Prodaja skutera u Italiji vs Prodaja skutera u Hrvatskoj

e a i rubelj je apn-ima  :mrgreen:

no podbacile su dostavljacke službe   :?
 
Rocky_st said:
... vraga, ja sve poštare viđam na prastarim kozama...

,,, možda nove voze direktori...  :mrgreen:

Sve nove su u Zagrebu, hebiga centralizam  :mrgreen:

....a mogli smo mi svi natrag na topic :misli:
 
Rocky_st said:
... vraga, ja sve poštare viđam na prastarim kozama...

,,, možda nove voze direktori...  :mrgreen:
u rijeci su svi stari preko 20 godina i apn nije skuter :mrgreen:
 
malaguti said:
u rijeci su svi stari preko 20 godina i apn nije skuter :mrgreen:

Nije skuter, ali nije ni motor nego moped, a u statistiku ulaze skuteri i mopedi u jednoj grupi, motocikli u drugoj i atv vozila u trečoj.
 
nije ni jeftin tomos....automatic "targa" kosta oko 7000 kuna...a ovaj apn 6 alpino....sigurno i vise....Pa radje onda zip-a 4 t 50 ccm...ili tajfuna 50 koji kosta ispod 10.000 kuna. Tomos je katastrofa...kao vremeplov....vracas se u zlatne 70 te kupnjom istog... :mrgreen:
 
Meni te tablice nemaju smisla - netreba mijesati vozila toliko razlicita cijenom. I Smart i Daewo Matiz su mali gradski auti - ali se ne nalaze u istoj klasi.
 
bmw m 5 said:
nije ni jeftin tomos....automatic "targa" kosta oko 7000 kuna...a ovaj apn 6 alpino....sigurno i vise....Pa radje onda zip-a 4 t 50 ccm...ili tajfuna 50 koji kosta ispod 10.000 kuna. Tomos je katastrofa...kao vremeplov....vracas se u zlatne 70 te kupnjom istog... :mrgreen:

za poštare definitivno najbolji izbor tomos apn  (y)
zivio apen :)


a ovo za kategorije, da li ce se uskoro nestati klasa 250 ?
ovo mi je blesavo za piaggio 278cm placat ko za kle 500...


i neka neko kaze nesto protiv poštanskog apena  :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=gYxv9BrhFEs
 
na njemu sam započeo...kad ga vidim pomislim..činija mi se veči :)

naše tržište ništa ne govori, različite sredine različiti zaključci...
dok talijani diktiraju i trendove i sve...
 
liberty said:
uff
znači upola manje
to znači da je toliko i teže prodati nešto polovno, ako ne i još teže :?

bit će zanimljivo sada u 2. polovici 2009. i u u 2010 :?
moja predviđanja su jako loša :(

jos gore od losih :(

Oduzmi slobodno sve tomose, jer prosle godine su tomosi bili ukljuceni u motocikle (gdje u biti i pripadaju). Pad trzista je veci od 60%, dno dna.

Iz prve ruke govorim - do 15.6. prodaja nam je isla kao i 2008., kad je dr. Ivo dao ostavku, otislo je na pola, a kad nas je Jadranka spasila sa svojim mjerama za borbu protiv recesije otislo je jos na pola.


kolovoz 2009 -    900 registriranih
kolovoz 2008 -  2.413 registriranih !!!

kolovoz 2007 -  2.593
kolovoz 2006 -  1.841
kolovoz 2005 -  1.510
kolovoz 2004 -    966
kolovoz 2003 -    703

drugim riječima, naši ekonomski stratezi su nas bacili svojim mjerama pet godina unatrag... Uzas uzasa, da ti se zivot zgadi.

NAravno, moze i gore, npr. da se bavimo malom brodogradnjom, granom koja je u hrvatskoj zaposljavala tisuce i tisuce ljudi koji su zaista stvarali novu vrijednost u hrvatskoj (iskreno, mi samo preprodajemo), onda bi tek bili u debelom kur*u s ovim novim trosarinama.
 
Je ali je 2003 najjeftiniji skuter koštao 15000 Kn a 2007 3000 Kn  :misli: tak da nije isto...kad ovako analizirate podatke nemate realnu sliku  - ko da gledate zvijezde kroz akvariji.... nas su unazad bacili oni koji su davali novce ljudima koji su proizvodili gubitke - brodograditelji i ostali....bolje da su sjedili doma i učili za neko drugo zanimanje...
 
Grangers said:
Prodaja skutera kod nas od 01.01 do 31.07;

1. Baotian BT 50        1248 kom
2. Sanli devil 50           950
3. Sanli Silverstone       934
4. Longjai                   533
5. Tomos APN6            486
6. Gillera Runner 50       210
7. Piaggio Zip 50          203
8. Aprillia Sportcity 50   171
9.Baotian BT 125          169
10. Beverly 250            165

Ovo je zanimljivo vidjeti, e sad mene zanima dali postoje statistike po regijama ili gradovima, primjerice:
- Split i okolica;
- Rijeka;
- Pula/Istra;
- Zagreb;
- Osijek;
...naime, zanima me kako određeni proizvođaci kotiraju u određenim regijama. Postoje li igdje takvi podaci, dostupni za obicne smrtnike?
 
aprilliaaa said:
njihovo je tržište skutera značajno i često upučuje na neke trendove
evo primječujem kako se 300-tice probijaju prema vrhu...

Malo gledam ove tablice... konkretno ovu za prvih sedam mjeseci.
- T Max pao na peto mjesto, 9.217 prodanih jedinica, respektabilan broj;
- Runner 125ccm tek na 90-om mjestu :shock: ;
- GP 800 na 69. mjestu, tek 539 prodanih;
- kineza kao da i nema.

Definitivno naprednije i apsolutno neusporedivo trziste sa nasim, nazalost.
Primjetio sam da Runneri nisu nesto popularni u Italiji... dok Honde "idu" dobro... istina, i dosta su povoljnije, posto se rade u Italiji (Honda Italia), pa sam siguran da su razne benificije u điru... a pogledajte sta se kod nas prodaje... Baotian u "35" varijanti i ostali koje jedva znamo procitati, ako izuzmemo par renomiranih skutera... slabo slabo...
 
biker4life said:
Definitivno naprednije i apsolutno neusporedivo trziste sa nasim, nazalost.
Italija; Broj stanovnika: 57.200.000 (2005 god) :shock:

Iskreno davno sam učio u školi te brojeve o stanovništvu pa me ovaj podatak me iznenadio, mislio sam da ih je oko 30 milja :?

Još se tamo malo skutera i proda koliko ih je  :mrgreen:
 
biker4life said:
Ovo je zanimljivo vidjeti, e sad mene zanima dali postoje statistike po regijama ili gradovima, primjerice:
- Split i okolica;
- Rijeka;
- Pula/Istra;
- Zagreb;
- Osijek;
...naime, zanima me kako određeni proizvođaci kotiraju u određenim regijama. Postoje li igdje takvi podaci, dostupni za obicne smrtnike?

Naravno da postoje takvi, i puno detaljniji podaci, samo nažalost nisu dostupni običnim smrtnicima več se prodaju jer su vrijedni onima koji ih znaju pročitati i primjeniti u daljnjem poslovanju.
Što te konkretno zanima?
 
joke said:
Naravno da postoje takvi, i puno detaljniji podaci, samo nažalost nisu dostupni običnim smrtnicima več se prodaju jer su vrijedni onima koji ih znaju pročitati i primjeniti u daljnjem poslovanju.
Što te konkretno zanima?

Pretpostavljao sam da je tako. Jer npr. i meni je struka iz takvih tablica zakljuciti nesto pametno, pa znam koliko su ti podaci vrijedni. :mrgreen:
Nego, zanima me primjerice koliko ste jaki u Splitu, tj. kakva je Yamaha vs. svi ostali, narocito kinezi (samo zbog cijene, naravno).
Split je velik grad, klima mozda najblaza u HR, na moru ste, zato me posebno zanimaju primorski gradovi vs jedan "iz kontinenta".
Jer ako i uz vrhunsku aftersale podrsku kakvu ima Yamaha u recimo Splitu, Puli itd kinezi prevladavaju, onda stvarno. Mislim, iz onoga sto vidim po Puli, kineza ima masu, ali nadam se bar malo manje nego negdje gdje je servisna podrska poznatih brandova slaba, jer ako ne, onda smo stvarno trziste koje se nezna izboriti za sebe i koje nimalo ne cijeni ovlastene servise.

(y)
 
Trenutno nemam podatke pri sebi, ali zanimljivo je da je najprodavaniji pojedinačni model u Splitu 2008. bio Baotian BT50, dok ga je slijedio XMax250 od Yamahe.
Mislim da to govori dvije stvari, prvo da je stihijsko i nepromišljeno kupovanje temeljeno cijenom ipak dominantno i u Splitu kao i u ostatku RH, a drugo da je ipak izuzetno jako promišljeno i kvalitetno kupovanje temeljeno na odnosu uloženo/dobiveno i aftersales podršci
Ne treba ni zaboraviti da jedan XMax250 vrijedi otprilike koliko 10 BT50-ica.
 
Zanimljivo, da je jedan "normalan", kvalitetan i dobar skuter sa dobrom aftersale podrskom izborio cak drugo mjesto, jer bez obzira na ranije nabrojane prednosti, to je cudno za nas mentalitet.

Osobno, jednostavno ne mogu shvatiti kakvo je to potpuno novo prometalo (0 km), a da kosta takav iznos, poput ovih kineza. Evo iskreno, takvi proizvodi vrijeđaju mene kao kupca samim pojavljivanjem na trzistu, jer sam siguran da su po pitanju prvenstveno sigurnosti, a da ne govorimo kvalitete, aftersale podrske, performansi, itd itd u najmanju ruku katastrofalni. Ne zelim ponovno ulaziti u raspravu sa ljubiteljima kineza, ali misljenja sam da ce jedan polovni Neos ili Stalker ili slicni, makar 10 godina star, trajati duze nego tri kineza zajedno, i to bez ikakvih glavobolja (citaj kvarova) u međuvremenu.

 
Evo u Šibenskoj kninskoj županiji je 90% skutera piaggio grupacija ove sve drugo je rijetkost vidit osim kineza a i njih nema puno
 
U Puli/Istri (od skutera) ima Baotiana 50 4T zaista mnogo (najvise sigurno), izuzev njih tradicionalno se vozi Beverly i Runner, sve moguce i nemoguce verzije, godista i kubikaze. Ta dva talijana su vozila koje prodas za cas, a i dijelova ima na svakom koraku. Pored njih, Yamahe su jake, ali prvenstveno motori, XTX, FZ6, XJ6, te nakon njih vjerovatno XTR. Od Yamahinih skutera X-Max je mislim najpopularniji, uz Aeroxa. Uz te motore i skutere, voze se KTM-i, supermoto i enduro skoro podjednako, te Ninje 636.