Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
biker4life said:
Ja na XTX-u imam RAM MOUNT nosac GPS uređaja/kamere i sl. pomagala, ali jednostavno neznam gdje bih ga namontirao na Runnera. :misli:

1. Nabava i montaza, slike: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,44698.msg2261029.html#msg2261029
2. Snimanje - sta i kako: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,44698.msg2262368.html#msg2262368

Zanimljivo je kako, pretrazujuci npr. Youtube u biti ima vrlo malo snimki Runnera u voznji otvorenom cestom. Uglavnom se radi o nekakvim snimkama kvazi-burnoutova, ili dizanja na zadnji. Tako da bih osobno vrlo rado snimio ponesto, ali moram smisliti gdje staviti kameru!

(y)
biker imam ideju provaj zavidat nosač kamere na ljevu ručku volana do plastike da ti manje smeta dok kočiš bar  :misli:
samo neznam koliko je težak nosač kamere
 
malaguti said:
vozio sam i ja vxr180,do 100kmh je stvarno dobar,krajnja brzinu sam uspio navuc 120kmh,ali mislim da bi isao do 130 na duzoj ravnici...

vxr 180 kao i vxr 200 do 2003 ima 4% kraću getribu od ovih novijih, tako da novi imaju malo sporije ubrzanje ali par km veću krajnju
 
josko said:
vxr 180 kao i vxr 200 do 2003 ima 4% kraću getribu od ovih novijih, tako da novi imaju malo sporije ubrzanje ali par km veću krajnju
hmmmm imas pravo,ovi novi su malo slabiji na ubrzanju,ali mi se cini da imaju malo vecu krajnju brzinu (y)
 
banley said:
biker imam ideju provaj zavidat nosač kamere na ljevu ručku volana do plastike da ti manje smeta dok kočiš bar  :misli:
samo neznam koliko je težak nosač kamere

Moguce da bi to bilo izvedivo. (y) Trebam vidjeti, jer promjer volana na XTX-u je manji od promjera volana na Runneru + rucke, jer na Runneru nigdje nema mjesta gdje je goli volan. Ali 8) sa RAM MOUNT-om sam dobio jos jedan dio, za veci promjer, tocnije za deblje volane. Trebalo bi vidjeti, mozda bi upalilo!
(y)

josko said:
vxr 180 kao i vxr 200 do 2003 ima 4% kraću getribu od ovih novijih, tako da novi imaju malo sporije ubrzanje ali par km veću krajnju

Za ovako precizne podatke skidam kapu. :naklon: :mrgreen:
(y)
Nego jedno pitanje - do 2003 ili i 2003? :misli:
 
biker4life said:
Moguce da bi to bilo izvedivo. (y) Trebam vidjeti, jer promjer volana na XTX-u je manji od promjera volana na Runneru + rucke, jer na Runneru nigdje nema mjesta gdje je goli volan. Ali 8) sa RAM MOUNT-om sam dobio jos jedan dio, za veci promjer, tocnije za deblje volane. Trebalo bi vidjeti, mozda bi upalilo!
(y)

Za ovako precizne podatke skidam kapu. :naklon: :mrgreen:
(y)
Nego jedno pitanje - do 2003 ili i 2003? :misli:
evo di sam slikao tu sam mislio da zavidaš nosač kamere  (y)
 
jel se uz stari model runnera
uz kod ključ (master) runnera dobije code kard - vidim da x9 ima taj card :misli:

šta ako nemam taj card, a imam master ključ - jel to problem :misli:
 
Jedan moj citat od ranije i jedan UPDATE:

Usporedba starog (manjeg i hrapavog) sica i novijeg (veceg i pola glatkog pola hrapavog) na starom tipu Runnera (svi modeli do '06.):

Na SP-u nakon redizajna ('02+), a i na VXR-ovima (stari tip, ali osim prve linije 180 VXR) je glatka povrsina sica, ali samo vozacev dio. Dobro je, lako se odrzava i lakse cisti, ali u slucaju voznje po kisi + ako su u điru neke vodonepropusne hlace, zna biti malo klisko.  No opet, ipak nismo ni mi vozaci od 5 kg, mozda je malo sklisko, no covjek se brzo navikne. Tako i tako po kisi treba biti extra pazljiv.  S druge strane, suvozacev dio je hrapav, i zna ga biti zeznuto cistiti, pogotovo zimi, posto nesto prljavstine s ceste (cak i s blatobranom) zna zavrsiti tamo. Manje je sklizak, dapace, gotovo i nije sklizak, ali se je teze namjestati po zavojima (no neznatno).

Mislim da je ovo dobar primjer, posto se na istom vozilu prije redizajna koristio hrapav sic. Evo neke dojmove cu sada napisati.

Na istom sam tipu vozila (i na SP-u i na VXR-u) imao priliku probati i stari tip sica (informativno - ugrađivao se na Runnere prije '02. - znaci FX/R, prva linija SP-a 125ccm i 180ccm i VXR 180, te svi 50ccm prije '02.), ne puno ali nekih cca. 600-700 km. Evo sto sam zamjetio: Uglavnom, taj stari tip sica na Runnerima je dosta drukciji i vise "sportskiji", te je preskucen vrlo hrapavom povrsinom. Nije lose, no tesko ga je obrisati u slucaju da je vozilo bilo parkirano na kisi, sto znaci da ce se vozac vjerovatno smociti ukoliko nema vodonepropusne hlace. Ukoliko ih ima, mislim da je to najbolja every-day kombinacija za zimu. Nije sklisko, taman je + tu je i zastita od vode. Po suhome + hrapave hlace nesto se teze namjestati pri voznji 110%, inace za every-day voznju plus ide hrapavom modelu, uz malu napomenu. Na specificno ovom tipu sica (stari tip za Runnera) ipak za voznju u dvoje preporucam novi. Zasto? Odgovor je jednostavan. Runner je vrlo kompaktan skuter, a stari sic je vrlo mali, pa zaista zna biti tijesno, pogotovo ako dvojica malo krupnijih sjede na skuteru - netko ce morati 20ak % sjediti na zadnjem kraju, sto je vrlo neudobno.

Rezime: Hrapavi ili nehrapavi - mislim da i nije neka razlika, sve su to nijanse. U voznji na nož mozda mi je mrvicu bolji glatki (vjerovatno ce se neki iznenaditi), jer se lakse namjestati/premjestati, no mozda je samo stvar navike. Inace, normalno da takva voznja trazi i dosta tjelesnog napora ako se ide na izvlacenje maximuma iz vozila, pa mislim da je klizanje uobicajena nuspojava koja ce se nesto manje (ali ipak da) osjetiti i na hrapavom sicu.

Za zimu/kisu - hrapavi + vodonepropusne hlace.


Da dodam:
- Dali je za teze vozace hrapavi sic mozda bolji izbor? Mislim da jest.
- Dali hrapavi sic bolje prenosi informacije sa ceste? Nesto sitno da, ali zanemarivo.
- Koji je udobniji? Noviji model, znaci glatki.

Ako vas jos sto zanima, pitajte!

Naime, kad su me vec podsjetili na sic u drugoj temi, da napisem jednu zanimljivost.

Za zadnji đir po Istri sa Runnerom, obzirom da sam znao da cemo prije ili poslije zavrsiti na voznji 110% oko Buzeta, uzeo sam dole donji dio koznog odijela (gore sam ostao u goretex touring jakni - udobnije je na duze ture, ful-odijelo je ipak previse race za đirivati preko 200 km bar meni), i kako su hlace kozne, osjecaj u sicu je bio fenomenalan! Kao da ste zalijepljeni u sic, ali opet - mozete se namjestati do mile volje. Nema boljeg. E da, iznenadio sam se koliko me R-ovaca odzdravilo na cesti. :shock: :mrgreen:
 
iako ju nemam..sutra cu procitat sve str..jednostavno volim runnera..pogotovo novi model(koji je po mom misljenju ljepsi od prethodnog,iako niti prethodni nije los)..runnere ajmo rec "pratim" od 7-8 raz osnovne (sad sam 4 srednje) otkad ju je kum dobio..i eto..jednostvano ju "volim" xD

ovo je moj rad koji sam radio prije kojih god dana u PS-u..kad su me neke ideje prale:

 
Ups..tek sad sam spazio temu...a baš sam se prije zapitao kako to da nema teme posvećene runneru  :D


joke said:
Najopasnija stvar na bilo kojem skuteru je skidanje i stavljanje variomata, vjerovali ili ne, i uputno je smanjiti broj rastavljanja na najmanju moguču mjeru (po radilici  :mrgreen:)

...bio bih zahvalan da ovo malo argumentiraš??? Ako se ne lupa čekićem po matici variomata i samim tim po radilici...u čem bi bio problem??
 
runner_sp said:
iako ju nemam..sutra cu procitat sve str..jednostavno volim runnera..pogotovo novi model(koji je po mom misljenju ljepsi od prethodnog,iako niti prethodni nije los)..runnere ajmo rec "pratim" od 7-8 raz osnovne (sad sam 4 srednje) otkad ju je kum dobio..i eto..jednostvano ju "volim" xD

ovo je moj rad koji sam radio prije kojih god dana u PS-u..kad su me neke ideje prale:

ovo si super napravio,ajde napravi tako crnog sa kricavo zelenim felgama,zelenim prednjim blatobranom i onom sredisnjom prednjom plastikom gdje je znak od gilere,a plastika na volanu da bude isto crna...
 
bozoou said:
Ups..tek sad sam spazio temu...a baš sam se prije zapitao kako to da nema teme posvećene runneru   :D


...bio bih zahvalan da ovo malo argumentiraš??? Ako se ne lupa čekićem po matici variomata i samim tim po radilici...u čem bi bio problem??

1. Praksa od preko 10 godina
2. Velike pritezne sile u tvorničkoj preporuci koje je teško postiči "kod kuće"
3. Preporuka uporabe Loctite učvrčivaća koja se rijetko poštuje "kod kuće"
4. Usljed male pritezne sile vijak se olabavi vremenom, pogotovo uz sportskije korištenje agregata, potom dopušta pokrovu variomata i nazubljenom ulošku pred maticom da "plešu" i pri tom uništavaju svoja užljebljenja i žljebove na radilici.
5. Nebitno za ovu temu, ali postoje i variomati koji služe kao element centriranja radilice, te možeš mislit što se desi kad je takav variomat loše pritegnut
 
biker4life said:
Kao prvo, mislim da Runneri tih godista nisu imali tu karticu.
Kao drugo, bold - NE. :mrgreen:

Kartica je samo nositelj broja kojeg drugi proizvođači stavljaju na puno praktičniju(po meni) metalnu pločice uz ključeve, ili gumeni odljevak uz ključeve vozila.
Kartica kao "nešto posebno" redovito zavara korisnike koji sukladno tome misle da ima neku vrijednost, dok u biti nema nikakvu.
Broj označava raspored zubaca na ključevima i nema nikakve veze s kodom i kodiranjem brave i ECU-a.
Mislim čak da taj broj jedino služi da bi se sukladno nekom programu po njemu mogao napraviti ključ (hardverski) bez drugog ključa kao predloška za izradu.
Inaće, u Piaggio sam radio preko 10 godina, nagledao se tih kartica i naslušao problema, ali nikad nisam realizirao nikakav rad uz pomoć kartice koju spominjemo.
Redovito mi je bilo lakše napraviti ključ bez predloška uz pomoć pregleda brave od strane strućnog majstora bravara.