Prodaja skutera u Italiji vs Prodaja skutera u Hrvatskoj

Ovo iznad govorim prilicno dobronamjerno, jer iako mi je Japan (Yamaha trenutno) izbor broj jedan, oduvijek sam volio i vozio talijanska prometala, i iskreno volio bih da se vrate na puteve stare slave. Ovo konfenkcijsku proizvodnju mogu razumijeti, kao i identicne dijelove koje se ugrađuju na mnogo modela iz branda (mada je ovo u jednu ruku i dobro), ali nikad im necu oprostiti sto nisu ni krenuli u proizvodnju Gilere 600ccm V2 sportive. Kupio bih ju, pa makar krepala struja drugi dan. Ali meni se cini da tamo jednostavno se ide (kao i svugdje) samo na profit, a imidž... "sta ce nam to...!?". :palacdolje:
 
najbolje da ja i ti odemo u italiji i kupimo gileru i mv agustu stavimo ih pod istu grupaciju i ono šta mv je među motorima gilera bude među skuterima
 
GP mi je onako elegantan i nabildan...neloše izgleda. ali drugi neki manji modeli i od gilere i od piaggia mi se više ne sviđaju radi dizajna. evo recimo prvi NRG i runer su bili najlipši skuteri i dan danas su lipi. a ovi današnji redizajnirani s oštrim linijama su ajme!!!
 
aprilliaaa said:
GP mi je onako elegantan i nabildan...neloše izgleda. ali drugi neki manji modeli i od gilere i od piaggia mi se više ne sviđaju radi dizajna. evo recimo prvi NRG i runer su bili najlipši skuteri i dan danas su lipi. a ovi današnji redizajnirani s oštrim linijama su ajme!!!

Nije meni GP ruzan, pogotovo odispred, ali nije ni bomba (bar meni) za kojom ce svi :shock: :shock: .
Pa pogledaj Dorsodura, to je SM, tu jedva da imas mjesta za ikakav dizajn, a motor izgleda strava.
RSV, Tuono, stari Runner, itd, itd. to je dizajn, neznam sta im se desilo kod GP-a, mislim da je moglo puno vise "bad-look" i sa puno vise osobnosti.
 
u zadnje vrijeme - Gp je meni ljepši od Tmaxa
stari Tmax mi je bio ok, ali novi mi je malo preispeglan
GP je agresivan i ubojit na prvi pogled

on je jedina gilera od skutera koja vrijedi nešto

runner se izgubio u dizajnu, nexus isto
 
mv_agusta said:
najbolje da ja i ti odemo u italiji i kupimo gileru i mv agustu stavimo ih pod istu grupaciju i ono šta mv je među motorima gilera bude među skuterima

Meni je zbog one Gilere V2 600... ako nađem slike stavim ih... zamisli kakav bi to motor bio... ali odustali od projekta, nakon sto je prvi prototip sklopljen, ako se ne varam... :( :(

EDIT: Evo slika... :slinavac:

A sada, nazad na skutere... :wink: (y)

EDIT: Makar po nekim najavama vidim da je trebala imati in-line-four engine... sad... tko zna... :misli:
 
biker4life said:
Meni je zbog one Gilere V2 600... ako nađem slike stavim ih... zamisli kakav bi to motor bio... ali odustali od projekta, nakon sto je prvi prototip sklopljen, ako se ne varam... :( :(
.
 
Prodaja skutera kod nas od 01.01 do 31.07;

1. Baotian BT 50        1248 kom
2. Sanli devil 50          950
3. Sanli Silverstone      934
4. Longjai                  533
5. Tomos APN6            486
6. Gillera Runner 50      210
7. Piaggio Zip 50          203
8. Aprillia Sportcity 50  171
9.Baotian BT 125          169
10. Beverly 250            165
 
Grangers said:
Prodaja skutera kod nas od 01.01 do 31.07;

10. Beverly 250            165

šta ga se nije prije par godina godišnje prodavalo gotovo 600 komada - stvarno nam je palo tržište :shock:
 
Kod proizvođača za isti period stvari stoje ovako;

Sanli        1884
Baotian    1422
Piaggio    1104
Longjai      534
Tomos        524
Gilera        470
Yamaha      425
Kymco        425
Aprillia        418
TGB 250    250
 
Grangers said:
Prodaja skutera kod nas od 01.01 do 31.07;

1. Baotian BT 50        1248 kom
2. Sanli devil 50           950
3. Sanli Silverstone       934
4. Longjai                   533
5. Tomos APN6            486
6. Gillera Runner 50       210
7. Piaggio Zip 50          203
8. Aprillia Sportcity 50   171
9.Baotian BT 125          169
10. Beverly 250            165
e ovo ti je realna slika nase zemlje...ikupovne moci nasih gradjana....uzas... :(
 
E pa moj se uprkos "financijskoj" krizi još dobro drži  8).  Pa u ITA ove godine "dobiš" nešto novca ako "baciš" star skuter i kupiš novi do 400ccm (mislim da to važi i za motore)
 
liberty said:
@Grangers
imaš li slučajno podatak za 2007 ili 29008 pa da usporedimo :wink:
:( Nemam
Ovo sam prepisao iz zadnjeg broja Motorevije a tamo piše samo ukupan broj skutera (za isti period)
prodano u:
2008 -  17.913
2009 -  8.968
:shock:
 
Grangers said:
:( Nemam
Ovo sam prepisao iz zadnjeg broja Motorevije a tamo piše samo ukupan broj skutera (za isti period)
prodano u:
2008 -  17.913
2009 -   8.968
:shock:
ohoho,ja sam danas cuo podatak o 30-40 posto manjoj prodaji :?
 
Grangers said:
:( Nemam
Ovo sam prepisao iz zadnjeg broja Motorevije a tamo piše samo ukupan broj skutera (za isti period)
prodano u:
2008 -  17.913
2009 -   8.968
:shock:

uff
znači upola manje
to znači da je toliko i teže prodati nešto polovno, ako ne i još teže :?

bit će zanimljivo sada u 2. polovici 2009. i u u 2010 :?
moja predviđanja su jako loša :(
 
Grangers said:
Prodaja skutera kod nas od 01.01 do 31.07;

1. Baotian BT 50        1248 kom
2. Sanli devil 50           950
3. Sanli Silverstone       934
4. Longjai                   533
5. Tomos APN6            486
6. Gillera Runner 50       210
7. Piaggio Zip 50          203
8. Aprillia Sportcity 50   171
9.Baotian BT 125          169
10. Beverly 250            165

7 kineza, 2 talijana i 1 slovenac  :?
 
nije se zacudit za ove kineze,jer ih stvarno ima po cesti,ali od kud apn :misli: