Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
banley said:
ove plastike se samo tekučinom za sjaj namažu i da vidiš razliku što je najbitnije mašina je potpuno nova 600 km  (y)

Znam ja sve trikove ne brini, ali protuoklopu volana nebi pomogla ni plasticna operacija, ovim ostalim hrapavim plastikama mozda i bi. :wink: (y)

Robi_PU said:
zahvaljujem biker  (y), imas pravo vjerovatno ce doci u ponudu bijeli ali tek 2010. sada do kraja mjeseca cu uzeti, ipak popusti nisu za bacit  :mrgreen: boja je manje vazna bitno da je RunneR  :wink:

Imas svijetlo sivi između ostalih, model '09., pogledaj na stranici koju sam linkao. (y)

 
biker4life said:
Znam ja sve trikove ne brini, ali protuoklopu volana nebi pomogla ni plasticna operacija, ovim ostalim hrapavim plastikama mozda i bi. :wink: (y)

Imas svijetlo sivi između ostalih, model '09., pogledaj na stranici koju sam linkao. (y)
meni frend ima iste takve plastike na x9 i uzeo ovu tekučinu za plastike sad izgledaju kao nove samo što ih je par puta namazao evo ti slika te tekučine
i ja svoje plastike mažem s ovim mažem i nakon par pranja tek malko oslabi boja
 
@biker4life Pogledaj nase voznje (MV, Lib, Malaguti, ja, itd) u ovom podforumu :wink: :
http://www.motori.hr/forum/index.php/board,62.0.html

gledam ja vec vase motore/skutere vec duze vrijeme tek sam se nedavno registrirao posto cu dobit scoot ubrzo...
Stvarno ima lijepih i ocuvanih motora, posebice me se dojmio tvoj sp i malagutijev vx ima ih jos ali ne znam imena a vas 2 ste najaktivniji i najvise slika  (y). Nego vidim slikali ste se i po Puli, nikad nisam vidio niti jednog od vas  :( i lijep xtx biker  (y)

 
imam jedno pitanje posto mislim radit servis ali bi mjenjao i suste na kvacilu i centralnu blago receno sve,pa neki prijedlozi sta uzimati !
 
servis,svjecica(champion za piaggio 70kn),ulje(90kn,aip 5w-40)filter ulja(85-90kn),spuzva za airbox(50-60kn) i po potrebi roline(ovisi koje ali cijena je oko 100-120kn) i remen(oko 500kn),a sto se tice kvacila stavi sustice crvene malossi i eto ti boljeg starta...
 
malaguti said:
servis,svjecica(champion za piaggio 70kn),ulje(90kn,aip 5w-40)filter ulja(85-90kn),spuzva za airbox(50-60kn) i po potrebi roline(ovisi koje ali cijena je oko 100-120kn) i remen(oko 500kn),a sto se tice kvacila stavi sustice crvene malossi i eto ti boljeg starta...
kupio ulje ,filtere i svjecicu,ali me zanima posto skuter ima preko 30000 dali ima jos sta za promjenit!remen je mjenjan nedavno ali kad otvorim cu vidjet tocno u kakvom stanju je!e da ovaj 4road dojde 950 kn (druga ruka )pa me zanima dali je to isplativo stavit i sta jos uz njega treba mjenjat!?
 
to je auspuh od clana xspirit,dobra cijena,vjerojatno ce trebati stavit malo lakse rolice i tvrde sustice na kvacilo...
 
malaguti said:
to su kod nas toliko nabili cijenu,u trstu je oko 1800kn...
a da!!!pa to onda treba preko uzimat!ovaj mi je zapeo za oko zbog cijene a gore imam rodbine pa bi ga nekako dopremio do pule!
 
malaguti said:
servis,svjecica(champion za piaggio 70kn),ulje(90kn,aip 5w-40)filter ulja(85-90kn),spuzva za airbox(50-60kn) i po potrebi roline(ovisi koje ali cijena je oko 100-120kn) i remen(oko 500kn),a sto se tice kvacila stavi sustice crvene malossi i eto ti boljeg starta...
a krajnja sa tim crvenim??mada po puli i nemas gdje previse krajnju razvuci!
 
pula52 said:
a krajnja sa tim crvenim??mada po puli i nemas gdje previse krajnju razvuci!

Nema promjene,skuter kreće na malo višim okretajima. Radije stavi žute,crvenima treba dosta da kuplung ulovi pa nije baš lijepo voziti po gradu kad su kolone.
 
pula52 said:
a krajnja sa tim crvenim??mada po puli i nemas gdje previse krajnju razvuci!
nema veze sa krajnjom brzinom,sto tvrde onda kvacilo odvaja ne visljim okretajima i ima bolji start...
 
+marek+ said:
Nema promjene,skuter kreće na malo višim okretajima. Radije stavi žute,crvenima treba dosta da kuplung ulovi pa nije baš lijepo voziti po gradu kad su kolone.
sta bi da imas kvacilo kao ja, polini 2G i da ti je nastelano da skuter krece na vise od 4000 okretaja 8) a moze se nastelat da odvaja na jos vise okretaja...
 

Banley, hvala za sliku ovog proizvoda, bas cu ga potraziti i probati kad uhvatim vremena! (y) (y)

Robi_PU said:
gledam ja vec vase motore/skutere vec duze vrijeme tek sam se nedavno registrirao posto cu dobit scoot ubrzo...
Stvarno ima lijepih i ocuvanih motora, posebice me se dojmio tvoj sp i malagutijev vx ima ih jos ali ne znam imena a vas 2 ste najaktivniji i najvise slika  (y). Nego vidim slikali ste se i po Puli, nikad nisam vidio niti jednog od vas  :( i lijep xtx biker  (y)

(y) Slabo se vozimo po gradu. Puno mi/nam je zanimljivije i veci gust voziti se zavojitim cestama van grada, a na kraju krajeva, grad je i mjesto gdje i vreba najvise opasnosti (los i sklizav afalt, puno prometa, ljudi ne paze, itd).

pula52 said:
imam jedno pitanje posto mislim radit servis ali bi mjenjao i suste na kvacilu i centralnu blago receno sve,pa neki prijedlozi sta uzimati !

NEMOJ mjenjati centralnu oprugu na serijskom skuteru!

Ako hoces "osvjezenje" performansi, uzmi Malossi Multivar 2000 (uz njega se dobija i centralna susta (bijela ja mislim), sa ovim variomatom ju slobodno stavi, na serijski nemoj).

Ovaj variomat kosta oko 1.000 KN.

pula52 said:
a krajnja sa tim crvenim??mada po puli i nemas gdje previse krajnju razvuci!

Boja susti na kvacilu nema veze sa krajnjom brzinom!

Suste na kvacilu određuju samo okretaje na kojima kvacilo "odvaja", odnosno žustrinu starta.

+marek+ said:
Nema promjene,skuter kreće na malo višim okretajima. Radije stavi žute,crvenima treba dosta da kuplung ulovi pa nije baš lijepo voziti po gradu kad su kolone.

Slazem se da pretvrde opruge na kvacilu nisu idealno rjesenje za every-day.

pula52 said:
...i sta jos uz njega treba mjenjat!?

Uz 4Road preporuka je staviti nesto lakse utege variomata (ne prelagane), a mozes staviti i Malossi Red Sponge panelni sportski filter zraka, mada on i nema neku veliku ulogu, tj. nije velika-skoro nikakva razlika u odnosu na originalnu Piaggio spužvu.

Ne postoji univerzalna formula glede tezine utega variomata pri ugradnji zamjenskog protocnijeg ispusnog sustava, jedino sto vrijedi je da su potrebni nesto laksi utezi, ali koliko laksi, ovisi o ostalim komponentama (npr. sportski variomat) i samom skuteru, te kilometrazi i nacinu voznje.

Osobno bih prvo preporucio sportski variomat, pa tek nakon njega 4Road, vjeruj mi, variomat donosi puno vise.

 
Nastavak...

Znaci, vezano za krajnju brzinu. Od komponenti koje ljudi najcesce mijenjaju, u biti jedino tezina utega variomata (tj. kako ih ljudi nepravilno nazivaju jos i rolice, ruline, valjcici, itd.) ima utjecaja na krajnju brzinu.

U vecini slucaja, teži utezi variomata znace slabije ubrzanje, a donose vecu krajnju brzinu, dok laksi utezi donose upravo suprotno. E sad, cilj je naci optimum, jer prelagani utezi znace da ce se masina nepotrebno "razletavati", tj. vrtiti u visoke okretaje, a da pritom ni ubrzanje nece biti najbolje moguce, a o krajnjoj brzini da ni ne pricamo. Proucavanjem grafova na kojima imate uvid u to pri kojim okretajima vaš agregat razvija najvecu snagu i okretni moment lako mozete zakljuciti da ce previsoki ili preniski okretaji znaciti osjetno losije performanse.

Također, kod preteskih utega imamo slucaj da masina nikada nece moci postici optimalne okretaje, tj. pruziti najbolje performanse. Vazno je i napomenuti da ovdje govorimo o svega cca. 3-7 km/h (s tendencijom da se u vecini slucaja radi o povecanju blizem brojci "3") razlike u "špici" (krajnjoj brzini), dok sto se ubrzanja i međuubrzanja tice, moze se govoriti o razlici koja se u voznji ipak osjeti i realno moze koristiti, dok gore navedena mizerna razlika u krajnjoj brzini vecini vozaca nece znaciti nista. Samim time slucaj je da se u bar 85% slucaja ugrađuju nijansu (znaci 0.5 - 1.5 grama) lakse utege od serijski propisanih.

Napomena: Govorim prilicno "univerzalno", tako da imajte na umu da iznimaka kod određenih skutera uvijek ima.

---


Tvoj je VXR ako se ne varam linija '02/'03., a to znaci da je opremljen aluminijskim cilindrom, pa si u maloj prednosti u odnosu na novija godista. Preporucio bih ti ugradnju Malossi Multivara, i ukoliko se isti dobro ustela odgovarajucim utezima i eventualno centralnom sustom, siguran sam da ces osjetiti razliku u performansama. Sad ti odluci sam sta ti vise odgovara.
(y)
 
malaguti said:
sta bi da imas kvacilo kao ja, polini 2G i da ti je nastelano da skuter krece na vise od 4000 okretaja 8) a moze se nastelat da odvaja na jos vise okretaja...
Gle serijski skuter je nešto sasvim drugo nego tvoj,tak da nemamo o čemu raspravljati.    :smoke:
 
(y) Slabo se vozimo po gradu. Puno mi/nam je zanimljivije i veci gust voziti se zavojitim cestama van grada, a na kraju krajeva, grad je i mjesto gdje i vreba najvise opasnosti (los i sklizav afalt, puno prometa, ljudi ne paze, itd).


voznja po gradu je zivi horror ja sam ovo ljeto imao sudar na obali sa sr-kom!