Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
biker4life said:
A? :misli: Kako mislis? :misli: Pojasni malo... (y)
Vile su original, odg godistu, i na mom i na njegovom.
Znaci, ne radi se o onim up-side-down-cackalicama sa FXR-a, :mrgreen: vec o klasicnom modelu vilica koji ih je zamjenio (a to i vidis na slici).
Cuj, naravno da bi mogle biti i bolje (tvrđe), ali pruzaju solidan kompromis između udobnosti i tvrdoce (sporta).
(y)

Pa zar to već nije bilo u topicu  :misli:
Zarežu se štapovi vilice 1-2 cm niže od originalnih uzubljenja (provjeri se max upijanje putem plastične vezice, ili jednostavno kontrolom taloga prašine na vrhu (i uzme u obzir visina blatobrana) i podignu unutar postoječeg trokuta.
Dobije se bolji raspored masa od originala, neznatno veča mogučnost nagiba u zavoju, i definitivno puno bolji izgled u profilu.
Otprilike bude sličan kao i moja igračka na slici (ali samo otprilike :mrgreen:)
 
joke said:
Pa zar to već nije bilo u topicu  :misli:
Zarežu se štapovi vilice 1-2 cm niže od originalnih uzubljenja (provjeri se max upijanje putem plastične vezice, ili jednostavno kontrolom taloga prašine na vrhu (i uzme u obzir visina blatobrana) i podignu unutar postoječeg trokuta.
Dobije se bolji raspored masa od originala, neznatno veča mogučnost nagiba u zavoju, i definitivno puno bolji izgled u profilu.
Otprilike bude sličan kao i moja igračka na slici (ali samo otprilike :mrgreen:)

Thx.
U ovom topicu mislim da nije, ali sad sam se sjetio da si negdje vec pisao o tome. (y)
Ma cuj, da se odlucim na kakve modifikacije sada, uzeo bih najvjerovatnije vilicu od Malossi-ja sa oversizeom i ostalim popratnim dijelovima, ali nisam pri lovi, tako da...  :? :mrgreen:
A plus toga, ti Malossi dijelovi, ako ih nema odmah... dok to dođe... :bored: :?
 
Na bivšem vxr-u sam mijenjao ulje u vilicama i stavio stupanj gušće što je rezultiralo malo tvrđom vilicom i to se odlično pokazalo u svakodnevnoj vožnji i ganjanju jer je serijska vilica malo premekana, zadnje amortizere za 1-2 zuba otvrdnuti i u kombinaciji sa bt-30 prilićno dobar stroj za zavoje 8)
 
ova modifikacija vilice, "osim" što je besplatna, brza i efektivna, te nadasve ljepa u konačnici, jedinu svoju zamjerku ima u slučaju da želiš vilicu vratit u original stanje.
U tom slučaju imaš zarezani dio neposredno ispod trokuta vilice i mogučnost da se štapovi skrive pri udaru srednje jačine prije nego originalne.
Ja bi u svakom slučaju ovo 1. na Runneru sa hidrauličnim vilicama napravio, jer jednostavno u duhu Piaggia mislim da oni jednostavno nisu ove projektirali za Runner posebno, več ih samo uzeli kao gotovi dio vanjskog dobavljaća.
Ono što je zanimljivo je da su iste na zadnjim modelima 2T i prvim 4T bile mjenjane u okviru tvorničkog opoziva jer su lako pucale pri udarcu.
Ne sječam se sad iz kojeg razloga ali mislm da nisu bile zarezane na jednom mjestu (gdje prolazi vijak trokuta i fixira ih) nego cijelim promjerom cijevi, što ih je previše oslabilo.
 
ja sam stražnje amortizere zategnuo nekih 2,5 cm, tj oko 3-4 navoja
naravno, zbog svoje težine :mrgreen:
sad ne uvija toliko u zavojima (tj. na izlasku iz zavoja)
 
Opet prica novi stari runner,ja sam imao stari i sad sad imam novi,oba su mu super,neke stvari su mi bolje kod starog a neke kod novog,tako da nemogu reci koji mi je bolji ali bilo je vrijeme za promjenu...normalno da sam postove obrisao jer nitko u niti jednom postu nije naveo pravi razlog zbog cega mu je odredeni model bolji ili losiji,a nemogu vjerovati sta neki ljudi pisu!!!!

a ono stvarno novi model nevalja jer izgleda kao nexus,sta je tu lose da jedan skuter izgleda kao najljepsi maxiscooter? nedostatak novog runnera je mali rezervar,stari model po meni ima ljepsi prednji kraj nego ovaj novi ali zato mi sa boka novi model izgleda puno ljepse,stari model ima uzasne "ravne" bokove,novi model ima vece kotaca i zato je puno stabilniji o bolje se vozi po zavojima nego stari model,stari model ima bolju masinu(alu cilindar i bolji karburator),novi model ima digitalnu uricu i okretaje sta je plus,stari model ima tu neke slavu jer se prodaje vec pun ku*** godina a novi model se prodaje tek od 2006 godine,za stari model ima brdo brdo dijelova za izgleda(farovi,stopovi...) dok se recimo za novi model tako rec tek poceli raditi "sportski" farovi stopovi.....

eto ja ja sam kupio polovnog runnera pa sam mogao birati i izabrao sam novi model zbog novijeg izgleda i vecih kotaca...
 
Znači misliš da su veči kotači prednost za stabilnost, a ne samo udobnost (manje vibracija).
Kako onda objašnjavaš različite veličnine prednjeg i stražnjeg kotača. :misli:
Čak je i kod starog modela uvođenje 13'' kod 2T 180-ke bilo uvjetovano jedino disk kočnicom, koja nije mogla stati u 12" coli, a konačan rezultat je bio puno gore ubrzanje slijedom večeg promjera stražnjeg kotača.
Udobnost se i nije nešto povečala, jer je 12" imala viši sidewall gume.

Želim reči da je malo mjesta za performanse kod ovakvih modela, dovoljna je i guma 10-ka za zadovoljavajuče držanje ceste, samo je trend  "više je bolje" ono što određuje ostale veličine. Jedini problem je što tako dođemo do Scarabea, a znamo što večina misli o njegovom designu  :mrgreen:
 
za bolju voznju po zavojima i bilo gdje je definitivno bolji novi runner,imao sam stari runner,vozio sam stare runnere 50,125,180(2t i 4t) i 200ccm...
 
Možda si u pravu, jer ja naime nisam vozio mini-Nexusa, dok ove ostale jesam, isto kao i trkače Zipove sa 10", te trkačeg Runnera 180 sa stražnjom 12", ali sam zato vozio Yamahu XCity sa 16/15 i puno lošije mi leži i sporija je u na istim dionicama od XMax-a sa 15/14
 
zip je druga stvar,protiv njega nemoze nista,pa tako ni sr,runner.....sto se tice novog runnera svi znamo kakve su nase ceste i upravo zbog tog veceg prednjeg kotaca je stabilniji u zavoju preko neravnina i samim tim se lakse/brze/vise prode zavoj...

btw. kaze se baby nexus :mrgreen:
 
joke said:
... oversize Malossi "plutajući" disk, utezi upravljaća od prtljažnika za X9, SBS kočione pločice.... i buduća supruga  :mrgreen:

čuja san da su malossi vilice preskupe za ono što nude, i da ako ih neznaš podesiti da će biti gore od originalnih. koliko ta priča drži vodu?

isto tako s spuštenjijim prednjim krajem motor se brže grije, smanjen dotok hladnog zraka na killer.i da one nisu za po našim cestama.
 
josko said:
čuja san da su malossi vilice preskupe za ono što nude, i da ako ih neznaš podesiti da će biti gore od originalnih. koliko ta priča drži vodu?

isto tako s spuštenjijim prednjim krajem motor se brže grije, smanjen dotok hladnog zraka na killer.i da one nisu za po našim cestama.

Još jedna od urbanih legendi, uz onu da su bolja veća od manjih kola.
Kakvo brate hlađenje, kad npr. Iridium svječicom digneš temperaturu za 5-10%. Tu onda nitko ne prića o temperaturi, dok se ovdje za par centimetara stvara problem.
Počeraj ti njega rođo i bit će vitra na kileru kolko oš.
 
joke said:
Još jedna od urbanih legendi, uz onu da su bolja veća od manjih kola.
Kakvo brate hlađenje, kad npr. Iridium svječicom digneš temperaturu za 5-10%. Tu onda nitko ne prića o temperaturi, dok se ovdje za par centimetara stvara problem.
Počeraj ti njega rođo i bit će vitra na kileru kolko oš.
jel to bolje ili lošije (boldirano)
 
Pa imaš valjda kazaljku temperature i ventilator kao pokazatelj jel prviše vruče dole u agregatu, s obzirom na način vožnje vlasnika.
Generalno je bolje, jer Iridium je svječica koja bolje radi, odnosno bolje izgara, ima bolju iskoristivost goriva, odnosno time stvara veču temperaturu koja se onda očituje u pomaku pokazivača temperature prema gore.
 
ti joke stvarno ne odustajes,napisat cu opet,novi runner je bolji zbog vecih kotaca pogotovo tog prednjeg kotaca,znamo kakve su nase i kako svaka neravnina u zavoju utjece na cijeli skuter,sa novim runnerom se bolje vozit jer jednostavno bolje "upije" te neravnine i samim tim se brze/bolje/vise prode zavoj i laksi je za prebacivanja...
 
Očigledno imamo različito mišljenje, ali ne trebaš svaki put reagirati ukoliko nemaš neki arugment.
Ja sam malo otišao "daleko" rekavši da mi na istoj relaciji od 50 km bolje leži XMax s manjim kotačima, nego XCity s većim, ali i to je neki argument glede veličine kotaća kao faktora u vožnji.
S druge strane Zipovih 10" pobija sve teorije, ali druga je to priča...i duga....  :mrgreen:
 
nemam argument? tvoj argument je taj da si vozio yamahu sa manjim kotacima i da je bila bolja od ove sa vecim i to je to?to bi trebalo znacit da je i stari runner bolji?
ja sam imao starog runnera i vozio sam stare runnere 50/125/180(2t i 4t) i 200,a poslje sam vozio novog runnera i vidio sam da ima razlike pa sam zbog toga prilikom kupnje i kupio novi model....
 
da, na starom runneru u vožnji otvorenom cestom je kazaljka temperature redovito dosta nisko :?
na X9 mi je uvijek bila negdje na polovici, a ova se digne samo kad nakon vožnje dulje stojiš na mjestu
bilo bi bolje da je malo veća temperatura u vožnji
(istina isprobao sam samo prilikom hladnijeg vremena)

možda imam previše rashladne tekućine za ovo zimsko razdoblje :?