje prenosi informacije sa ceste? Nesto sitno da, ali zanemarivo.
- Koji je udobniji? Noviji model, znaci glatki.

Ako vas jos sto zanima, pitajte!
 
u novoj liniji stanu normalno ixs i shoei xr 1000 a ostale nisam provao
a flip up nolan n 103 na silu poklopim sjedalo a kasnije jedva otvorim

nadam se da kad kupim shoei xr 1100 ili xspirit 2 neču imat problema sa zatvaranjem sjedala  (y)
 
banley said:
u novoj liniji stanu normalno ixs i shoei xr 1000 a ostale nisam provao
a flip up nolan n 103 na silu poklopim sjedalo a kasnije jedva otvorim

nadam se da kad kupim shoei xr 1100 ili xspirit 2 neču imat problema sa zatvaranjem sjedala  (y)

Osobna iskustva, stari Runner:

Nolan N-103 - nemoguca misija. Fali 5cm da se sic moze zatvoriti.
Nolan N-84 Target - isto nikako.
Nolan N-52 Motard/Cross - ni pod razno.
Nolan N-62 Koliko me sjecanje drzi, ne.
Bieffe integralka, neki prastari model (2 verzije, s obe isto) - na knap, ali kako si naveo, poslije se sic jedva otvori - ovo nije dobro ciniti.
Arai (neznam tocni model) Motard/Cross - naravno, nikako.
Jet - sve koje sam probao su stale.
 
meni suomy ne stane zbog dodatni plastika na kacigi,a ne zelim silit jer bi mogao pogulit kacigu :?
evo na slici na sta mislim...
 
biker4life said:
Usporedba starog (manjeg i hrapavog) sica i novijeg (veceg i pola glatkog pola hrapavog) na starom tipu Runnera (svi modeli do '06.):

Da dodam:
- Dali je za teze vozace hrapavi sic mozda bolji izbor? Mislim da jest.
- Dali hrapavi sic bolje prenosi informacije sa ceste? Nesto sitno da, ali zanemarivo.
- Koji je udobniji? Noviji model, znaci glatki.

Ako vas jos sto zanima, pitajte!
stari model je puno lošiji za mene ja sa 190 cm nemogu vozit tuču mi noge u volan sa sjedala ispadam (klizim) po suhom  doslovno,
ja sam moga nabavit vxr 2003 za 12000 kn i odustao sam zbog gore navedenih razloga
 
banley said:
stari model je puno lošiji za mene ja sa 190 cm nemogu vozit tuču mi noge u volan sa sjedala ispadam (klizim) po suhom  doslovno,
ja sam moga nabavit vxr 2003 za 12000 kn i odustao sam zbog gore navedenih razloga

To je realna cijena za VXR 2003.
---
Osobno, za dobro ocuvane primjerke, sa prosjecnim km, u originalnom stanju rekao bih:
- 2001 VXR 180 - 9 - 12 t kn;
- 2002/03 VXR 200 - 10 - 12 t kn;
- 2004/05 VXR 100 - 11 - 14 t kn.
To je moj zakljucak povucen na temelju pracenja oglasnika i svoje okoline vec cca. 3 godine vezan uz doticne modele.
---
Je, tebi sa 190ccm je vjerovatno mali tijesno. :?
Mada, meni noviji ne djeluje toliko veci. :neznam:
 
biker4life said:
To je realna cijena za VXR 2003.
---
Osobno, za dobro ocuvane primjerke, sa prosjecnim km, u originalnom stanju rekao bih:
- 2001 VXR 180 - 9 - 12 t kn;
- 2002/03 VXR 200 - 10 - 12 t kn;
- 2004/05 VXR 100 - 11 - 14 t kn.
To je moj zakljucak povucen na temelju pracenja oglasnika i svoje okoline vec cca. 3 godine vezan uz doticne modele.
---
Je, tebi sa 190ccm je vjerovatno mali tijesno. :?
Mada, meni noviji ne djeluje toliko veci. :neznam:
ne djeluje toliko veči ali meni je puno udobniji i vozniji od starog modela i ljepši  (y)
 
prije neki dan sreo dva momka jedan  vozio runner 200 vxr 2003 ALU a drugi novu liniju 2007 i pitam lika tko je brži start međuubrzanja krajnja
a on kaže da je ista stvar ALU cilindar i giz da jedanko idu samo što stara linija bolje pali kad je hladan  (y)
 
ako je sa starim vxr-om sve u redu onda MORA ici bolje,ima vise konja,bolji karburator i laksi je od novog vxr-a...jedino ako remen i rolice nisu bas u najboljem stanju i ako ni karb/membrana nisu bas ok onda je to druga stvar...
 
malaguti said:
ako je sa starim vxr-om sve u redu onda MORA ici bolje,ima vise konja,bolji karburator i laksi je od novog vxr-a...jedino ako remen i rolice nisu bas u najboljem stanju i ako ni karb/membrana nisu bas ok onda je to druga stvar...

čuj
kad se uzima polovni
uvijek barem treba računat na to da se možda treba napraviti veliki servis i zamijeniti gume
što sve zajedno u ovlaštenom može biti trošak i cca 1800 kn :?

ali ako je sve drugo uredu sa skuterom - mislim da je to najmanji trošak :)