Yamaha Niken

Probao, vozio i meni je skroz dobar. Nije prespor i može povući kad treba ali ga treba zavrtiti u visoke obrtaje. Dobar je osjećaj u krivinama i imas onu dodatnu sigurnost. Nije ovjes kao na mp3 jer nemoze sam stajati u mjestu i to je to. Ja bi osobno volio više kubika i konja ali to je samo moj doživljaj. Da imam viška novca i mjesta u garaži uzeo bi ga bez razmišljanja
 
Probao, vozio i meni je skroz dobar. Nije prespor i može povući kad treba ali ga treba zavrtiti u visoke obrtaje. Dobar je osjećaj u krivinama i imas onu dodatnu sigurnost. Nije ovjes kao na mp3 jer nemoze sam stajati u mjestu i to je to. Ja bi osobno volio više kubika i konja ali to je samo moj doživljaj. Da imam viška novca i mjesta u garaži uzeo bi ga bez razmišljanja
Tnx ,a inače voziš cca 150 ks reklo bi se po napisanom.
 
Vozio sam Nikena prve generacije. Osobno, čudan na sve načine. Neznam dali dobro ili loše čudan, jednostavno drugačiji. Vjerujem da eventualno ako se taj koncept bude razvijao, možda se dođe na trag onoga što se ciljalo. Moji dojmovi su bili - da je cijeli taj prednji sklop jednostavno pretežak, i osjeti se otpor u prebacivanjima kod "S" zavoja. Da su materijali lakši, vjerovatno bi bilo drugačije, ali i cijena bi onda bila drugačija. U trenutnom "svijetu" mislim da je ovo najbolje što se može dobiti u odnosu cijena/tehnologija/materijali. U budučnosti možda bude bolje. Ovjes je premekan i nije mu bilo pomoći. To su mogli puknut sa devetke SP kombinaciju KYB/Ohlins, bilo bi ludnica.

Ovo su dojmovi u kontextu extremne primjene te koncepcije, ajmo reći u krajnim granicama (testirano na Plominki). Ne vjerujem da će prosječan korisnik ići u tolike extreme, ali da je onaj komad željeza koji spaja prednje vilice lakši i da je ovjes bolji, dalo bi se izvoditi svakakve vratolomije s njime. CP3 mašina ide i na zadnji kilaži unatoč, samo ga treba cimnut.

U normalnoj upotrebi, u biti je to Tracer 9 sa još jednim kotačem i jedno 50 kg više. Vozio sam GT verziju, sa grijanim ručkama, vizirom na struju itd. Komforan i dovoljno jak. Što se sigurnosti tiče, neznam koliko pomaže dodatni kotač jer ako je masna fleka na asfaltu, pasti čete ovako i onako, blizu su kotači. Kombinacija manjih kotača naprijed sužava izbor guma. Zadnja guma je normalna, 180/55-17.

Pojava je gdje god dođete jer izgleda bizarno u živo, ali ne na loš način. Vidi se da nije neka gradska trokolica nego nešto ozbiljnije. Bio je par dana kod mene, u više navrata su se ljudi htjeli slikati kraj njega.

Agregat je "zlatno srce" Nikena. CP3 mašina oduševljava, zvukom, razvijanjem snage, svime.

U globalu, kome se sviđa, zašto ne, ali iskreno na istoj dionici drastično sam bio brži sa Tracerom 9. Dodatan kotač i težina koja proizlazi iz svega toga me samo dodatno usporila. U gradu je valjda stabilniji po kliskom asfaltu, šahtovima, itd., ali opet kažem, ima svoje granice, nije da je nemoguće pasti. Sigurniji vjerovatno da, ali nijanse su to. Zaštita od vjetra i kiše (gornji dio tijela) je vjerovatno bolja nego na 99% motora, zbog te širine naprijed. Bez bočnih kofera može se i između auta u gradu.

U međuvremenu je izašla nova verzija, sa agregatom 890ccm (stari 847) i navodno da su poboljšali te neke stvari na koje su se ljudi žalili. Neznam, nisam ga vozio.

Tko voli nek izvoli.

Par mojih slika, ima toga jedno 4 godine...
CfaieTI.jpg


modut1d.jpg


NV3n2Nv.jpg


Ovjes kako god da sam podesio, gumu se nije dalo skroz porubiti jer je sve ostalo strugalo po podu (nogare, oslonci za noge, itd.)
cNxNZJvl.jpg
bHOTiE2l.jpg


U biti sam se zabavio, ali da je malo manje težine u prednjem kraju dojmovi bi bili puno bolji.

P.S. Vjerovatno se pitate zašto sam toliko pisao o sportskoj primjeni, a ovo je "kao" touring bajk. Pa u biti, zove vas da probate što može. Na pozitivan način, traži od vas da mu nađete granicu, fora je. U touring i normalnoj primjeni, kome se sviđa, zašto ne probati. U biti u tom kontekstu putnog vozila u biti nema nekih izraženih nedostataka...

I3muqfg.jpg


sl1iB5i.jpg


TgYfsQvl.jpg
49NR221l.jpg
 
Nisam pisao o snazi jer vidim da covjek prelazi sa Stroma i ne brije na konje ali da, i ja bi sigurno trazio vise snage.
Po pitanju agilnosti, zapravo je izuzetno agilan s obzirom na dimenzije. Nije to samo do prednja dva kotaca, on je nekako cijeli ko tenk. Agilnost nadoknađuje povjerenjem jer Tracera ne bi tako olako bacao po cesti.
Ono sto se meni nije svidjelo je taj neki sjebani japanski bezlicni pristup. Na takvom cudovistu ipak ocekujem neku dozu posebnosti u osjecaju i dizajnu premda je i ovako svemir za Tracera.
 
Nikad uzivo vidio ali koga interesira nek gleda Girro ili Tour pa nek vidi kako GeeSove obilazi sa svih strana. Ja kad sam prosle godine na Touru vidi kako je uletio u zavoj i prepisao drugi motor ,kamerman stoji na motoru iza vozaca, odma sam pomislio gotovo je ovaj leti a on samo nastavi voziti. Nema tog motora i vozaca koji moze ono napravit na normalnom motoru (y)
 
  • Like
Reactions: strom 1000 rider
Vozio sam Nikena prve generacije. Osobno, čudan na sve načine. Neznam dali dobro ili loše čudan, jednostavno drugačiji. Vjerujem da eventualno ako se taj koncept bude razvijao, možda se dođe na trag onoga što se ciljalo. Moji dojmovi su bili - da je cijeli taj prednji sklop jednostavno pretežak, i osjeti se otpor u prebacivanjima kod "S" zavoja. Da su materijali lakši, vjerovatno bi bilo drugačije, ali i cijena bi onda bila drugačija. U trenutnom "svijetu" mislim da je ovo najbolje što se može dobiti u odnosu cijena/tehnologija/materijali. U budučnosti možda bude bolje. Ovjes je premekan i nije mu bilo pomoći. To su mogli puknut sa devetke SP kombinaciju KYB/Ohlins, bilo bi ludnica.

Ovo su dojmovi u kontextu extremne primjene te koncepcije, ajmo reći u krajnim granicama (testirano na Plominki). Ne vjerujem da će prosječan korisnik ići u tolike extreme, ali da je onaj komad željeza koji spaja prednje vilice lakši i da je ovjes bolji, dalo bi se izvoditi svakakve vratolomije s njime. CP3 mašina ide i na zadnji kilaži unatoč, samo ga treba cimnut.

U normalnoj upotrebi, u biti je to Tracer 9 sa još jednim kotačem i jedno 50 kg više. Vozio sam GT verziju, sa grijanim ručkama, vizirom na struju itd. Komforan i dovoljno jak. Što se sigurnosti tiče, neznam koliko pomaže dodatni kotač jer ako je masna fleka na asfaltu, pasti čete ovako i onako, blizu su kotači. Kombinacija manjih kotača naprijed sužava izbor guma. Zadnja guma je normalna, 180/55-17.

Pojava je gdje god dođete jer izgleda bizarno u živo, ali ne na loš način. Vidi se da nije neka gradska trokolica nego nešto ozbiljnije. Bio je par dana kod mene, u više navrata su se ljudi htjeli slikati kraj njega.

Agregat je "zlatno srce" Nikena. CP3 mašina oduševljava, zvukom, razvijanjem snage, svime.

U globalu, kome se sviđa, zašto ne, ali iskreno na istoj dionici drastično sam bio brži sa Tracerom 9. Dodatan kotač i težina koja proizlazi iz svega toga me samo dodatno usporila. U gradu je valjda stabilniji po kliskom asfaltu, šahtovima, itd., ali opet kažem, ima svoje granice, nije da je nemoguće pasti. Sigurniji vjerovatno da, ali nijanse su to. Zaštita od vjetra i kiše (gornji dio tijela) je vjerovatno bolja nego na 99% motora, zbog te širine naprijed. Bez bočnih kofera može se i između auta u gradu.

U međuvremenu je izašla nova verzija, sa agregatom 890ccm (stari 847) i navodno da su poboljšali te neke stvari na koje su se ljudi žalili. Neznam, nisam ga vozio.

Tko voli nek izvoli.

Par mojih slika, ima toga jedno 4 godine...
CfaieTI.jpg


modut1d.jpg


NV3n2Nv.jpg


Ovjes kako god da sam podesio, gumu se nije dalo skroz porubiti jer je sve ostalo strugalo po podu (nogare, oslonci za noge, itd.)
cNxNZJvl.jpg
bHOTiE2l.jpg


U biti sam se zabavio, ali da je malo manje težine u prednjem kraju dojmovi bi bili puno bolji.

P.S. Vjerovatno se pitate zašto sam toliko pisao o sportskoj primjeni, a ovo je "kao" touring bajk. Pa u biti, zove vas da probate što može. Na pozitivan način, traži od vas da mu nađete granicu, fora je. U touring i normalnoj primjeni, kome se sviđa, zašto ne probati. U biti u tom kontekstu putnog vozila u biti nema nekih izraženih nedostataka...

I3muqfg.jpg


sl1iB5i.jpg


TgYfsQvl.jpg
49NR221l.jpg
Bogami si se potrudio dobrano hvala ti .Kod mene je sasvim druga stvar jer sam ipak početnik u moto svijetu i nisam sklon jurcanju već pravoj touring vožnji tako dok ovo čitam još više brijem da će meni biti ok jedino nisam skužio da li ću imati problema sa presavijenim nogama sa svojih 196cm.
 
Nikad uzivo vidio ali koga interesira nek gleda Girro ili Tour pa nek vidi kako GeeSove obilazi sa svih strana. Ja kad sam prosle godine na Touru vidi kako je uletio u zavoj i prepisao drugi motor ,kamerman stoji na motoru iza vozaca, odma sam pomislio gotovo je ovaj leti a on samo nastavi voziti. Nema tog motora i vozaca koji moze ono napravit na normalnom motoru (y)
Može link?
 
Imas svakodnevno live Girro uvijek ces ih vidjeti i ove godine skoro sve etape po kisi. Ako imas srece mozda vidis koju uzbudljivu scenu, moras bit fanatik i cijelu etap/e pogledat :mrgreen:
 
:unsure: a ljudi vole svakakve "igračke" koje podsjećaju na motor,
(za snijeg, za vodu, zrak :cool:) , tako da ima onih koji ga budu uzeli,
a tko ne bi provozao ako ima priliku probati,
osobito sad kad ima i nešto jači agregat, ali

prvo što sam pomislio (osim parkinga, garaže, provlačenja),
kad nije otvorena cesta;
kako bi bilo zanimljivo da taj "trike", ima za grad i nešto od
sistema (Landing Gear – stop&go, hill start assist, pa i rikverc),
ili pogotovo kad bi bio sa sistemom self-balancing,
ali onda sigurno ne bi bila i trenutna cijena :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: strom 1000 rider
hill start assist
ovo kad čujem popizdim... naročito na nekom motoru koji je sport advenčjur fridom agli roud sahara kalahari...

jedan što ga znam uzeo novi GS1250 ona neka verzija nabrijana, reli, verzija jel tako se zove, one boje ka ledo škrinja... i hvali se e vidiš ima i hill start assist... bemtipasamagarca....
 
:mrgreen: ma pusti, nije to samo "za pohvalti se"

imaš npr. neku mrcinu s manjerkama i dovojno je zaglaviti u penjanju
ispod podvožnjaka, u koloni, pa ti vidi (y) :mrgreen:

mislim; ,možeš ti standarno držati zadnju, pa se zezati po par metara, ali kad već imaš love...
 
Jbg, motoristička populacija je sve starija, tako da hill assist i rikverc imaju sve više smisla na motoru.
 
ovo kad čujem popizdim... naročito na nekom motoru koji je sport advenčjur fridom agli roud sahara kalahari...

jedan što ga znam uzeo novi GS1250 ona neka verzija nabrijana, reli, verzija jel tako se zove, one boje ka ledo škrinja... i hvali se e vidiš ima i hill start assist... bemtipasamagarca....
Pa to "čudo" ima čak i V Strom 1050...
 
Jbg, motoristička populacija je sve starija, tako da hill assist i rikverc imaju sve više smisla na motoru.
na moraju biti godine samo

prvi puta kad sam vidio u kampu (neravni teren, lišće/iglice, uspon), a pazi
čovjek ako ima 50kg i uparka goldvinku samo tako (y)
 
rikverc mi i ima nekog smisla ne nekoj gudi od 400-500 kila tipa goldwing.
al hill asist, ne znam... i svako auto sad ima, nemoš više čut vonj spaljene lamele...mirisi ditinjstva...
 
Nikad uzivo vidio ali koga interesira nek gleda Girro ili Tour pa nek vidi kako GeeSove obilazi sa svih strana. Ja kad sam prosle godine na Touru vidi kako je uletio u zavoj i prepisao drugi motor ,kamerman stoji na motoru iza vozaca, odma sam pomislio gotovo je ovaj leti a on samo nastavi voziti. Nema tog motora i vozaca koji moze ono napravit na normalnom motoru (y)

Do vozača je, nije do motora. Niken je dobar ali ne može se usporediti sa konkretnijim motociklima od sebe, prvenstveno po pitanju ovjesa, pa i snage, kubikaže, itd. Možeš isto tako pogledati Gymkhanu pa ostati u šoku šta sve ljudi bacaju po poligonu. Kažem, do vozača je. Probao sam ga na dobro poznatoj dionici i jednostavno ne mogu prihvatiti (jer nije tako) da bi primjerice bio brži sa Nikenom nego sa R1, imajući u vidu da nije bio brži ni od Tracera sa kojim dijeli gomilu komponenti. Ja sam sa SuperTenere 1200 prošao poligon od Gymkhane, uključujući i onaj sa klackalicom, pa ne tvrdim da nema boljeg motora na svijetu, iako sam taj dan bio brži od mnogih koji su bar "na papiru" trebali biti bolji.
 
Nisam pisao o snazi jer vidim da covjek prelazi sa Stroma i ne brije na konje ali da, i ja bi sigurno trazio vise snage.
Po pitanju agilnosti, zapravo je izuzetno agilan s obzirom na dimenzije. Nije to samo do prednja dva kotaca, on je nekako cijeli ko tenk. Agilnost nadoknađuje povjerenjem jer Tracera ne bi tako olako bacao po cesti.
Ono sto se meni nije svidjelo je taj neki sjebani japanski bezlicni pristup. Na takvom cudovistu ipak ocekujem neku dozu posebnosti u osjecaju i dizajnu premda je i ovako svemir za Tracera.

Slažem se. Što se bezličnosti tiče, japanac je to. Jednostavno ne vole izlaziti iz okvira, znaš i sam. Imam jako puno km na Yamahama, jednostavno odmah na prvu kad sam sjeo na njega prepoznao sam x komponenti sa Tracera, tako da nije ni mogao puno odmaknuti karakterom. Što nije nužlo loše jer je Tracer 9 odličan bajk.