ja san na svom samo šajbu minja...stavi se veća dizna,malossi red sponge,a za elektroniku neznam,rezanje cdi-a?bmw m 5 said:sta ti je fly 4 t ? Imas isto kao i na zipu 4 t.....Uglavnom...sajba na varijatoru....elektronika..i veca dizna... :wink:
da ....rezanje cdi-a....KO ima muda zapiliti u bobinu....baldeks said:ja san na svom samo šajbu minja...stavi se veća dizna,malossi red sponge,a za elektroniku neznam,rezanje cdi-a?
ja nisan pa je ostala živa...bmw m 5 said:da ....rezanje cdi-a....KO ima muda zapiliti u bobinu....
ne gubi se garancija ak sam skineš... meni u piaggiu rekli da mogu sam skinutvickodu said:Odvedes u servisi i skinu ti .Nema smisla gubit garanciju radi ustede par kunica Pitanje ti je malo preopcenito jer nisu svi skuteri isto blikirani tako da je i jako tesko odgovorit
i šta ako fališ i sjebeš bobinu??nikom ništa :misli:Poggiali said:ne gubi se garancija ak sam skineš... meni u piaggiu rekli da mogu sam skinut
:wink:Poggiali said:moj bed.. nisam napomenuo da se radilo o runneru 50 2t... tu ne diraš bobinu
mozes skinuti sta hoces i kotace ako hoces a nista sta se tice blokade jer ju nemas...khlm said:A kaj ja mogu skinut na x9 250 jel neko zna?
malaguti said:kazes "glupost kakve nema nigdje" :misli:
svugdje su 50ice blokirane na 50kmh,samo mi imamo tu prednost jer se kod nas ne kontroliraju blokade na cesti nego samo na tehnickom,dok recimo u italiji ili njemackoj je to puno stroze i kontrolira se prilikom redovnog zaustavljanja,imaju valjcice u auto i tako kontroliraju brzinu,pred nekoliko godina se to pocelo raditi i kod nas za takozvanom spravom koji su nazvali "thade" ali brzo se od toga odustalo....a ako te zivcira stalno skidanje i stavljanje blokade onda si ugradi el. blokadu koji palis/gasis kad zelis...
brza said:U pravu si. No i dalje se ne mogu otet dojmu da se osjećam ko debilka davat 150 kn za totalno nepotrebnu stvar.
Aj sad vi meni nešto objasnite. Koliko znam (a to je pitanje koliko znam :?) zašto postoji blokada postoji samo za 50 ccm?
U Njemačkoj je dobro to što 50ice voziš na tehnički pregled samo jednom, a onda svake godine plaćaš samo osiguranje i mijenjaš tablicu. Osiguravajuće društvo je dužno obezbijediti tablice koje su svake godine druge boje, tako da se odmah vidi jesi li regularan ili ne. Čitao sam negdje po njemačkim forumima da tamo policija čak prećutno toleriše ako voziš do 60kmh, malo čudno za Njemce, vjerojatno zavisi i tamo na koga naletiš. :troll:malaguti said:kazes "glupost kakve nema nigdje" :misli:
svugdje su 50ice blokirane na 50kmh,samo mi imamo tu prednost jer se kod nas ne kontroliraju blokade na cesti nego samo na tehnickom,dok recimo u italiji ili njemackoj je to puno stroze i kontrolira se prilikom redovnog zaustavljanja,imaju valjcice u auto i tako kontroliraju brzinu,pred nekoliko godina se to pocelo raditi i kod nas za takozvanom spravom koji su nazvali "thade" ali brzo se od toga odustalo....a ako te zivcira stalno skidanje i stavljanje blokade onda si ugradi el. blokadu koji palis/gasis kad zelis...
e onda moras upoznati nekog skuterasa koji se kuzi u skutere da ti besplatno stavlja/skida blokadu...brza said:U pravu si. No i dalje se ne mogu otet dojmu da se osjećam ko debilka davat 150 kn za totalno nepotrebnu stvar.
Aj sad vi meni nešto objasnite. Koliko znam (a to je pitanje koliko znam :?) zašto postoji blokada postoji samo za 50 ccm?