karadolo46 said:
al razlike u troškovima i nema... budući da oba ulaze u istu kategoriju što se tiče osig. , servisi ko servisi isti za 8-icu i 1-icu...
Da.
Jedino neznam jeli na FZ8 180 zadnja guma (?), jer na FZ1 ide serijski 190, mada se može i na 180 voziti (isprobano), čak je po zavojima i rekreativniji (normalno).
Servisi su vjerovatno cijenovno jako blizu, svjecice su vjerovatno iste, ulje i filter isto, ma klasika u biti.
FZ1 je inače dugo na tržištu, ali ni prva godišta nisu imali neke mane (moj je bio baš 2006.god. - prva godina aktualnog modela).
sail said:
Fazer 800 ima sasvim dovoljno snage. Ako ne ideš na stazu, ka šta ja ne idem, tih 200 ccm i nešto konja više je sasvim nepotrebno
Sve zavisi kako se čovjek i u kojim uvijetima vozi.
FZ8 nisam imao prilike voziti, ali u odnosu na FZ6, FZ1 je baš sirovina od motora. Stari 20-ventilac iz R1 je sve samo ne uglađen :inlove: a ide kao raketa. Jedina slaba točka - zadnji ovjes, tj. zadnji amortizer (zna mijesiti neovisno o postavkama kod konkretnije vožnje). Ja nisam probao, ali oni koji jesu, kažu da neki od provjerenih aftermarket amortizera (tipa Ohlins
) rješava taj problem.