Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
ne svidaju mi se uzbrdice i nizbrdice u puli,novi marof je super...
 

Proletio sam nabrzaka po oglasniku. Na prvi pogled mislim da su ovi solidni ovako preko slika, baci pogled:

> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-sp-180-cm3-oglas-630197 (Crikvenica)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-sp-180-cm3-oglas-275083 (ZG)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-sp-180-180-cm3-oglas-668780 (Split)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-cm3-oglas-668642 (Zadar)

Prvi i zadnji su redizajn, a ovaj zadnji je cak od prvog vlasnika, sudeci po textu oglasa.
 
mrcina said:
daj uzmi si vxr jer 2t su prošlost.

:LOL:

Neznam dali je upuceno meni ili njemu, ali... ako je meni onda vrijedi smajlic od gore, jer to je kao da zidu govoris. :mrgreen: (y)
Volim stare VXR-e, i nebih se zalio da ga imam, ali SP-a nebih prodao ni za sve na svijetu.
A ako je upuceno njemu, neznam za sta ce skuter koristiti, ali djelomicno se slazem s tobom.
(y)

Glede sportske voznje, dali ti znas da Big Bore agregat u nekim rezimima moze ugroziti i 500tku, a kud nece VXR-a.
Zivlji je, jaci, laksi i eksplozivniji od Leader-a.
A u rukama dobrog vlasnika, cak niti nije zahtjevan za odrzavanje.

Znaci usporedimo li dvije serijale, SP je u prednosti pri sportskoj primjeni.
Ali za every day koristenje, ipak prednost dajem VXR-u zbog uglađenijeg i gradu primjerenijeg kvacila, boljeg ovjesa u voznji udvoje, manjoj opasnosti od krađe, manjkavosti mirisa izgorjele smjese (drag mi je to miris, ali nekim mjestima/institucijama neprimjeren), itd.

(y)
 
biker4life said:
Proletio sam nabrzaka po oglasniku. Na prvi pogled mislim da su ovi solidni ovako preko slika, baci pogled:

> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-sp-180-cm3-oglas-630197 (Crikvenica)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-sp-180-cm3-oglas-275083 (ZG)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-sp-180-180-cm3-oglas-668780 (Split)
> http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-180-cm3-oglas-668642 (Zadar)

Prvi i zadnji su redizajn, a ovaj zadnji je cak od prvog vlasnika, sudeci po textu oglasa.
ovaj drugi mi je zapeo za oko jos prije jer mi se cini da je ok;ali treba probat!!!
 
biker4life said:
Malaguti, daj vrati i onu drugu sliku! (y)

Bold - Mislis km? :misli:

---

Cuj, ako je servisiran u ovlastenom ima i servisnu knjizicu.
Obzirom da ima 12 t km, trebao bi imati ovjerene servise na 1, 5 i 10 t km.
Prvi je kontrolni, na 5 je provjera remena i utega variomata, a na 10 je trebao biti promjenjem remen i doticni utezi, te mikro remen i odg zupcanik.
Mada, obzirom na godine, km mi je sumnjiva, iako ne i nemoguca.

Glede remena - preporucam ga mijenjati bar jednom godisnje, bez obzira na km, da nebi pukao uslijed zamora materijala (zbog starosti), te uz zavrsni remen prijenosa, preporuka je mijenjati i mikroremen (remen pumpe ulja - vrlo bitno) te njen zupcanik.

Nadam se da je ovaj plavi, bez obzira na skromnu km, remen mijenjao bar svake dvije godine.

Kako ces prepoznati stvarnu km, makar neiskusni vjerovatno ni tada nece biti 100% sigurni (tada je najbolje odvesti skuter na kontrolni pregled u ovlasteni servis prije kupovine):
> lezaj masine/kotaca ode na oko 25-30 t km, sto rezultira luftom od cca. 0,5 - 0,7 cm na zadnjem kotacu, ulijevo i udesno = kafe-raceri obicno to ne mijenjaju;
> generalno stanje vozila mora odg km na satu;
> vlasnik mora znati kada je i koliko puta do sada mijenjao potrosni materijal i obavljao servise;
> pozeljno je imati oba kljuca, servisnu i manual;
> itd...

Jedna opaska - ocuvanog SP-a ces tesko naci, puno teze nego neki drugi skuter, tako da budi spreman na tesku i dugu potragu.
zvao sam tipa i ovaj plavi nije vozen svo vrijeme jer ima i drugi motor,ali ko to zna.rekao je da ima sve racune sta je na njemu radio pa cemo vidjet,sutra cu zvat jos za onaj crveni u zg a imam i u splitu jedan fxr(na slici).  to za remene sve znam i na sr-ki sam sve mjenjao pa je bilo pitanje "zasto? pa netreba jos mjenjat!!" ja sam tezak za te stvari i zelim da je sve ok!i ne vjerujem nikome dok ne vidim racune ili servisnu!
 
Odvozio sam nekih 100 krugova na Marofu u 3 navrate i staza je definitivno za preporuku (y)

http://www.youtube.com/watch?v=4kKp_J5kXC0

http://www.youtube.com/watch?v=TpfiBug0kP8

koliko se sijećam frend mi je mjerio 1:38 bez vožnje na nož što je brže od nekih koji su vozili OPEN  8)
 
Ovaj Runner sa slike ST table... FXR... znaci da je godiste '97-'99... a samim time sudeci po slici i oglasu:
> tamo pise da se radi o FXR-u, a ja na slici vidim ''13 zadnju felgu, disk pozadi a i 2000. godine se FXR vec odavno nije radio (mada pise i da se radi o DD modelu, pa je samim time to mozda i u redu - treba vidjeti sa vlasnikom);
> zadnji kraj (rukohvat) i zadnja stop lampa ne odgovaraju godistu;
> fali mu veliki vizir i retrovizori (doduse pise da ih daje sa skuterom, kao i originalne zmigavce);
> prednja vilica ti je s modela '02/'03, kao i prednji zmigavci.

To su bile negativne strane, a sad pozitivne:
> za to godiste izgleda super;
> vizualno odlicno stanje;
> prednja maska originalna, kao i sve druge plastike i naljepnice, osim gore spomenutih.

Na sto pripaziti kod ovog primjerka:
> na kilometrazu - nije kriticna ni blizu, ali vazno da je redovito odrzavan;
> traziti originalne dijelove koji su skinuti;
> istraziti zasto su vilice sa novijeg modela na njemu;
> obratiti pozornost na papire i broj sasije, obzirom da ako se ne varam FXR se te godine vise nije nudio, mada je moguce da je "zaostao" koji na stanju.

Zakljucak:
> potencijalno odlican skuter!

(y)
 
biker4life said:
Ovaj Runner sa slike ST table... FXR... znaci da je godiste '97-'99... a samim time sudeci po slici i oglasu:
> tamo pise da se radi o FXR-u, a ja na slici vidim ''13 zadnju felgu, disk pozadi a i 2000. godine se FXR vec odavno nije radio (mada pise i da se radi o DD modelu, pa je samim time to mozda i u redu - treba vidjeti sa vlasnikom);
> zadnji kraj (rukohvat) i zadnja stop lampa ne odgovaraju godistu;
> fali mu veliki vizir i retrovizori (doduse pise da ih daje sa skuterom, kao i originalne zmigavce);
> prednja vilica ti je s modela '02/'03, kao i prednji zmigavci.

To su bile negativne strane, a sad pozitivne:
> za to godiste izgleda super;
> vizualno odlicno stanje;
> prednja maska originalna, kao i sve druge plastike i naljepnice, osim gore spomenutih.

Na sto pripaziti kod ovog primjerka:
> na kilometrazu - nije kriticna ni blizu, ali vazno da je redovito odrzavan;
> traziti originalne dijelove koji su skinuti;
> istraziti zasto su vilice sa novijeg modela na njemu;
> obratiti pozornost na papire i broj sasije, obzirom da ako se ne varam FXR se te godine vise nije nudio, mada je moguce da je "zaostao" koji na stanju.

Zakljucak:
> potencijalno odlican skuter!

(y) neke stavke su i meni zapele za oko npr vilice,iza rukohvat,zmigavci bijeli,ali da nisam procitao tvoj tekst na pocetku nebi mi neke stvari zapele za oko (y)!!!
 
pula52 said:
2t me zanima  i to bas runner ,sad imam sr150 i razmisljao sam stavit 172 gore ali mislim da to nije opet to!
zasto nije to to,pa sr172 ce ti ici bolje od serijskog sp180...
 
exfreerider said:
Odvozio sam nekih 100 krugova na Marofu u 3 navrate i staza je definitivno za preporuku (y)

http://www.youtube.com/watch?v=4kKp_J5kXC0

http://www.youtube.com/watch?v=TpfiBug0kP8

koliko se sijećam frend mi je mjerio 1:38 bez vožnje na nož što je brže od nekih koji su vozili OPEN  8)
vidim da vozis u trapericama i tenisicama? znaci moras imati samo jaknu i kacigu? koliko si platio stazu?
 
Inaće za vožnju po stazi moraš imati i hlaće a poželjno i čizme ili sl. ali mogu proći i tenisice i popuniti formular da voziš na vlastitu odgovornost

Staza se inaće plaća 200kn/dan što je po meni sasvim ok cijena iako ja nikada nisam platio uvijek sam došao radnim danom kad nije bilo nikoga,sat vremena se izguštao i gas doma

Preporućio bi svakome da barem dva puta ode na stazu jer se puno bolje upozna motor i razvije tehnika vožnje što je kasnije jako korisno iskustvo

inaće asfalt je idealan da drži a ne ubija gume

slobodno pitajte ako vas jo šta zanima (y)
 
exfreerider said:
Inaće za vožnju po stazi moraš imati i hlaće a poželjno i čizme ili sl. ali mogu proći i tenisice i popuniti formular da voziš na vlastitu odgovornost

Staza se inaće plaća 200kn/dan što je po meni sasvim ok cijena iako ja nikada nisam platio uvijek sam došao radnim danom kad nije bilo nikoga,sat vremena se izguštao i gas doma

Preporućio bi svakome da barem dva puta ode na stazu jer se puno bolje upozna motor i razvije tehnika vožnje što je kasnije jako korisno iskustvo

inaće asfalt je idealan da drži a ne ubija gume

slobodno pitajte ako vas jo šta zanima (y)
zahvaljujem na odgovoru,ma kupio bi ja jos hlace i cizme,cijena je odicna,ja bi dosao sa gore sa kombijem i bio cijeli dan,jer mi je dosta daleko da vozim sa skuterom do gore i onda jos po stazi voziti,ovako sa kombijem kad idem ima da se navozim cijeli dan :D :D
 
Imao sam ja hlaće ali jednostavno mi je bilo puno ugodnije voziti u trapericama,vjerovatno stvar navike

staza je dosta fizićki zahtjevna i nakon 10-ak krugova ruke već lagano otpadaju i sl. pa je poželjno malo se fizićki pripremiti

preporućio bi ti da ako možeš dođeš radnim danom tako da ti nitko drugi ne smeta ali onda samo prije najavi dolazak vlasniku staze

evo još malo info :wink:
http://www.progressof.net/predstavljamo.html


Pozz (y)
 
malaguti said:
zasto nije to to,pa sr172 ce ti ici bolje od serijskog sp180...

Naravno da nece ukoliko samo nakalemis kit gore, jedino ako krenes sa tuningom kao sta si ti krenuo, tada naravno da, ali tada je pitanje koliko ce trajati dok svi dijelovi dođu, a plus toga u Puli si to mozes ili slagati sam, ili rađe ne uopce. :mrgreen: A glede financija - da ni ne spominjem.

Usporedbe radi, SP 172, znaci samo kit stavljen bez imalo stelanja vs moj SP 180 tada potpuno serijski - pojeo sam ga i u spici i u ubrzanju. 8)

(y)
 
onda to nije bilo nastelano, malossi 172 mora ici bolje od serijskog 180,sta mislis zasto ekipa stavlja kit 172...