Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
malaguti said:
koliko nisko?koliko manje od polovice?

bude negdje na 1. crti
ventilator se pali između crte na sredini i one 1 iznad nje
ja bi volio da je malo veća temperatura . no kažem, ako odvozim 5 km pa stanem, nakon par minutar rada na mjestu se ionako pali ventilator (y)
 
evo sjetio sam se jedne slike od clana bozoou,vidi temperaturu,tako bi trebalo biti,malo ispod pola...
btw.brzinu ne gledaj,photoshop radi cuda,tako da nebi ti sad napisao zasto tvoj neide tako :mrgreen:
 
Preporucio bih vam originalne svjecice (originalnih termo vrijednosti), smatram da nije potrebno ici na iridium svjecice kod ovakvih strojeva.
Sa temperaturom se ne zamarajte, ono kako je Bozzoou, i 15% +/- je normalno, a otvorenom cestom zimi mozda i 20% dole.
Po ljeti temp ide cca. 5-10% gore u odnosu na sliku van grada, a u gradu zna doci i do kraja.
 
biker4life said:
Preporucio bih vam originalne svjecice (originalnih termo vrijednosti), smatram da nije potrebno ici na iridium svjecice kod ovakvih strojeva.
Sa temperaturom se ne zamarajte, ono kako je Bozzoou, i 15% +/- je normalno, a otvorenom cestom zimi mozda i 20% dole.
Po ljeti temp ide cca. 5-10% gore u odnosu na sliku van grada, a u gradu zna doci i do kraja.

Nisam ja na Iridium išao zbog performansi, več zbog prevencije "pravljenja ulja" do kojeg je dolazilo djelom i zbog niže radne temperature.
 
joke said:
Nisam ja na Iridium išao zbog performansi, več zbog prevencije "pravljenja ulja" do kojeg je dolazilo djelom i zbog niže radne temperature.

Bi ti se dalo to malo pojasniti? :misli:  (y)
Govoris o 4T agregatu i vec poznatom mjesanju ulja i goriva na kratke relacije, ako sam dobro skuzio, ili o necemu drugom...?
Jer za ovo prvo znam... :mrgreen:
 
od zamjene ulja na mome je prošlo 1700 kmi sve su bile vanjske temperature od 6 do 15 stupnjeva
zasad je razina ulja ista i ne prelazi makimum
istina, ono je mnogo prljavije nego na Quasaru (u karteru je crno, u onom plastičnom pipku na airboxu je žuto kao i kad je zamjenjeno). na dodir ulje je i dalje ulje tj. ne gubi se na jagodicama prstiju
i ako je šta pomiješao, pomiješao je do razine maksimuma
ali zaista pazim na zagrijavanje mašine, 5 km ju ne ganjam a onda ju stišćem i nikad ne radim ispod cca 15 km

hebiga, i na autu mi je crno ulje već nakon 500 km od zamjene
valjda je to-to
:)
 
ma nemas brige oko ulja,a ovo za temperaturu je isto sve uredu,moguce jedino da te zeza onaj intikator temperature na glavi pa ne pokazuje dobro,tako je i meni bilo :wink:
 
biker4life said:
Bi ti se dalo to malo pojasniti? :misli:  (y)
Govoris o 4T agregatu i vec poznatom mjesanju ulja i goriva na kratke relacije, ako sam dobro skuzio, ili o necemu drugom...?
Jer za ovo prvo znam... :mrgreen:

Da, o tome govorim, jer tada, a vjerujem još uvjek nije poznat pravi razlog anomalije.
U svakom slučaju novi MASTER koji je uslijedio kao "rješenje" problema imao je dvije svječice umjesto jedne pa sam vjerovatno sa povečanjem topline i izgaranja bio na "dobrom putu"
 
joke said:
Da, o tome govorim, jer tada, a vjerujem još uvjek nije poznat pravi razlog anomalije.
U svakom slučaju novi MASTER koji je uslijedio kao "rješenje" problema imao je dvije svječice umjesto jedne pa sam vjerovatno sa povečanjem topline i izgaranja bio na "dobrom putu"

Thx. (y)

malaguti said:
ma nemas brige oko ulja,a ovo za temperaturu je isto sve uredu,moguce jedino da te zeza onaj intikator temperature na glavi pa ne pokazuje dobro,tako je i meni bilo :wink:

Slazem se. (y)

liberty said:
od zamjene ulja na mome je prošlo 1700 kmi sve su bile vanjske temperature od 6 do 15 stupnjeva
zasad je razina ulja ista i ne prelazi makimum
istina, ono je mnogo prljavije nego na Quasaru (u karteru je crno, u onom plastičnom pipku na airboxu je žuto kao i kad je zamjenjeno). na dodir ulje je i dalje ulje tj. ne gubi se na jagodicama prstiju
i ako je šta pomiješao, pomiješao je do razine maksimuma
ali zaista pazim na zagrijavanje mašine, 5 km ju ne ganjam a onda ju stišćem i nikad ne radim ispod cca 15 km

hebiga, i na autu mi je crno ulje već nakon 500 km od zamjene
valjda je to-to
:)

Odlican...
 
Pa dajte moderatori, ako več brišete "ko ludi" bar se potrudite da ostane smisao topica neprekinuta.
Malaguti odgovara na nešto, a sve je o tome izbrisao :misli:
Pa nije valjda da nekog peče naziv Mini-Nexus toliko da mu treba trag izbrisati.
Ajmo malo demokracije i tolerancije jer ću stvarno morat Sašu obavijestit o ovim privatiziranjima u podforumu.
Meni su moderatorske ovlasti ukinute zbog puno manje brisanja.

Nego vratimo se mi na topic.
Evo na nešto ovako sam mislio (naravno ne znate što, jer je izbrisano) kad sam mislio da Runner zaslužuje evoluciju.

original_139583_vL4RRrcsA_RlbbFmO__w158fk.jpg
 
josko said:
čuja san da su malossi vilice preskupe za ono što nude, i da ako ih neznaš podesiti da će biti gore od originalnih. koliko ta priča drži vodu?

isto tako s spuštenjijim prednjim krajem motor se brže grije, smanjen dotok hladnog zraka na killer.i da one nisu za po našim cestama.

Imam ja F36 vilice i nista se motor vise ne grije, radna mu je negdje na pola i tako stoji, kad stojim ode jos jednu crtu gore i pali se vent..
 
Kakva je sad situacija sa F36R, jel s njom ide disk ili ne, jer prije je disk išao sa F32S, i to plutajuči, ne kao ovaj sada, a sa F36R nisi ništa dobijao.
Sad vidim da F36R ima disk, i to baš taj obični, "naricani" a ne plutajuči, do sa F32S ne nude ništa. :misli:
 
Joke, vidio sam taj crveno-sivi Runner jos ranije, uglavnom, nebi bilo lose da su krenuli tim putem. (y) Također, zbog sve vecih EKO zahtjeva bojim se da je agregat od 200ccm postao preslab/prezagusen, te smatram da bi definitivno trebalo kao najjaci model nuditi 300tku, tj. 278ccm. E tada bi to vec bilo nesto! Ne bi, naravno, smio teziti preko 135 kg, kako se nebi izgubio dio filozofije Runnera, kotaci nebi smjeli biti veci od ''13 ili eventualno ''14 (mada sam osobno za ovu manju velicinu), te dizajnom bi trebao biti cim blize PRVOM Runneru! Nadam se samo da ce iduci redizajn donijeti prijekopotrebne promjene, nadam se u ovom smjeru.

A glede brisanja, osobno ovdje nisam nista brisao, a eventualne nesuglasice rijesite na PP, mada smatram da se nebi trebali prepucavati oko sitnica, ipak smo svi normalni ljudi.
(y)
 
meni je glupo sta su ukinuli vx/vxr :? sad je st i jos dodali one odvrane dodatne plastike,nosac kofera,ruzni veliki prozirni vizir :? a mislim da ce sljedeci runner biti jos gori od ovog st-a :(