GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

tibertov said:
Koji je razlog da mi je guma na određenim djelovima po sredini ovako spljoštena?

1. Nepravilan tlak u gumi
2. Ovjes
3....

web photo upload

Uobicajena pitanja:

- tlak u gumi
- sam ili u dvoje
- autoput? Brzina kretanja
- semaforasenje?
- koferi i opterecenje

 
Razlog ovakve potrošnje je nizak tlak ili premekan zadnji amortizer. ili kombinacija ovo dvoje i ništa drugo. S obzirom na teksturu gazečeg sloja , prije bi rekao premekan zadnji amortizer, odnosno 100% je on, samo treba vidit jer uz to još sudjelovao i prenizak tlak ili ne.

 
Motor je gsa 2013...Vozim se sa ženom stalno, a guma je napravila trenutno 5000km, a od toga 3500km pod punim opterecenjem mene od 120kg, zene od 63kg i natrpanih kofera po alpama. Vozim se stalno s ukljucenim ESA na dvije kacige. Tlak gume varira s 2.7 - 2.9 bar.
 
tibertov said:
Motor je gsa 2013...Vozim se sa ženom stalno, a guma je napravila trenutno 5000km, a od toga 3500km pod punim opterecenjem mene od 120kg, zene od 63kg i natrpanih kofera po alpama. Vozim se stalno s ukljucenim ESA na dvije kacige. Tlak gume varira s 2.7 - 2.9 bar.

ili ESA nije vise u funkciji zbog nekog problema u elektronici ili nije bio tlak 2,7 - 2,9.
Tlak od 2,7 za puno opterecenje je mozda malo prenisko. Ali i dalje nebi gumu na taj nacin unistilo.

Naravno Michelin nije cijepljen protiv gresaka u proizvodnji.

Moje osobno misljenje i nista vise.....
 
Tlak gume mjerim uvijek na benzinskim pumpama jer mi komp na motoru pokazuje manje nego kaj je u stvarnosti, recimo komp pokazuje 2.3 a ono je 2.5 ustvari.

Esa se normalno dize i spusta i normalno rade modovi normal, sport i soft.
 
tibertov said:
Tlak gume mjerim uvijek na benzinskim pumpama jer mi komp na motoru pokazuje manje nego kaj je u stvarnosti, recimo komp pokazuje 2.3 a ono je 2.5 ustvari.

Esa se normalno dize i spusta i normalno rade modovi normal, sport i soft.
Mozda radi normalno dok je u mirnome stanju i nije pod punim opterecenjem.
Ispod vas dvoje i tri puna kofera u zavojima je potpuno druga prica.
 
Elektronika čini "čuda" na gumi (na texturi gume), pogotovo kada je vožnja oštrija. :neznam:

E sada, ne vjerujem da je samo to u pitanju, ali tko zna. Realno to je 200+ kg opterečenja na motoru koji se može voziti brzo, ali mu to nije osnovna namjena.

To je sport-touring guma u maxi enduro dimenziji sitno prilagođena tipu motora na koji ide. Realno da se "original" te gume (znači uobičajena cestovna dimenzija) stavi na neki sportski naked, optereti sa toliko kg i potjera po zavojima sa grubim asfaltom isto bi bilo svega, e sada ova ulegnuća su priča za sebe (i možda su tu zbog eletronike koja daje sve od sebe a možda ne uspjeva pratiti), ali...

:misli: :misli:
 
kad god sam bio natovaren digao bih tlak na 3.0 i sve ok ako je ostala na 2.5 kako i piše izgledala bi isto kao i ova i bez obzira na marku dimenzije 160-60-17
 
Ako je inace neko pravilo za cestovne gume kad imas suvozača da zadnja ide na 2.9...jos ako je teži suvozač i jos je natovaren onda bi ja isao i preko toga

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

 
Ja sa zenom (80+60 kg), natovaren sa 30-40 kg prtljage, sport-touring gume, uvijek drzim 2.5 i 2.9 i nikad nikakvih problema. Isto D-ESA ovjes, predopterecenje podeseno na 2 osobe, damping uglavnom na "road"
Vozio tako po autoputevima, do ruba po Alpama, magistralama i nikada se nista cudno nije desilo sa gumom, posebno da je izgledala kao kod @tibertov. Eventualno se zadnji rubovi na sari malo podignu (previse povrata), ali samo za mrvicu.
Mozda manometar sa kojim mjeris nije tacan pa pokazuje vise nego sto jeste ? Ili vozis u soft postavci ESA cijelo vrijeme ? Probaj podesiti na malo tvrdje (ne znam koje postavke dampinga GS ima, kod mene je road i dynamic)
 
Honda1000 said:
Pozz ekipa mislim se izmedu metzeler m7rr ili pireli rosso corsa 2. Vozio sam m7rr i bio sam zadovoljan u potpunosti sa svime al cuo sam da je rosso corsa 2 jos bolja pa me zanima misljenje ako je neko vozio na obe. Hvala

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Pošto nitko nije odgovorio mene isto pitanje zanima metzeler m7rr ili pireli rosso corsa 2 vozio sam  pireli rosso corsa oduševila me a ako je ko voza pireli rosso corsa 2 zanima me razmišljanje...
 
tibertov said:
Tlak gume mjerim uvijek na benzinskim pumpama jer mi komp na motoru pokazuje manje nego kaj je u stvarnosti, recimo komp pokazuje 2.3 a ono je 2.5 ustvari.

Esa se normalno dize i spusta i normalno rade modovi normal, sport i soft.
Nije pouzdano tlak mjeriti na b. pumpama. U 90% slucajeva nisu tocni.
Najbolje je kupiti digitalni/analogni mjerac i usporediti preciznost u vulkanizera.
 
esso_sa said:
Ja sa zenom (80+60 kg), natovaren sa 30-40 kg prtljage, sport-touring gume, uvijek drzim 2.5 i 2.9 i nikad nikakvih problema. Isto D-ESA ovjes, predopterecenje podeseno na 2 osobe, damping uglavnom na "road"
Vozio tako po autoputevima, do ruba po Alpama, magistralama i nikada se nista cudno nije desilo sa gumom, posebno da je izgledala kao kod @tibertov. Eventualno se zadnji rubovi na sari malo podignu (previse povrata), ali samo za mrvicu.
Mozda manometar sa kojim mjeris nije tacan pa pokazuje vise nego sto jeste ? Ili vozis u soft postavci ESA cijelo vrijeme ? Probaj podesiti na malo tvrdje (ne znam koje postavke dampinga GS ima, kod mene je road i dynamic)

Ima soft, normal i sport...većinom sam u sportu. Jebiga vi ste svi atletski građeni, a ja 120kg  :( ...budem digao tlak na 3.0, al s novom gumom, s ovom vise nema smisla.

Kao što sam rekao, rdc mi pokazuje 2.7, a na benzinskoj 2.9...i kome sad vjerovat...tako da ja uvijek vozim da na rdc bude očitanje 2.7. Možda je u tome problem...