GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Scorpion trail 2 ili Continental Trail Attack 3

Ili pak Anekee Adventure

Znaci da drzi cestu ka ljepak
Nebitna trajnost


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Scorpion trail 2 ili Continental Trail Attack 3

Ili pak Anekee Adventure

Znaci da drzi cestu ka ljepak
Nebitna trajnost


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tocno tako!!

44375dd2a2bfabaed08e22e504c69352.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Tocno tako!!

44375dd2a2bfabaed08e22e504c69352.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemoj me jebat.....
Nisan ovo vidia a kontan ove 3 su mi top
Sad iman bridgestone ali to cu minjat za nekoliko miseci
Po ovome anekee Adventure i boli te kua sta pada kisa
Mada vjerojatno se vise cuju nego conti ili pirelli


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Glaky said:
Ovisi kakav si vozač. Ako radiš kvadratne gume, nabavi Obilićevo. Znat će neki koje su to.  :mrgreen:
Ja sam tkz mahovinar
Bice tebi nestane slonic sa Metzelerki u roku od 3 dana(karikiram.raspadne se benve nakon 2)
Inace Metzeler guma.......iman cudno misljenje o njoj....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Ja sam tkz mahovinar
Bice tebi nestane slonic sa Metzelerki u roku od 3 dana(karikiram.raspadne se benve nakon 2)
Inace Metzeler guma.......iman cudno misljenje o njoj....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prednja ne valja jer nije precizna i brzo dođe do ruba.
Jesi li ovo ti?
 

Attachments

  • Screenshot_2020-03-01-16-04-12-251_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2020-03-01-16-04-12-251_com.google.android.apps.photos.jpg
    1.1 MB · Views: 230
  • Screenshot_2019-09-08-15-38-00-848_com.viber.voip.png
    Screenshot_2019-09-08-15-38-00-848_com.viber.voip.png
    126.7 KB · Views: 266
seki22 said:
Scorpion trail 2 ili Continental Trail Attack 3

Ili pak Anekee Adventure

Znaci da drzi cestu ka ljepak
Nebitna trajnost


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pirelli Scorpion Trail II imam sada, a prije njih sam imao Bridgestone Battlewing koji se isto pokazao kao sasvim solidna guma, iako je generacijski gledano to sada prošlost.

Sve navedene su adventure gume, dok je M7RR cestovna guma i to iz klase sport, koja se nudi u maxi enduro dimenziji, a koliko je meni poznato, to je jedina takva. Ima dosta sport-touring guma u tim dimenzijama i tu su podijeljena mišljenja...
 
M7RR u ovom trenutku rok isporuke nepoznat, i tako je već dugo, po meni predugo i mislim da ništa od toga , da im je premala potražnja da bi radili novu seriju
M9RR , za sada ne postoji u tvojim dimenzijama

Vezano za podijeljena mišljenja kada je u pitanju montaža sport-touring guma na putne enduro motore. Kao i za svaku gumu ima različitih mišljenja, ali ovdje se slažem sa tobom da je nekako izraženije.

Moje mišljenje je sljedeće.  Mislim da tu veliku ulogu igra konstrukcija gume, a to su mi nekako i potvrdile povratne informacije od kupaca. Ja sam uvijek za ono da izbor gume određuje onaj koji vozi , odnosno način vožnje i uvjeti upotrebe a motor je tu manje bitan i izbor gume u tom dijelu se svede na poštivanje određenih tehničkih karakteristika.

Generalno gledajući neke velike razlike recimo između PirellI Scorpion Trail II i Angel GT-a nema, obje imaju cestovni profil i upotreba van ceste po pitanju neke trakcije je ravna nuli. U tom kontekstu, recimo kod upotrebe na cesti ne bi smjelo biti neke velike razlike, međutim ima.

Angel GT, sport-touring guma radijalne konstrukcije. Razvijana, testirana , namijenjena prvenstveno za motore srednje velike i velike zapremine , od nakeda pa do velikih putnih sport-touring motora itd... Svima im je zajedničko. Nisko težište, kratki hod ovjesa.
Scorpion Trail II, enduro guma , prvenstveno cestovne namijene, zamišljena, testirana , namijenjena za soft enduro do velikh putnih enduro motora. Svima im je zajedničko, visoko težište , dugi hod ovjesa.
Upravo u tome je caka i bitna razlika između sport-touring gume i enduro cestovne gume, što su ove druge konstrukcijom same karkase prilagođene enduro koncepciji/konstrukciji motora.
Na kraju to znači da se montažom sport-touring gume na enduro motor vozne osobine istog drastično mijenjaju i ta promjena je dvosjekli mač i u velikoj većini slučajeva ili si oduševljen ili totalno razočaran, i čak sam imao nekoliko situacija da su ljudi skidali maltene nove gume jer se nisu mogli naviknuti.

E sad da idem u detalje, da eventualno ti pokušam objasnit što dobiješ a što izgubiš, ne bih se baš usudio jer sam i dalje kada su motori u pitanju tvrdo orijentiran na cestu tako da sa motorima tipa GS-a, Super tenere, Afrike i slično, nemam prevelikog direktnog iskustva  (y)
 
biker4life said:
Pirelli Scorpion Trail II imam sada, a prije njih sam imao Bridgestone Battlewing koji se isto pokazao kao sasvim solidna guma, iako je generacijski gledano to sada prošlost.

Sve navedene su adventure gume, dok je M7RR cestovna guma i to iz klase sport, koja se nudi u maxi enduro dimenziji, a koliko je meni poznato, to je jedina takva. Ima dosta sport-touring guma u tim dimenzijama i tu su podijeljena mišljenja...
Nisan sad ni sam pametan
Mislin se izmedu Conti trail attack 3 ili Anekke Adventure
Jer sa Anakkeeom bi po onome sta je Getriba stavia iz Motorevije je sigurnije po kisi
E sad....sta se tice suvog vrimena jedino da anekke vise ne buci ili da je ono bas losija u drzanju pravca ili u okuci od Trail attack 3
Cita san negdi da Anekee adv drzi samo tako
Ali opet.... suva cesta veca brzina,zavoj

Zasto to govorin.....bia san stavia Dunlop scootsmart na Kralja....uzas od gume......nisi moga posteno uc u zavoj.....plesa cili motor


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Nisan sad ni sam pametan
Mislin se izmedu Conti trail attack 3 ili Anekke Adventure
Jer sa Anakkeeom bi po onome sta je Getriba stavia iz Motorevije je sigurnije po kisi
E sad....sta se tice suvog vrimena jedino da anekke vise ne buci ili da je ono bas losija u drzanju pravca ili u okuci od Trail attack 3
Cita san negdi da Anekee adv drzi samo tako
Ali opet.... suva cesta veca brzina,zavoj

Zasto to govorin.....bia san stavia Dunlop scootsmart na Kralja....uzas od gume......nisi moga posteno uc u zavoj.....plesa cili motor


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jel naginješ više normalnijoj vožnji, ili dinamičnijoj
 
bimba said:
M7RR u ovom trenutku rok isporuke nepoznat, i tako je već dugo, po meni predugo i mislim da ništa od toga , da im je premala potražnja da bi radili novu seriju
M9RR , za sada ne postoji u tvojim dimenzijama

Vezano za podijeljena mišljenja kada je u pitanju montaža sport-touring guma na putne enduro motore. Kao i za svaku gumu ima različitih mišljenja, ali ovdje se slažem sa tobom da je nekako izraženije.

Moje mišljenje je sljedeće.  Mislim da tu veliku ulogu igra konstrukcija gume, a to su mi nekako i potvrdile povratne informacije od kupaca. Ja sam uvijek za ono da izbor gume određuje onaj koji vozi , odnosno način vožnje i uvjeti upotrebe a motor je tu manje bitan i izbor gume u tom dijelu se svede na poštivanje određenih tehničkih karakteristika.

Generalno gledajući neke velike razlike recimo između PirellI Scorpion Trail II i Angel GT-a nema, obje imaju cestovni profil i upotreba van ceste po pitanju neke trakcije je ravna nuli. U tom kontekstu, recimo kod upotrebe na cesti ne bi smjelo biti neke velike razlike, međutim ima.

Angel GT, sport-touring guma radijalne konstrukcije. Razvijana, testirana , namijenjena prvenstveno za motore srednje velike i velike zapremine , od nakeda pa do velikih putnih sport-touring motora itd... Svima im je zajedničko. Nisko težište, kratki hod ovjesa.
Scorpion Trail II, enduro guma , prvenstveno cestovne namijene, zamišljena, testirana , namijenjena za soft enduro do velikh putnih enduro motora. Svima im je zajedničko, visoko težište , dugi hod ovjesa.
Upravo u tome je caka i bitna razlika između sport-touring gume i enduro cestovne gume, što su ove druge konstrukcijom same karkase prilagođene enduro koncepciji/konstrukciji motora.
Na kraju to znači da se montažom sport-touring gume na enduro motor vozne osobine istog drastično mijenjaju i ta promjena je dvosjekli mač i u velikoj većini slučajeva ili si oduševljen ili totalno razočaran, i čak sam imao nekoliko situacija da su ljudi skidali maltene nove gume jer se nisu mogli naviknuti.

E sad da idem u detalje, da eventualno ti pokušam objasnit što dobiješ a što izgubiš, ne bih se baš usudio jer sam i dalje kada su motori u pitanju tvrdo orijentiran na cestu tako da sa motorima tipa GS-a, Super tenere, Afrike i slično, nemam prevelikog direktnog iskustva  (y)

Hvala na iscrpnom odgovoru. Još jedno pitanje. Slika u privitku. Primjetio sam jednu čudnu pojavu na gumi. U pitanju je prednja Pirelli Scorpion Trail II. Naime ovo plavo označeno, cijeli ovaj komad gume lijevo od plavih crta je "osjetno" niži od desne ripne (možda 1mm). Kao da je "ugnječen" neznam kako bih drukčije opisao (neznam koliko se vidi na slici) i ta se pojava pojavila na cijeloj prednjoj gumi, sa obje strane. Svaka ta ripna je osjetno niža od središnjeg profila, a po sječanju mislim da nije bilo tako kad je bila nova. Ima li razloga za zabrinutost ili ne? Na ovom motoru se prednja guma troši maltene isto kao i zadnja, ali prerano se to dogodilo da kažem da se počeo trošiti rub gume.

Guma je montirana 07.09.2019. a pojavu sam primjetio ubrzo nakon montaže gume. Pazim na tlak, uvijek je onakav kakav treba biti. Normalno se ponaša u vožnji. Motor je parkiran u garaži, na centralnom osloncu a često je i prednji kraj motora podignut kavaletom, znači kotači su u zraku, nema opterečenja na njima...

Komentar?
 

Attachments

  • IMG_20200202_154012.jpg
    IMG_20200202_154012.jpg
    562 KB · Views: 263
bimba said:
Jel naginješ više normalnijoj vožnji, ili dinamičnijoj
Znas mene......
Normalna  ali bitno je da ima gripa
Ono da guma radi odma....a ne da se grije 10,15 min....
Trajnost isto nije bitna jer ja minjan gumu zbog starosti a ne istrosenosti....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bimba said:
...

Generalno gledajući neke velike razlike recimo između PirellI Scorpion Trail II i Angel GT-a nema, obje imaju cestovni profil i upotreba van ceste po pitanju neke trakcije je ravna nuli. ...

Kako biš sa njima usporedio Pirelli Scorpion Rally STR? Nešto malo sam ju vozio na Tenere700 (prva ugradnja), ali ovdje govorim u kontekstu puno težih motora (klasa 1200ccm)... koliko je bolja izvan ceste ukoliko govorimo samo o nekakvim makadamskim putevima, znači najlakši mogući offroad i lagana vožnja. Koliko se gubi na asfaltu (i po kiši)?

Primjetio sam da na asfaltu, u maximalnom nagibu zna početi "žvakati", mada da drži - drži do samog ruba.
Nemam pretjeranog iskustva u vožnji izvan asfalta, pa sam dosta suzdržan oko dojmova... do sada sam uvijek vozio cestovne motore.
Kolega je bacio bubu u uho da se odveze majstorska cesta preko Velebita, a neznam koliko smisla ima ići sa "cestovnom" gumom tipa Trail II... pa je pitanje usmjereno ajmo reći k tome koliko jedan Rally STR pruža više trakcije na makadamu u odnosu na ranije spomenute?
 
biker4life said:
Kako biš sa njima usporedio Pirelli Scorpion Rally STR? Nešto malo sam ju vozio na Tenere700 (prva ugradnja), ali ovdje govorim u kontekstu puno težih motora (klasa 1200ccm)... koliko je bolja izvan ceste ukoliko govorimo samo o nekakvim makadamskim putevima, znači najlakši mogući offroad i lagana vožnja. Koliko se gubi na asfaltu (i po kiši)?

Primjetio sam da na asfaltu, u maximalnom nagibu zna početi "žvakati", mada da drži - drži do samog ruba.
Nemam pretjeranog iskustva u vožnji izvan asfalta, pa sam dosta suzdržan oko dojmova... do sada sam uvijek vozio cestovne motore.
Kolega je bacio bubu u uho da se odveze majstorska cesta preko Velebita, a neznam koliko smisla ima ići sa "cestovnom" gumom tipa Trail II... pa je pitanje usmjereno ajmo reći k tome koliko jedan Rally STR pruža više trakcije na makadamu u odnosu na ranije spomenute?
Mozda bi ti za laganiji makadam ili srednji Anakee Adventure dobro dosa.

Ja san nekako donia odluku da cu kad dode vrime ic na Conti trail attack 3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Nemoj me jebat.....
Nisan ovo vidia a kontan ove 3 su mi top
Sad iman bridgestone ali to cu minjat za nekoliko miseci
Po ovome anekee Adventure i boli te kua sta pada kisa
Mada vjerojatno se vise cuju nego conti ili pirelli


Sent from my iPhone using Tapatalk

Michelin Anakee Adventure je sasvim solidna cestovna guma iako je 80:20. Došla je gore na GSA 1250 pa je trebalo potrošiti. Jedna od mana je i da se pri nagibu dosta čuju, a ravno je zvuk prisutan ali nije toliko iritantan. Za ovu sezonu sam uzeo Conti pa ćemo vidit.