GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

😁😁😁😁😁

Ova je jos brža! Ja sam pretprosle godine vozio iz 2014 i mogu reci da stare ko vino sto su starije to su bolje 🤣

Čak se dala ''normalno'' vozit. Puštala je na divljanju, ali sam odradio dva đira bez frke neke.


FgTgt3S.jpg
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Istina da neće trajati 3.000 km peglanja sa 1.000 kubika na d8.
Ali da je baš tako kako ti kažeš, onda bi Pirelli, Metzeler i ostala bagra trljali ruke sa prodajom za Hr.
A ustvari smo veličina greške pete decimale na EU tržištu, jer 70% motora vozi na gumama starima 2,3,5 godina.
Moje su dot 2017-2018, jesam li u prosjeku onda ?🤣
 
  • Haha
Reactions: Xj6_2013
oće 3.000 km

SP V3 oko 3.000 km ali računaj da je pola od toga kulturna vožnja do Plominke i nazad. Da živim na toj dionici vjerovatno bi teško preko dvije odradile.
Prošlo ljeto sam potrošio 5 setova, najkraće 2.500 najduži 4k ali taj set je malo putovao pa je vožnja bila kulturna.
Pritisak po ljeti na hladno P oko 2, Z 1.8 - 2.0, za put i touring bi ih malo napumpao i pazio kako vozim.
 
Na kraju sam stavio Pirelli Scorpion Rally STR. Neki možda nisu pratili raniju raspravu, uglavnom dilema je bila dali ostati na enduro gumama cestovnog profila (npr. Pirelli Scorpion Trail II, Bridgestone Battlax A41 Adventure i slične), ići na sporttouring gumu čistog cestovnog profila (Bridgestone Battlax BT023, Conti RoadAttack 3 ili 4, Metzeler Roadtec 01 SE, Pirelli Angel GT) ili odabrati gumu nešto izraženijeg enduro profila (ovo što sam izabrao). Treba imati na umu da se i dalje radi o gumi prvenstveno namijenjenoj da dobar dio života provede na asfaltu ili jako utabanim makadamskim putevima.

Guma ima iste indexe brzine i nosivosti kao cestovna guma za taj motor (primjerice Bridgestone AdventureCross AX41 ima manji index brzine, a i neke druge gume koje sam našao).

NWOchsXl.jpg


s02tDrt.jpg


Prvi utisci su, nakon više ili manje cestovnih guma na ovom tipu motora:
- do cca. 100 km/h nema većih razlika u odnosu na gumu sa više izraženim cestovnim profilom (mislim da tu nisam "izgubio" puno)
- iznad 120 km/h osjete se vibracije, podnošljivo je, ali sa povećanjem brzine rastu i vibracije
- izvan ceste (utabani makadam) guma na motoru ovih dimenzija i težine (oko 280-290 kg sa dodatnom opremom) ulijeva drastično više povjerenja od cestovne gume

Ostaje za vidjeti trajnost, otpornost na autocestu (teleportacije na putovanjima) i ponašanje pri sportskoj vožnji kratkim zavojima na asfaltu.
Za sada mi djeluje kao zanimljiva promjena, rano je za donositi neke ozbiljnije zaključke (odvezao sam na njima tek oko 250 km).

Dimenzije su 110/80-19 i 150/70-17.
Do sada sam vozio Bridgestone Battlewing BW501/502, Pirelli Scorpion Trail II i Bridgestone Battlax A41 Adventure (od svake po više setova).
Motor je Yamaha XT1200Z SuperTenere. Ovo mi je druga, a ukupno sam na tim motorima do sada prešao oko 70.000 km.

Pišem ove informacije čisto da imate neki kut iz kojeg gledam na sve ovo. Nisam nikad bio neki enduro vozač, niti imam pretjeranog iskustva sa cross i hard enduro motorima tako da me neka extremnija vožnja van ceste ne zanima pretjerano, niti imam iskustva za to. Kad su cestovni motori u pitanju, tu nemam ni pitanja ni dilema koje gume staviti ni što preporučiti, međutim, maxi enduro je klasa za sebe. Realno preveliki i preteški za makadam, s druge strane - zašto ne. Međutim iz tih gabarita i načina na koji većina tih motora na asfaltu opterećuje prednju gumu (XT1200Z, GS/A1200), dilema ima mnogo. Nakon ove gume vjerovatno stavljam čistu cestovnu gumu, pa ću znati što mi najviše paše.

Što se ceste tiče, primjetio sam da je izašla Supercorsa SP V4, iskustva, utisci, ako je netko probao, neka napiše! Lani je otišlo 5 setova SP V3, pa gledam dali naručiti provjerenu stvar ili novitet, trebati će mi jedan set uskoro! Vožnja cestovna sa povremenim rekreativnim izletima na pistu.

9FzOChZ.jpg


p4Mc7rT.jpg
 
Ja trenutno na V-Stromu imam Michelin Anakee i jako me živcira u nagibu iznad 90-100kmh je bučna za poludit i iduće bi stavio neke sa malo više cestovnim profilom...Bridgestone Batlax dolazi serijski na Stromovima a gledam Scorpion Trail i Conti Trail Attack...često sam sa sva tri kofera i suputnicom ili sa kutijom alata u zadnjem koferu...što uzeti?
 
Što se ceste tiče, primjetio sam da je izašla Supercorsa SP V4, iskustva, utisci, ako je netko probao, neka napiše! Lani je otišlo 5 setova SP V3, pa gledam dali naručiti provjerenu stvar ili novitet, trebati će mi jedan set uskoro! Vožnja cestovna sa povremenim rekreativnim izletima na pistu.

Dobili na testiranje - cekaju u garazi toplije vrijeme!
 
  • Like
Reactions: biker4life
Ja trenutno na V-Stromu imam Michelin Anakee i jako me živcira u nagibu iznad 90-100kmh je bučna za poludit i iduće bi stavio neke sa malo više cestovnim profilom...Bridgestone Batlax dolazi serijski na Stromovima a gledam Scorpion Trail i Conti Trail Attack...često sam sa sva tri kofera i suputnicom ili sa kutijom alata u zadnjem koferu...što uzeti?
Pirelli Scoirpion II.
 

Attachments

  • SCORPION II.png
    SCORPION II.png
    165.9 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: maredo
Pirelli Scorpion Trail II mi se pokazala kao najbolja u toj klasi "cestovnih" enduro guma. Performanse na asfaltu odlične, prednja je išla do ruba i pritom ulijevala sigurnost. Veliki nedostatak je bila potrošnja prednje gume, svojevremeno sam pisao o tome. Ne sjećam se sada napamet, ali mislim da je 5.000 km bila gornja granica.

Na motoru koji nije predviđen za to, jedina guma (od ovih koje sam vozio) na kojoj je motor djelovao skroz stabilno u maximalnom nagibu i spušten na koljeno.

bpZZXhJ.jpg
 
  • Like
Reactions: maredo
Spominjao si da ćeš isprobati Dunlop qualifier core,dali si ih isprobao i ako jesi, kakve su?
Ja ih jos nisam imao na motoru ali prijatelj je. Bili smo prvi vikend na D8.
Pitanje o trajnosti necu komentirati jer na to pitanje nema odgovora.
Guma je odradila sve isto sto i Metzeler RoadTec 01 SE cak i malo vise!
Manu joj nismo nasli. Osjecaj povjerenja od pocetka. Na XR-u lako prebacivanje u brzim zavojima.
Neutralna putanja u zavoju - nema znacajnog dizanja motora pri kocenju u zavoju niti sirenja putanje.
Relativno se ravnomjerno trose i prednja i zadnja guma.
Guma nije Pirelli Rosso 4 niti je Dunlopu to bila prvotna ideja ali je itekako upotrebljiva i u tome segmentu!
Ukratko guma za siroke narodne mase za relativno male novce koja se moze preporuciti mnogima bez puno razmisljanja.

Bildschirmfoto 2023-04-13 um 19.16.08.png
 
Ja ih jos nisam imao na motoru ali prijatelj je. Bili smo prvi vikend na D8.
Pitanje o trajnosti necu komentirati jer na to pitanje nema odgovora.
Guma je odradila sve isto sto i Metzeler RoadTec 01 SE cak i malo vise!
Manu joj nismo nasli. Osjecaj povjerenja od pocetka. Na XR-u lako prebacivanje u brzim zavojima.
Neutralna putanja u zavoju - nema znacajnog dizanja motora pri kocenju u zavoju niti sirenja putanje.
Relativno se ravnomjerno trose i prednja i zadnja guma.
Guma nije Pirelli Rosso 4 niti je Dunlopu to bila prvotna ideja ali je itekako upotrebljiva i u tome segmentu!
Ukratko guma za siroke narodne mase za relativno male novce koja se moze preporuciti mnogima bez puno razmisljanja.

View attachment 761563
Hvala na odgovoru. Dali bi još mogao usporediti je s mitasom SF+?
 
  • Like
Reactions: kronik
Hvala na odgovoru. Dali bi još mogao usporediti je s mitasom SF+?
Imali smo Mitas SF+ i SF+EV na motorima.
Dunlop po nama ima itekako prednosti pre SF+ i SF+EV
Negdje gdje Mitas pokazuje nestabilnost tipa vlazni dio ,bijele prometne oznake na kolniku kao i bitumenske popune Dunlop ne osjeti.
Profili/Presjeci SF+EV. i Qualifier Core su razliciti - Dunlip ima tupiji profil/presjek. Ali joj to nije mana.
 
  • Like
Reactions: Dene
Imali smo Mitas SF+ i SF+EV na motorima.
Dunlop po nama ima itekako prednosti pre SF+ i SF+EV
Negdje gdje Mitas pokazuje nestabilnost tipa vlazni dio ,bijele prometne oznake na kolniku kao i bitumenske popune Dunlop ne osjeti.
Profili/Presjeci SF+EV. i Qualifier Core su razliciti - Dunlip ima tupiji profil/presjek. Ali joj to nije mana.
Hvala još jednom.
Zvuči kao iduća guma na motoru 😁