Mjerenje decibela i oduzimanje registarskih oznaka

biker4life said:
I dalje se nije nitko javio tko iz prve ruke zna kako se mjeri buka na skuterima od npr. 600+ ccm.

OK, Malaga je napisao, centralni oslonac i valjci, ali zanima me kako se ovo izvodi u RL. :misli:
na motorima je oznaka buke na 50% okretaja.
sad me zanima, danetko pogleda na svom skuteru, sta pise na plocici, kolko buke na koliko okretaja i to napise ovdje.


ak je isto ko i za motore, onda moze i na mjestu izmjerit jer variomat bas i ne uhvati na 50% okretaja ili se varam :misli:
 
Zapru said:
na motorima je oznaka buke na 50% okretaja.
sad me zanima, danetko pogleda na svom skuteru, sta pise na plocici, kolko buke na koliko okretaja i to napise ovdje.


ak je isto ko i za motore, onda moze i na mjestu izmjerit jer variomat bas i ne uhvati na 50% okretaja ili se varam :misli:

50ice ne uhvate, ali svi veci u pravilu na pola okretaja (ili malo preko) vec idu..
 
biker4life said:
I dalje se nije nitko javio tko iz prve ruke zna kako se mjeri buka na skuterima od npr. 600+ ccm.

OK, Malaga je napisao, centralni oslonac i valjci, ali zanima me kako se ovo izvodi u RL. :misli:

on zna (y)

:lolcry:
 
tutankamon said:
on zna (y)

:lolcry:
u svakom slucaju bolje od tebe.....uhvatio si se po tebi tih opaki 6000okr i kako ce to izdrzati valjcici,pa sta mislis koliko se vrtio skuter koji je na tim valjcicima pokazao 130/140kmh...ali bit ce da ti znas bolje
 
Npr GP800 na valjcice pa pun gas?? Ili na centralnu nogaru??  :misli: :misli:
Čija ja odgovornost u slučaju ikakvog oštećenja uslijed npr. pada skutera prilikom procedure??
 
milanche said:
Npr GP800 na valjcice pa pun gas?? Ili na centralnu nogaru??  :misli: :misli:
Čija ja odgovornost u slučaju ikakvog oštećenja uslijed npr. pada skutera prilikom procedure??
zasto pun gas :misli: a ako skuter padne,pa valjda bi trebao biti kriv onaj kome je pao,ista stvar na tehnickom da padne tamo nekom radniku...

i jedan od filmica za one kojima je nezamislivo zavrtit skuter na centralnoj nogari http://youtu.be/S5SxTuxjkJc
 
malaga said:
zasto pun gas :misli: a ako skuter padne,pa valjda bi trebao biti kriv onaj kome je pao,ista stvar na tehnickom da padne tamo nekom radniku...

i jedan od filmica za one kojima je nezamislivo zavrtit skuter na centralnoj nogari http://youtu.be/S5SxTuxjkJc

na tehničkom je blokiran prednji kotač i tada znaju kontrolori imat problema sa 50-icom koja krene lijevo-desno :misli:  ali sad mi opet napiši kako je bez problema to napraviti na cesti i sve OK (y)

kako bi TI naprimjer sa svojom visinom i dugim nogama držao SW ili GP na tim mobilnim valjčićima na 6000 okretaja? :misli:
 
tutankamon said:
na tehničkom je blokiran prednji kotač i tada znaju kontrolori imat problema sa 50-icom koja krene lijevo-desno :misli:  ali sad mi opet napiši kako je bez problema to napraviti na cesti i sve OK (y)

kako bi TI naprimjer sa svojom visinom i dugim nogama držao SW ili GP na tim mobilnim valjčićima na 6000 okretaja? :misli:
zasto nebi i na cesti prednji kotac bio blokiran jednostavno prednjom kocnicom....uopce ne citas,samo pises po svom,tako da odustajem od rasprave sa tobom,eno ti jedan od filmica gp-a na nogari,a na youtube imas jos brdo filmica gdje se skuteri vrte na svojoj nogari,pozdrav i daj nam jednom reci kako bi ti izmjerio buku,mozda bi skinuo variomat i onda vrtio skuter :mrgreen:
 
malaga said:
zasto nebi i na cesti prednji kotac bio blokiran jednostavno prednjom kocnicom....uopce ne citas,samo pises po svom,tako da odustajem od rasprave sa tobom,eno ti jedan od filmica gp-a na nogari,a na youtube imas jos brdo filmica gdje se skuteri vrte na svojoj nogari,pozdrav i daj nam jednom reci kako bi ti izmjerio buku,mozda bi skinuo variomat i onda vrtio skuter :mrgreen:

izmjerio bi buku u za to predviđenom prostoru nešto poput tehničkog i gotovo, a ne na cesti ko neki drumski razbojnici :misli:  vjeruj da će se ovi naši idioti kurčiti dok ih netko ne bude tužio za razbijen skuter ili slično (y)  imaš na youtube brdo filmića kako pacijenti ubijaju motore na motosusretu, pa mi kaži da je i to normalno :mrgreen:

opet te pitam da imaš SW ili GP, šta bi TI napravio? :misli:
 
tutankamon said:
izmjerio bi buku u za to predviđenom prostoru nešto poput tehničkog i gotovo, a ne na cesti ko neki drumski razbojnici :misli:  vjeruj da će se ovi naši idioti kurčiti dok ih netko ne bude tužio za razbijen skuter ili slično (y)  imaš na youtube brdo filmića kako pacijenti ubijaju motore na motosusretu, pa mi kaži da je i to normalno :mrgreen:

opet te pitam da imaš SW ili GP, šta bi TI napravio? :misli:
mislim da se moglo zakljucit iz mojih prijasnjih postova...dal pitas sta bi napravio kao onaj koji mjeri buku ili kao vlasnik takvog skutera? ok,odgovorit ce za oboje,mjerio bi buku na licu mjesta,a zasto? zbog toga jer policajac nece moci svaki put procijenit dal je skuter legalan ili ne sto se tice buke,pa bi tako bilo uzaludnih odlazaka na tehnicki,a kao vlasnik skutera bi pustio da mjere buku na licu mjesta.....e sad zasto ti mislis da se na cesti nemoze izmjerit buka kao i na tehnickom? jer vidis da se po cesti mjeri buka motora,tako da ne vidim nikakav problem da se buka izmjeri i skuteru na licu mjesta na nogari/valjcicima........eto bili zivi pa vidjeli kako ce se to sve dogadati....
 
nije pandur glup, vidi se i čuje na kilometre kad nešto prdi i iritira, a nikako da prođe :mrgreen:  takvima ne treba niti mjeriti nego odmah na vanredni tehnički skupa sa raznoraznim choperima (y)  a mjerenje originalima je ludost, pogotovo na cesti ;)
 
imam potrebu javit se kao policajac i reci da su skoro svi barem dijelom u pravu, pogotovo oni koji su napomenuli da bi svaki građanin trebao biti upoznat sa zakonom kao i sa dopunama i izmjenama koje su na snazi a što je vidljivo  u javnom glasilu (NN). zelim reci da ja kao i 70% policajaca uslijed prečestih promjena odnosno izmjena zakona više ni sami nismo sigurni što i kako raditi a da ne spominjem da me i sudac prekršajnog suda zna razočarati po tom pitanju. Ruku na srce nisam nikad iz prometa isključio nekoga tko na moru motoru ima preradu, defekt ili izmjenu koja mu direktno ne ugrozava zivot. Činjenica je da nam se svima digne kosa na glavi kad se netko javi sa rijecima "sljedeci mjesec je akcija na motoriste"...i onda mi se dogodi situacija da ja "gnjavim" momka što nema blokadu ili malo glasniji spuh dok pored mene proljece m5 sa 200 na sat a koji u znatno većoj mjeri ugrozava zivot svih oko sebe. Treba odredit prioritete, nazalost EU je ocito odredila što su prioriteti -.-' do ulaska cemo jos malo opusteno a kasnije cemo se svi skupa vozit na serijalovićima
 
nextrista said:
imam potrebu javit se kao policajac i reci da su skoro svi barem dijelom u pravu, pogotovo oni koji su napomenuli da bi svaki građanin trebao biti upoznat sa zakonom kao i sa dopunama i izmjenama koje su na snazi a što je vidljivo  u javnom glasilu (NN). zelim reci da ja kao i 70% policajaca uslijed prečestih promjena odnosno izmjena zakona više ni sami nismo sigurni što i kako raditi a da ne spominjem da me i sudac prekršajnog suda zna razočarati po tom pitanju. Ruku na srce nisam nikad iz prometa isključio nekoga tko na moru motoru ima preradu, defekt ili izmjenu koja mu direktno ne ugrozava zivot. Činjenica je da nam se svima digne kosa na glavi kad se netko javi sa rijecima "sljedeci mjesec je akcija na motoriste"...i onda mi se dogodi situacija da ja "gnjavim" momka što nema blokadu ili malo glasniji spuh dok pored mene proljece m5 sa 200 na sat a koji u znatno većoj mjeri ugrozava zivot svih oko sebe. Treba odredit prioritete, nazalost EU je ocito odredila što su prioriteti -.-' do ulaska cemo jos malo opusteno a kasnije cemo se svi skupa vozit na serijalovićima

Lijepo od tebe sto si pokazao razum, al to nam ne pomaze puno obzirom da kad imas "direktivu" napisat kazne to i cinis (sto je i logicno - to ti je kruh)  :mrgreen:

Ma, jos je i dobro kako ce bit kad nam EU pocne krojit sudbinu po tom pitanju
 
znacci ko ima raznorazne auspuhe expert/home made, krajnje je vriejem utopit onima koji ne prate ovu temu  :mrgreen:
 
i onda se lijepo vozis pa navratis u veci grad, a kad tamo bukomjer vreba iza ugla,

ajmo kuci pjevajuci 
 
nextrista said:
imam potrebu javit se kao policajac i reci da su skoro svi barem dijelom u pravu, pogotovo oni koji su napomenuli da bi svaki građanin trebao biti upoznat sa zakonom kao i sa dopunama i izmjenama koje su na snazi a što je vidljivo  u javnom glasilu (NN). zelim reci da ja kao i 70% policajaca uslijed prečestih promjena odnosno izmjena zakona više ni sami nismo sigurni što i kako raditi a da ne spominjem da me i sudac prekršajnog suda zna razočarati po tom pitanju. Ruku na srce nisam nikad iz prometa isključio nekoga tko na moru motoru ima preradu, defekt ili izmjenu koja mu direktno ne ugrozava zivot. Činjenica je da nam se svima digne kosa na glavi kad se netko javi sa rijecima "sljedeci mjesec je akcija na motoriste"...i onda mi se dogodi situacija da ja "gnjavim" momka što nema blokadu ili malo glasniji spuh dok pored mene proljece m5 sa 200 na sat a koji u znatno većoj mjeri ugrozava zivot svih oko sebe. Treba odredit prioritete, nazalost EU je ocito odredila što su prioriteti -.-' do ulaska cemo jos malo opusteno a kasnije cemo se svi skupa vozit na serijalovićima

Dali si imao prilike sudjelovati u akcijama mjerenja buke na skuterima i motociklima? Ako jesi, daj mi jedan odgovor iz prakse - kako ste mjerili buku na vozilima veće kubikaže i sa CVT prijenosom (npr. kako biš to učinio na svom Nexusu, ili primjerice na nekom Silverwingu, ili GP800)? Hvala na odgovoru. Inaće nemam nikakvog osobnog interesa u tome (moj SP je dvotaktni, i ima serijski auspuh, tako da...), ali kada je već tema tu, zanima me.