GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

problem je kad dođeš sa autom na tehnički, a ne radiš puno km, i kupio si gume sa starijim dot-om npr. 2-3 godine i u slijedećih par godina ih ne potrošiš, jer se ne voziš i još k tome imaš i zimske i ljetne, i onda ti lik na tehničkom kaže da su ti gume za mijenjat, jer su stari dot..
aa svemirko, šta onda.. :mrgreen:
 
Mario T said:
Onda ti je moj savjet da sva gumena crijeva i dihtunge i lajtunge i ostale điđe miđe od gume mjenjas svako 2 mjeseca jer jebiga od gume su pa da bude sve u skladu s dotom od guma......joj sta sve vozi motore.....

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Mario T kad si već tako ekspertan onda vjerojatno znaš da se gumena crijeva kočnica obavezno mijenjaju svake 4 godine (prema servisnoj knjizi) ili i za to misliš da si kompetentniji od proizvođača. Joj šta sve danas vozi motore i piše po forumima...  :palacdolje:

Face_Off  (y)

Johnny 1 said:
Pa ni ne vozi motor... to drlo je malo bolje od MZ ETZ 250    :mrgreen:

Ma jel? Pa po broju plastika tvoje drlo više liči na skuter nego na motor.
Bolje bi ti bilo da si napisao nešto pametno i konstruktivno a ne da vrijeđaš članove foruma.
Ovo je forum motori.hr a ne motoRRI.hr !!!

I MZ je motor a btw trenutno MZ250 u tvorničkom stanju vrijedi na tržištu više od tvog plastificiranog mlinčeka za kavu.  :prsti:

Gume koje sam kupio su jedne od najboljih guma (premium klasa) za sport/touring motore i nisu za piste ali su idealne za hladno i mokro vrijeme kao što je sada.
Zašto ne vozim RR-a? Zato jer mi je shebana kičma od dva pada prije 20 godina i ne mogu dugo sjediti pognut.
Zašto vozim "samo" 76KS? Zato jer me moja ZRinkica S neće ostaviti na cesti i ne trošim novce na skupe servise i popravke nego ih radije potrošim na gorivo i kvalitetne premium gume. Sada imam vremena i uživati u vožnji. Nikud mi se ne žuri, a ponajmanje mi se žuri umrijeti.
Zašto sam napisao komentar o gumama? Zato jer sam kupio nove gume a dobio sam gume stare godinu i pol.
Zašto ne vrijeđam članove foruma kao što neki ovdje to rade? Zato jer mi elementarna kultura i odgoj to brane.
Zašto drugi članovi foruma vrijeđaju mene jer sam obznanio nešto šta je činjenica? ZAto jer im fali elementarne kulture i odgoja.

Zašto se vozim na novim i jednim od najboljih sport/touring guma a ne na rabljenim gumama s piste od 100Kn? Zato jer mogu !!!  :prsti:
 
Miljac_KA said:
Mario T kad si već tako ekspertan onda vjerojatno znaš da se gumena crijeva kočnica obavezno mijenjaju svake 4 godine (prema servisnoj knjizi) ili i za to misliš da si kompetentniji od proizvođača. Joj šta sve danas vozi motore i piše po forumima...  :palacdolje:

Face_Off  (y)

Ma jel? Pa po broju plastika tvoje drlo više liči na skuter nego na motor.
Bolje bi ti bilo da si napisao nešto pametno i konstruktivno a ne da vrijeđaš članove foruma.
Ovo je forum motori.hr a ne motoRRI.hr !!!

I MZ je motor a btw trenutno MZ250 u tvorničkom stanju vrijedi na tržištu više od tvog plastificiranog mlinčeka za kavu.  :prsti:

Gume koje sam kupio su jedne od najboljih guma (premium klasa) za sport/touring motore i nisu za piste ali su idealne za hladno i mokro vrijeme kao što je sada.
Zašto ne vozim RR-a? Zato jer mi je shebana kičma od dva pada prije 20 godina i ne mogu dugo sjediti pognut.
Zašto vozim "samo" 76KS? Zato jer me moja ZRinkica S neće ostaviti na cesti i ne trošim novce na skupe servise i popravke nego ih radije potrošim na gorivo i kvalitetne premium gume. Sada imam vremena i uživati u vožnji. Nikud mi se ne žuri, a ponajmanje mi se žuri umrijeti.
Zašto sam napisao komentar o gumama? Zato jer sam kupio nove gume a dobio sam gume stare godinu i pol.
Zašto ne vrijeđam članove foruma kao što neki ovdje to rade? Zato jer mi elementarna kultura i odgoj to brane.
Zašto drugi članovi foruma vrijeđaju mene jer sam obznanio nešto šta je činjenica? ZAto jer im fali elementarne kulture i odgoja.

Zašto se vozim na novim i jednim od najboljih sport/touring guma a ne na rabljenim gumama s piste od 100Kn? Zato jer mogu !!!  :prsti:
Samo jedno pitanje ako može,di je granica kada je guma po tvome stara ili nova i koji dan točno prelazi iz nove u staru?
 
Zetec said:
Samo jedno pitanje ako može,di je granica kada je guma po tvome stara ili nova i koji dan točno prelazi iz nove u staru?

Granica kod kupnje nove gume u dućanu je za mene 6 mjeseci.
Ako je starija ja je sigurno NEĆU kupiti.
Uvijek ima drugi dućan gdje imaju mlađe gume pa ću je tamo kupiti.

Dobna granica kod korištenja je 5 godina ako se prije ne podere, ošteti ili pokupi čaval.
 
Miljac_KA said:
Granica kod kupnje nove gume u dućanu je za mene 6 mjeseci.
Ako je starija ja je sigurno NEĆU kupiti.
Uvijek ima drugi dućan gdje imaju mlađe gume pa ću je tamo kupiti.

Dobna granica kod korištenja je 5 godina ako se prije ne podere, ošteti ili pokupi čaval.

e to je pravi stav!

rišpekt!
 
Miljac_KA said:
Granica kod kupnje nove gume u dućanu je za mene 6 mjeseci.
Ako je starija ja je sigurno NEĆU kupiti.
Uvijek ima drugi dućan gdje imaju mlađe gume pa ću je tamo kupiti.

Dobna granica kod korištenja je 5 godina ako se prije ne podere, ošteti ili pokupi čaval.
a šta bi se tribalo radit sa onim gumama šta se ne prodaju u tih 6 mj ili ako već dođu u dućan starije od 6 mj.?
 
Cak, mislim, te touring gume, koje su napravljene za vise uslova, a osobito za kisne i hladnije dane, brze gube kvalitet staroscu.
Ako se koriste u njihovu svrhu, ako vozis samo vruce i suho, onda nema veze.
 
Zetec said:
a šta bi se tribalo radit sa onim gumama šta se ne prodaju u tih 6 mj ili ako već dođu u dućan starije od 6 mj.?

Pa ima ovdje dosta forumaša koji rado za svoje novce zbrinjavaju takve gume i DOT im ne znači ništa...  :LOL: :jesus:

Dakle, nema brige...  (y)
 
Sredju said:
Cak, mislim, te touring gume, koje su napravljene za vise uslova, a osobito za kisne i hladnije dane, brze gube kvalitet staroscu.
Ako se koriste u njihovu svrhu, ako vozis samo vruce i suho, onda nema veze.

To nema neku naučnu osnovu ali neću tvrditi da nisi u pravu, ali te gume se voze i troše i ljeti i zimi i kao sport/touring rade zajedno s vlasnicima a najčešće zajedno sa suvlasnicama  :chick: više kilometara pa mi logika kaže a praksa potvrđuje da ne dočekaju 5 godina starosti na sport/touring režimima vožnje.
 
I ja sam se nekada zamarao oko DOT-a, pa vremenom shvatio da je to besmisleno. Ako je guma pravilno skladistena i nije deformisana, montiraj i gas ! Da se desi da je deformisana, a to se moze desiti i novim gumama, ima garancija... Stara par godina ili par mjeseci, sve se to na kraju fino ugije, pregrije  :mrgreen:, pobrusi, pocerupa, baci i zamijeni novim, pa onda sve iz pocetka  :mrgreen:
 
biker4life said:
Ima tko iskustva... Supercorsa BSB (ili SP/SP V2) vs. Diablo Rosso Corsa... obzirom da idemo u hladniji dio godine gledam možda bolje ovu drugu? :misli: BSB sam vozio i bio oduševljen, ali to je bilo u periodu od svibnja do kolovoza... Komentari dobrodošli, hvala unaprijed...

Za hladniji dio godine definitivno Diablo Rosso.. SP ispod 15 Celzijusa je teško držat na radnoj temperaturi a i lošiji je po mokrom, mislim, ima gripa ali nije to to za šta je ta guma namijenjena.
Diablo Rosso Corsa i vozi  (y)
 
Zetec said:
a šta bi se tribalo radit sa onim gumama šta se ne prodaju u tih 6 mj ili ako već dođu u dućan starije od 6 mj.?

Hm...dobro pitanje. U žvake s njima  :starac: :starac:

:mrgreen:
 
Miljac_KA said:
To nema neku naučnu osnovu ali neću tvrditi da nisi u pravu, ali te gume se voze i troše i ljeti i zimi i kao sport/touring rade zajedno s vlasnicima a najčešće zajedno sa suvlasnicama  :chick: više kilometara pa mi logika kaže a praksa potvrđuje da ne dočekaju 5 godina starosti na sport/touring režimima vožnje.

Ta guma može izdržati 10000-12000km, a koliko sam te shvatio da se voziš i uživaš onda je to godinu max godinu i pol i neće stići prestariti.
Ja sam imao tu gumu na z750 i sad imam na rsv-jki jer sam se često vozio sa bivšom curom i na sport gumama bi na vožnji u dvoje brzo poravnao sredinu a ova se da fino voziti i ljepo pada u zavoj jer je dosta šiljasta.
Više brini kako je napumpana nego da li je stara sa tih godinu i pol