herojulice
New member
pa kakave veze ima ako ti je blokiran na 25kw :misli: ako mozes skinuti blokadu a da ti u papirima i dalje pise 25kw
herojulice said:pa kakave veze ima ako ti je blokiran na 25kw :misli: ako mozes skinuti blokadu a da ti u papirima i dalje pise 25kw
i koliko love(okvirno) bi trebalo da bi vi u servisu stavite meni blokadu na XJ6 iz dučana joke?joke said:
joke said:A ti si :misli:
banley said:i koliko love(okvirno) bi trebalo da bi vi u servisu stavite meni blokadu na XJ6 iz dučana joke?
joke said:0 kn, ali .... homologacija košta ajme
Killex said:Nick mu je Aurellie ,a skuter neće biti motocikl i da izbace T-MAX 1000 okretnosti i težine kao šo ima ovaj od 500 to je skuter(fotelja) :jesus:
biker4life said::misli: Ali - znam kada sam kupovao XTX-a, da ga je bilo moguce naruciti na 25 KW. Koliko znam, nema naknadne homologacije, jer dođe s papirima na 25 KW (kazem, neznam tocno jer nisam uzeo blokiranog). :misli:
Po meni - T Max je motor sa automatskim mjenjacem - moje misljenje (vozio sam ga, da nebi bilo zabune, i to u svim rezimima).
Killex said:Hebiga koliko vidim spisak tvojih vozila tebi skuter nije stran,ja jedino što sam posjedovao,a da je automatski mjenjač je Tomos automatic
Probao sam mnogo skkuter btw ne sjeda mi i gotovo.
ja sam vozio starog i novog t max koliko je nova linija bolja od stare razlika nebo i zemljabiker4life said:Cuj, vozio sam zaista mnogo razlicitih skutera, neke sam imao, neke sam samo probao, a sa svojom Gilerom 180 dvotaktnom imam preko 15 t km. Moglo bi se reci da sam se navikao na koncepciju, i da mogu biti brz sa skuterom, ali ono sta je sada bitno, T Max me u voznji vise podsjecao na motocikl, nego na skuter, ako izuzmemo nemogucnost mjenjanja brzina. Sa motorima nemam toliko iskustva, vozio sam svega nekoliko razlicitih modela, a sa svojim XTXom imam svega 25 t km, ali kazem - osobni dojam mi je bio da me T Max vise podsjecao na sport-touring motocikl, nego na skuter. I zaboravio sam napisati - ne pase ni meni svaki skuter, vazno mi je da je skuter sportki orijentiran i da je brza voznja moguca, kao i cim veci kut nagiba u zavoju, a ravnu podnicu ne podnosim.
banley said:ja sam vozio starog i novog t max koliko je nova linija bolja od stare razlika nebo i zemlja
1.kod t max mi se sviđa okretnost ja sam se u Splitu probijao kroz gužve kao sa svojim runerom
2.meni najviše treba prtlažni prostor da mogu potrpat kacigu jaknu i rukavice a ne da sve stvari trebam nosit po đepovima
3. što mi je najvažnije skuter pada u zavoje s takvom lakočom i upija neravnine i ne trebam mislit da li mi skuter mješa ulje i benzinu kao na nexusu 500 i mogu uživat vožnji bez ikakve brige
10.000 Eura i tvoje želje će biti ispunjene!
koliko znam mislim da ne treba radit homologaciju, nego blokirat nekako motor na 35kW i stavit ga na valjke, e sad dalje neznam jel ide papir s valjaka u CVH ili je dovoljno otić do STP. znam za 3 clia kojima su tako skinuti kilovati s prometne/knjižice vozila, jer su tvornički podaci bili napuhani, valjda bi home-made blokiranje urodilo plodomjoke said:0 kn, ali .... homologacija košta ajme
banley said:ja sam odlučio kad budem kupovao sljedeče vozilo bit če t max
jer se meni ne isplati kupit motor od 75 kw a da ga ja mogu vozit do 33.5 kw motor ču razjebat totalno, i zagušit kad ga cijelo vrijeme budem vozio na niskim okretajima i neda mi se zajeba... sa tim blokadama