Yamaha Niken

Mjesas kruske i jabuke al yebga demokracija je :mrgreen: Yebote R1 sportiva Ohlinsi i sve ostale djidje midje radi se valjda o tour motoru koji purci kalci yebote. Covjek je jos rekao da je pocetnik i da ce sa zeneom da se voza a ti pises kako moze i na zadnji da se digne :ROFLMAO: Ono kako ljudi ulaze u zavoje i pretjecu ostala prometala ne mogu drugi motori i da vozaci na Touru su vecinom iste kvalitete tj ne mogu voziti Tour ako ne zadovoljavaju zadate norme koji 99% cestovnih vozaca ne mogu zadovoljiti plus dugogodisnje iskustvo, radi se o Tour de France ne Croatia Tour :mrgreen: Dosta vozaca su olanski zandarmi koji uzmu godisnji i zaradjuju lovu.
Citao sam ja dosta renomiranih casopisa pa kazu u testu da je npr BMW sestak sportskiji od Goldwinga da Goldwingu nedostaje sportive kru ti bajati yebem i sportivu :poop::p:ROFLMAO:
 
Mjesas kruske i jabuke al yebga demokracija je :mrgreen: Yebote R1 sportiva Ohlinsi i sve ostale djidje midje radi se valjda o tour motoru koji purci kalci yebote. Covjek je jos rekao da je pocetnik i da ce sa zeneom da se voza a ti pises kako moze i na zadnji da se digne :ROFLMAO: Ono kako ljudi ulaze u zavoje i pretjecu ostala prometala ne mogu drugi motori i da vozaci na Touru su vecinom iste kvalitete tj ne mogu voziti Tour ako ne zadovoljavaju zadate norme koji 99% cestovnih vozaca ne mogu zadovoljiti plus dugogodisnje iskustvo, radi se o Tour de France ne Croatia Tour :mrgreen: Dosta vozaca su olanski zandarmi koji uzmu godisnji i zaradjuju lovu.
Citao sam ja dosta renomiranih casopisa pa kazu u testu da je npr BMW sestak sportskiji od Goldwinga da Goldwingu nedostaje sportive kru ti bajati yebem i sportivu :poop::p:ROFLMAO:

Očito se ne slažemo. Prije si napisao da ga nisi ni vidio uživo, a ja sam ga vozio, unatoč tome tvrdiš da motocikl može nešto što primjerice GS (pretpostavljam 1250) ne može, a iskreno nebih se složio, ali okej. Inače nisam ljubitelj GS-a ali ne osporavam njegove kvalitete.

Napisao sam svoj osvrt na motor, a kako će se čovjek voziti iskreno živo me zaboli, znam kako sam se ja vozio. To što se on misli voziti početnički, ne znači da i ja sa svojih pola milje km isto tako moram.

Kad je Niken tek izašao svi su se smijali toj koncepciji, sada dižete u nebesa proizvod koji je u biti začetnik klase i ima posla na njemu. Podsjeća me kad se tamo pred 10ak godina ABS počeo masovno nuditi na motorima. Prvo su se svi smijali tome, danas me u čudu gledaju kad vide da nemam ABS na svojoj R1. Shvatio bih da se početnici čude, ali što se čude ovi što voze duže od mene, a svojevremeno su ismijavali bilo kakav oblik napretka.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Meni taj Niken ne zanima uopce niti bi ga zelio niti htjeo provozati al nesto malo o voznji motora znam i sam tako da znam o cemu pisem kad vidim kako ga ljudi voze a nije do vozaca, naravno radi se o neuobicajenoj cestovnoj voznji i situacijama u koje mi smrtnici vjerovatno nikad necemo doci dakle motor tj koncepcija motora moze vise nego obicni motor a za to je vjerovatno i namjenjen. Gledam sve biciklisticke utrke i znam o cemu pricam (y)
 
Molim bikerre da ne spamaju inače odlican post hehe.
Za mene vožnja motora je lagano krstarenje i da mogu gledati okolo nikakvo jurcanje me ne zanima.Naravno necu kilavu kravu jer kad ocu priteći to mora biti laganini bez stresa.Inače pripadam sekti ljubitelja motora nikako bikera .Hvala ekipi koja je bila stvarno u pomoći a bikerre ne volim inače jer se prave važni sa svojim nadnaravnim vještinama staromodnim pogledom na inovacije.
 
  • Like
Reactions: biker4life
Jučer sam napravio đir po parkingu par min.
Prvo sam očekivao da je veći i ogromna je razlika tih par cm niže sjedište.
Bio je obični ne gt sa onim smješnim malim vizirom.
Znači 3 cilindra ipak puno uglađenije od dva pri manjim brzinama,kočenje dobro,ovjes pretvrd i mali hod ,zadnje sjedalo premalo ...
Zvuk nakon mivva bez db kilera naravno nula bodova hehe.
Problem kod nas dugonja je što je nama sve malo i onda to nije to .
Naravno što se tiče sigurnosti tu je osječaj puno bolji koliko sam skonta u tih par minuta.
Najvažnije je da tek sad ništa ne znam,probaću još jednom napraviti malo ozbiljniji đir pa da vidin.
 
Ako ti nije legao na prvu onda preskoci. Kao i vecina, uzmi GS. On je velik, mekan i udoban. Ako se zena necka reci da je to i statusni simbol i kladim se da ce se vozit.
Haha tolike pare bogami ne dam bar ne još jer za cca 10000 mogu dobiti nekog starca.Mozda utorak provozam jednog mislim da je cca 2014.ta.
 
Ako ti nije legao na prvu onda preskoci. Kao i vecina, uzmi GS. On je velik, mekan i udoban. Ako se zena necka reci da je to i statusni simbol i kladim se da ce se vozit.
Advenčure model obavezno, da se nebi zajebao. Jer kome treba obicni, osim siromasima i škrticama
A za sva pitanja i podršku ima jako dobra tema na ovom forumu tako da nema straha ;-)
 
Last edited:
Ne znam kakve su prodajne brojke u svijetu, ali nekako sam mišljenja da će taj Niken, barem tu na našim prostorima ostati neshvaćen kao što je bila i gts 1000 s onom jednoručnom vilicom. Jel se nekome sviđa ili ne, stvar je ukusa i željene primjene. Teško usporediva koncepcija sa sport turing ili nekim eRovima. Jednostavno, miješanje krušaka i jabuka. Imati bih je želio, ako ništa drugo onda zato što je rijetka pojava, a to će bojim se i ostati.
 
  • Like
Reactions: Dene
Danas odradio đir od 300-tinjak km, i sa nekoliko obaveznih izi-pizi škarica. I sad si mislim kako bi to odradio s 3 kotača? Ne bi se uopće usudio to izvesti! A da ne spominjem da me taj Niken podsjeća na one invalidske trokolice...
 
  • Like
Reactions: neven
Ako ti nije legao na prvu onda preskoci. Kao i vecina, uzmi GS. On je velik, mekan i udoban. Ako se zena necka reci da je to i statusni simbol i kladim se da ce se vozit.

Ženi samo objasniti da i mrski Horvatovi/Matići/ili koji već imaju GSa, te da je to potrebni minimun za projekciju standarda prema zajednici.
 
A da razmisliš o Royal Efield Super Meteor.:unsure: