dvojba kawasaki ninja 250 ili yamaha t max

A ustvari mi nije jasno, zašto baš Ninja?

Pa za tih 80-tak tisuća kuna možeš kupiti motor kakav ti srce poželi?
 
biker4life said:
Ako se ne varam, autor teme je u generalnoj temi o T Maxu nesto spominjao da bi uzeo polovnog T Maxa, do godinu i po starog, za oko 50ak t kn. :misli:

Aha, to je već druga priča onda. Ali ipak?
Uzme npr. FZ6  :misli:
 
biker4life said:
On ima A2-kat. Znaci, ogranicenje do 35 KW.

E jbga, ...

Zanemari to  :mrgreen:
 
smarty said:
E jbga, ...

Zanemari to  :mrgreen:
:mrgreen:

S druge strane, ako je moguce nabaviti blokiranog XJ6 npr., to je OK motor, meni se sviđa.
A npr. XT-X/R imaju u papirima 35 KW, a idu vrlo lijepo (pogotovo X sa par dorada - kvalitetan aftersale auspuh, dobre sport-touring gume), Yamaha MT-03 ima istu masinu, kao i jedan Derbi, a mozda i Kawa ER-6 N/F postoji blokirana...? :misli: Neznam tocno, ranije ja mislim nije bilo, a sada me i ne zanima, posto su mi izdali no-limit-A-kat, ali trebalo bi se raspitati (koga zanima).

(y)
 
ninja250 vs tmax
:eek:hne:

tmax, ne zato što i ja vozim skut nego zato je što puno bolji u apsolutno svim segmentima vožnje od ninje250

e sad ako misliš nakon npr 2god mjenjat onda ninju jer je jeftinija i održavanje je jeftinije
ako misliš vozti dugo onda tmax koji vozi 100tkm bez problema
 
Ja bi uzeo ninju, naucis se saltat i vozit kak spada, motor odlican za pocetnike. Kad polozis A samo se prebacis na vecu Ninju  :wink:
 
vec je neko reka u ovoj temi da ako uzimas za duze razdoblje da je bolji izbot t max ( prakticnost ) ,a ako mislis za godinu dvi pric na pravi motor onda bolje mala ninja....zasto ? zato sta koliko god nekima smetalo mala ninja je ipak motor,a ne skuter....totalno druga prica...naucis se neke osnovne stvari o motorima,o odrzavanju ( podmazivanje lanca i sl ) , voznji itd.....naucis se vozit motor pa ako jednog dana prides na nesto jace,prijelaz ce ti bit puno laksi i bezbolniji ( i fizicki i financijski  :mrgreen: ).....dalje,neko spominje nekakvu dosadu,mozda ce mu i ovih 43 konja,koliko ima t max brzo dosadit,ali po meni je motor puno zabavniji jer ako oces vozit penzionerski vozis u nizim dirima,ako oces radit pizdarije,ako oces plesat gumom po cesti i da motor bruji odes na vise dire,a kod skutera nema toga nego vise ili manje gasa.....imas samo odvrnit gas i to je to....dalje,neko spominje da momak planira kupit polovnog t maxa-po meni bolje uzet novi motor sa garancijom,nego polovni skuter.......eto,toliko....ali sta je je,t max odlicno izgleda  (y)
 
iako kad bi ja kupovao motor za te pare nebi me previše jebalo ograničenje a2 kategorije
 
Matek said:
iako kad bi ja kupovao motor za te pare nebi me previše jebalo ograničenje a2 kategorije
imam ja kaznu od 5000 kn zbog vožnje bez dozvole
biker4life said:
Ako se ne varam, autor teme je u generalnoj temi o T Maxu nesto spominjao da bi uzeo polovnog T Maxa, do godinu i po starog, za oko 50ak t kn. :misli:
da ninju i t max 2008 na dalje polovnog tražim
 
ako hočeš baš motor pogledaj i neke druge modele kle , gs 500 f.............

samo predlažem........

 
Banley,
mislim da se tvoja nedoumica može svesti na jednostavno pitanje? - misliš li u skoroj budućnosti (recimo za par godina znači poslije ninje ili t-maxa) nabaviti jači motocikl (znači ne skuter)?
ako je odgovor na ovo pitanje potvrdan onda definitivno uzmi ninju. jeftinija je, agilnija je, jednostavnija za početnike zbog lakoće samog vozila a i sportska vožnja joj nije strana a što je možda najvažnije ima karakteristike motocikla što će ti omogućiti da skupljaš iskustvo za slijedeći motocikl.

Sa druge strane ako je odgovor negativan T-max te čeka, nešto skuplja igračka koja je nešto jača ali bogami i teža te manje agilna, čak bi rekao (nek se vlasnici ne uvrijede) pomalo penzionersko ali praktično vozilo koje će ti omogučiti mnoge prijeđene kilometre bez ukočenih ledja i ruku i to uz pristojnu putnu brzinu.

 
Sportfighter said:
Banley,
mislim da se tvoja nedoumica može svesti na jednostavno pitanje? - misliš li u skoroj budućnosti (recimo za par godina znači poslije ninje ili t-maxa) nabaviti jači motocikl (znači ne skuter)?
ako je odgovor na ovo pitanje potvrdan onda definitivno uzmi ninju. jeftinija je, agilnija je, jednostavnija za početnike zbog lakoće samog vozila a i sportska vožnja joj nije strana a što je možda najvažnije ima karakteristike motocikla što će ti omogućiti da skupljaš iskustvo za slijedeći motocikl.

Sa druge strane ako je odgovor negativan T-max te čeka, nešto skuplja igračka koja je nešto jača ali bogami i teža te manje agilna, čak bi rekao (nek se vlasnici ne uvrijede) pomalo penzionersko ali praktično vozilo koje će ti omogučiti mnoge prijeđene kilometre bez ukočenih ledja i ruku i to uz pristojnu putnu brzinu.

S vecinom se slazem, (y) ali kako sam vec i napisao, vjeruj mi - iznenadila bi te okretnost T Maxa. U prvi cas skuter je i meni djelovao ogroman, ali vec nakon par stotina metara provlacio sam se s njime skoro kao sa svojom 116 kg lagasnom cvajom. :shock:
 
biker4life said:
S vecinom se slazem, (y) ali kako sam vec i napisao, vjeruj mi - iznenadila bi te okretnost T Maxa. U prvi cas skuter je i meni djelovao ogroman, ali vec nakon par stotina metara provlacio sam se s njime skoro kao sa svojom 116 kg lagasnom cvajom. :shock:
slažem se u potpunosti  (y) nisam moga vjerovat da s 215 kg možeš biti toliko okretan u gradu kad sam ga vozio
 
Sportfighter said:
Banley,
mislim da se tvoja nedoumica može svesti na jednostavno pitanje? - misliš li u skoroj budućnosti (recimo za par godina znači poslije ninje ili t-maxa) nabaviti jači motocikl (znači ne skuter)?
ako je odgovor na ovo pitanje potvrdan onda definitivno uzmi ninju. jeftinija je, agilnija je, jednostavnija za početnike zbog lakoće samog vozila a i sportska vožnja joj nije strana a što je možda najvažnije ima karakteristike motocikla što će ti omogućiti da skupljaš iskustvo za slijedeći motocikl.

Sa druge strane ako je odgovor negativan T-max te čeka, nešto skuplja igračka koja je nešto jača ali bogami i teža te manje agilna, čak bi rekao (nek se vlasnici ne uvrijede) pomalo penzionersko ali praktično vozilo koje će ti omogučiti mnoge prijeđene kilometre bez ukočenih ledja i ruku i to uz pristojnu putnu brzinu.
da mislim nešto jače samo pitanje je vremena i financija, jer če meni ninja, t max postat prespori a ja lud za KS,meni igra kod ninje samo krajnja brzina a za sve ostalo je bolji t max samo njegova visoka cijena čak i polovna (kupio bi samo model 2008 pa nadalje) udaljava me od njega
 
t-max je bRRži ako ti je bitna maximalna, a i možeš održvat veće brzinske prosjeke

znaći kupit ćeš t-max, mislim da u puli imaju žuti '09 sa cca 700km za 66tkn
 
Ja sam odlučio da  kawaski ninja  otpada jer  na nju se nemože stavit kofer  :palacdolje: t max 500 vrlo vjerovatno če biti moj sljedeči motor  zbog prtljažnog prostora i bolje zaštite od vjetra ako do tad  ne izađe T max 750 ili kako če se več zvati

imam još jedno pitanje

Da li znate da li se može blokirati honda CBF 600, yamaha XJ6,Kawasaki er-6f na 33.5 kw tako da ulazi u A2 kategoriju?

Unaprijed Hvala na odgovorima