Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
malaguti said:
onda to nije bilo nastelano, malossi 172 mora ici bolje od serijskog 180,sta mislis zasto ekipa stavlja na sp-a kit 172...

1. O tome i govorim, da je to problem ustelati bez dodatnih ulaganja, tj. izvuci maximum iz termo grupe;
2. Ovo boldano... vecina u nas zato jer su tako culi da je dobro :LOL: , a samo mali broj njih zato jer zna sta trazi iz skutera, poput tebe. (y)
 
kad smo kod sp-a,najisplativije je staviti veci karburator,polini/malossi variomat i crvene sustice na kvacilo i to je onda cudo...jer ako ides stavljati kit onda ti jos treba auspuh koji ce moci razvrtiti taj kit pa onda treba druga radilica jer serijska nece izdrzati i onda je to vec trosak veliki,dok recimo kupis novi karburator,variomat i sustice za 2000kn i ide opako dobro,da imam sp-a to bi napravio (y)
 
kad kazem kit onda mislim na komplet termo grupu pa i glavu koja se moze i posebno kupiti...ako se tunira onda treba sve a to kosta jako puno,da imam sp-a stavio bi karb. i variomat i malo kvacilo sredio...jer kad se stavlja sve onda cifra ode u nebo :mrgreen: znam po svom runneru...
 
Je, kako Joke kaze, mnogi kazu da je i Malossijevu glavu dobro staviti, a ostatak termo grupe pustiti kakav je. Mada se ja drzim one, "Ili sve ili nista". :mrgreen:

No, glede every-day set-upa:
> mislim da nema smisla stavljati drugi karburator (ne vidim zasto, tj. nevidim dobitak osim evidentnog gubitka novca);
> kvacilo je vec dovoljno agresivno serijski, mada bi te crvene sustice mozda i prosle - ajmo reci da ovo ovisi od vozaca do vozaca;
> ostalo se slazem - npr. Malossi Multivar, bijela centralna opruga, te utezi 12.5g i to je to; odlicne performanse uz nikakvo povecanje troskova odrzavanja, ni gubitka trajnosti/pouzdanosti.

(y)
 
@Biker4life
moramo malo usporedno testirati tvoj i moj runner :D
najviše me zanima kakav je odnos u međuubrzanju. dakle, ne u startu jer znam da je tu sp180 nenadmašan,
već onako, u vožnji, pri otvaranju gasa na izlasku iz zavoja i sl.

:D
 
biker4life said:
Samo kazi kad i di. :mrgreen: (y)

može (y)
koliko momenta po papirima ima sp i pri kojim okretajima razvija najveći Nm i najveću snagu
a kako je to kod vxr-a


siguran sam da je velika razlika u startu i u krajnjoj brzini u korist sp-a
a razmišljam si koliko sp ima momenta i u kojem području je on iskoristiv (kod 50 ccm je to redovito u vrlo uskom području)
 
pa biker nije karburator samo potrosnja :mrgreen: stavi veci karburator i da vidis sta sp radi na dodir gasa...
 
biker4life said:
Ovaj Runner sa slike ST table... FXR... znaci da je godiste '97-'99... a samim time sudeci po slici i oglasu:
> tamo pise da se radi o FXR-u, a ja na slici vidim ''13 zadnju felgu, disk pozadi a i 2000. godine se FXR vec odavno nije radio (mada pise i da se radi o DD modelu, pa je samim time to mozda i u redu - treba vidjeti sa vlasnikom);
> zadnji kraj (rukohvat) i zadnja stop lampa ne odgovaraju godistu;
> fali mu veliki vizir i retrovizori (doduse pise da ih daje sa skuterom, kao i originalne zmigavce);
> prednja vilica ti je s modela '02/'03, kao i prednji zmigavci.

To su bile negativne strane, a sad pozitivne:
> za to godiste izgleda super;
> vizualno odlicno stanje;
> prednja maska originalna, kao i sve druge plastike i naljepnice, osim gore spomenutih.

Na sto pripaziti kod ovog primjerka:
> na kilometrazu - nije kriticna ni blizu, ali vazno da je redovito odrzavan;
> traziti originalne dijelove koji su skinuti;
> istraziti zasto su vilice sa novijeg modela na njemu;
> obratiti pozornost na papire i broj sasije, obzirom da ako se ne varam FXR se te godine vise nije nudio, mada je moguce da je "zaostao" koji na stanju.

Zakljucak:
> potencijalno odlican skuter!

(y)
pula52 said:
neke stavke su i meni zapele za oko npr vilice,iza rukohvat,zmigavci bijeli,ali da nisam procitao tvoj tekst na pocetku nebi mi neke stvari zapele za oko !!! (y)

Mali ispravak - FXR DD ima serijski ''13 zadnji kotac, provjerio sam! (y)
Znaci DD i naravno SP imaju, obican FXR nema! Tako da to stima, jos je samo prednja vilica pod (?) mada obzirom da se radi o DD modelu mozda je moguce da je i to OK. Ove sitnice zmigavci/rukohvat, lako za to - pogotovo ako ih daje sa skuterom!
(y)

liberty said:
može (y)
koliko momenta po papirima ima sp i pri kojim okretajima razvija najveći Nm i najveću snagu
a kako je to kod vxr-a


siguran sam da je velika razlika u startu i u krajnjoj brzini u korist sp-a
a razmišljam si koliko sp ima momenta i u kojem području je on iskoristiv (kod 50 ccm je to redovito u vrlo uskom području)

SP:
19/21 KS pri 8000 okr/min;
19 NM pri 7000 okr/min tj 18.5 NM pri 4750 okr/min za DD Edition;

VXR ALU:
21 KS pri 8500 okr/min;
17,5 NM pri 6750 okr/min.

Izvor: Gilera manual. 8)
 
brzi je sp nema tu rasprave,sp je 2t i jos je laksi,poslje 100kmh je sp nije vise u tolikoj prednosti i krajnja brzina je veca na vxr,kroz grad vxr nema sta traziti protiv sp-a,dok van grada dajem prednost vxr-u...a sto se tice potrosnje,udobnosti i sigurnosti u voznju tu je sve na strani vxr-a,sp je za po gradu i nista vise,nitko snjim neide vece voznje...
 
malaguti said:
brzi je sp nema tu rasprave,sp je 2t i jos je laksi,poslje 100kmh je sp nije vise u tolikoj prednosti i krajnja brzina je veca na vxr,kroz grad vxr nema sta traziti protiv sp-a,dok van grada dajem prednost vxr-u...

meni se čini da je u svim režimima vožnje sp u prednosti
i ako se ne varam - testiranja su pokazala da sp ima veću krajnju brzinu
na vxr-u je ona po manualu 125 kmh
 
Evo jos padataka iz (usporednog) manuala koji sam dobio od jednog decka sa UK Runner foruma i svaka mu cast!!! (y) :piva:


> Masa praznog vozila SP/DD 180: 106 kg 8)
> Masa praznog vozila VXR ALU 200: 123 kg

> Spremani za voznju SP/DD: 116 kg
> Spremani za voznju VXR ALU 200: 135 kg

Evo i jedne slike u attachmentu... 8) Tezina utega i demenzije za sve Runnere do smjene modela... 8)
 
Kako nitko sa SP-om neide van grada? A ja! :mrgreen: :mrgreen:
A decko sa plavo-crnim SP-om BG tablice s kojim je dosao na susret u Umag! :naklon:

Jos podataka iz manuala... britanci vise vole te Runnere nego talijani...

Max Speed SP/DD/FXR: 130 km/h GPS odnosno 135 km/h po satovima sudeci po njihovim podacima;
Max Speed VXR ALU: 128 km/h odnosno 133 km/h po satovima...
 
biker ti imas pripreme kad ides dir 50ak km od pule,ajde snjim u voznje od 400kn tj. koristi sp-a za ono sta ja korist svog vx-a pa da vidis koliko ce trajati sp :mrgreen:...
 
malaguti said:
biker ti imas pripreme kad ides dir 50ak km od pule,ajde snjim u voznje od 400kn tj. koristi sp-a za ono sta ja korist svog vx-a...

Uf priprema...

Pripreme su iduce:
> natociti ulje do vrha + 1 L pod sic;
> neki osnovni alat (kojeg tako i tako uvijek imam sa sobom - 1 šrafciger, set inbus kljuceva i jedna kljesta);
> to je to glede samog skutera.

 
malaguti said:
biker ti imas pripreme kad ides dir 50ak km od pule,ajde snjim u voznje od 400kn tj. koristi sp-a za ono sta ja korist svog vx-a...

pa radio je i đireve od 200 km
eno u nedjelju smo odradili đir od 120 km

mislim da se sa S-om može odraditi đir od 400 km :)
da ga imam - ja bi radio takve đireve
ako mogu s libertyem preći u komadu 50 km, može se i sa SP-om 400 km