Nero
Well-known member
😁😁😁😁😁
Ova je jos brža! Ja sam pretprosle godine vozio iz 2014 i mogu reci da stare ko vino sto su starije to su bolje 🤣
Čak se dala ''normalno'' vozit. Puštala je na divljanju, ali sam odradio dva đira bez frke neke.
😁😁😁😁😁
Ova je jos brža! Ja sam pretprosle godine vozio iz 2014 i mogu reci da stare ko vino sto su starije to su bolje 🤣
Čak se dala ''normalno'' vozit. Puštala je na divljanju, ali sam odradio dva đira bez frke neke.
Moje su dot 2017-2018, jesam li u prosjeku onda ?🤣Istina da neće trajati 3.000 km peglanja sa 1.000 kubika na d8.
Ali da je baš tako kako ti kažeš, onda bi Pirelli, Metzeler i ostala bagra trljali ruke sa prodajom za Hr.
A ustvari smo veličina greške pete decimale na EU tržištu, jer 70% motora vozi na gumama starima 2,3,5 godina.
oće 3.000 km
Ja ti ne vjeujem ni kad lazes 🤣Moje su dot 2017-2018, jesam li u prosjeku onda ?🤣
Što se ceste tiče, primjetio sam da je izašla Supercorsa SP V4, iskustva, utisci, ako je netko probao, neka napiše! Lani je otišlo 5 setova SP V3, pa gledam dali naručiti provjerenu stvar ili novitet, trebati će mi jedan set uskoro! Vožnja cestovna sa povremenim rekreativnim izletima na pistu.
Spominjao si da ćeš isprobati Dunlop qualifier core,dali si ih isprobao i ako jesi, kakve su?Dobili na testiranje - cekaju u garazi toplije vrijeme!
Pirelli Scoirpion II.Ja trenutno na V-Stromu imam Michelin Anakee i jako me živcira u nagibu iznad 90-100kmh je bučna za poludit i iduće bi stavio neke sa malo više cestovnim profilom...Bridgestone Batlax dolazi serijski na Stromovima a gledam Scorpion Trail i Conti Trail Attack...često sam sa sva tri kofera i suputnicom ili sa kutijom alata u zadnjem koferu...što uzeti?
Ja ih jos nisam imao na motoru ali prijatelj je. Bili smo prvi vikend na D8.Spominjao si da ćeš isprobati Dunlop qualifier core,dali si ih isprobao i ako jesi, kakve su?
Hvala na odgovoru. Dali bi još mogao usporediti je s mitasom SF+?Ja ih jos nisam imao na motoru ali prijatelj je. Bili smo prvi vikend na D8.
Pitanje o trajnosti necu komentirati jer na to pitanje nema odgovora.
Guma je odradila sve isto sto i Metzeler RoadTec 01 SE cak i malo vise!
Manu joj nismo nasli. Osjecaj povjerenja od pocetka. Na XR-u lako prebacivanje u brzim zavojima.
Neutralna putanja u zavoju - nema znacajnog dizanja motora pri kocenju u zavoju niti sirenja putanje.
Relativno se ravnomjerno trose i prednja i zadnja guma.
Guma nije Pirelli Rosso 4 niti je Dunlopu to bila prvotna ideja ali je itekako upotrebljiva i u tome segmentu!
Ukratko guma za siroke narodne mase za relativno male novce koja se moze preporuciti mnogima bez puno razmisljanja.
View attachment 761563
Imali smo Mitas SF+ i SF+EV na motorima.Hvala na odgovoru. Dali bi još mogao usporediti je s mitasom SF+?
Hvala na odgovoru. Dali bi još mogao usporediti je s mitasom SF+?
Hvala još jednom.Imali smo Mitas SF+ i SF+EV na motorima.
Dunlop po nama ima itekako prednosti pre SF+ i SF+EV
Negdje gdje Mitas pokazuje nestabilnost tipa vlazni dio ,bijele prometne oznake na kolniku kao i bitumenske popune Dunlop ne osjeti.
Profili/Presjeci SF+EV. i Qualifier Core su razliciti - Dunlip ima tupiji profil/presjek. Ali joj to nije mana.
ja imam vec dva seta u garazi ....Hvala još jednom.
Zvuči kao iduća guma na motoru 😁
Mislis da ce tebi valjati ?Hvala još jednom.
Zvuči kao iduća guma na motoru 😁