dvojba kawasaki ninja 250 ili yamaha t max

pa kakave veze ima ako ti je blokiran na 25kw  :misli: ako mozes skinuti blokadu a da ti u papirima i dalje pise 25kw
 
joke said:
A ti si  :misli:

Nick mu je Aurellie ,a skuter neće biti motocikl i da izbace T-MAX 1000 okretnosti i težine kao šo ima ovaj od 500 to je skuter(fotelja) :jesus:
 
banley said:
i koliko love(okvirno) bi trebalo  da bi vi u servisu stavite meni blokadu na XJ6 iz dučana joke?

0 kn, ali .... homologacija košta ajme
 
joke said:
0 kn, ali .... homologacija košta ajme

:misli: Ali - znam kada sam kupovao XTX-a, da ga je bilo moguce naruciti na 25 KW. Koliko znam, nema naknadne homologacije, jer dođe s papirima na 25 KW (kazem, neznam tocno jer nisam uzeo blokiranog). :misli:

Killex said:
Nick mu je Aurellie ,a skuter neće biti motocikl i da izbace T-MAX 1000 okretnosti i težine kao šo ima ovaj od 500 to je skuter(fotelja) :jesus:

Po meni - T Max je motor sa automatskim mjenjacem - moje misljenje (vozio sam ga, da nebi bilo zabune, i to u svim rezimima). (y)

 
ja sam odlučio kad budem kupovao sljedeče vozilo bit če t max  (y)
 
jer se meni ne isplati kupit motor od 75 kw a da ga ja mogu vozit do 33.5 kw motor ču razjebat totalno, i zagušit  kad ga cijelo vrijeme budem vozio na niskim okretajima i neda mi se zajeba... sa tim blokadama

 
biker4life said:
:misli: Ali - znam kada sam kupovao XTX-a, da ga je bilo moguce naruciti na 25 KW. Koliko znam, nema naknadne homologacije, jer dođe s papirima na 25 KW (kazem, neznam tocno jer nisam uzeo blokiranog). :misli:

Po meni - T Max je motor sa automatskim mjenjacem - moje misljenje (vozio sam ga, da nebi bilo zabune, i to u svim rezimima). (y)

Hebiga koliko vidim spisak tvojih vozila tebi skuter nije stran,ja jedino što sam posjedovao,a da je automatski mjenjač je Tomos automatic :mrgreen:
davne 89-e
Probao sam mnogo skutera btw ne sjeda mi i gotovo.
 
Killex said:
Hebiga koliko vidim spisak tvojih vozila tebi skuter nije stran,ja jedino što sam posjedovao,a da je automatski mjenjač je Tomos automatic :mrgreen:

Probao sam mnogo skkuter btw ne sjeda mi i gotovo.

Cuj, vozio sam zaista mnogo razlicitih skutera, neke sam imao, neke sam samo probao, a sa svojom Gilerom 180 dvotaktnom imam preko 15 t km. Moglo bi se reci da sam se navikao na koncepciju, i da mogu biti brz sa skuterom, ali ono sta je sada bitno, T Max me u voznji vise podsjecao na motocikl, nego na skuter, ako izuzmemo nemogucnost mjenjanja brzina. Sa motorima nemam toliko iskustva, vozio sam svega nekoliko razlicitih modela, a sa svojim XTXom imam svega 25 t km, ali kazem - osobni dojam mi je bio da me T Max vise podsjecao na sport-touring motocikl, nego na skuter. I zaboravio sam napisati - ne pase ni meni svaki skuter, vazno mi je da je skuter sportski orijentiran i da je brza voznja moguca, kao i cim veci kut nagiba u zavoju, a ravnu podnicu ne podnosim (i SP i Tmax imaju "tunel").

(y)
 
biker4life said:
Cuj, vozio sam zaista mnogo razlicitih skutera, neke sam imao, neke sam samo probao, a sa svojom Gilerom 180 dvotaktnom imam preko 15 t km. Moglo bi se reci da sam se navikao na koncepciju, i da mogu biti brz sa skuterom, ali ono sta je sada bitno, T Max me u voznji vise podsjecao na motocikl, nego na skuter, ako izuzmemo nemogucnost mjenjanja brzina. Sa motorima nemam toliko iskustva, vozio sam svega nekoliko razlicitih modela, a sa svojim XTXom imam svega 25 t km, ali kazem - osobni dojam mi je bio da me T Max vise podsjecao na sport-touring motocikl, nego na skuter. I zaboravio sam napisati - ne pase ni meni svaki skuter, vazno mi je da je skuter sportki orijentiran i da je brza voznja moguca, kao i cim veci kut nagiba u zavoju, a ravnu podnicu ne podnosim.

(y)
ja sam vozio starog i novog t max koliko je nova linija bolja od stare razlika nebo i zemlja

1.kod t max mi se sviđa okretnost ja sam se u Splitu probijao kroz gužve kao sa svojim runerom

2.meni najviše treba prtlažni prostor da mogu potrpat kacigu jaknu i rukavice a ne da sve stvari trebam nosit po đepovima

3. što mi je najvažnije skuter pada u zavoje s takvom lakočom i upija neravnine i ne trebam mislit da li mi skuter mješa ulje i benzinu  kao na nexusu 500 i mogu uživat vožnji  bez ikakve brige  (y)



 
banley said:
ja sam vozio starog i novog t max koliko je nova linija bolja od stare razlika nebo i zemlja

1.kod t max mi se sviđa okretnost ja sam se u Splitu probijao kroz gužve kao sa svojim runerom

2.meni najviše treba prtlažni prostor da mogu potrpat kacigu jaknu i rukavice a ne da sve stvari trebam nosit po đepovima

3. što mi je najvažnije skuter pada u zavoje s takvom lakočom i upija neravnine i ne trebam mislit da li mi skuter mješa ulje i benzinu  kao na nexusu 500 i mogu uživat vožnji  bez ikakve brige  (y)

10.000 Eura i tvoje želje će biti ispunjene! :mrgreen:
 
joke said:
0 kn, ali .... homologacija košta ajme
koliko znam mislim da ne treba radit homologaciju, nego blokirat nekako motor na 35kW i stavit ga na valjke, e sad dalje neznam jel ide papir s valjaka u CVH ili je dovoljno otić do STP. znam za 3 clia kojima su tako skinuti kilovati s prometne/knjižice vozila, jer su tvornički podaci bili napuhani, valjda bi home-made blokiranje urodilo plodom
 
Imaš na "Mobile" stranici Yamahu xj 6 sa 35 kW za oko 5000 Eur( kad se odbije njihov PDV). i ako još dobiješ par posto rabata, za manje od 5000 EUR , gotovo novu sa 105 prijeđenih km i Njemačkim Briefom( njemačka knjižica). Na tu cijenu trebaš platiti uvozna davanja, ima tu negdje kako se točno računa, ali mislim da ne bi ispalo skuplje nego da ju tu kupiš, s time da bi ti podaci koji su u Njemakoj knjižici vozila trebali automatski prenijeti u naše papire... kad ga registriraš jednostavno skineš blokadu, poslije ti to više nitko neće kontrolirati.Možeš na isti način odabrati i neki drugi motor po tvojoj želji.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119482985&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=xj+6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=35&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
 
banley said:
ja sam odlučio kad budem kupovao sljedeče vozilo bit če t max  (y)
 
jer se meni ne isplati kupit motor od 75 kw a da ga ja mogu vozit do 33.5 kw motor ču razjebat totalno, i zagušit  kad ga cijelo vrijeme budem vozio na niskim okretajima i neda mi se zajeba... sa tim blokadama

tko kaze da ces morati voziti s 35kw ?  kupis ga s blokadom , skines blokadu za 200kn bez da ti sta diraju u papirima  i imas pravi motor a ne neki skuter  :mrgreen: ja sam kupio xt 660 s blokadom 25kw skinuo blokadu  a u papirima i dalje pise 25