Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
pula52 said:
ma ne brinem se ja oko toga koliko ide ,ja zadovoljan sa ovim jos da potrosnju sredim i to je to!sad se smanjila kako mi je spustio iglicu,ali jos nije to to barem kako sam citao i cuo!cisto za informaciju sad imam razliku od nekih 30-40km da vise napravim do rezerve nego u pocetku kad sam skuzio da ta potrosnja zeza!prije mi je palilo na 130km a sad na 165km mi pocne svjetlucat kad naglo kocim!mislim da tu dosta utjece gradska voznja jer ja sam najvise u gradu !

Pa nije ti mjerodavno kad se lampica upali na kočenje ili gas  :? ...nego prvi put kad se upali i konstantno svjetli pri jednolikoj brzini ili mirovanju!! A ako ti bljesne na 165 ...moguće je da se zapravo upali na cca 175 - 180, što je skroz normalno!! (a opet ovisi po kojem sistemu točiš.)

Nego, meni se zadnji put upalila tek na 250 km  :mrgreen:  ...jer je sistem točenja bio da im je zakazao sustav (hebo im ja *****)...blokiranja goriva pa mi se prelilo...a samim time očito i dost više goriva otišlo u rezervar.
A i čudno mi, ako je to 70km više nego obično...ispada da su ovako stale skoro 3 litre više goriva unutra.  :? djeluje malo puno.......možda mi je stvarno opala potrošnja  :mrgreen:  :moli:

 
bozoou said:
Pa nije ti mjerodavno kad se lampica upali na kočenje ili gas  :? ...nego prvi put kad se upali i konstantno svjetli pri jednolikoj brzini ili mirovanju!! A ako ti bljesne na 165 ...moguće je da se zapravo upali na cca 175 - 180, što je skroz normalno!! (a opet ovisi po kojem sistemu točiš.)

Nego, meni se zadnji put upalila tek na 250 km  :mrgreen:  ...jer je sistem točenja bio da im je zakazao sustav (hebo im ja *****)...blokiranja goriva pa mi se prelilo...a samim time očito i dost više goriva otišlo u rezervar.
A i čudno mi, ako je to 70km više nego obično...ispada da su ovako stale skoro 3 litre više goriva unutra.  :? djeluje malo puno.......možda mi je stvarno opala potrošnja  :mrgreen:  :moli:

Koliko ti je trosio kada si sa suvozacem isao na Cres, ako se sjecas?
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,152782.msg2428025.html#msg2428025
Jos jednom da pohvalim - odlicno. (y)
Steta da tada nismo imali ovaj podforum http://www.motori.hr/forum/index.php?board=62.0 pa da si temu otvorio tamo.
(y)
 
biker4life said:
Koliko ti je trosio kada si sa suvozacem isao na Cres, ako se sjecas?
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,152782.msg2428025.html#msg2428025
Jos jednom da pohvalim - odlicno. (y)
Steta da tada nismo imali ovaj podforum http://www.motori.hr/forum/index.php?board=62.0 pa da si temu otvorio tamo.
(y)

Hehe...sad sam opet i ja zucno putopis, i fino si oživio iskustvo...lijepo se prisjetiti  :D

Da..tad mi nije palo na pamet kontrolirati potrošnju (tj. nije mi palo na pamet zabilježiti promjenu koju pridonosi suvozač)...jer sam potrošnju na otvorenoj već prije gledao i kreće se oko 3.8  ...za razliko od  grada: 4.1
 
bozoou said:
Pa nije ti mjerodavno kad se lampica upali na kočenje ili gas  :? ...nego prvi put kad se upali i konstantno svjetli pri jednolikoj brzini ili mirovanju!! A ako ti bljesne na 165 ...moguće je da se zapravo upali na cca 175 - 180, što je skroz normalno!! (a opet ovisi po kojem sistemu točiš.)

Nego, meni se zadnji put upalila tek na 250 km  :mrgreen:  ...jer je sistem točenja bio da im je zakazao sustav (hebo im ja *****)...blokiranja goriva pa mi se prelilo...a samim time očito i dost više goriva otišlo u rezervar.
A i čudno mi, ako je to 70km više nego obično...ispada da su ovako stale skoro 3 litre više goriva unutra.  :? djeluje malo puno.......možda mi je stvarno opala potrošnja  :mrgreen:  :moli:
pa tako da mi je pocela svjetlit oko 175km,a tocim dok mi automat ne iskopca prvi puta!
 
pula52 said:
pa tako da mi je pocela svjetlit oko 175km,a tocim dok mi automat ne iskopca prvi puta!

E, ak je to automat kao što je na OMW-u onda ti troši isto tako oko 4.1

...jer primjetio sam da automati na nekim benzinskama kasnije iskapčaju...pa mi se tad lampica pali na 200 km.
...a ovo kad sam sl. natočio do čepa išlo je čak do 250 km...

E sad, još jedini sheb ti može biti ako ti se pali na 175, a točiš na automatu koji bi realno mogao potegnuti i do 200  :mrgreen: ...zato nema druge nego provjerit potrošnju kak spada. A ima hvala Bogu načina da to izvedeš onako totalno usput uz svakodnevno normalno korištenje motora bez ikakvih ciljanih nabijanja kilometara koji samo u konačnici mijenjaju način upotrebe motora i iskrivljuju točnost mjerenja "realne potrošnje".
 
bozoou said:
E, ak je to automat kao što je na OMW-u onda ti troši isto tako oko 4.1

...jer primjetio sam da automati na nekim benzinskama kasnije iskapčaju...pa mi se tad lampica pali na 200 km.
...a ovo kad sam sl. natočio do čepa išlo je čak do 250 km...

E sad, još jedini sheb ti može biti ako ti se pali na 175, a točiš na automatu koji bi realno mogao potegnuti i do 200  :mrgreen: ...zato nema druge nego provjerit potrošnju kak spada. A ima hvala Bogu načina da to izvedeš onako totalno usput uz svakodnevno normalno korištenje motora bez ikakvih ciljanih nabijanja kilometara koji samo u konačnici mijenjaju način upotrebe motora i iskrivljuju točnost mjerenja "realne potrošnje".
na koliko ti se inace pali rezerva ?
 
pula52 said:
na koliko ti se inace pali rezerva ?

Pa kažem ti:
-  175-180 kad točim na omw-u
-  195-200 na tifonu (automat stavi skoro litru više)
-  250 kad zablokira automat  :mrgreen: ( prvi put točio na Ini i to se desilo..i onda isto na nekoj žnj...i opet se desilo )
 
bozoou said:
Pa kažem ti:
-  175-180 kad točim na omw-u
-  195-200 na tifonu (automat stavi skoro litru više)
-  250 kad zablokira automat  :mrgreen: ( prvi put točio na Ini i to se desilo..i onda isto na nekoj žnj...i opet se desilo )
sorry kasno sam skuzio da si napisao vec
 
pula52 said:
ti si drugi od koga sam cuo da do rezerve napravi tu kilometrazu inace svi nekih 230km!!! :misli:
...baš i nisam primjetio...kad sam gledao kako drugima troše činilo mi se da je većini tako malo iznad 4 litre
Ako toj istoj većini ide do 230km onda očito više natoče.

Šta ti je problem napraviti onu jednostavnu računicu što sam ti još prije napisao. Full ti je usput i imat ćeš na decimalu potrošnju između dva tankanja. Ponoviš postupak još sljedećih par tankanja jer vrag ne da mira  :mrgreen: i vidjet ćeš da se ne stvara razlika u potrošnji u prvoj decimali.(Ako su sva mjerenja npr. u gradu)

Jedino tako ćeš zadržati sve realne faktore koji utječu na potrošnju: koji su međuostalim i isparavanje goriva...a neće ti mjerenje bit nikakvo opterećenje..

Čekaš da ti se upali rezerva,tada stisnut brojač na nulu i ne zamaraš se kad će prva benzinska, kad natankaš (koliko god, ali naravno sačuvaš račun da znaš koliko je)...onda se voziš opet do lampice rezerve i pogledaš koliko si km prešao u tom periodu.

Sad nek si npr. prešao 199km i nek si tankao 8.3 l :
a=199  , b= 8,3 ==>  potrošnja = 100b/a  = u ovom slučaju 4,17  l/100km ...a i realno.

Naravno da čekaš da se rezerva upali za stalno...a ne oni treptaji prilikom gasa ili kočenja!!!
 
bozoou said:
...baš i nisam primjetio...kad sam gledao kako drugima troše činilo mi se da je većini tako malo iznad 4 litre
Ako toj istoj većini ide do 230km onda očito više natoče.

Šta ti je problem napraviti onu jednostavnu računicu što sam ti još prije napisao. Full ti je usput i imat ćeš na decimalu potrošnju između dva tankanja. Ponoviš postupak još sljedećih par tankanja jer vrag ne da mira  :mrgreen: i vidjet ćeš da se ne stvara razlika u potrošnji u prvoj decimali.(Ako su sva mjerenja npr. u gradu)

Jedino tako ćeš zadržati sve realne faktore koji utječu na potrošnju: koji su međuostalim i isparavanje goriva...a neće ti mjerenje bit nikakvo opterećenje..

Naravno da čekaš da se rezerva upali za stalno...a ne oni treptaji prilikom gasa ili kočenja!!!
bas cu probat to tako napravit (y)
 
evo malo novosti,poslan danas i auspuh i karburator,auspuh je cijeli nov osim unutrasnje cijevi koja nije ni bitna,nova je vuna,plast,kapica,limena naljepnica,obruc i to za samo 500kn,a cijena takvog auspuha je 1600kn,evo slika prije slanja,auspuh je u foliji i kutiji,karburator malossi sam platio samo 400kn,gljivu malossi imam i jos moram sredit sajlu za gas i cok,ali to me nece izaci vise od 100kn,tako da sam i sto se tice kupnje karburatora prosao jako dobro,novi je preko 2000kn a polovni je skoro nemoguce naci jer ih ima kod nas mozda samo par komada....e kad bi mu uvijek uletili dijelovi ovako povoljno :mrgreen:
 
malaguti said:
evo malo novosti,poslan danas i auspuh i karburator,auspuh je cijeli nov osim unutrasnje cijevi koja nije ni bitna,nova je vuna,plast,kapica,limena naljepnica,obruc i to za samo 500kn,a cijena takvog auspuha je 1600kn,evo slika prije slanja,auspuh je u foliji i kutiji,karburator malossi sam platio samo 400kn,gljivu malossi imam i jos moram sredit sajlu za gas i cok,ali to me nece izaci vise od 100kn,tako da sam i sto se tice kupnje karburatora prosao jako dobro,novi je preko 2000kn a polovni je skoro nemoguce naci jer ih ima kod nas mozda samo par komada....e kad bi mu uvijek uletili dijelovi ovako povoljno :mrgreen:

Svaka cast sto si nasao sve sto ti treba! (y) Drago mi je da je auspuh konacno tu. :wink:

Par pitanja:
> kada ces biti na cesti, sa svim gore navedenim dijelovima montiranim i ustelanim?
> kada se vidimo?