seki22 said:Scorpion trail 2 ili Continental Trail Attack 3
Ili pak Anekee Adventure
Znaci da drzi cestu ka ljepak
Nebitna trajnost
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemoj me jebat.....Getriba said:Tocno tako!!
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Imas neki link da procitan sta pisuGetriba said:Tocno tako!!
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
seki22 said:Imas neki link da procitan sta pisu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Koji brojGetriba said:Imam Motoreviju. Hard copy.
Sent from my iPhone using Tapatalk
seki22 said:Koji broj
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sam tkz mahovinarGlaky said:Ovisi kakav si vozač. Ako radiš kvadratne gume, nabavi Obilićevo. Znat će neki koje su to.![]()
seki22 said:Ja sam tkz mahovinar
Bice tebi nestane slonic sa Metzelerki u roku od 3 dana(karikiram.raspadne se benve nakon 2)
Inace Metzeler guma.......iman cudno misljenje o njoj....
Sent from my iPhone using Tapatalk
seki22 said:Scorpion trail 2 ili Continental Trail Attack 3
Ili pak Anekee Adventure
Znaci da drzi cestu ka ljepak
Nebitna trajnost
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nisan sad ni sam pametanbiker4life said:Pirelli Scorpion Trail II imam sada, a prije njih sam imao Bridgestone Battlewing koji se isto pokazao kao sasvim solidna guma, iako je generacijski gledano to sada prošlost.
Sve navedene su adventure gume, dok je M7RR cestovna guma i to iz klase sport, koja se nudi u maxi enduro dimenziji, a koliko je meni poznato, to je jedina takva. Ima dosta sport-touring guma u tim dimenzijama i tu su podijeljena mišljenja...
seki22 said:Nisan sad ni sam pametan
Mislin se izmedu Conti trail attack 3 ili Anekke Adventure
Jer sa Anakkeeom bi po onome sta je Getriba stavia iz Motorevije je sigurnije po kisi
E sad....sta se tice suvog vrimena jedino da anekke vise ne buci ili da je ono bas losija u drzanju pravca ili u okuci od Trail attack 3
Cita san negdi da Anekee adv drzi samo tako
Ali opet.... suva cesta veca brzina,zavoj
Zasto to govorin.....bia san stavia Dunlop scootsmart na Kralja....uzas od gume......nisi moga posteno uc u zavoj.....plesa cili motor
Sent from my iPhone using Tapatalk
bimba said:M7RR u ovom trenutku rok isporuke nepoznat, i tako je već dugo, po meni predugo i mislim da ništa od toga , da im je premala potražnja da bi radili novu seriju
M9RR , za sada ne postoji u tvojim dimenzijama
Vezano za podijeljena mišljenja kada je u pitanju montaža sport-touring guma na putne enduro motore. Kao i za svaku gumu ima različitih mišljenja, ali ovdje se slažem sa tobom da je nekako izraženije.
Moje mišljenje je sljedeće. Mislim da tu veliku ulogu igra konstrukcija gume, a to su mi nekako i potvrdile povratne informacije od kupaca. Ja sam uvijek za ono da izbor gume određuje onaj koji vozi , odnosno način vožnje i uvjeti upotrebe a motor je tu manje bitan i izbor gume u tom dijelu se svede na poštivanje određenih tehničkih karakteristika.
Generalno gledajući neke velike razlike recimo između PirellI Scorpion Trail II i Angel GT-a nema, obje imaju cestovni profil i upotreba van ceste po pitanju neke trakcije je ravna nuli. U tom kontekstu, recimo kod upotrebe na cesti ne bi smjelo biti neke velike razlike, međutim ima.
Angel GT, sport-touring guma radijalne konstrukcije. Razvijana, testirana , namijenjena prvenstveno za motore srednje velike i velike zapremine , od nakeda pa do velikih putnih sport-touring motora itd... Svima im je zajedničko. Nisko težište, kratki hod ovjesa.
Scorpion Trail II, enduro guma , prvenstveno cestovne namijene, zamišljena, testirana , namijenjena za soft enduro do velikh putnih enduro motora. Svima im je zajedničko, visoko težište , dugi hod ovjesa.
Upravo u tome je caka i bitna razlika između sport-touring gume i enduro cestovne gume, što su ove druge konstrukcijom same karkase prilagođene enduro koncepciji/konstrukciji motora.
Na kraju to znači da se montažom sport-touring gume na enduro motor vozne osobine istog drastično mijenjaju i ta promjena je dvosjekli mač i u velikoj većini slučajeva ili si oduševljen ili totalno razočaran, i čak sam imao nekoliko situacija da su ljudi skidali maltene nove gume jer se nisu mogli naviknuti.
E sad da idem u detalje, da eventualno ti pokušam objasnit što dobiješ a što izgubiš, ne bih se baš usudio jer sam i dalje kada su motori u pitanju tvrdo orijentiran na cestu tako da sa motorima tipa GS-a, Super tenere, Afrike i slično, nemam prevelikog direktnog iskustva![]()
Znas mene......bimba said:Jel naginješ više normalnijoj vožnji, ili dinamičnijoj
bimba said:...
Generalno gledajući neke velike razlike recimo između PirellI Scorpion Trail II i Angel GT-a nema, obje imaju cestovni profil i upotreba van ceste po pitanju neke trakcije je ravna nuli. ...
Mozda bi ti za laganiji makadam ili srednji Anakee Adventure dobro dosa.biker4life said:Kako biš sa njima usporedio Pirelli Scorpion Rally STR? Nešto malo sam ju vozio na Tenere700 (prva ugradnja), ali ovdje govorim u kontekstu puno težih motora (klasa 1200ccm)... koliko je bolja izvan ceste ukoliko govorimo samo o nekakvim makadamskim putevima, znači najlakši mogući offroad i lagana vožnja. Koliko se gubi na asfaltu (i po kiši)?
Primjetio sam da na asfaltu, u maximalnom nagibu zna početi "žvakati", mada da drži - drži do samog ruba.
Nemam pretjeranog iskustva u vožnji izvan asfalta, pa sam dosta suzdržan oko dojmova... do sada sam uvijek vozio cestovne motore.
Kolega je bacio bubu u uho da se odveze majstorska cesta preko Velebita, a neznam koliko smisla ima ići sa "cestovnom" gumom tipa Trail II... pa je pitanje usmjereno ajmo reći k tome koliko jedan Rally STR pruža više trakcije na makadamu u odnosu na ranije spomenute?
seki22 said:Nemoj me jebat.....
Nisan ovo vidia a kontan ove 3 su mi top
Sad iman bridgestone ali to cu minjat za nekoliko miseci
Po ovome anekee Adventure i boli te kua sta pada kisa
Mada vjerojatno se vise cuju nego conti ili pirelli
Sent from my iPhone using Tapatalk