Plominka!!!

Čestitke na novoj pili. Meni osobno fantastična kombinacija boja.

Bila bi crna da se i dalje nudi sa zlatnim vilicama i zlatnim felgama. Međutim, bez toga, crna ju jako zatvara pa motor djeluje dosta manji, neznam, nije mi legla skroz crna. Druga stvar, crna boja je bila nedostupna još od lani, tako da je samo plava ostala u ponudi, pa u biti nije se ni imalo što birati.

Naručen je odmah i poklopac sjedala OEM i u boji motora, koji je na backorderu (pitanje je kada će biti dostupan, ako uopće bude), a zaštita hladnjaka i kraći nosač tablice su došli sa motorom.

Gledao sam od PUIG-a poklopac sjedala, međutim piše "in production" već mjesecima, tako da se ne može naručiti trenutno.

Možda stavim crni vizir ako mi prozirni dosadi i to je to. Motor mi je lijep takav kakav je.
 
  • Like
Reactions: liberty
Ideja mi je bila i naručiti Akrap odmah (OEM, onaj Yamahin), međutim - razlika u zvuku bi bila minimalna jer je i tvornički top skroz otvoren - problem je srednji lonac. Postoji rješenje, link pipe koji se isto može naručiti doduše preko Akrapoviča, sve je kompatibilno, međutim onda je zvuk blago rečeno extreman, a i neda mi se biti u ilegali od prvog metra obzirom da planiram možda malo i van HR ako bude prilike. Top ima homologaciju, ali link pipe je track use only.

Problem je EURO5 i srednji lonci kao na autima, na većini novih motora.

Na drugoj R1 (EURO3) imam samo dva slip-on auspuha, bez db killera, original link pipe sa katalizatorom i tvorničke titanske grane koje su došle sa motorom. Zvuk je prava mjera, ni previše ni premalo, ne umara ako se voziš cijeli dan, a i maltene je skoro pa street-legal. Teoretski fale db killeri, ali u praksi je na rubu tolerancije zvuka, mjerio mi je frend na STP još dok sam radio tamo, znatiželje radi. S time da je tvornička razina buke na starom modelu, možda sada griješim, ali mislim da je na pločici 97 db + 3 tolerancije, a ovdje je 91 ili 92 ako se ne varam.

Uglavnom, zajebancija... :mrgreen: Nije ni čudo da je Yamaha odustala od EURO5+.
 
:coffee:
20240617_183420.jpg
 
Bila bi crna da se i dalje nudi sa zlatnim vilicama i zlatnim felgama. Međutim, bez toga, crna ju jako zatvara pa motor djeluje dosta manji, neznam, nije mi legla skroz crna. Druga stvar, crna boja je bila nedostupna još od lani, tako da je samo plava ostala u ponudi, pa u biti nije se ni imalo što birati.

Naručen je odmah i poklopac sjedala OEM i u boji motora, koji je na backorderu (pitanje je kada će biti dostupan, ako uopće bude), a zaštita hladnjaka i kraći nosač tablice su došli sa motorom.

Gledao sam od PUIG-a poklopac sjedala, međutim piše "in production" već mjesecima, tako da se ne može naručiti trenutno.

Možda stavim crni vizir ako mi prozirni dosadi i to je to. Motor mi je lijep takav kakav je.
On backorder, in production, out of stock..
Cekaj bato, jesil ti kupio Mv ili rizojeda?
Nesto sam pomjesao...
hehehe
Jbg, svi se jos lijece od covid pauze ocito.. I stancaju djelove i aftermarket za drloge koji se prodavaju u znacajnijim brojkama....
 
  • Like
Reactions: biker4life
On backorder, in production, out of stock..
Cekaj bato, jesil ti kupio Mv ili rizojeda?
Nesto sam pomjesao...
hehehe
Jbg, svi se jos lijece od covid pauze ocito.. I stancaju djelove i aftermarket za drloge koji se prodavaju u znacajnijim brojkama....

Došla su vremena da je R1 postala egzotika. :mrgreen: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: liberty and s2r
Ideja mi je bila i naručiti Akrap odmah (OEM, onaj Yamahin), međutim - razlika u zvuku bi bila minimalna jer je i tvornički top skroz otvoren - problem je srednji lonac. Postoji rješenje, link pipe koji se isto može naručiti doduše preko Akrapoviča, sve je kompatibilno, međutim onda je zvuk blago rečeno extreman, a i neda mi se biti u ilegali od prvog metra obzirom da planiram možda malo i van HR ako bude prilike. Top ima homologaciju, ali link pipe je track use only.

Problem je EURO5 i srednji lonci kao na autima, na većini novih motora.

Na drugoj R1 (EURO3) imam samo dva slip-on auspuha, bez db killera, original link pipe sa katalizatorom i tvorničke titanske grane koje su došle sa motorom. Zvuk je prava mjera, ni previše ni premalo, ne umara ako se voziš cijeli dan, a i maltene je skoro pa street-legal. Teoretski fale db killeri, ali u praksi je na rubu tolerancije zvuka, mjerio mi je frend na STP još dok sam radio tamo, znatiželje radi. S time da je tvornička razina buke na starom modelu, možda sada griješim, ali mislim da je na pločici 97 db + 3 tolerancije, a ovdje je 91 ili 92 ako se ne varam.

Uglavnom, zajebancija... :mrgreen: Nije ni čudo da je Yamaha odustala od EURO5+.
Ajde...
Nekako mi sad lakse jer nisam jedini koji trosi sive stanice na tu dubokoumnost.
U mene ima veri najs arrow slipon, handmade, full titan plus ecu.
Malo da zvuka, taman koliko ocu, izgledom je skoro identican originalu, sto volim..
Sad krecu problemi.
Sadrzi db killere koje nemeres vadit, al je for race use only..
Zasto, kako, ne znam.
Neda mi se davat dva ipo kila evra i bit ilegalan za malo zvuka..
 
zadnje dane...
UGqSlAC.jpg


prva i zadnja, manje više...
EQIQsXB.jpg


ducatista se ukazao nedavno, krenuli iz pule skupa, đireto preko plominke, kafe na učki i nazad, sa još dvojicom kolega
ielS9dq.jpg


tu sam slikao svaku svoju r1 do sada, pa da nastavimo tradiciju
bupTQPyl.jpg


sutra za zagreb, pa prekosutra za dalmaciju...

usporedba sa starom...
xQFmeXq.jpg


v2onhnz.jpg


9FzOChZ.jpg


6ibqeGE.jpg


još se upoznajemo, ali manja, kompaktnija, brža je nova... dotjerana u svakom smislu... zahtjevnija samo kad je predamnom 300+ km u danu, onda se gabariti osjete, ali to je do vozača, ne do motora... stara ima bolji zvuk (neovisno o auspuhu) i djeluje kao "komad motora" u odnosu na novu... stara mi je prirasla srcu, ali... svijet i tehnologija idu dalje, gušt mi se voziti na novoj
 
zadnje dane...
UGqSlAC.jpg


prva i zadnja, manje više...
EQIQsXB.jpg


ducatista se ukazao nedavno, krenuli iz pule skupa, đireto preko plominke, kafe na učki i nazad, sa još dvojicom kolega
ielS9dq.jpg


tu sam slikao svaku svoju r1 do sada, pa da nastavimo tradiciju
bupTQPyl.jpg


sutra za zagreb, pa prekosutra za dalmaciju...

usporedba sa starom...
xQFmeXq.jpg


v2onhnz.jpg


9FzOChZ.jpg


6ibqeGE.jpg


još se upoznajemo, ali manja, kompaktnija, brža je nova... dotjerana u svakom smislu... zahtjevnija samo kad je predamnom 300+ km u danu, onda se gabariti osjete, ali to je do vozača, ne do motora... stara ima bolji zvuk (neovisno o auspuhu) i djeluje kao "komad motora" u odnosu na novu... stara mi je prirasla srcu, ali... svijet i tehnologija idu dalje, gušt mi se voziti na novoj
Ma je rekal drkatista da ni nanke za benzinu, laze ko po obicaju mesarcina 🤣